abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55657452
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:07 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Maar das t realistische ervan! Als ik een sniper of mg wil volg ik gewoon de sniper of MG tot ie doodgeschoten wordt en zn wapen laat vallen. Of als je het snel wilt, of ze er niks van bakken, TK je ze gewoon zoals mij
Tja dat kan natuurlijk wel. Maar dan nog blijft het langzaam laden een probleem, aangezien ik daardoor al een aantal rondes mis en het zijn er meestal al niet al te veel per map.
  zondag 30 december 2007 @ 17:27:18 #152
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_55657566
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tja dat kan natuurlijk wel. Maar dan nog blijft het langzaam laden een probleem, aangezien ik daardoor al een aantal rondes mis en het zijn er meestal al niet al te veel per map.
mmm tijd om je engels woordenboek erbij te pakken voor die tweaktips
Era Vulgaris
pi_55657719
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:27 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

mmm tijd om je engels woordenboek erbij te pakken voor die tweaktips
Het Engels lukt wel aardig, alleen kan ik bepaalde dingen gewoon niet vinden waar ze naar verwijzen.
Naja misschien dat de zoek-functie me daarbij kan helpen. Ik kijk er later nog wel even naar.
pi_55663933
Net weer een onwijs gave ronde gehad. We speelden op de map Leningrad weer bij de Duitsers. We hadden een half uur om de map te veroveren en ik was squadleider. Ik was de hele tijd bevelen aan het geven en die volgden ze ook op. Toen moesten we de laatste positie veroveren; de brug. Ik bleef rookgranaten gooien zodat onze soldaten de brug konden veroveren. Toen hadden we BIJNA de brug veroverd, was de tijd om. De Russen hadden gewonnen. Het scheelde echt twee seconden of we hadden die brug veroverd en de ronde gewonnen. De ronde daarna wonnen we wel met nog vijftien minuten te gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2007 17:02:03 ]
  maandag 31 december 2007 @ 14:55:39 #155
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_55682862
Was die ronde toevallig op The Wild Bunch server 2? Zo ja dan was ik je tegenstander haha
pi_55683066
quote:
Op maandag 31 december 2007 14:55 schreef rood_verzet het volgende:
Was die ronde toevallig op The Wild Bunch server 2? Zo ja dan was ik je tegenstander haha
Vet. Ja, volgens mij was het op een van de twee The Wild Bunch servers.
  maandag 31 december 2007 @ 16:54:06 #157
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_55686486
Gisteren waren er ook een paar van die kuthoofden die het nodig vonden om steeds maar elkaars teamleden af te gaan maken en steeds maar terug kwamen. Bestaat er niet iets van een permaban?
pi_55686759
quote:
Op maandag 31 december 2007 16:54 schreef rood_verzet het volgende:
Gisteren waren er ook een paar van die kuthoofden die het nodig vonden om steeds maar elkaars teamleden af te gaan maken en steeds maar terug kwamen. Bestaat er niet iets van een permaban?
Ik ben een keer permanent gebanned, omdat ik 3 keer een teammate met een granaat had opgeblazen (per ongeluk). En het was best een lang potje, dus dan kan zoiets gebeuren. Ik baalde opzich wel. Maar dit verschilt per server denk ik.
  maandag 31 december 2007 @ 17:55:38 #159
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_55688077
quote:
Op maandag 31 december 2007 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben een keer permanent gebanned, omdat ik 3 keer een teammate met een granaat had opgeblazen (per ongeluk). En het was best een lang potje, dus dan kan zoiets gebeuren. Ik baalde opzich wel. Maar dit verschilt per server denk ik.
Nee ik bedoel permanent gebanned van het gehele spel. Deze gasten maakten er een soort sport van om uit het spel gekicked te worden en daarna weer in te loggen
pi_55689880
quote:
Op maandag 31 december 2007 17:55 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Nee ik bedoel permanent gebanned van het gehele spel. Deze gasten maakten er een soort sport van om uit het spel gekicked te worden en daarna weer in te loggen
Ah van het hele spel en niet alleen van een server dus..
Ik denk wel dat er zoiets is. Je moet dan met een klacht over die personen ergens naartoe mailen lijkt mij. Maar met één klachtmailtje zal ook wel niet veel gedaan worden, aangezien ze wel voor het spel betaald hebben. Een waarschuwing krijgen ze dan ofzo, maar een permbam zal moeilijk worden.
pi_56439894
Zat laatst ook in een server met teamkillers. Vervelend als je net zo lekker bezig bent. Ze gooiden de hele tijd granaten in het spawngebied.

Ik krijg trouwens zelden een sluipschuttersgeweer. Enige oplossing is achter de sluipschutter aan te lopen en wachten tot hij dood gaat zodat je zijn geweer kan pakken.

Maar wat ik echt zo vet vind aan Red Orchestra, is dat je heel lang in leven kan blijven als je terughoudend/voorzichtig speelt. Door net achter de frontlinie te blijven. En die wapens zijn zo sterk. En ik vind het leuk om op de map Konigsnogwat met een Panzerfaust op tanks te jagen.
pi_56439988
quote:
Op zondag 30 december 2007 15:07 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Maar das t realistische ervan! Als ik een sniper of mg wil volg ik gewoon de sniper of MG tot ie doodgeschoten wordt en zn wapen laat vallen. Of als je het snel wilt, of ze er niks van bakken, TK je ze gewoon zoals mij
Zo kan het natuurlijk ook.
pi_56441583
Zou het niet leuk zijn om een keer met een groep Fok!kers af te spreken met z'n allen in een server? In het weekend ofzo.

Maar ik ga nu even Red Orchestra spelen.
pi_56443045
Heb net even gespeeld.

We zaten bij de Russen. Ik rende naar de frontlinie. BAM Toen werd ik in mijn hoofd geraakt door een sluipschutter. Ik rende opnieuw naar de frontlinie Daarna werd onze positie veroverd. Ik schoot een vijand neer. Daarna vond ik in een kuil de dood. We moesten onze laatste positie verdedigen met nog tien minuten te gaan. Onderweg naar de frontlinie werd ik uit elkaar gereten door artillertie. Ik dook in een kuil. Ik kroop uit de kuil en rende naar dekking achter een muurtje. Toen werd ik weer neergeschoten. Onza laatste positie werd overlopen door de Duitsers.

Ronde twee:

Ik zat bij de Duitsers op een sneeuwmap. Ik rende naar de vijandelijke verdedigingslinie. Ik werd door een teamgenoot door een granaat vermoord. Ondertussen verloren we twee posities. Ik kwam bij ee positie waar ik uitkeek over het plein. Toen werd ik in mijn hoofd geschoten. Opeens kwamen er twee vijanden het plein oversteken die ik beide dood schoot. Toen schoot ik een vijand neer in een kamer. Daarna kwam er een vijandelijke soldaat de hoek om. Mijn kameraden schoten hem dood. Toen was ik opeens achter de vijandelijke linies en schoot ik twee Russen dood. Opeens kwam er een vijandelijke soldaat de hoek om die mij met zijn bajonet dood stak. Daarhna wilde ik een trap oplopen, bleek dat er een vijandelijke soldaat bovenaan de trap lag. Hij schoot mijn geweer uit mijn handen. Toen ik mijn geweer terug wilde halen schoot hij me dood. De ronde was afgelopen. We hadden onze posities verdedigd.
pi_56443826
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Nieuwe virtual memory card gekregen van 1 gig, en nu laadt alles lekker snel! *O*
Kan ik RO eindelijk eens normaal spelen. En dat zonder 'm te tweaken (waar ik geen bal van snapte). *)

Oh en als mensen eens samen willen spelen, voeg me dan ff toe op steam met Leanne of per mail (zie profiel). :)
Ik voeg je nu toe. :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Morpheus2002 op 29-07-2010 17:25:55 ]
pi_56443864
Ik speel eigenlijk altijd als de Russen..
En die ene server waarover je het had is Koningsplatz dacht ik.
pi_56443885
Oh, ik zie dat je je post gewijzigd heb. Maar ik heb je wel toegevoegd als je het goed vind.
pi_56443906
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Nieuwe virtual memory card gekregen van 1 gig, en nu laadt alles lekker snel!
Kan ik RO eindelijk eens normaal spelen. En dat zonder 'm te tweaken (waar ik geen bal van snapte). *-)

Ik had laatst trouwens per ongeluk 2 x iemand geteamkilled. Maar dit was niet eens vlak achter elkaar en al helemaal niet met opzet. Excuses aanbieden etc... maar toch een tijdje later wordt je dan van de server af gekicked.
Is al een paar keer gebeurd.
Toegevoegd.
pi_56444106
Dat wijzigen hier op FOK! met die posts gaat echt niet fijn. Dan ineens staat niet alle tekst er meer, dus moet je dat ook weer opnieuw typen. Tenminste dit is als je 'm vaker dan 1x wijzigt.
  donderdag 31 januari 2008 @ 22:11:08 #170
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_56444766
Wat zeer belachelijk is, is het 'out of reinforcements' gebeuren, vooral bij de slag van leningrad, slaat dat helemaal nergens op (Sovjets zijn dan in het nadeel)
pi_56459048
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:11 schreef rood_verzet het volgende:
Wat zeer belachelijk is, is het 'out of reinforcements' gebeuren, vooral bij de slag van leningrad, slaat dat helemaal nergens op (Sovjets zijn dan in het nadeel)
Ik kan me zo 1 2 3 niet herinneren hoe Leningrad eruitziet. Is dat die grijsachtige map met al die barricades?

Als je geen versterkingen meer hebt kan vervelend zijn. Maar als je als een van de laatste over bent en de laatste positie moet verdedigen met nog maar een paar minuten te gaan kan je wel onwijs spannende gevechten hebben.

Gebruiken jullie trouwens een microfoon in het spel? Ik heb er wel een maar gebruik hem niet zoveel. Alleen als ik squadleider ben. Dan zeg ik door de microfoon (als ik bij de Duitsers zit): 'Feindliche Infanterie gesichtet!'

Kan me trouwens nog herinneren dat ik meer dan een jaar geleden een onwijs gave ronde heb gehad op een tankmap. Orel 88 heet ie volgens mij (die hele grote tankmap). Op die map heb je meer dan een kilometer zicht. Ik zat met een Duitser in een Tiger tank. Ik bestuurde het kanon. En hij gaf mij de hele tijd bevelen via de microfoon. (Alleen toen had ik nog geen microfoon.) Opeens reden we op een open vlakte en zagen we van 1,5 kilometer afstand (ongeveer) Russische tanks aankomen. Dus hij stopt die tank en zegt 'Feuer!'. Dus ik schiet. Het eerste schot was een voltreffer. Maar toen schoten hun terug. Op dat moment reed hij met de tank een stukje opzij en de kanonnen van de vijandelijke tanks vlogen NET langs ons heen. Dus hij stopt weer en ik schiet weer. Zo ging het door tot we iets van 6 vijandelijke tanks hadden uitgeschakeld. Echt vet was dat.

Maar ik ga vanavond rond 7 uur/half 8 weer spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2008 14:54:10 ]
  vrijdag 1 februari 2008 @ 17:02:31 #172
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_56462013
In Arad werdt ik vanuit mijn tank bestookt door twee gasten met panzerfaust wapens, nog net voor dat mijn tank ontploft rij ik er een onder mijn wielen, ik stap uit, knal met mijn pistool de ander neer en gebruik de panzerfaust om een aanrijdende halftrack kapot te knallen, werdt daarna wel door een vijandige tank neergeschoten, maar was toch een mooi moment
  vrijdag 1 februari 2008 @ 17:51:16 #173
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_56462973
Ik speel logischer wijs ook altijd de Sovjets, maar ik merk vaak dat er nauwelijks tot geen teamverband is helaas
pi_56478755
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 17:51 schreef rood_verzet het volgende:
Ik speel logischer wijs ook altijd de Sovjets, maar ik merk vaak dat er nauwelijks tot geen teamverband is helaas
Als je teamwerk wilt hebben raad ik je aan in een server te gaan spelen waar veel clanleden zitten. Moeten ze natuurlijk wel verspreid zitten over de twee teams, en voor publiek toegankelijk zijn. Maak ook wel eens mee dat alle clanleden in hetzelfde team zitten en dan is het niet leuk.

Verder ga ik altijd in het team waar de minste mensen zitten. Maar als het kan speel ik liever als de Duitsers. Op de een of andere manier vind ik de Duitse wapens wat lekkerder schieten dan de Russische. Vooral de PPS nogwat heeft zoveel terugslag dat ik er bijna niks mee raak. Wel handig overigens voor 'close combat' gevechten. Of om kamers schoon te maken. En de Kar98 is mijn lievelingswapen.
pi_56487341
We zaten bij de Duitsers. Onze Panther rolde naar de frontlinie. Ik ging er vlak achteraan, in de dekking van de tank. Ik ging achter een zandzak zitten. Ik mikte en schoot een vijand dood. Toen werd ik gedood. Overal was rook. Ik zag het hoofd van een vijand boven een zandzak uitkomen. BAM, ik schoot hem recht door zijn hoofd. Een vijand van beneden kwam mijn kant op. Ik zette mijn granaat op scherp, wachtte vier seconden en gooide hem naar de vijand. Het was een voltreffer. Overal was weer rook. Ik zag door de rook een gestalte. Ik schoot hem dood. Ik dook net op tijd weg voor een vijandelijke granaat. Ik rende naar de frontlinie. Onderweg schoot ik een vijandelijke soldaat van een meter afstand dood. We hadden een positie veroverd. Onze positie werd snel weer veroverd door de vijand en ik vond de dood. Onze versterkingen waren op. Ik rende als een van de laatst overgeblevenen naar de frontlinie waar ik verwikkeld raakte in een vuurgevecht. Ik werd gedood. We verloren de slag.

Ronde twee:

We zaten bij de Duitsers. Ik zette mijn bajonet op mijn geweer. We moesten de Kerk verdedigen. Ik werd uit elkaar gereten door artillerie. De Kerk leek onder controle. Vijandelijk machinegeweervuur kwam uit de verte. Ik lag in een struik. Opeens kroop er een vijand over me heen. Ik schoot hem in zijn buik. Hij was dood. Ik herlaadde mijn geweer. Net toen ik een andere vijand wilde doden schoot hij me dood. Twee kameraden werden voor mijn ogen uit elkaar gereten door een granaat. Ik zag in de verte het hoofd van een vijandelijke soldaat net boven een heuvel uitsteken. Ik leunde met mijn geweer op een muurtje en schoot hem door zijn hoofd. Toen schoot ik weer een vijand van vijf meter afstand door zijn hoofd. Ik zat bij een brug bij de linkerflank van de Kerk te verdedigen toen ik werd doodgeschoten. De Kerk werd door de vijanden veroverd. Ik schoot vijf kogels af op een vijandelijke soldaat. Allemaal mis. Maar gelukkig schoot een kameraad hem dood. Ik verdedigde de Ruine. Ik kwam de hoek van het gebouw om en schoot een vijand in zijn been. Dood. Toen werd ik gedood.

Toen ging ik een biertje halen.

BAM. Toen schoot ik twee vijanden neer bij de verdediging van de Kerk. Toen kwam ik om de hoek twee vijanden tegen en werd ik doodgeschoten. Ze hadden de Ruine veroverd. We moesten onze laatste positie verdedigen. Onze versterkingen waren op. We hadden weer verloren.

Ik ga zo weer spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')