Tja dat kan natuurlijk wel.quote:Op zondag 30 december 2007 15:07 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Maar das t realistische ervan! Als ik een sniper of mg wil volg ik gewoon de sniper of MG tot ie doodgeschoten wordt en zn wapen laat vallen. Of als je het snel wilt, of ze er niks van bakken, TK je ze gewoon zoals mij
mmm tijd om je engels woordenboek erbij te pakken voor die tweaktipsquote:Op zondag 30 december 2007 17:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja dat kan natuurlijk wel.Maar dan nog blijft het langzaam laden een probleem, aangezien ik daardoor al een aantal rondes mis en het zijn er meestal al niet al te veel per map.
Het Engels lukt wel aardig, alleen kan ik bepaalde dingen gewoon niet vinden waar ze naar verwijzen.quote:Op zondag 30 december 2007 17:27 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
mmm tijd om je engels woordenboek erbij te pakken voor die tweaktips
Vet.quote:Op maandag 31 december 2007 14:55 schreef rood_verzet het volgende:
Was die ronde toevallig op The Wild Bunch server 2? Zo ja dan was ik je tegenstander haha
Ik ben een keer permanent gebanned, omdat ik 3 keer een teammate met een granaat had opgeblazen (per ongeluk). En het was best een lang potje, dus dan kan zoiets gebeuren. Ik baalde opzich wel. Maar dit verschilt per server denk ik.quote:Op maandag 31 december 2007 16:54 schreef rood_verzet het volgende:
Gisteren waren er ook een paar van die kuthoofden die het nodig vonden om steeds maar elkaars teamleden af te gaan maken en steeds maar terug kwamen. Bestaat er niet iets van een permaban?
Nee ik bedoel permanent gebanned van het gehele spel. Deze gasten maakten er een soort sport van om uit het spel gekicked te worden en daarna weer in te loggenquote:Op maandag 31 december 2007 17:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben een keer permanent gebanned, omdat ik 3 keer een teammate met een granaat had opgeblazen (per ongeluk). En het was best een lang potje, dus dan kan zoiets gebeuren. Ik baalde opzich wel. Maar dit verschilt per server denk ik.
Ah van het hele spel en niet alleen van een server dus..quote:Op maandag 31 december 2007 17:55 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Nee ik bedoel permanent gebanned van het gehele spel. Deze gasten maakten er een soort sport van om uit het spel gekicked te worden en daarna weer in te loggen
quote:Op zondag 30 december 2007 15:07 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Maar das t realistische ervan! Als ik een sniper of mg wil volg ik gewoon de sniper of MG tot ie doodgeschoten wordt en zn wapen laat vallen. Of als je het snel wilt, of ze er niks van bakken, TK je ze gewoon zoals mij
Ik voeg je nu toe.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Nieuwe virtual memory card gekregen van 1 gig, en nu laadt alles lekker snel!
Kan ik RO eindelijk eens normaal spelen. En dat zonder 'm te tweaken (waar ik geen bal van snapte).
Oh en als mensen eens samen willen spelen, voeg me dan ff toe op steam met Leanne of per mail (zie profiel).
Toegevoegd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Nieuwe virtual memory card gekregen van 1 gig, en nu laadt alles lekker snel!
Kan ik RO eindelijk eens normaal spelen. En dat zonder 'm te tweaken (waar ik geen bal van snapte). *-)
Ik had laatst trouwens per ongeluk 2 x iemand geteamkilled. Maar dit was niet eens vlak achter elkaar en al helemaal niet met opzet. Excuses aanbieden etc... maar toch een tijdje later wordt je dan van de server af gekicked.![]()
Is al een paar keer gebeurd.
Ik kan me zo 1 2 3 niet herinneren hoe Leningrad eruitziet. Is dat die grijsachtige map met al die barricades?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:11 schreef rood_verzet het volgende:
Wat zeer belachelijk is, is het 'out of reinforcements' gebeuren, vooral bij de slag van leningrad, slaat dat helemaal nergens op (Sovjets zijn dan in het nadeel)
Als je teamwerk wilt hebben raad ik je aan in een server te gaan spelen waar veel clanleden zitten. Moeten ze natuurlijk wel verspreid zitten over de twee teams, en voor publiek toegankelijk zijn. Maak ook wel eens mee dat alle clanleden in hetzelfde team zitten en dan is het niet leuk.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:51 schreef rood_verzet het volgende:
Ik speel logischer wijs ook altijd de Sovjets, maar ik merk vaak dat er nauwelijks tot geen teamverband is helaas
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |