Idd, en o wat deed die Lindenbergh af en toe gevaarlijk met zijn balletjes binnendoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Same, maar als Ajax zo verdedigt als vandaag krijgt Adriano een leuke avond![]()
Lindenberg was veredigend misschien minder, maar hij weet tenminste hoe je Klaas Jan moet aanspelen in de 16quote:Op zondag 19 februari 2006 17:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, en o wat deed die Lindenbergh af en toe gevaarlijk met zijn balletjes binnendoor.
Dat klopt, aanvallend is hij een prima schakel.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lindenberg was veredigend misschien minder, maar hij weet tenminste hoe je Klaas Jan moet aanspelen in de 16![]()
Idd, zal wel 0-1 of 0-2 worden ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:31 schreef F1Bas het volgende:
Voordeel van Inter is dat ze weinig aanvallend spelen, 0-1 vinden ze meestal nog wel genoeg ook.
Dan gaan ze dus met 11 man in de 16 staanquote:Op zondag 19 februari 2006 17:31 schreef F1Bas het volgende:
Voordeel van Inter is dat ze weinig aanvallend spelen, 0-1 vinden ze meestal nog wel genoeg ook.
Gelijk ook het nadeel.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:31 schreef F1Bas het volgende:
2-3quote:Op zondag 19 februari 2006 17:34 schreef Asskicker14 het volgende:
0 - 5 in het voordeel van Inter denk ik.
Daar komen Klaas-Jan en Marcus wel even doorquote:Op zondag 19 februari 2006 17:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan gaan ze dus met 11 man in de 16 staan.
Ik ga met je mee helaas...quote:Op zondag 19 februari 2006 17:34 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Ajax is a wolf disguise on a sheep...theyre a strong team and got the sweedish dude who is incredible lucky on the area...so i wont be that easy as lot of people thinks...
Die zal de Italiaanse taal ook wel niet machtig zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 01:48 schreef Radegast het volgende:
Even een quote van een Inter-fan die de Engelse taal niet helemaal onder de knie heeft maar wel een mening heeft over Ajax...
[..]
"Ajax is a wolf disguise on a sheep"quote:Op maandag 20 februari 2006 01:48 schreef Radegast het volgende:
Even een quote van een Inter-fan die de Engelse taal niet helemaal onder de knie heeft maar wel een mening heeft over Ajax...
[..]
Met Adriano en Martins maakt het niet uit of ze nou verdedigend of aanvallend spelen, die prikken er sowieso wel een paar in.quote:Op maandag 20 februari 2006 02:02 schreef Jajong het volgende:
Ach, t zal wel 0-1 worden, Inter alleen maar verdedigen en dan hoop ik op een zondagsschot in de blessuretijd zodat we een gelijkspel in de wacht slepen
Dat is inderdaad geweldig gezegd.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
"Ajax is a wolf disguise on a sheep"
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:00 schreef Erasmusch het volgende:
El Jardinero completeert hattrick met pingel
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
"Ajax is a wolf disguise on a sheep"
Dat zal idd wel jaquote:Op maandag 20 februari 2006 14:27 schreef EKterror het volgende:
zal wel 2 maal 1-0 worden voor Inter, met hun altijd schitterende aanvallende voetbal.
Niet meerquote:
Het is geen zwalkend az waar ze tegen spelen hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:34 schreef Asskicker14 het volgende:
natuurlijk wel man. Beetje creatief zijn. Er staat ook niet voor niets zo'n gozertje bij die deur daar.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vanaf 408 kun je sowieso onmogelijk naar 410.
Oke als jij het zegt, ik heb het nog niet meegemaakt dat ze iemand zomaar doorlieten daarquote:Op maandag 20 februari 2006 14:44 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
natuurlijk wel man. Beetje creatief zijn. Er staat ook niet voor niets zo'n gozertje bij die deur daar.
aights, das slim.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:02 schreef PLAE@ het volgende:
Als je een kaartje voor 410 hebtof iemand die een kaartje voor 408 heeft en jou even wat kaartjes komt brengen...
Het is nog niet uitverkocht dacht ik...stadionverkoop moet lukken.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:04 schreef F1Bas het volgende:
Eerst kon ik woensdag niet naar de wedstrijd, nu ben ik toch vrij en heb ik geen kaartjes
OF gewoon doorgeven en hopen dat het 409 doorkomtquote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef PLAE@ het volgende:
In iets zwaarders moet je het er toch makkelijk overheen kunnen gooien![]()
Niet door de 409 ingang, maar je kunt natuurlijk wel door het vak naar 409 lopen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:15 schreef Tobbes het volgende:
Kom je 409 in met een 410 kaart btw?
Dat is het ook. Gisteren liep ik met m'n 409kaart op 410 naar binnen. Wordt ik weer tegengehouden. moet ik via 409 omlopen en dan mag ik wel op 410 staan.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:18 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat is het ook. Gisteren liep ik met m'n 409kaart op 410 naar binnen. Wordt ik weer tegengehouden. moet ik via 409 omlopen en dan mag ik wel op 410 staan.
te zielig en bureaucratisch gewoon
jaquote:Op maandag 20 februari 2006 16:05 schreef Me_Wesley het volgende:
Mag huntelaar nou wel of niet meedoen? Aangezien hij dit seizoen ook al met Heerenveen Europees heeft gespeeld?
Denk dat het wel meevalt dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:19 schreef methodmich het volgende:
Dit wordt een vreselijk duel voor Ajax, ben ik bang.
Moeten ze dan alles geven om een monsterscore te behalen tegen Ajax?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt dus.
Gewoon berekenend 0-1.
Heb je die gasten OOIT wel eens tot het gaatje zien gaan, alles geven, gaan voor de monsterscore?
Tja, daar zit wat in. Maar Utrecht ging wel tot het gaatje om te winnen. Inter zal dat gewoon niet doen. Winnen ze nu niet, dan over 2 weken wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Moeten ze dan alles geven om een monsterscore te behalen tegen Ajax?
Als FC Utrecht het zelfs lukt, moet je daar echt je vraagtekens bij zetten.
Nee, maar 0-1 is ook vreselijk. Zeker als je weer het IDEE krijgt leuk mee te ballen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt dus.
Gewoon berekenend 0-1.
Heb je die gasten OOIT wel eens tot het gaatje zien gaan, alles geven, gaan voor de monsterscore?
ja, maar zo gaat het toch gewoon weer.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, maar 0-1 is ook vreselijk. Zeker als je weer het IDEE krijgt leuk mee te ballen.
Ik heb liever dat Ajax gewoon lekker gaat voetballen. Desnoods krijgen we dan dik klop, maar alles liever dan een enorme kutwedstrijd met een kutgoal die voor 0-1 zorgt.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar zo gaat het toch gewoon weer.
Ik weet ook niet waar het aan ligt, je zou bijna nog liever met 5-0 klop krijgen en echt kansloos zijn.. maar dat gunnen ze je niet.
Bijna he?.
Juanfran kan het wel, hij voelt zich alleen te goed voor RBC. Tegen Milan is hij 'gewoon' de beste Ajacied.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:30 schreef LuukBes het volgende:
Juanfran en de domme aanpas-tactiek van Blind gaat jullie de punten kosten. Iemand die het 'levensgevaarlijke aanvalstrio' van RBC kans op kans schonk heeft niks te zoeken bij Ajax.
Blind leert het nooit met zijn geschuif. Zo'n dom lomp team als Inter moet je niet overschatten, en lekker op eigen kracht met het goeie gevoel van zondag aanpakken, uiteraard met hetzelfde team. Juanfran, hoe verzin je het.
Mjah, als die Aisatti het kan..quote:Op maandag 20 februari 2006 21:20 schreef Nashje het volgende:
Daarom moet Sarpong juist spelen. Niks te verliezen. Die jongen kan juist nog wel voor iets leuks zorgen, misschien.
quote:
Die is net ff wat getalenteerder.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is net ff wat getalenteerder.Die wordt net ff wat beter begeleid.
Van jou had ik ook geen andere mening verwacht. Hoevaak heb je Sarpong zien spelen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is net ff wat getalenteerder.
Vaak genoeg. Sarpong is zeker geen slechte speler, maar ik vind Aissati gewoon beter.Het is echt niet zo dat ik Ajaxspelers standaard slechter vind dan PSV'ers. Die Emanuelson bijvoorbeeld kan een héle grote wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Van jou had ik ook geen andere mening verwacht. Hoevaak heb je Sarpong zien spelen?
mja als het beeld nou net effe wat beter wasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:11 schreef cultheld het volgende:
Ik kijk wel eens bij een vriend naar versatel (al komt dat meestal niet voor, omdat we dan te gaar zijn van het uitgaan en nog liggen te maffen), maar kijk ook vaak via internet naar allerlei competities. Vroeger nog vaker dan nu. Genieten man, de Copa Libertadores gratis op je beeldscherm.
Hij is erg licht.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Over Sarpong, het zou zomaar kunnen dat ie boven zichzelf gaat uitstijgen, maar ik snap Blind ook wel. Het is wel een giga risico hoor..
Een minuut of 100?quote:
Misschien wel een andere Adriano van een andere club.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:38 schreef Apekoek het volgende:
heeft Adriano al zijn benen gebroken?
Op snelheid verliezen ze en op kracht ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Martins en Adriano.
Je moet er niet aan denken als verdedigers.![]()
Zo sterk is martins ook weer niet. Adriano is alleen Ramboquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op snelheid verliezen ze en op kracht ook.
Martins en Adriano beschikken over beide.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Martins en Adriano.
Je moet er niet aan denken als verdedigers.![]()
Verkijk je er niet opquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo sterk is martins ook weer niet. Adriano is alleen Rambo.
Volgens mij is Martins ook van graniet gemaakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo sterk is martins ook weer niet. Adriano is alleen Rambo.
Ah je bent hem tegengekomen in een steegjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Verkijk je er niet opdie fout maakte ik zelf ook.
dream on little dreamer..... als ze nu eens een keer winnen van 010 of 070 ja.... maar van die doorgewinterde Italianen? no way jose.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:54 schreef Messenga het volgende:
Woensdag 22 Februari dus.
[afbeelding]
Tegen
[afbeelding]
Dat we de italianen een poepie mogen laten ruiken.
Stoer dat engels ertussen en dat dat 010 en 070quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:37 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
dream on little dreamer..... als ze nu eens een keer winnen van 010 of 070 ja.... maar van die doorgewinterde Italianen? no way jose.
in 1 van de 2 wedstrijden is het zeker mogelijk. Maar over 2 wedstrijden gezien heb ik weinig vertrouwenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:46 schreef HeatWave het volgende:
Stuntje zou erg leuk zijn.....
Ik droom, maar ik denk van niet.
Dat spel heeft Inter ook gezien, en echt fanatiek zullen ze dan ook wel niet beginnen. Misschien een 2-1 thuis; maar dan wordt het in Milaan wel 4-0 ofzoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Zeker mogelijk??
Zijn we nou echt het waardeloze spel vergeten van de afgelopen MAANDEN??
Die 6-0 kwam echt op een kutmoment zeg.......
Ja, dat is het ENIGE wat ik nog als hoop heb, onderschatting de eerste wedstrijd. Maar ik vrees dat zelfs dat maar een helft zal duren dan.. En dat is vast niet genoeg, of we moeten al met 6-0 voorstaan danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:50 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat spel heeft Inter ook gezien, en echt fanatiek zullen ze dan ook wel niet beginnen. Misschien een 2-1 thuis; maar dan wordt het in Milaan wel 4-0 ofzo
Das waar, maar als je zag hoe vaak hij zondag simpel van de bal werd gezet.........quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lichtvoetig, dat moet je hebben daar.
Ook als jullie met 6-0 hadden verloren dan zou Inter nog niet fanatiek beginnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:50 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat spel heeft Inter ook gezien, en echt fanatiek zullen ze dan ook wel niet beginnen. Misschien een 2-1 thuis; maar dan wordt het in Milaan wel 4-0 ofzo
Hehe, ruim 2500 en een deel is nu al aangekomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:10 schreef Tobbes het volgende:
Zullen er eigenlijk Inter supporters zijn? Of loopt die straf nog?
Sinds wanneer komen er Italianen mee met hun ploeg. Was de laatste jaren wel anders...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:11 schreef A.F.C.A. het volgende:
[..]
Hehe, ruim 2500 en een deel is nu al aangekomen.
Ze hebben een tijd geleden al aanvraag gedaan voor extra vakken, inter draait natuurlijk ook niet slecht. Maar 2500 zullen het er zeker zijn, zag vanmiddag ook al aardig wat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Sinds wanneer komen er Italianen mee met hun ploeg. Was de laatste jaren wel anders...
Wallen, dam enz. Gezellig dicht bij Rembrandtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er niet zo opgelet, meestal zie je de tegenstander wel op CS.....
Morgen toch maar eens beter kijken.
zal wel ergens in die buurt rondhangen morgen jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:19 schreef A.F.C.A. het volgende:
[..]
Wallen, dam enz. Gezellig dicht bij Rembrandt.
De Italiaanse tegenstanders van Ajax hadden de laatste jaren altijd wel een uitverkocht uitvak. Komt natuurlijk ook door Amsterdam he. Al die supporters vinden het geweldig om naar Mokum te komen. Én terecht!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Sinds wanneer komen er Italianen mee met hun ploeg. Was de laatste jaren wel anders...
Als je mij wilt herkennen, ik heb geen rood wit shirtje aanquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:02 schreef t0n het volgende:
tot straks!
kga zo naar amsterdam, de stad in...
daarna naar de Arena
als me wilt herkennen, heb 'n rood/wit shirtje aan
het zal wel weer barsten van de Italianen op de wallen nuquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:10 schreef the_hunter het volgende:
[..]
De Italiaanse tegenstanders van Ajax hadden de laatste jaren altijd wel een uitverkocht uitvak. Komt natuurlijk ook door Amsterdam he. Al die supporters vinden het geweldig om naar Mokum te komen. Én terecht!![]()
dat is meestal het probleem. Je voelt dat er wat te halen valt en na 90 minuten staat het 0-1.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:01 schreef Chadi het volgende:
En toch voel ik dat er wat te halen valt tegen inter![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:05 schreef manny het volgende:
[..]
dat is meestal het probleem. Je voelt dat er wat te halen valt en na 90 minuten staat het 0-1.
We zullen het zien vanavond, of het uitvak weer is vol zitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:11 schreef A.F.C.A. het volgende:
[..]
Hehe, ruim 2500 en een deel is nu al aangekomen.
"KLAAS JAN HUNTELAAR! KLAAS JAN HUNTELAAR! KLAAS JAN HUNTELAAR!"quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:09 schreef Jasza het volgende:
Trouwens voor de tv kijkers, volgens de teletekst moeten jullie het doen met Jack van Gelder als commentator
Dan hoopp ik voor jou dat dat gevoel voor kwart voor 9 iig wat minder is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:01 schreef Chadi het volgende:
En toch voel ik dat er wat te halen valt tegen inter![]()
Uitvak zit vol. Is zelfs uitgebreid richting 414/415.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
We zullen het zien vanavond, of het uitvak weer is vol zit![]()
Hmmz, dat witte zijn vlaggetjes iig. Dus witte vlaggetjes, rode papieren?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:23 schreef Jasza het volgende:
Zijn het vlaggetjes Tobbes, geen papieren?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:18 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Uitvak zit vol. Is zelfs uitgebreid richting 414/415.
Ja, weet ik veel want ik zie in het midden weinigquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:24 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hmmz, dat witte zijn vlaggetjes iig. Dus witte vlaggetjes, rode papieren?
Ach, het zijn toch lieve jongensquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat nou weer doen, daar staat geen glas omheen en geen net?
Een maat van me zegt dat het iets groots wordt, die is gister 5 uur bezig geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel want ik zie in het midden weinigIk hoop het iig wel, ik zit daar precies dus ik hoop dat ze iets voorbereid hebben
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat nou weer doen, daar staat geen glas omheen en geen net?
Chillquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:25 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Een maat van me zegt dat het iets groots wordt, die is gister 5 uur bezig geweest.
als ik in 114/115 was zou ik tevens niets met capuchon aandoenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als ik de grens was zou ik maar oppassen voor een fakkel![]()
Ok, ze zullen ons wel wegzingen ben ik bangquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:27 schreef the_hunter het volgende:
Tis wel eens vaker voorgekomen. Toen Ajax tegen brugge speelde, was het uitvak ook uitgebreid. Heeft te maken met de 5% regeling van de Uefa. Er mogen dus 2500 uitsupporters mee. In het uitvak is maar plaats voor 1600 man. Dus wordt het uitvak uitgebreid. Er staat dus wel gewoon een afscheiding in 414.
Geloof mij, het wordt iets heel moois. En wat je op die foto ziet, zijn geen papieren maar vlaggetjesquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:25 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Een maat van me zegt dat het iets groots wordt, die is gister 5 uur bezig geweest.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:28 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Geloof mij, het wordt iets heel moois. En wat je op die foto ziet, zijn geen papieren maar vlaggetjes![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:28 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Geloof mij, het wordt iets heel moois. En wat je op die foto ziet, zijn geen papieren maar vlaggetjes![]()
Of juist Adriano als toekomstig ajacied, om even te laten zien wat ie kan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:31 schreef Baklap het volgende:
Natuurlijk zal Cruz wel weer scoren als oud Feyenoorder, om nog even zout in de Ajax wonden te strooien.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:33 schreef Baklap het volgende:
Toekomstig ajacied? Praat me bij!
Let dan maar op Noordquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Tifo op zuid? Dat is jammer, zit in 430 dus kan dat net niet zien waarschijnlijk...
beter 1-0. Thuis geen goal tegen krijgen is ontzettend belangrijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:02 schreef Badabingea het volgende:
2-1 (hoop ik)
En dat zou echt kut zijn hè, hoop.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Opzich zou het niet zo slecht zijn, maar dan krijgen we weer hoop.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:57 schreef -Wolf- het volgende:
Ik verheug me op vanavond. Kan me maar moeilijk concentreren op andere dingen.
Ja, want we komen toch echt niet doorquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dat zou echt kut zijn hè, hoop.
Mooi is dat he, die spanning voor een belangrijke wedstrijd van je cluppiequote:Op woensdag 22 februari 2006 12:18 schreef Lennox het volgende:
[..]
Moet nog een verslagje schrijven, alleen zit ik al 4 uur apatisch naar die 1e 3 zinnen te staren. Moet alleen nog wachten tot mn broertje + maatje van stage klaar zijn, dan naar Adam tuffen
Er speelt bijna geen Italiaan bij Inter, Kut Argentijnen, Brazilianen, Nigeriaan en Uruguayaan zou de lading veel beter dekken.quote:
Dan doe je er toch zelf aan meequote:Op woensdag 22 februari 2006 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Tifo op zuid? Dat is jammer, zit in 430 dus kan dat net niet zien waarschijnlijk...
3 waarschijnlijk in de basis vanaafquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Er speelt bijna geen Italiaan bij Inter, Kut Argentijnen, Brazilianen, Nigeriaan en Uruguayaan zou de lading veel beter dekken.
En dat ze maar mogen winnen, liefst via een enorme dreun van Adriano
Materazzi staat niet in de basis. Ze beginnen met Cordoba en Samuel centraal in de verdediging.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
3 waarschijnlijk in de basis vanaaf
Zanetti, Materazzi
en Favelli
![]()
Hmm toch Samuel.. maar die is ook goed.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:45 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Materazzi staat niet in de basis. Ze beginnen met Cordoba en Samuel centraal in de verdediging.
Samuel is een Argentijn, net als Burdisso.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hmm toch Samuel.. maar die is ook goed.
Burdisso zou misschien ook in de basis starten
Maar Burdisso is toch zeker 3 klassen minder.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Samuel is een Argentijn, net als Burdisso.![]()
Dat wist ik ook welquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Cristiano Zanetti niet
Javier wel
Natuurlijk liever dat, maar ik denk 2-1quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:05 schreef the_hunter het volgende:
[..]
beter 1-0. Thuis geen goal tegen krijgen is ontzettend belangrijk.
Zo goed als.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:35 schreef keijz het volgende:
Is het eigelijk uitverkocht?
Javier speelt dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Cristiano Zanetti niet
Javier wel
nee ik hoorde dat er nog kaarten te krijgen zijn voor 69 euro.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:35 schreef keijz het volgende:
Is het eigelijk uitverkocht?
De Belg kwam aan met veel andere namen.quote:
Ga er maar van uit dat hij niet speelt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:54 schreef Tobbes het volgende:
Materazzi
ik stel voor dat we die met zn allen uitfluiten,
Christiano Zanetti is geschorst. Die doet dus sowieso niet mee...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De Belg kwam aan met veel andere namen.
Julio Cesar
Zanetti ( Javier) Cordoba , Materazzi , favelli , Stankovic , Solari , Burdisso , Zanetti ( Cristiano ) , Adriano , Martins.
Al lijkt me de opstelling die jij gaf het meest logische.
Hoe betrouwbaar kan de Belg zijnquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:57 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Christiano Zanetti is geschorst. Die doet dus sowieso niet mee...
Kan jij niet betalen he!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:02 schreef jorienvdherik het volgende:
56 euro voor 1 kaart niet normaal joh
Ja die hele reis naar A'dam heb ik geen zin inquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:10 schreef Tobbes het volgende:
Kneus.:(
Figo is over de datum, die is al aan het ontbinden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:43 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg; Juanfran, Vermaelen, Heitinga, Trabelsi; Lindenbergh, Emanuelson, Maduro; Rosenberg, Huntelaar, Rosales.
Samen goed voor 79 wedstrijden CL-ervaring.
Figo in z'n uppie is al goed voor 88 CL-wedstrijden.![]()
Toch zal hij het Urby of Juanfran moeilijk maken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:45 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Figo is over de datum, die is al aan het ontbinden.
quote:Voetbalfans misdragen zich in vliegtuig
SCHIPHOL - Een groep van ongeveer twintig Italiaanse voetbalsupporters heeft zich woensdag misdragen tijdens een vlucht van Milaan naar Schiphol. De fans van Inter Milaan, die naar Amsterdam kwamen voor de wedstrijd tegen Ajax woensdagavond, gedroegen zich balorig en zondigden zich aan overmatig drankgebruik.
Tijdens de landing op de luchthaven zorgden twee supporters voor een levensgevaarlijke situatie door heen en weer te blijven lopen, aldus een woordvoerder van de Koninklijke Marechaussee op Schiphol.
Zij negeerden bevelen van de gezagvoerder om op hun plaatsen te gaan zitten. De bemanning wist de andere supporters tot rust te manen voor de landing.
De gezagvoerder nam voor de daling contact op met de marechaussee over de recalcitrante voetbalsuppporters. Die nam de hele groep apart bij aankomst op het vliegveld. De twee mannen die het bevel van de gezagvoerder in de wind sloegen, zijn aangehouden.
Na een schikking van 250 euro mochten zij alsnog Nederland in. De anderen zijn streng toegesproken op hun gedrag.
Stel je voor dat je eens een thuisploeg met een aanvallende intentie kunt zien.....quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja die hele reis naar A'dam heb ik geen zin in
Ik zie nog wel genoeg wedstrijden.
Ik verwacht meer van Inter eigenlijk...quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Stel je voor dat je eens een thuisploeg met een aanvallende intentie kunt zien.....
Op het gebied van aanvallende intenties zeker........quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik verwacht meer van Inter eigenlijk...
STerk tactisch spelquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Op het gebied van aanvallende intenties zeker........
Ah, dat heb ik ook wel eens in het PSv topic gehoord ja.quote:
Laf voetbal bestaat niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik ook wel eens in het PSv topic gehoord ja.
Is gewoon een synoniem voor laf countervoetbal toch?
Haha, zo ken ik er nog een paarquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laf voetbal bestaat niet.
Wel slim voetbal.
Weer van links naar rechts.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:43 schreef Radegast het volgende:
Stekelenburg; Juanfran, Vermaelen, Heitinga, Trabelsi; Lindenbergh, Emanuelson, Maduro; Rosenberg, Huntelaar, Rosales.
Verbaast het je?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Weer van links naar rechts.
Maar goed, ik vind het jammer dat Danny niet een aanvallende middenvelder opstelt.
Roepen dezeflde PSV'ers die vorig jaar nog aan het zeiken waren op het laffe spel van AC Milanquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laf voetbal bestaat niet.
Wel slim voetbal.
Vind ik gewoon hoogst opmerkelijk, vandaar. Wel leuk.quote:
Ben jij zo'n WWS kneus?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik kom gratis binnendoor werk
Maar ik ga niet
Ik was het niet, want ik ben voorstander van een sterk systeem en sterk tactisch spel.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Roepen dezeflde PSV'ers die vorig jaar nog aan het zeiken waren op het laffe spel van AC Milan
World Wide Security, maar ja dus?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
WWS nog nooit van gehoord![]()
Wat een viespeukquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
World Wide Security, maar ja dus???
Wil je dan even zeggen tegen een van jullie wat ouder medewerkers dat ie UIT m'n onderbroek moet blijven.
Heb helemaal niks bij, en wil gewoon feesten op Thunderdome.
edit: laat maarquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:05 schreef the_legend_killer het volgende:
De reden waarom ze Seedorf hebben weggedaan weten jullie zeker niet?
Zelfde reden als waarom ze Bergkamp hebben weggedaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:05 schreef the_legend_killer het volgende:
De reden waarom ze Seedorf hebben weggedaan weten jullie zeker niet?
Die neiging heb ik vaak ook, komt denk ik omdat ik linkshandig ben.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind van links naar rechts logischer. Weet ik veel waarom.![]()
Ik ben raar.![]()
Wat is eigenlijk jouw club? Of ben je neutraal?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die neiging heb ik vaak ook, komt denk ik omdat ik linkshandig ben.
Hopelijk een leuke voetbalavond, ik schakel toch eerst op Ajax in.
Seedorf was niet veel soeps op het eindequote:Op woensdag 22 februari 2006 18:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zelfde reden als waarom ze Bergkamp hebben weggedaan.
Hele goeie spelers kwijnen weg bij een kutclub als Inter..
En zo zijn er nog wel meer voorbeelden..
Waarom heb je dan een avatar van Huntelaar ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben een vrij neutrale voetballiefhebber.
Kneusje.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:36 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een avatar van Huntelaar ?
Winter ook.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Andy van der Meyde en Edgar Davids hebben ook bij Ajax en Inter gespeeld.
Stankovic beter dan Seedorf?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Seedorf was niet veel soeps op het einde
Nu is hij nog steeds lui in verdedigend werk.
Gelukkig is dat opgevangen met betere spelers zoals Stankovic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |