Dat zal idd wel jaquote:Op maandag 20 februari 2006 14:27 schreef EKterror het volgende:
zal wel 2 maal 1-0 worden voor Inter, met hun altijd schitterende aanvallende voetbal.
Niet meerquote:
Het is geen zwalkend az waar ze tegen spelen hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:34 schreef Asskicker14 het volgende:
0 - 5 in het voordeel van Inter denk ik.
natuurlijk wel man. Beetje creatief zijn. Er staat ook niet voor niets zo'n gozertje bij die deur daar.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vanaf 408 kun je sowieso onmogelijk naar 410.
Oke als jij het zegt, ik heb het nog niet meegemaakt dat ze iemand zomaar doorlieten daarquote:Op maandag 20 februari 2006 14:44 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
natuurlijk wel man. Beetje creatief zijn. Er staat ook niet voor niets zo'n gozertje bij die deur daar.
aights, das slim.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:02 schreef PLAE@ het volgende:
Als je een kaartje voor 410 hebtof iemand die een kaartje voor 408 heeft en jou even wat kaartjes komt brengen...
Het is nog niet uitverkocht dacht ik...stadionverkoop moet lukken.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:04 schreef F1Bas het volgende:
Eerst kon ik woensdag niet naar de wedstrijd, nu ben ik toch vrij en heb ik geen kaartjes
OF gewoon doorgeven en hopen dat het 409 doorkomtquote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef PLAE@ het volgende:
In iets zwaarders moet je het er toch makkelijk overheen kunnen gooien![]()
Niet door de 409 ingang, maar je kunt natuurlijk wel door het vak naar 409 lopen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:15 schreef Tobbes het volgende:
Kom je 409 in met een 410 kaart btw?
Dat is het ook. Gisteren liep ik met m'n 409kaart op 410 naar binnen. Wordt ik weer tegengehouden. moet ik via 409 omlopen en dan mag ik wel op 410 staan.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:18 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat is het ook. Gisteren liep ik met m'n 409kaart op 410 naar binnen. Wordt ik weer tegengehouden. moet ik via 409 omlopen en dan mag ik wel op 410 staan.
te zielig en bureaucratisch gewoon
jaquote:Op maandag 20 februari 2006 16:05 schreef Me_Wesley het volgende:
Mag huntelaar nou wel of niet meedoen? Aangezien hij dit seizoen ook al met Heerenveen Europees heeft gespeeld?
Denk dat het wel meevalt dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:19 schreef methodmich het volgende:
Dit wordt een vreselijk duel voor Ajax, ben ik bang.
Moeten ze dan alles geven om een monsterscore te behalen tegen Ajax?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt dus.
Gewoon berekenend 0-1.
Heb je die gasten OOIT wel eens tot het gaatje zien gaan, alles geven, gaan voor de monsterscore?
Tja, daar zit wat in. Maar Utrecht ging wel tot het gaatje om te winnen. Inter zal dat gewoon niet doen. Winnen ze nu niet, dan over 2 weken wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Moeten ze dan alles geven om een monsterscore te behalen tegen Ajax?
Als FC Utrecht het zelfs lukt, moet je daar echt je vraagtekens bij zetten.
Nee, maar 0-1 is ook vreselijk. Zeker als je weer het IDEE krijgt leuk mee te ballen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt dus.
Gewoon berekenend 0-1.
Heb je die gasten OOIT wel eens tot het gaatje zien gaan, alles geven, gaan voor de monsterscore?
ja, maar zo gaat het toch gewoon weer.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, maar 0-1 is ook vreselijk. Zeker als je weer het IDEE krijgt leuk mee te ballen.
Ik heb liever dat Ajax gewoon lekker gaat voetballen. Desnoods krijgen we dan dik klop, maar alles liever dan een enorme kutwedstrijd met een kutgoal die voor 0-1 zorgt.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar zo gaat het toch gewoon weer.
Ik weet ook niet waar het aan ligt, je zou bijna nog liever met 5-0 klop krijgen en echt kansloos zijn.. maar dat gunnen ze je niet.
Bijna he?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |