Dat is het ook. Gisteren liep ik met m'n 409kaart op 410 naar binnen. Wordt ik weer tegengehouden. moet ik via 409 omlopen en dan mag ik wel op 410 staan.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:18 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dat is het ook. Gisteren liep ik met m'n 409kaart op 410 naar binnen. Wordt ik weer tegengehouden. moet ik via 409 omlopen en dan mag ik wel op 410 staan.
te zielig en bureaucratisch gewoon
jaquote:Op maandag 20 februari 2006 16:05 schreef Me_Wesley het volgende:
Mag huntelaar nou wel of niet meedoen? Aangezien hij dit seizoen ook al met Heerenveen Europees heeft gespeeld?
Denk dat het wel meevalt dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:19 schreef methodmich het volgende:
Dit wordt een vreselijk duel voor Ajax, ben ik bang.
Moeten ze dan alles geven om een monsterscore te behalen tegen Ajax?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt dus.
Gewoon berekenend 0-1.
Heb je die gasten OOIT wel eens tot het gaatje zien gaan, alles geven, gaan voor de monsterscore?
Tja, daar zit wat in. Maar Utrecht ging wel tot het gaatje om te winnen. Inter zal dat gewoon niet doen. Winnen ze nu niet, dan over 2 weken wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Moeten ze dan alles geven om een monsterscore te behalen tegen Ajax?
Als FC Utrecht het zelfs lukt, moet je daar echt je vraagtekens bij zetten.
Nee, maar 0-1 is ook vreselijk. Zeker als je weer het IDEE krijgt leuk mee te ballen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt dus.
Gewoon berekenend 0-1.
Heb je die gasten OOIT wel eens tot het gaatje zien gaan, alles geven, gaan voor de monsterscore?
ja, maar zo gaat het toch gewoon weer.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, maar 0-1 is ook vreselijk. Zeker als je weer het IDEE krijgt leuk mee te ballen.
Ik heb liever dat Ajax gewoon lekker gaat voetballen. Desnoods krijgen we dan dik klop, maar alles liever dan een enorme kutwedstrijd met een kutgoal die voor 0-1 zorgt.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar zo gaat het toch gewoon weer.
Ik weet ook niet waar het aan ligt, je zou bijna nog liever met 5-0 klop krijgen en echt kansloos zijn.. maar dat gunnen ze je niet.
Bijna he?.
Juanfran kan het wel, hij voelt zich alleen te goed voor RBC. Tegen Milan is hij 'gewoon' de beste Ajacied.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:30 schreef LuukBes het volgende:
Juanfran en de domme aanpas-tactiek van Blind gaat jullie de punten kosten. Iemand die het 'levensgevaarlijke aanvalstrio' van RBC kans op kans schonk heeft niks te zoeken bij Ajax.
Blind leert het nooit met zijn geschuif. Zo'n dom lomp team als Inter moet je niet overschatten, en lekker op eigen kracht met het goeie gevoel van zondag aanpakken, uiteraard met hetzelfde team. Juanfran, hoe verzin je het.
Mjah, als die Aisatti het kan..quote:Op maandag 20 februari 2006 21:20 schreef Nashje het volgende:
Daarom moet Sarpong juist spelen. Niks te verliezen. Die jongen kan juist nog wel voor iets leuks zorgen, misschien.
quote:
Die is net ff wat getalenteerder.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is net ff wat getalenteerder.Die wordt net ff wat beter begeleid.
Van jou had ik ook geen andere mening verwacht. Hoevaak heb je Sarpong zien spelen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is net ff wat getalenteerder.
Vaak genoeg. Sarpong is zeker geen slechte speler, maar ik vind Aissati gewoon beter.Het is echt niet zo dat ik Ajaxspelers standaard slechter vind dan PSV'ers. Die Emanuelson bijvoorbeeld kan een héle grote wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Van jou had ik ook geen andere mening verwacht. Hoevaak heb je Sarpong zien spelen?
mja als het beeld nou net effe wat beter wasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:11 schreef cultheld het volgende:
Ik kijk wel eens bij een vriend naar versatel (al komt dat meestal niet voor, omdat we dan te gaar zijn van het uitgaan en nog liggen te maffen), maar kijk ook vaak via internet naar allerlei competities. Vroeger nog vaker dan nu. Genieten man, de Copa Libertadores gratis op je beeldscherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |