Juanfran kan het wel, hij voelt zich alleen te goed voor RBC. Tegen Milan is hij 'gewoon' de beste Ajacied.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:30 schreef LuukBes het volgende:
Juanfran en de domme aanpas-tactiek van Blind gaat jullie de punten kosten. Iemand die het 'levensgevaarlijke aanvalstrio' van RBC kans op kans schonk heeft niks te zoeken bij Ajax.
Blind leert het nooit met zijn geschuif. Zo'n dom lomp team als Inter moet je niet overschatten, en lekker op eigen kracht met het goeie gevoel van zondag aanpakken, uiteraard met hetzelfde team. Juanfran, hoe verzin je het.
Mjah, als die Aisatti het kan..quote:Op maandag 20 februari 2006 21:20 schreef Nashje het volgende:
Daarom moet Sarpong juist spelen. Niks te verliezen. Die jongen kan juist nog wel voor iets leuks zorgen, misschien.
quote:
Die is net ff wat getalenteerder.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is net ff wat getalenteerder.Die wordt net ff wat beter begeleid.
Van jou had ik ook geen andere mening verwacht. Hoevaak heb je Sarpong zien spelen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is net ff wat getalenteerder.
Vaak genoeg. Sarpong is zeker geen slechte speler, maar ik vind Aissati gewoon beter.Het is echt niet zo dat ik Ajaxspelers standaard slechter vind dan PSV'ers. Die Emanuelson bijvoorbeeld kan een héle grote wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Van jou had ik ook geen andere mening verwacht. Hoevaak heb je Sarpong zien spelen?
mja als het beeld nou net effe wat beter wasquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:11 schreef cultheld het volgende:
Ik kijk wel eens bij een vriend naar versatel (al komt dat meestal niet voor, omdat we dan te gaar zijn van het uitgaan en nog liggen te maffen), maar kijk ook vaak via internet naar allerlei competities. Vroeger nog vaker dan nu. Genieten man, de Copa Libertadores gratis op je beeldscherm.
Hij is erg licht.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Over Sarpong, het zou zomaar kunnen dat ie boven zichzelf gaat uitstijgen, maar ik snap Blind ook wel. Het is wel een giga risico hoor..
Een minuut of 100?quote:
Misschien wel een andere Adriano van een andere club.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:38 schreef Apekoek het volgende:
heeft Adriano al zijn benen gebroken?
Op snelheid verliezen ze en op kracht ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Martins en Adriano.
Je moet er niet aan denken als verdedigers.![]()
Zo sterk is martins ook weer niet. Adriano is alleen Ramboquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Op snelheid verliezen ze en op kracht ook.
Martins en Adriano beschikken over beide.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Martins en Adriano.
Je moet er niet aan denken als verdedigers.![]()
Verkijk je er niet opquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo sterk is martins ook weer niet. Adriano is alleen Rambo.
Volgens mij is Martins ook van graniet gemaakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo sterk is martins ook weer niet. Adriano is alleen Rambo.
Ah je bent hem tegengekomen in een steegjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Verkijk je er niet opdie fout maakte ik zelf ook.
dream on little dreamer..... als ze nu eens een keer winnen van 010 of 070 ja.... maar van die doorgewinterde Italianen? no way jose.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:54 schreef Messenga het volgende:
Woensdag 22 Februari dus.
[afbeelding]
Tegen
[afbeelding]
Dat we de italianen een poepie mogen laten ruiken.
Stoer dat engels ertussen en dat dat 010 en 070quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:37 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
dream on little dreamer..... als ze nu eens een keer winnen van 010 of 070 ja.... maar van die doorgewinterde Italianen? no way jose.
in 1 van de 2 wedstrijden is het zeker mogelijk. Maar over 2 wedstrijden gezien heb ik weinig vertrouwenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:46 schreef HeatWave het volgende:
Stuntje zou erg leuk zijn.....
Ik droom, maar ik denk van niet.
Dat spel heeft Inter ook gezien, en echt fanatiek zullen ze dan ook wel niet beginnen. Misschien een 2-1 thuis; maar dan wordt het in Milaan wel 4-0 ofzoquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:48 schreef HeatWave het volgende:
Zeker mogelijk??
Zijn we nou echt het waardeloze spel vergeten van de afgelopen MAANDEN??
Die 6-0 kwam echt op een kutmoment zeg.......
Ja, dat is het ENIGE wat ik nog als hoop heb, onderschatting de eerste wedstrijd. Maar ik vrees dat zelfs dat maar een helft zal duren dan.. En dat is vast niet genoeg, of we moeten al met 6-0 voorstaan danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:50 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat spel heeft Inter ook gezien, en echt fanatiek zullen ze dan ook wel niet beginnen. Misschien een 2-1 thuis; maar dan wordt het in Milaan wel 4-0 ofzo
Das waar, maar als je zag hoe vaak hij zondag simpel van de bal werd gezet.........quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lichtvoetig, dat moet je hebben daar.
Ook als jullie met 6-0 hadden verloren dan zou Inter nog niet fanatiek beginnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:50 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat spel heeft Inter ook gezien, en echt fanatiek zullen ze dan ook wel niet beginnen. Misschien een 2-1 thuis; maar dan wordt het in Milaan wel 4-0 ofzo
Hehe, ruim 2500 en een deel is nu al aangekomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:10 schreef Tobbes het volgende:
Zullen er eigenlijk Inter supporters zijn? Of loopt die straf nog?
Sinds wanneer komen er Italianen mee met hun ploeg. Was de laatste jaren wel anders...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:11 schreef A.F.C.A. het volgende:
[..]
Hehe, ruim 2500 en een deel is nu al aangekomen.
Ze hebben een tijd geleden al aanvraag gedaan voor extra vakken, inter draait natuurlijk ook niet slecht. Maar 2500 zullen het er zeker zijn, zag vanmiddag ook al aardig wat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Sinds wanneer komen er Italianen mee met hun ploeg. Was de laatste jaren wel anders...
Wallen, dam enz. Gezellig dicht bij Rembrandtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er niet zo opgelet, meestal zie je de tegenstander wel op CS.....
Morgen toch maar eens beter kijken.
zal wel ergens in die buurt rondhangen morgen jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:19 schreef A.F.C.A. het volgende:
[..]
Wallen, dam enz. Gezellig dicht bij Rembrandt.
De Italiaanse tegenstanders van Ajax hadden de laatste jaren altijd wel een uitverkocht uitvak. Komt natuurlijk ook door Amsterdam he. Al die supporters vinden het geweldig om naar Mokum te komen. Én terecht!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Sinds wanneer komen er Italianen mee met hun ploeg. Was de laatste jaren wel anders...
Als je mij wilt herkennen, ik heb geen rood wit shirtje aanquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:02 schreef t0n het volgende:
tot straks!
kga zo naar amsterdam, de stad in...
daarna naar de Arena
als me wilt herkennen, heb 'n rood/wit shirtje aan
het zal wel weer barsten van de Italianen op de wallen nuquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:10 schreef the_hunter het volgende:
[..]
De Italiaanse tegenstanders van Ajax hadden de laatste jaren altijd wel een uitverkocht uitvak. Komt natuurlijk ook door Amsterdam he. Al die supporters vinden het geweldig om naar Mokum te komen. Én terecht!![]()
dat is meestal het probleem. Je voelt dat er wat te halen valt en na 90 minuten staat het 0-1.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:01 schreef Chadi het volgende:
En toch voel ik dat er wat te halen valt tegen inter![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:05 schreef manny het volgende:
[..]
dat is meestal het probleem. Je voelt dat er wat te halen valt en na 90 minuten staat het 0-1.
We zullen het zien vanavond, of het uitvak weer is vol zitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:11 schreef A.F.C.A. het volgende:
[..]
Hehe, ruim 2500 en een deel is nu al aangekomen.
"KLAAS JAN HUNTELAAR! KLAAS JAN HUNTELAAR! KLAAS JAN HUNTELAAR!"quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:09 schreef Jasza het volgende:
Trouwens voor de tv kijkers, volgens de teletekst moeten jullie het doen met Jack van Gelder als commentator
Dan hoopp ik voor jou dat dat gevoel voor kwart voor 9 iig wat minder is.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:01 schreef Chadi het volgende:
En toch voel ik dat er wat te halen valt tegen inter![]()
Uitvak zit vol. Is zelfs uitgebreid richting 414/415.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
We zullen het zien vanavond, of het uitvak weer is vol zit![]()
Hmmz, dat witte zijn vlaggetjes iig. Dus witte vlaggetjes, rode papieren?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:23 schreef Jasza het volgende:
Zijn het vlaggetjes Tobbes, geen papieren?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:18 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Uitvak zit vol. Is zelfs uitgebreid richting 414/415.
Ja, weet ik veel want ik zie in het midden weinigquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:24 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hmmz, dat witte zijn vlaggetjes iig. Dus witte vlaggetjes, rode papieren?
Ach, het zijn toch lieve jongensquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat nou weer doen, daar staat geen glas omheen en geen net?
Een maat van me zegt dat het iets groots wordt, die is gister 5 uur bezig geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel want ik zie in het midden weinigIk hoop het iig wel, ik zit daar precies dus ik hoop dat ze iets voorbereid hebben
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat nou weer doen, daar staat geen glas omheen en geen net?
Chillquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:25 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Een maat van me zegt dat het iets groots wordt, die is gister 5 uur bezig geweest.
als ik in 114/115 was zou ik tevens niets met capuchon aandoenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als ik de grens was zou ik maar oppassen voor een fakkel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |