* Doorpost na slotje.quote:
Ja!quote:
quote:
Boven aan topic.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:46 schreef JDude het volgende:
Hoe werkten die bookmarks ook al weer?
Dat zou beter zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:19 schreef Replacement_driver het volgende:
Moet ik hier ingrijpen, ofzo?
Vergelijkende warenonderzoeken zijn okay.quote:
Wederom vertrouw ik op uw woorden.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:27 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Vergelijkende warenonderzoeken zijn okay.
Oja, alleen dode koeien zijn rein.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:40 schreef Boer-maat het volgende:
Ch, DL, get a room...
Bah jullie doen vies.
Dooie koei'n zijn mien lust.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Oja, alleen dode koeien zijn rein.
Necrofiel.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:46 schreef DeLeider het volgende:
Oja, alleen dode koeien zijn rein.
Je vriendin was anders nog aardig levendig gister....quote:
Ohja, die vriendin die ik niet heb.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:08 schreef DeLeider het volgende:
Je vriendin was anders nog aardig levendig gister....
Moest je weer drie uur wachten tot je broer zijn mokkel volledig had uitgewoond?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:24 schreef Chowi het volgende:
Hoi ik heb gedoesjt.
Nee, want het is uit.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Moest je weer drie uur wachten tot je broer zijn mokkel volledig had uitgewoond?
Kuthoeren zijn het, allemaal.quote:
Heb ik nou weer gedaan?quote:
Ik ook?quote:
quote:
quote:
'Nuff said.quote:
Mogeh.quote:
Oh No! Ze vallen binnen! WW3! 1111! one one een een!!111!!1111quote:Op zondag 19 februari 2006 15:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gaat bij jullie ook het luchtalarm af, of zit dat in mijn oren?
heel blijquote:Op zondag 19 februari 2006 16:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wees blij dat je mijn piep er niet bij hebt
Teveel gezopen.quote:
Mwah te veel is ook een groot woord.. bier kan nooit TE veel gezopen worden.. ik heb het alleen overmatig verbruiktquote:
ik ook. doch geen koppijn... wel een piep maar dat komt niet door het bierquote:Op zondag 19 februari 2006 16:20 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Mwah te veel is ook een groot woord.. bier kan nooit TE veel gezopen worden.. ik heb het alleen overmatig verbruikt![]()
Hoe veel heb je op? En heb je geen water voor het slapen gaan gedronken?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:20 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Mwah te veel is ook een groot woord.. bier kan nooit TE veel gezopen worden.. ik heb het alleen overmatig verbruikt![]()
we waren gister middag begonnen op het terras, 's avonds eerst een feestje, toen het bier daar op was naar de stad.. Toen werd het bier met bladen tegelijk besteld.. hoeveel ik er op heb? ik zou het niet meer wetenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe veel heb je op? En heb je geen water voor het slapen gaan gedronken?
Dat laatste ken ik.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
we waren gister middag begonnen op het terras, 's avonds eerst een feestje, toen het bier daar op was naar de stad.. Toen werd het bier met bladen tegelijk besteld.. hoeveel ik er op heb? ik zou het niet meer wetenHoe ik thuis ben gekomen? ik zou het niet meer weten
![]()
Jij wordt zelfs wakker op de wc.quote:
Met een fles JD naast me.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij wordt zelfs wakker op de wc..
JD.quote:
JD is okéé.quote:
Ja, en das heb je van die snobs die het slechte wiskey noemen. Ik ga geen 50 euro of meer uitgeven aan 1 fles hoor.quote:
Hardstikke, ja?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, en das heb je van die snobs die het slechte wiskey noemen. Ik ga geen 50 euro of meer uitgeven aan 1 fles hoor.. 20 euro is genoeg, en JD is hardstikke okay.
quote:
Your point being...?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:08 schreef DeLeider het volgende:
Ch, menschen, untermenschen, dooie koeiennueckers, pc-freak.
Een groet, me dunkt.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:09 schreef JDude het volgende:
Your point being...?
Ik word appart genoemd.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:08 schreef DeLeider het volgende:
Ch, menschen, untermenschen, dooie koeiennueckers, pc-freak.
Ja hallo, BeF zeker dicht gooienquote:Op zondag 19 februari 2006 17:14 schreef JDude het volgende:
Je vergeet je slotje!
De vorige keer leverde dat een best leuk relletje opquote:
Dan gooi ik de GPD wel dichtquote:Op zondag 19 februari 2006 17:24 schreef JDude het volgende:
[..]
De vorige keer leverde dat een best leuk relletje op
Bluf!quote:
Lijkt me lastig typen. Ik ben blij dat ik gewoon een mens ben.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben voetballen.
Whehe.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Lijkt me lastig typen. Ik ben blij dat ik gewoon een mens ben.
Bron: DeStentor.nlquote:Misbaksel
Bijna alles in kannen en kruiken voor het verjaardagsfeestje van mijn zoon. De frituurpan was een belangrijk attribuut. Goed bekeken zou ik aan één frituurpan ook niet genoeg hebben om voor elf knullen patat te bakken. Er was vast wel iemand die zijn frituurpan even aan mij wilde lenen.
Mijn vriendin had er nog wel een. Het nostalgische exemplaar stond ergens achterin de kast. Het had al jaren geen dienst meer gedaan. Er zou wel eens oud vet in kunnen zitten dat zodanig aangekoekt was, dat het een soort lijm geworden was. Daar kon je je van alles bij voorstellen.
Na wat hevig rukken en trekken lukte het nog niet. Wat doe je met vet dat je vloeibaar wilt maken? Juist, zorgen dat het smelt, dus de stekker in het stopcontact.
Al gauw werd duidelijk dat er echt oud vet in de pan zat. De lucht werd steeds minder aangenaam. Een ranzige walm nam bezit van de keuken. Eerlijk gezegd was de lucht langzamerhand niet meer te harden. Bij het openen van de pan - veilig in de frisse lucht - werd duidelijk wat de oorzaak van de vette walm was. We bleken een elektriciteitssnoer aan het frituren te zijn, dat lag keurig opgerold onderin de pan te smoren in het vet. Het was ‘het’ verhaal van de verjaardag. Dit is eigenlijk veel leuker dan wanneer alles zo gesmeerd verloopt.
Ik ben het er niet mee eens. Dit stukje is toevallig een voorbeeld van een behoorlijk domme vrouw, meer nietquote:Op zondag 19 februari 2006 18:40 schreef Chowi het volgende:
Okay, ik zal eensch een goede stelling aanknopen.
Naar aanleiding van dít bericht:
[..]
Bron: DeStentor.nl
Stelling: Frituren is mannenwerk..
Die grap was al gemaakt, kut-mod!quote:
Leg die pilletjes terug, kut-junk!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die grap wa sal gemaakt, kut-mod!
Hoe de fuck frituur je een snoer? De stekker zit in het stopcontact, en de draad hangt er dan naast toch?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vrouwen hè.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe de fuck frituur je een snoer? De stekker zit in het stopcontact, en de draad hangt er dan naast toch?.
Ze blijven me verbazen!quote:
WstZ.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:34 schreef Stofje het volgende:
Misstique.
Eens, mits er vrouwelijke BeF-leden komen!quote:Op zondag 19 februari 2006 21:38 schreef Stofje het volgende:
Wanneer komt er eens een BeF-orgie?
Nimmer.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:38 schreef Stofje het volgende:
Wanneer komt er eens een BeF-orgie?
You said it, sista.quote:
Nee.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:40 schreef Stofje het volgende:
Jullie sperren je vagina's niet één avondje open voor ons?
Ik dóé geen meerdere tegelijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:40 schreef Stofje het volgende:
Jullie sperren je vagina's niet één avondje open voor ons?
Na elkaar dan.quote:
Goedkoop is altijd handig. We moeten wel financieel verantwoord blijven.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:51 schreef Stofje het volgende:
Stelletje hoeren, goedkope kuthoeren!
Ik vind jullie lief
Ik ben niet goedkoop.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:51 schreef Stofje het volgende:
Stelletje hoeren, goedkope kuthoeren!
Ik vind jullie lief
Ik voelde me daarom ook níet aangesproken.quote:
Je deed je best.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik voelde me daarom ook níet aangesproken.
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:24 schreef Bizznitch het volgende:
ZOHEE
Je bedoelt Bizz?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:32 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi Ch.
Dat ja. Ik zag de naam Chowi erboven staan..quote:
Neuh..quote:Op zondag 19 februari 2006 22:46 schreef DeLeider het volgende:
Zo'n edit valt ook niet op..
Welke edit?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:46 schreef DeLeider het volgende:
Zo'n edit valt ook niet op..
Hoi RPP.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:58 schreef rompompom het volgende:
Nou....
Wat is er?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:59 schreef rompompom het volgende:
Nee.
Maar nu heb je toch BEF.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dit wordt de vierde shift waarin we stil liggen vanwege het weer. Ik verveel me de tyfus
Solly.quote:
Het wordt straks vast wel druk als ik weg ga.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
met dit tempo is dat ook niet echt super ofzo
logischquote:Op zondag 19 februari 2006 23:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het wordt straks vast wel druk als ik weg ga.
Nou joepie, met allemaal mensen die (elkander) aan het nuecken zijn, daar word ik lekker vrolijk van...quote:
Dat valt best mee...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou joepie, met allemaal mensen die (elkander) aan het nuecken zijn, daar word ik lekker vrolijk van...
Bowlen.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:21 schreef JDude het volgende:
STRIKE!
Ze heeft gelijk, ik neuk niet. Voor de rest iedereen in BeF wel zo'n beetje.quote:
Klopt.quote:
ow, wist niet dat ik neuktequote:Op zondag 19 februari 2006 23:28 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk, ik neuk niet. Voor de rest iedereen in BeF wel zo'n beetje.
WksZ.quote:
Ja hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat jij nu nog kan lopen??!!
ik wil wel met JOU neukenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou joepie, met allemaal mensen die (elkander) aan het nuecken zijn, daar word ik lekker vrolijk van...
Geen aannames doenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
dago is gewoon een prutser dus?
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
dago is gewoon een prutser dus?
Ja! Gewoon zodra ik met bagage de vertrekhal uitkom alles op de grond pleuren en hatsekeetjesquote:Op maandag 20 februari 2006 00:19 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
zal ik je opwachten? 14.vliegveldsex
Kneusquote:Op maandag 20 februari 2006 00:23 schreef The_Terminator het volgende:
Bier zuigt![]()
Heb perongeluk me monitor gesloopt door er een dopje tegenaan te 'schieten'
De schade:
[afbeelding]
jaquote:Op maandag 20 februari 2006 00:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja! Gewoon zodra ik met bagage de vertrekhal uitkom alles op de grond pleuren en hatsekeetjes![]()
ach jij zit er meequote:Op maandag 20 februari 2006 00:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor![]()
Had niet verwacht dat het ding weg zou schieten![]()
Deze week weet ik wanneer ik terug kom!quote:
Afhankelijk van hoe je 'm opent. Als je 'm met een ander flesje opent of met een aansteker ofzo, springt-ie al-tijd weg. Bij andere methodes valt het te controleren:')quote:Op maandag 20 februari 2006 00:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor![]()
Had niet verwacht dat het ding weg zou schieten![]()
tooooffff!quote:Op maandag 20 februari 2006 00:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Deze week weet ik wanneer ik terug kom!
[..]
Afhankelijk van hoe je 'm opent. Als je 'm met een ander flesje opent of met een aansteker ofzo, springt-ie al-tijd weg. Bij andere methodes valt het te controleren:')
Met een ander flesje dus, had geen opener in de buurt liggenquote:Op maandag 20 februari 2006 00:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Deze week weet ik wanneer ik terug kom!
[..]
Afhankelijk van hoe je 'm opent. Als je 'm met een ander flesje opent of met een aansteker ofzo, springt-ie al-tijd weg. Bij andere methodes valt het te controleren:')
Andere mensen raken is ook immer tôf!quote:
Een oog is tien punten.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Andere mensen raken is ook immer tôf!
Help yourself...quote:Op maandag 20 februari 2006 00:40 schreef The_Terminator het volgende:
De link naar mijn profiel in de OP is trouwens ook verkeerd, moet: The_Terminator zijn, en is: xwrrw
Hmm, dan is het in een volgende deel waarschijnlijk weer verkeerdquote:Op maandag 20 februari 2006 00:41 schreef rompompom het volgende:
Help yourself...
Zie OP, dude!quote:Op maandag 20 februari 2006 00:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, dan is het in een volgende deel waarschijnlijk weer verkeerd![]()
Waar staat die originele OP eingelijk?
Ik heb het al gedaanquote:Op maandag 20 februari 2006 00:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ah, achter het wiki icoon dus![]()
Dankquote:
mn omaquote:Op maandag 20 februari 2006 01:06 schreef rompompom het volgende:
Dooie zooi.
geen liefde geen sexquote:Op maandag 20 februari 2006 01:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Immer!!
Omdat we van elkander houden
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn liefde groeit, net als mijn... O wacht, we zitten op Fok!
Goeie timing.quote:Op maandag 20 februari 2006 02:01 schreef punkgirl het volgende:
word eens wakker mensen!
niet bepaald hequote:Op maandag 20 februari 2006 02:17 schreef punkgirl het volgende:
[quote]Op maandag 20 februari 2006 02:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het kan bijna geen toeval zijn...
[..]
we wilde even het topic aan-wakkeren.. goed gelukt![]()
Eén reactie plaatsen helpt meestal niet echt.quote:Op maandag 20 februari 2006 02:17 schreef punkgirl het volgende:
[quote]Op maandag 20 februari 2006 02:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het kan bijna geen toeval zijn...
[..]
we wilde even het topic aan-wakkeren.. goed gelukt![]()
niet he?quote:Op maandag 20 februari 2006 02:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eén reactie plaatsen helpt meestal niet echt.
nu moet het alleen nog ergens over gaan, en we zijn op de goede weg.quote:
bier en fruituur en tieten natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 02:51 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
nu moet het alleen nog ergens over gaan, en we zijn op de goede weg.
quote:Op maandag 20 februari 2006 02:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
bier en fruituur en tieten natuurlijk
Het is maar wat je lekker vindtquote:Op maandag 20 februari 2006 02:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar ik snap dat we voor de tieten nog een paar jaar moeten wachten?
jaartje of 9 gok ikquote:Op maandag 20 februari 2006 02:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Maar ik snap dat we voor de tieten nog een paar jaar moeten wachten?
Die van jou zien er wel lekker uitquote:Op maandag 20 februari 2006 02:59 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Het is maar wat je lekker vindt
Als het niet vrijwillig is, is het nooit legaalquote:Op maandag 20 februari 2006 02:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
jaartje of 9 gok ik
en voor het legaal is om er mee te spelen nog wel iets langer
WHZquote:Op maandag 20 februari 2006 03:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die van jou zien er wel lekker uit
das wel weer een punt jaquote:Op maandag 20 februari 2006 03:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Als het niet vrijwillig is, is het nooit legaal
Hansquote:Op maandag 20 februari 2006 03:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Frankquote:
Dat zijn jouw woorden!quote:Op maandag 20 februari 2006 03:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
das wel weer een punt ja
oftewel waarom wachten
De waarheid mag gezegd wordenquote:
wat zijn jullie toch ook een poepies hequote:Op maandag 20 februari 2006 03:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
i think your cute i cant help it
meteen doen als je terug bent dusquote:Op maandag 20 februari 2006 03:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden!
Ik heb mijn pedopas nog niet verlengd
zeer zekerquote:[..]
De waarheid mag gezegd worden
quote:Op maandag 20 februari 2006 03:06 schreef NJ het volgende:
Jullie zijn nog laat op allemaal.
jij ookquote:Op maandag 20 februari 2006 03:06 schreef NJ het volgende:
Ik moet nog zeven uur 'werken'quote:Op maandag 20 februari 2006 03:06 schreef NJ het volgende:
me lafs joequote:Op maandag 20 februari 2006 03:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wat zijn jullie toch ook een poepies he
Misschien kan het tegelijk met m'n paspoortquote:Op maandag 20 februari 2006 03:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
meteen doen als je terug bent dus
[..]
zeer zeker
Je lokt het uit!quote:Op maandag 20 februari 2006 03:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
wat zijn jullie toch ook een poepies he
Dat bedacht ik me ook toen ik de post plaatste.quote:
Graag gedaan. Die eerste opmerking ging wel, jammer dat z'n baggerende sidekick er binnen een paar minuten bij kwam.quote:Op maandag 20 februari 2006 03:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik moet nog zeven uur 'werken'
Nog bedankt voor het opruimen van het lompe opmerkingen topic
dan delete je de post tochquote:Op maandag 20 februari 2006 03:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook toen ik de post plaatste..
Dat zal best, maar het is zo!quote:
Uhuh. Gruwelijk irritante mannetjes die denken dat ze 's nachts alles mogen verbaggerenquote:Op maandag 20 februari 2006 03:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Graag gedaan. Die eerste opmerking ging wel, jammer dat z'n baggerende sidekick er binnen een paar minuten bij kwam..
quote:Op maandag 20 februari 2006 03:14 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ga slapen.... morgen vandaag weer een intensieve dag voor de boeg.
Haiquote:
Jose González.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:24 schreef Replacement_driver het volgende:
Heartbeats.
Okay. Het is dan wel maandagmorgen, maar dat mag de pret niet drukken dat ik weer helemaal beter ben en ook nog eens een goed humeur heb.quote:
Klinkt puikend. Maandagochtend hoeft niet verkeerd te zijn maar ik ben toch aardig gaar. En dit gaat me een lange dag voor me wordenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Okay. Het is dan wel maandagmorgen, maar dat mag de pret niet drukken dat ik weer helemaal beter ben en ook nog eens een goed humeur heb.
enneh.
[PI=14.gif]
Chowi.
Die rijinstructeurs beginnen meestal niet zo vroeg maar deze dus welquote:Op maandag 20 februari 2006 09:41 schreef mcDavid het volgende:
prettige 's ochtends!
*er al een rijles op heeft zitten
7:30.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Die rijinstructeurs beginnen meestal niet zo vroeg maar deze dus wel
Schiet niet op tenzij je midden in de stad zit dan is het wat anders. Dan zal het wel druk zijn rond die tijdquote:Op maandag 20 februari 2006 09:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
7:30.
en geen hond op de weg!
fijn als je aan je besluitvaardigheid moet werken
Op maandagochtend plan je alleen gebak, frituur of bier. Geen vergaderingenquote:
suc6quote:
nee dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Schiet niet op tenzij je midden in de stad zit dan is het wat anders. Dan zal het wel druk zijn rond die tijd
Bier.quote:
Dat is klote dan. Vond die kerel dat zelf ook nietquote:
jewel... maarja wat doe je dr aanquote:Op maandag 20 februari 2006 09:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is klote dan. Vond die kerel dat zelf ook niet?
Goedemorgenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:54 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Erg weinigquote:Op maandag 20 februari 2006 09:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jewel... maarja wat doe je dr aan
Was goed! Lekker om het weekend mee in te luidenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen
Hoe beviel de mix van mij in zijn geheel?
Meuj... leuk om te horen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Was goed! Lekker om het weekend mee in te luiden
Ideaal.... maar geen behoefte je bed weer in te duikenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nope, maandagen heb ik vrij! [14.gif]
daarentegen geen vakantie deze week... [13.gif]
Ik moet wel wat doen ja.. niet dat ik blaak van zinquote:Op maandag 20 februari 2006 10:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Meuj... leuk om te horen.
Druk vandaag ?! (of is dat een stomme vraag)
Die gedachte kwam ook niet echt in me op dat je er zin in zou hebbenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moet wel wat doen ja.. niet dat ik blaak van zin![]()
vervelend fenomeen is dat tochquote:Op maandag 20 februari 2006 10:06 schreef Chowi het volgende:
Vrij weinig, eigenlijk. Ik ben harstikke moe, van het niks doen.
Zonde zonde... In het weekend moet je wel knallen natuurlijk!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:06 schreef Chowi het volgende:
Vrij weinig, eigenlijk. Ik ben harstikke moe, van het niks doen.
...in amersfoort?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moet wel wat doen ja.. niet dat ik blaak van zin![]()
Jah... we gaan met zijn alle lunschen bij Mtquote:
Ja echt heel erg.quote:
Niks knallen, ik word al oud hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonde zonde... In het weekend moet je wel knallen natuurlijk!![]()
Dat blijktquote:
Maar! Ik gebruik de BioStabil!quote:
Dan komt het vast goed met jequote:
Hoort een beetje bijelkaar natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 10:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
én XTC
ok nu zal ik er over ophouden
Sure.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
doe je zo ff zwaaien naar bus 102 dan?
Die zie je van ver al aankomen waarschijnlijk en je mist em nooit als hij voorbij komtquote:
Ja tuurlijk, ik was harstikke trippende toen ik die BioStabil kocht.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
én XTC
ok nu zal ik er over ophouden
Dûh, een nuchter mens trapt daar niet inquote:Op maandag 20 februari 2006 10:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik was harstikke trippende toen ik die BioStabil kocht..
Heb je d'r altijd 1 of 2 omquote:Op maandag 20 februari 2006 10:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik was harstikke trippende toen ik die BioStabil kocht..
Het best helpen voor mensen maar et zin dan wel in et koppiequote:Op maandag 20 februari 2006 10:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dûh, een nuchter mens trapt daar niet in
dat zeg ikquote:Op maandag 20 februari 2006 10:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Het best helpen voor mensen maar et zin dan wel in et koppie
Kloptquote:
Ja mên, ik ben een BioStabil wigger.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:28 schreef mcDavid het volgende:
maarre, Ch, heb je serieus zo'n ding gekocht?
Stop je em ook wel eens in rare plekjes ?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja mên, ik ben een BioStabil wigger.
Ik stop alles in rare plekjes.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Stop je em ook wel eens in rare plekjes ?
![]()
Coolquote:
Dat betwijfel ik niet.quote:
Gelukkigquote:
vAkAnTiiEejj!!1 (K)(L)(F)quote:Op maandag 20 februari 2006 10:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Gelukkig
School vandaag nog?
Of vakantie?!
De teringquote:
Ik zou m'n vader gaan helpen in zijn winkel, maar uiteindelijk heb ik besloten dat toch maar niet te doen, gezien het niet erg druk is, en ik 20 euro van hem kreeg om een nieuw truitje te kopen in de stad.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:34 schreef jackson het volgende:
[..]
De tering
Moest je niet uitslapen dan?!
Tof! Dus je gaat nog ff shoppen later vandaag ?!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zou m'n vader gaan helpen in zijn winkel, maar uiteindelijk heb ik besloten dat toch maar niet te doen, gezien het niet erg druk is, en ik 20 euro van hem kreeg om een nieuw truitje te kopen in de stad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |