* Doorpost na slotje.quote:
Ja!quote:
quote:
Boven aan topic.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:46 schreef JDude het volgende:
Hoe werkten die bookmarks ook al weer?
Dat zou beter zijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:19 schreef Replacement_driver het volgende:
Moet ik hier ingrijpen, ofzo?
Vergelijkende warenonderzoeken zijn okay.quote:
Wederom vertrouw ik op uw woorden.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:27 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Vergelijkende warenonderzoeken zijn okay.
Oja, alleen dode koeien zijn rein.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:40 schreef Boer-maat het volgende:
Ch, DL, get a room...
Bah jullie doen vies.
Dooie koei'n zijn mien lust.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Oja, alleen dode koeien zijn rein.
Necrofiel.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:46 schreef DeLeider het volgende:
Oja, alleen dode koeien zijn rein.
Je vriendin was anders nog aardig levendig gister....quote:
Ohja, die vriendin die ik niet heb.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:08 schreef DeLeider het volgende:
Je vriendin was anders nog aardig levendig gister....
Moest je weer drie uur wachten tot je broer zijn mokkel volledig had uitgewoond?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:24 schreef Chowi het volgende:
Hoi ik heb gedoesjt.
Nee, want het is uit.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Moest je weer drie uur wachten tot je broer zijn mokkel volledig had uitgewoond?
Heb ik nou weer gedaan?quote:
Ik ook?quote:
quote:
'Nuff said.quote:
Mogeh.quote:
Oh No! Ze vallen binnen! WW3! 1111! one one een een!!111!!1111quote:Op zondag 19 februari 2006 15:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gaat bij jullie ook het luchtalarm af, of zit dat in mijn oren?
heel blijquote:Op zondag 19 februari 2006 16:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wees blij dat je mijn piep er niet bij hebt
Teveel gezopen.quote:
Mwah te veel is ook een groot woord.. bier kan nooit TE veel gezopen worden.. ik heb het alleen overmatig verbruiktquote:
ik ook. doch geen koppijn... wel een piep maar dat komt niet door het bierquote:Op zondag 19 februari 2006 16:20 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Mwah te veel is ook een groot woord.. bier kan nooit TE veel gezopen worden.. ik heb het alleen overmatig verbruikt![]()
Hoe veel heb je op? En heb je geen water voor het slapen gaan gedronken?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:20 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Mwah te veel is ook een groot woord.. bier kan nooit TE veel gezopen worden.. ik heb het alleen overmatig verbruikt![]()
we waren gister middag begonnen op het terras, 's avonds eerst een feestje, toen het bier daar op was naar de stad.. Toen werd het bier met bladen tegelijk besteld.. hoeveel ik er op heb? ik zou het niet meer wetenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe veel heb je op? En heb je geen water voor het slapen gaan gedronken?
Dat laatste ken ik.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
we waren gister middag begonnen op het terras, 's avonds eerst een feestje, toen het bier daar op was naar de stad.. Toen werd het bier met bladen tegelijk besteld.. hoeveel ik er op heb? ik zou het niet meer wetenHoe ik thuis ben gekomen? ik zou het niet meer weten
![]()
Jij wordt zelfs wakker op de wc.quote:
Met een fles JD naast me.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jij wordt zelfs wakker op de wc..
JD.quote:
JD is okéé.quote:
Ja, en das heb je van die snobs die het slechte wiskey noemen. Ik ga geen 50 euro of meer uitgeven aan 1 fles hoor.quote:
Hardstikke, ja?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, en das heb je van die snobs die het slechte wiskey noemen. Ik ga geen 50 euro of meer uitgeven aan 1 fles hoor.. 20 euro is genoeg, en JD is hardstikke okay.
Your point being...?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:08 schreef DeLeider het volgende:
Ch, menschen, untermenschen, dooie koeiennueckers, pc-freak.
Een groet, me dunkt.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:09 schreef JDude het volgende:
Your point being...?
Ik word appart genoemd.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:08 schreef DeLeider het volgende:
Ch, menschen, untermenschen, dooie koeiennueckers, pc-freak.
Ja hallo, BeF zeker dicht gooienquote:Op zondag 19 februari 2006 17:14 schreef JDude het volgende:
Je vergeet je slotje!
Dan gooi ik de GPD wel dichtquote:Op zondag 19 februari 2006 17:24 schreef JDude het volgende:
[..]
De vorige keer leverde dat een best leuk relletje op
Bluf!quote:
Lijkt me lastig typen. Ik ben blij dat ik gewoon een mens ben.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik ben voetballen.
Whehe.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Lijkt me lastig typen. Ik ben blij dat ik gewoon een mens ben.
Bron: DeStentor.nlquote:Misbaksel
Bijna alles in kannen en kruiken voor het verjaardagsfeestje van mijn zoon. De frituurpan was een belangrijk attribuut. Goed bekeken zou ik aan één frituurpan ook niet genoeg hebben om voor elf knullen patat te bakken. Er was vast wel iemand die zijn frituurpan even aan mij wilde lenen.
Mijn vriendin had er nog wel een. Het nostalgische exemplaar stond ergens achterin de kast. Het had al jaren geen dienst meer gedaan. Er zou wel eens oud vet in kunnen zitten dat zodanig aangekoekt was, dat het een soort lijm geworden was. Daar kon je je van alles bij voorstellen.
Na wat hevig rukken en trekken lukte het nog niet. Wat doe je met vet dat je vloeibaar wilt maken? Juist, zorgen dat het smelt, dus de stekker in het stopcontact.
Al gauw werd duidelijk dat er echt oud vet in de pan zat. De lucht werd steeds minder aangenaam. Een ranzige walm nam bezit van de keuken. Eerlijk gezegd was de lucht langzamerhand niet meer te harden. Bij het openen van de pan - veilig in de frisse lucht - werd duidelijk wat de oorzaak van de vette walm was. We bleken een elektriciteitssnoer aan het frituren te zijn, dat lag keurig opgerold onderin de pan te smoren in het vet. Het was ‘het’ verhaal van de verjaardag. Dit is eigenlijk veel leuker dan wanneer alles zo gesmeerd verloopt.
Ik ben het er niet mee eens. Dit stukje is toevallig een voorbeeld van een behoorlijk domme vrouw, meer nietquote:Op zondag 19 februari 2006 18:40 schreef Chowi het volgende:
Okay, ik zal eensch een goede stelling aanknopen.
Naar aanleiding van dít bericht:
[..]
Bron: DeStentor.nl
Stelling: Frituren is mannenwerk..
Die grap was al gemaakt, kut-mod!quote:
Leg die pilletjes terug, kut-junk!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die grap wa sal gemaakt, kut-mod!
Hoe de fuck frituur je een snoer? De stekker zit in het stopcontact, en de draad hangt er dan naast toch?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vrouwen hè.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe de fuck frituur je een snoer? De stekker zit in het stopcontact, en de draad hangt er dan naast toch?.
Ze blijven me verbazen!quote:
WstZ.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:34 schreef Stofje het volgende:
Misstique.
Eens, mits er vrouwelijke BeF-leden komen!quote:Op zondag 19 februari 2006 21:38 schreef Stofje het volgende:
Wanneer komt er eens een BeF-orgie?
Nimmer.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:38 schreef Stofje het volgende:
Wanneer komt er eens een BeF-orgie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |