Ik schrijf het ook zoquote:Op zondag 19 februari 2006 19:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien is het in de achterhoek anders, maar hier schrijf je dat zo ja
Waar slaat dat op: in zijn algemeenheid!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:39 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik bedoel in z'n algemeenheid. Niet een top10. Maar toch bedankt voor je moeite.
Je avatarquote:Op zondag 19 februari 2006 19:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
misschien is het in de achterhoek anders, maar hier schrijf je dat zo ja
Plompzakken.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:23 schreef Canisfire het volgende:
*plompzakken*
Ik merk het. Haha, ik heb nu vette ruzie met m'n ouders en dat alleen over de tennis-voetbal kwestiequote:Op zondag 19 februari 2006 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's op verzoek van mijn burgers
ik ben helemaal bevangen
Zeg gewoon dat Bupatih het zo zei! Zul je zien dat ze je meteen gelijk geven!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik merk het. Haha, ik heb nu vette ruzie met m'n ouders en dat alleen over de tennis-voetbal kwestie.
Dat komt met de tijdquote:Op zondag 19 februari 2006 20:01 schreef babette21 het volgende:
tennisers verdienen meer
btw waarom heb jij 123 miljoen inwoners en ik maar 5 miljoen?!?! [wat veel toffer is, maar toch]
Bron? Link? Url? Bewijs? Pantoffeldiertje?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:01 schreef babette21 het volgende:
tennisers verdienen meer
btw waarom heb jij 123 miljoen inwoners en ik maar 5 miljoen?!?! [wat veel toffer is, maar toch]
Plompzakkenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Plompzakken.
Hij heeft dus écht een nieuw woordje geleerd.En dan meteen toepassen in ShowChat!
quote:Evelandia's national animal is the lion, which is also the nation's favorite main course
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bron? Link? Url? Bewijs? Pantoffeldiertje?
Hehe.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ga van mijn pinguins 'n soortheilige koeien
maken, zoals in India
algemene ontwikkeling.....quote:Op zondag 19 februari 2006 20:02 schreef Bupatih het volgende:
Bron? Link? Url? Bewijs? Pantoffeldiertje?
Pffff.quote:
Dat wilde ik net zeggen. Net als Dizer overigens.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pffff.
Je wist niet eens wat 'currency' betekent, joh!
quote:
Is dat een beetje snel?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hmm, @home heeft Flyingfox, in dat dorp van hem. Hij betaalt geloof ik ook niet veel, 25 euro p/m volgens mij.
http://www.veiligvrijenbe(...)andewijsgeworden.htmquote:Welkom bij de AIDS-CLUB
Een meisje vloog eens terug vanuit Spanje waar ze vakantie had gevierd. Haar o zo 'lieve' en romantische Spaanse vakantievriendje die haar waarschijnlijk de wereld had beloofd, had haar een briefje meegegeven dat ze alleen in het vliegtuig mocht lezen. Er stond in: ‘Welkom bij de AIDS-club.’ Weg gezondheid, weg dromen en plannen. Alles ingeruild voor tien seconden kramp met deze knappe, donkere en zo ‘lieve’ man.
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.veiligvrijenbe(...)andewijsgeworden.htm.
Kutsite.quote:Zij verlangd nog steeds hevig naar een kindje maar dat is niet meer mogelijk.
Is 4096/1024 een beetje snel?quote:
Blijft leuk die grap.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:49 schreef Bupatih het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!
Die kan de komende dagen niet meer slapen![]()
![]()
!!!!
Of lama'squote:
dat heb ik he??quote:Op zondag 19 februari 2006 21:15 schreef Airelle het volgende:
Moralistic Democracy A self-righteous democracy in which morality influences everything. Citizens are highly moralistic and fiercely conservative, in the sense that they tend to believe most things should be outlawed. People who have good jobs and work quietly at them are lauded; others are viewed with suspicion.
kijk zo snapt Babette het ookquote:Op zondag 19 februari 2006 21:15 schreef Airelle het volgende:
http://ns.goobergunch.net/wiki/index.php/UN_Category
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is 4096/1024 een beetje snel?
Als ik die vader zou kennen Dan had ik hem bij de kinderbescherming aangegeven. Dit is kindermishandeling!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:49 schreef Bupatih het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!
Die kan de komende dagen niet meer slapen![]()
![]()
!!!!
Whehe, humor van de bovenste plankquote:Op zondag 19 februari 2006 22:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik die vader zou kennen Dan had ik hem bij de kinderbescherming aangegeven. Dit is kindermishandeling!
Wacht maar totdat je wat ouder bent. Dan denk je hier heel anders over. Ik had hem echt opgegeven. Dat hoor je niet te doen. En dan helemaal niet gaan filmen en op internet zettenquote:Op zondag 19 februari 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe, humor van de bovenste plank!
IK vind het nu echt eng worden! Ik dacht dat ie gewoon eruit was gevallen..quote:Op zondag 19 februari 2006 22:08 schreef babette21 het volgende:
als mijn lens achter m'n oog zit, draai ik m'n oog altijd zo veel mogelijk de andere kant op.
dus stel hij zit aan de binnenkant, dan dan kijk ik zoveel mogelijk naar m'n oor [zeg maar]
hoofd zijwaards naar de spiegel, zodat je zonder scheel te kijken jezelf soort van kan zien
en dan is het een kwestie van knipperen, totdat je 'n hoekje van je lens spot
[bij mij zit ie in dat geval 9 v/d 10 dubbelgeklapt]... als je 'n hoekje ziet, dan is het de kunst 'm voorzichtig met je nagel terug je oog op te schuiven en 'm dan te pakken....
god wat klinkt dit eng en vies zo.....
als 't niet lukt, zou is zsm naar de opticien gaan, om schade te voorkomen
wachtlijst bij de Raad is momenteel 8 maanden..... [/ter info]quote:Op zondag 19 februari 2006 22:08 schreef Dizer het volgende:
Wacht maar totdat je wat ouder bent. Dan denk je hier heel anders over. Ik had hem echt opgegeven. Dat hoor je niet te doen. En dan helemaal niet gaan filmen en op internet zetten
het lijkt enger dan het is, ze zitten meestal niet letterlijk áchter je oog, maar meer eh...quote:Op zondag 19 februari 2006 22:10 schreef Dizer het volgende:
IK vind het nu echt eng worden! Ik dacht dat ie gewoon eruit was gevallen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |