En dat vinden mensen dan lekker ?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:41 schreef KumA het volgende:
Alles gaat erin, lull en ballen, meestal met gebruik van een touwtje ofzo om de middel zodat t goed open komt te staan....
Kennelijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En dat vinden mensen dan lekker ?
Bron: Wikipediaquote:Plompzakken
Ga naar: navigatie, zoek
Plompzakken is een vorm van geslachtsgemeenschap, waarbij de man niet alleen zijn penis, maar ook zijn scrotum inbrengt in de vagina van de vrouw. Vaak wordt hierbij gebruik gemaakt van een riem, die zeer strak wordt aangesnoerd om het middel van de vrouw, om er zo voor te zorgen dat de vagina maximaal openstaat.
Een gevaar van plompzakken is dat er een vacuüm kan worden getrokken. De man raakt daardoor vast in de vrouw, met gevaar voor afsluiting van de bloedtoevoer.
Elkaar met een zweep op de reet slaan en elkaar vastbinden wel danquote:Op zondag 19 februari 2006 11:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als vrouw moet je het dan wel spaansbenauwd krijgen.
Een riem zo strak aangesnoerd dat je bijna stikt en dan van onderen ook nog eens volgepropt worden met penis en ballen.![]()
Lijkt me echt niet geil.
Nou met zweepjes slaan vind ik niet echt fijn.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Elkaar met een zweep op de reet slaan en elkaar vastbinden wel dan![]()
Nee niet echt hequote:Op zondag 19 februari 2006 11:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als vrouw moet je het dan wel spaansbenauwd krijgen.
Een riem zo strak aangesnoerd dat je bijna stikt en dan van onderen ook nog eens volgepropt worden met penis en ballen.![]()
Lijkt me echt niet geil.
Dronke mensen uit jou omgeving doen graag aan plompzakkenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:50 schreef Jeff89 het volgende:
Whehehee, hier in de buurt heb je een feest dat is daarnaar vernoemd.. (waarom kunnen we alleen raden...misschien heeft gratis drank er iets mee te maken).
Dat weet ik niet er moet immers ook een kind uit komenquote:Op zondag 19 februari 2006 14:52 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij is dat en broodje aapverhaal. Om d zoveel tijd komt het terug, maar fysiek gezien lijkt het me onmogelijk.
Ik geloof dat ik dit toch echt eens in een filmpje heb gezien. Het er weer uit halen levert een "plop" effect op...quote:Op zondag 19 februari 2006 14:52 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij is dat en broodje aapverhaal. Om d zoveel tijd komt het terug, maar fysiek gezien lijkt het me onmogelijk.
Dat noemen ze zeker het *kabouter plop* effect.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:02 schreef Enil het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dit toch echt eens in een filmpje heb gezien. Het er weer uit halen levert een "plop" effect op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |