whahaha...quote:Op zondag 19 februari 2006 04:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
2 of 3? Dan ga ik voor de 3, volgens mij is de derde het leukste![]()
Volgens mij wil John niet dat je omhoog komtquote:Op zondag 19 februari 2006 04:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
John is anders wel Morwenfan hoor, die had een piraat op zijn shirt![]()
![]()
En kansloos is een mooi uitgangspunt, kan ik alleen nog maar omhoog
![]()
doe eens wat caps van ferriquote:Op zondag 19 februari 2006 04:49 schreef M-en-A het volgende:
Ferri is zijn badjas kwijt. Die had hij om de paal gehangen zei hij![]()
Nee, ik ga het niet zeggen........van Dizzy mogen we geen horny uitspraken doenquote:Op zondag 19 februari 2006 04:49 schreef M-en-A het volgende:
Ferri is zijn badjas kwijt. Die had hij om de paal gehangen zei hij![]()
jij bent wel stout bezig he?quote:
Beetje kansloos dat wint Vioolquote:Op zondag 19 februari 2006 04:50 schreef SuperMOM het volgende:
Wie geeft eerst op? Viool of Ferri? voor 2000 euro? Wie kan het eerst niet meer qua drank??? Ferri wil tegen Viool een drank wedstrijd aangaan en kijken wie het het erst kosts![]()
vraag me wel af hoe jij weet welke de 3e is danquote:
Ach ik zit loop en sta er niet zo mee hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 04:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
jij bent wel stout bezig he?![]()
[afbeelding]
Meen je dat nou, is dat serieus voorgesteldquote:Op zondag 19 februari 2006 04:50 schreef SuperMOM het volgende:
Wie geeft eerst op? Viool of Ferri? voor 2000 euro? Wie kan het eerst niet meer qua drank??? Ferri wil tegen Viool een drank wedstrijd aangaan en kijken wie het het erst kosts![]()
wie is dat eigenlijkquote:
Dan heeft ie toch echt wel pech, ik doe wat ik wilquote:Op zondag 19 februari 2006 04:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Volgens mij wil John niet dat je omhoog komt![]()
Jajaquote:Op zondag 19 februari 2006 04:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ach ik zit loop en sta er niet zo mee hoor![]()
Wie is Dizzy dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 04:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, ik ga het niet zeggen........van Dizzy mogen we geen horny uitspraken doen![]()
je meent hetquote:
You talking to me you mustashless manquote:Op zondag 19 februari 2006 04:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wie is Dizzy dan?
Ik hoor graag horny uitpsraken van dames![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |