Het waren ouwe moppenquote:Op zondag 19 februari 2006 04:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Echt? Ik was een klein beetje aangeschoten vanmorgen, heb het niet teruggelezen, kan je echt niet meer vertellen welke moppen ik gepost had![]()
Maar ze waren dus leuk.![]()
Wat deed Anita nou?quote:Op zondag 19 februari 2006 04:18 schreef A-en-M het volgende:
Nou ja, die zat te rijden op de rand van het badje.
[afbeelding]
Heej Yolandequote:Op zondag 19 februari 2006 04:24 schreef Yolande het volgende:
[..]
Het waren ouwe moppen,maar ik moest wel glimlachen, goedemorgen trouwens iedereen
![]()
![]()
jaaaaa ik heb ze ook gezien en ook je vragen uurtje, ik herkende er wel wat inquote:Op zondag 19 februari 2006 04:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Echt? Ik was een klein beetje aangeschoten vanmorgen, heb het niet teruggelezen, kan je echt niet meer vertellen welke moppen ik gepost had![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat deed Anita nou?![]()
[afbeelding]
Maar ik ben ook oud, vandaar oude moppen, en vanmorgen was ik nog veel ouderquote:Op zondag 19 februari 2006 04:24 schreef Yolande het volgende:
[..]
Het waren ouwe moppen,maar ik moest wel glimlachen, goedemorgen trouwens iedereen
![]()
![]()
Hoi hoiquote:Op zondag 19 februari 2006 04:24 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
![]()
Welk gedeelte? De moppen?quote:Op zondag 19 februari 2006 04:26 schreef A-en-M het volgende:
[..]
jaaaaa ik heb ze ook gezien en ook je vragen uurtje, ik herkende er wel wat in![]()
Beetje opgedroogd M ?quote:Op zondag 19 februari 2006 04:26 schreef A-en-M het volgende:
[..]
jaaaaa ik heb ze ook gezien en ook je vragen uurtje, ik herkende er wel wat in![]()
heej Yolandequote:Op zondag 19 februari 2006 04:24 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat deed Anita nou?![]()
[afbeelding]
Pets op die dikke bips van Violaquote:Op zondag 19 februari 2006 04:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat deed Anita nou?![]()
[afbeelding]
sorry kennen ze ook via internet dus ze begrijpen het welquote:Op zondag 19 februari 2006 04:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ooohhooohhh, jij zit gewoon te internetten terwijl je visite hebt?? Sjunkie!!!![]()
OMG.......mijn ogenquote:Op zondag 19 februari 2006 04:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat deed Anita nou?![]()
[afbeelding]
Mensen via internet ontmoeten? Dat is raar, dat doe je toch niet?quote:Op zondag 19 februari 2006 04:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
sorry kennen ze ook via internet dus ze begrijpen het welen heben hun ook zo ontmoet
![]()
Ik werd vanmorgen (vanmiddag) wakker las je mopjes en had gelijk een goede buiquote:Op zondag 19 februari 2006 04:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar ik ben ook oud, vandaar oude moppen, en vanmorgen was ik nog veel ouder![]()
Hoi Yolande en Henkquote:Op zondag 19 februari 2006 04:24 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja gaat heel goed met die 2quote:Op zondag 19 februari 2006 04:28 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ha Gladys alles goed met je poesjes![]()
![]()
Het is maar goed dat ik weet wat voor avatar ze heeft, anders ...........quote:Op zondag 19 februari 2006 04:28 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ha Gladys alles goed met je poesjes![]()
![]()
Het gaat wel weer, wel de visite voor vanavond af gebeld, maar ja ik kan vroeg naar bed gaan en niet slapen, of zometeen naar bed gaan en heerlijk slapen.......... ik ben niet zo'n bed ligger ook als ik niet fit ben.quote:
Oeh, Bong, kan jij het wel horen? Ik heb de streams uit, maar ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 04:28 schreef BONG4002 het volgende:
Op S1 Holt en Annelies in gesprek over het BB concept (geluid is slecht)
wat andersquote:Op zondag 19 februari 2006 04:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik weet wat voor avatar ze heeft, anders ...........![]()
Ik ben daar niet zo moeilijk in, als je nog vragen hebt..........quote:Op zondag 19 februari 2006 04:32 schreef Yolande het volgende:
Vond trouwens ook leuk dat vraag en antwoord "gedoe" leuk om te lezen.![]()
nu begin ik echt aan je te twijfelen hoor, je ijlt volgens mijquote:Op zondag 19 februari 2006 04:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahah, ik heb nog nooit iets verstandigs gezegd hier, dus alles wat jij zegt is verstandiger dan dat ik kan doen![]()
Ik kon het erg slecht verstaan en was meer geleuter in de ruimte dus niet echt heel boeiendquote:Op zondag 19 februari 2006 04:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, Bong, kan jij het wel horen? Ik heb de streams uit, maar ben wel benieuwd eigenlijk![]()
Hoor wie het zegt, ik vertel je net dat stukje is herkenbaarquote:Op zondag 19 februari 2006 04:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mensen via internet ontmoeten? Dat is raar, dat doe je toch niet?![]()
Schitterend !! dus ze groeien goedquote:Op zondag 19 februari 2006 04:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja gaat heel goed met die 2![]()
moet alleen uitkijken,ze lopen hele tijd tussen de wieltjes van mijn bureaustoel nu
die zwart/witte heeft vandaag voor het eerst blikvoer gegeten,hij ging doodleuk in het bakje zitten om te eten
de viespeuk!!!
Omdat ik je slimmer inschat dan dat ik ben? Sommige mensen zouden dat leuk vinden om te horenquote:Op zondag 19 februari 2006 04:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
nu begin ik echt aan je te twijfelen hoor, je ijlt volgens mij![]()
Hahahahaha, daarom zei ik het ookquote:Op zondag 19 februari 2006 04:33 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoor wie het zegt, ik vertel je net dat stukje is herkenbaar
[Barry]Vooral doorgaan[/Barry]quote:
hahaha ik heb er genoeg in huis jaquote:Op zondag 19 februari 2006 04:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben een man, jij hebt poesjes.........![]()
Waarom nietquote:Op zondag 19 februari 2006 04:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mensen via internet ontmoeten? Dat is raar, dat doe je toch niet?![]()
Welke het waren weet ik niet meer maar ik heb zitten lachen vanmiddagquote:Op zondag 19 februari 2006 04:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Goede morgen Yolande en Henkquote:Op zondag 19 februari 2006 04:24 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |