Het waren ouwe moppenquote:Op zondag 19 februari 2006 04:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Echt? Ik was een klein beetje aangeschoten vanmorgen, heb het niet teruggelezen, kan je echt niet meer vertellen welke moppen ik gepost had![]()
Maar ze waren dus leuk.![]()
Wat deed Anita nou?quote:Op zondag 19 februari 2006 04:18 schreef A-en-M het volgende:
Nou ja, die zat te rijden op de rand van het badje.
[afbeelding]
Heej Yolandequote:Op zondag 19 februari 2006 04:24 schreef Yolande het volgende:
[..]
Het waren ouwe moppen,maar ik moest wel glimlachen, goedemorgen trouwens iedereen
![]()
![]()
jaaaaa ik heb ze ook gezien en ook je vragen uurtje, ik herkende er wel wat inquote:Op zondag 19 februari 2006 04:23 schreef Arliator het volgende:
[..]
Echt? Ik was een klein beetje aangeschoten vanmorgen, heb het niet teruggelezen, kan je echt niet meer vertellen welke moppen ik gepost had![]()
Maar ze waren dus leuk.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat deed Anita nou?![]()
[afbeelding]
Maar ik ben ook oud, vandaar oude moppen, en vanmorgen was ik nog veel ouderquote:Op zondag 19 februari 2006 04:24 schreef Yolande het volgende:
[..]
Het waren ouwe moppen,maar ik moest wel glimlachen, goedemorgen trouwens iedereen
![]()
![]()
Hoi hoiquote:Op zondag 19 februari 2006 04:24 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
![]()
Welk gedeelte? De moppen?quote:Op zondag 19 februari 2006 04:26 schreef A-en-M het volgende:
[..]
jaaaaa ik heb ze ook gezien en ook je vragen uurtje, ik herkende er wel wat in![]()
Beetje opgedroogd M ?quote:Op zondag 19 februari 2006 04:26 schreef A-en-M het volgende:
[..]
jaaaaa ik heb ze ook gezien en ook je vragen uurtje, ik herkende er wel wat in![]()
heej Yolandequote:Op zondag 19 februari 2006 04:24 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat deed Anita nou?![]()
[afbeelding]
Pets op die dikke bips van Violaquote:Op zondag 19 februari 2006 04:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat deed Anita nou?![]()
[afbeelding]
sorry kennen ze ook via internet dus ze begrijpen het welquote:Op zondag 19 februari 2006 04:24 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ooohhooohhh, jij zit gewoon te internetten terwijl je visite hebt?? Sjunkie!!!![]()
OMG.......mijn ogenquote:Op zondag 19 februari 2006 04:25 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wat deed Anita nou?![]()
[afbeelding]
Mensen via internet ontmoeten? Dat is raar, dat doe je toch niet?quote:Op zondag 19 februari 2006 04:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
sorry kennen ze ook via internet dus ze begrijpen het welen heben hun ook zo ontmoet
![]()
Ik werd vanmorgen (vanmiddag) wakker las je mopjes en had gelijk een goede buiquote:Op zondag 19 februari 2006 04:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar ik ben ook oud, vandaar oude moppen, en vanmorgen was ik nog veel ouder![]()
Hoi Yolande en Henkquote:Op zondag 19 februari 2006 04:24 schreef Yolande het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |