Gelukkig gaat het weer een beetje. Ben ook niet echt een mens die naar bed gaat als ik ziek ben, als ik misselijk ben wil ik zoveel mogelijk vette dingen eten, heel vreemd eigenlijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:31 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Het gaat wel weer, wel de visite voor vanavond af gebeld, maar ja ik kan vroeg naar bed gaan en niet slapen, of zometeen naar bed gaan en heerlijk slapen.......... ik ben niet zo'n bed ligger ook als ik niet fit ben.
ja en hard miauwen kunnen ze ook alquote:Op zondag 19 februari 2006 04:34 schreef Yolande het volgende:
[..]
Schitterend !! dus ze groeien goed![]()
![]()
Was een geintje, ik heb vanmorgen uitgebreid verteld hoe ik Dizzy heb leren kennen, via internet dusquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Omdat ik je slimmer inschat dan dat ik ben? Sommige mensen zouden dat leuk vinden om te horen![]()
Maar het ging dus globaal weer over die 40 idiote streamkijkersquote:Op zondag 19 februari 2006 04:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kon het erg slecht verstaan en was meer geleuter in de ruimte dus niet echt heel boeiend
Btje late RE: maar ik zou dat dus nooit zomaar doen, en al zeker niet bij iemand thuis, je weet nooit of je met een weird persoon te maken hebtquote:Op zondag 19 februari 2006 04:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mensen via internet ontmoeten? Dat is raar, dat doe je toch niet?![]()
Plaagbeestquote:Op zondag 19 februari 2006 04:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahahahaha, daarom zei ik het ook![]()
Precies, doe ik ook altijdquote:Op zondag 19 februari 2006 04:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Btje late RE: maar ik zou dat dus nooit zomaar doen, en al zeker niet bij iemand thuis, je weet nooit of je met een weird persoon te maken hebt
Ik zou sowieso altijd eerst op een openbare plek afspreken
wel voor 17 maart danquote:
Nee joh en al helemaal geen vrienden ontmoeten via I net jakkiequote:Op zondag 19 februari 2006 04:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mensen via internet ontmoeten? Dat is raar, dat doe je toch niet?![]()
wou net vragen of je bij mij thuis wou langskomenquote:Op zondag 19 februari 2006 04:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Btje late RE: maar ik zou dat dus nooit zomaar doen, en al zeker niet bij iemand thuis, je weet nooit of je met een weird persoon te maken hebt
ik ga niet zeggen wat ik wilde zeggenquote:Op zondag 19 februari 2006 04:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:36 schreef Yolande het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het weer een beetje. Ben ook niet echt een mens die naar bed gaat als ik ziek ben, als ik misselijk ben wil ik zoveel mogelijk vette dingen eten, heel vreemd eigenlijk.
Ow, ik wil wel keuze hebben, zeker als ik daar de gelegenheid toe hebquote:Op zondag 19 februari 2006 04:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
wel voor 17 maart dananders zijn het weer 2 minder
![]()
De lightversie, met die blote vrouwen in dat meer zekerquote:Op zondag 19 februari 2006 04:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben vanavond anders, heb ik toch al verteld.![]()
Ah toe nouuuquote:Op zondag 19 februari 2006 04:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik ga niet zeggen wat ik wilde zeggen![]()
Goh.... wat toenvalligquote:Op zondag 19 februari 2006 04:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Was een geintje, ik heb vanmorgen uitgebreid verteld hoe ik Dizzy heb leren kennen, via internet dus![]()
dat doe je ook niet zomaar, moet er wel iets aan vooraf gaanquote:Op zondag 19 februari 2006 04:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Viritueel kan dat altijdquote:Op zondag 19 februari 2006 04:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
wou net vragen of je bij mij thuis wou langskomen![]()
![]()
Mensen op I net kunnen eng zijn, nooit mee afspreken irlquote:Op zondag 19 februari 2006 04:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee joh en al helemaal geen vrienden ontmoeten via I net jakkie
hahaha laat maar weten wanneer je komt danquote:Op zondag 19 februari 2006 04:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ow, ik wil wel keuze hebben, zeker als ik daar de gelegenheid toe heb![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar het ging dus globaal weer over die 40 idiote streamkijkers![]()
![]()
Waar... waar... waar... waar zijn die vrouwen????????quote:Op zondag 19 februari 2006 04:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
De lightversie, met die blote vrouwen in dat meer zeker![]()
hahaha gezelligquote:
Wij zijn zeer belangrijk, dat blijkt maar weerquote:
Ja maar... maar.... dat is eng hoor..... wie weet wat voor een figuur jij bentquote:Op zondag 19 februari 2006 04:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zorro klinkt als een mannetje, geen zorgen, die wil ik zeker nietquote:Op zondag 19 februari 2006 04:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha laat maar weten wanneer je komt danmaar van zorro blijf je af,die is van mij
![]()
daar heb ik maar een antwoord op.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
inderdaad behoorlijk vreemd.'
Maar dat wisten we toch al![]()
ik heb genoeg mensen via inet gezien hoor,maar zit ook al bijna 4 jaar op een bepaalde chatquote:Op zondag 19 februari 2006 04:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mensen op I net kunnen eng zijn, nooit mee afspreken irl![]()
Stel je toch eens voor...mss ben ik Freddy Krueger welquote:Op zondag 19 februari 2006 04:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja maar... maar.... dat is eng hoor..... wie weet wat voor een figuur jij bent![]()
Rivella Light..........een beetje vreemd maar wel lekkerquote:Op zondag 19 februari 2006 04:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waar... waar... waar... waar zijn die vrouwen????????
hehe,dan heb je nog keus uit 2 of 3quote:Op zondag 19 februari 2006 04:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zorro klinkt als een mannetje, geen zorgen, die wil ik zeker niet![]()
Nee dan niet neequote:Op zondag 19 februari 2006 04:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mensen op I net kunnen eng zijn, nooit mee afspreken irl![]()
nee dat staat als een paal boven waterquote:Op zondag 19 februari 2006 04:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik ga niet zeggen wat ik wilde zeggenging over odol hoor niet iets heel lulligs dus
![]()
Wij, jij niet, ik hoorde ze ook nog zeggen dat mensen die denken dat ze een piraat zijn behoorlijk kansloos zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 04:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij zijn zeer belangrijk, dat blijkt maar weer![]()
Ja, ik vind een meer ook lekker met................ rivellaquote:Op zondag 19 februari 2006 04:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rivella Light..........een beetje vreemd maar wel lekkerWas een reclame met wat mooie blote deernes in een meer die dat lekker vonden
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij zijn zeer belangrijk, dat blijkt maar weer![]()
John is anders wel Morwenfan hoor, die had een piraat op zijn shirtquote:Op zondag 19 februari 2006 04:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wij, jij niet, ik hoorde ze ook nog zeggen dat mensen die denken dat ze een piraat zijn behoorlijk kansloos zijn![]()
Dag en nachtquote:Op zondag 19 februari 2006 04:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
nee dat staat als een paal boven water![]()
![]()
2 of 3? Dan ga ik voor de 3, volgens mij is de derde het leukstequote:Op zondag 19 februari 2006 04:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
hehe,dan heb je nog keus uit 2 of 3![]()
Is dat de broer van Paul Kruegerquote:Op zondag 19 februari 2006 04:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor...mss ben ik Freddy Krueger wel![]()
![]()
Jaja en dat met een
En bedankt, ik ben nu jalours op Roel zijn formaatquote:Op zondag 19 februari 2006 04:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
nog ff voor de mensen die Fan zijn van Viola
[afbeelding]
Arliator doe es niet zo Horny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |