hahahahaquote:Op zondag 19 februari 2006 03:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Achja, bij mij zou je kunnen denken aan een moord door 2 andere piraten maar dat is schijn. Ik heb dat gewoon zelf gedaan en daar hebben ze nadien een plaatje van gemaakt![]()
Sjet hoiquote:Op zondag 19 februari 2006 03:30 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en bedanktquote:Op zondag 19 februari 2006 03:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Raarder dan dat kan bijna niet, dus plaats hem maar!!
Thanks, meestal lukt het niet zo snel achter elkaar, moest weer zo vreselijk om hem lachenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik zag van jou een hele mooie animatie in de topic van John en zijn smoelwerken![]()
![]()
Je kan het ook eerst mailen, dan beoordeel ik het wel, als ik het goed vind......... nou, dan weet je zeker dat het goed zit, of goed foutquote:
Yep:quote:Op zondag 19 februari 2006 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doka, al een missie gevonden inmiddels?![]()
![]()
Ja geweldig hequote:Op zondag 19 februari 2006 03:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Thanks, meestal lukt het niet zo snel achter elkaar, moest weer zo vreselijk om hem lachen![]()
![]()
2 zielen 1 gedachte, maar ondertussen ben je er wel nog steedsquote:Op zondag 19 februari 2006 03:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ik had het al door zonder dat je iets had geschreven.... we posten op dezelfde tijd![]()
Vindt jij dat geen interessante caps danquote:Op zondag 19 februari 2006 03:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Goed, ga jij maar slapen, hier maak je geen vrienden mee
of je kijkt op msn,daar staat mijn foto ookquote:Op zondag 19 februari 2006 03:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je kan het ook eerst mailen, dan beoordeel ik het wel, als ik het goed vind......... nou, dan weet je zeker dat het goed zit, of goed fout![]()
Proest Morwenquote:
zwaar aangeschoten inderdaad en nu in bubbelbad ook nog eens door John getrakteerd op champagne. Zou dit zijn stille wraak zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 03:33 schreef SuperMOM het volgende:
Zit Annelies nou ook dronken in het bubbelbad met Viool (dronken) en Bonnie (dronken) Ferri (aangeschoten) Anita ( muts) en John (nuchter en saai als altijd) ?? En zegt Viol nou jij drinkt mij niet onder tafel tegen wie?????
Je hebt wel veel gedronken he? Je bent zo blauwquote:Op zondag 19 februari 2006 03:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
of je kijkt op msn,daar staat mijn foto ook![]()
interessant is niet echt het goede woord M-Aquote:Op zondag 19 februari 2006 03:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Vindt jij dat geen interessante caps dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |