Ik heb er speciaal Idols voor gestoptquote:Op zondag 19 februari 2006 03:05 schreef SuperMOM het volgende:
Kan Anita haar Duck bek houden!!!!!!!!
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb er speciaal Idols voor gestopt![]()
![]()
Zet het geluid van de streams uit en ga naar de jacuzzie en Idols kijken
Hallo allemaal trouwens en tot straks![]()
![]()
Streamers nog bedankt, het was leuk om te lezen![]()
![]()
heej M-en-A en BONGquote:
okquote:Op zondag 19 februari 2006 03:14 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
DankeMaar ik hoor net dat het gifje helemaal goed is
ik heb daar geen verstand van. Maare *lief kijk* zet dat nog ff in de SV met mail adres erbij
![]()
hahaha heej Dizzyquote:Op zondag 19 februari 2006 03:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
hey Gladys met de goeie Avater en HenkJ![]()
![]()
Viola gaat zo in de bubbelunit zitten in strapless badpakquote:Op zondag 19 februari 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
Wat een mooie deur![]()
En wat een fijn geluid weer![]()
John riep hier op om de crew te mogen voeren met overgebleven eten wat anders toch weg moetquote:Op zondag 19 februari 2006 03:23 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
ok![]()
Hoezo een mailadres ? moet die soep daatheen?![]()
A walief, je ziet mij posten en loopt weer eens leegquote:Op zondag 19 februari 2006 03:24 schreef Arliator het volgende:
Plassen!!
Maar deze is juist zo liefquote:Op zondag 19 februari 2006 03:23 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha heej Dizzyik wil een andere avatar,maar weet niet wat
![]()
Ow dat hoorde ik niet, heb jouw post maar gequote, duidelijk genoeg zo?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
John riep hier op om de crew te mogen voeren met overgebleven eten wat anders toch weg moet![]()
Lief he? Weet je tenminste wat ik voor je voelquote:Op zondag 19 februari 2006 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
A walief, je ziet mij posten en loopt weer eens leeg![]()
![]()
hehe heb nog meer van die lieve hoorquote:
Halloquote:
Laat zien!!! Ik ben gek op rare dingen!!quote:Op zondag 19 februari 2006 03:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
hehe heb nog meer van die lieve hoormaar ben bang dat bepaalde mensen dan weer rare dingen gaan zien
![]()
Ik vind dit een beetje een beetje een zielige avater als ik hem zie, ik moet altijd aan een dood diertje denken.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:23 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha heej Dizzyik wil een andere avatar,maar weet niet wat
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hallo![]()
En natuurlijk zwaaitjes en kusjes voor alle aanwezigen
![]()
![]()
![]()
![]()
dan kan ik wel mijn eigen foto plaatsenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Laat zien!!! Ik ben gek op rare dingen!!
Goed, ga jij maar slapen, hier maak je geen vrienden meequote:Op zondag 19 februari 2006 03:30 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Achja, bij mij zou je kunnen denken aan een moord door 2 andere piraten maar dat is schijn. Ik heb dat gewoon zelf gedaan en daar hebben ze nadien een plaatje van gemaaktquote:Op zondag 19 februari 2006 03:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
hehe heb nog meer van die lieve hoormaar ben bang dat bepaalde mensen dan weer rare dingen gaan zien
![]()
OMGquote:Op zondag 19 februari 2006 03:30 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Raarder dan dat kan bijna niet, dus plaats hem maar!!quote:Op zondag 19 februari 2006 03:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan kan ik wel mijn eigen foto plaatsen![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Goed, ga jij maar slapen, hier maak je geen vrienden mee
Doka, al een missie gevonden inmiddels?quote:
Hej wel lief doen tegen Sjet he?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Goed, ga jij maar slapen, hier maak je geen vrienden mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |