hahahaha ik cap hij heeft het praatjequote:Op zondag 19 februari 2006 02:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ga zo door je SV hier is geweldig![]()
En ik loop daar alles helemaal alleen te doenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hahahaha ik cap hij heeft het praatje
Oke het is dat je er om vraagt. Mocht ze er een eetbaar slipje op borduren, dan is het natuurlijk een optie om dat borduurwerk naar het HBB te brengen en aan Viool te overhandigen voor de veiling....... dan wil ik nog wel eens zien hoe lang dat eetbare slipje op dat borduurwerk zitquote:
Als je alleen berichten van mij ziet doe ik het ook alleenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En ik loop daar alles helemaal alleen te doen![]()
![]()
Je doet het primaquote:Op zondag 19 februari 2006 02:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
Wat kan jij overdrijven zeg, zoveel eet ze toch niet. Toch?quote:Op zondag 19 februari 2006 02:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke het is dat je er om vraagt. Mocht ze er een eetbaar slipje op borduren, dan is het natuurlijk een optie om dat borduurwerk naar het HBB te brengen en aan Viool te overhandigen voor de veiling....... dan wil ik nog wel eens zien hoe lang dat eetbare slipje op dat borduurwerk zit![]()
![]()
Gezien de geestelijke gesteldheid van Violala, zou ik zeggen een halve minuut, mits mannelijk natuurlijk, alhoewel....quote:Op zondag 19 februari 2006 02:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke het is dat je er om vraagt. Mocht ze er een eetbaar slipje op borduren, dan is het natuurlijk een optie om dat borduurwerk naar het HBB te brengen en aan Viool te overhandigen voor de veiling....... dan wil ik nog wel eens zien hoe lang dat eetbare slipje op dat borduurwerk zit![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Holt vindt Duitsland wel erg dichtbij![]()
Vogel technisch gezien is het ook niet zo ver weg natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Holt vindt Duitsland wel erg dichtbij![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
Gezien de geestelijke gesteldheid van Violala, zou ik zeggen een halve minuut, mits mannelijk natuurlijk, alhoewel....![]()
Vandaar ook mijn aarzeling aan het einde.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij maakt het haar niet uit zolang er maar eten in de kliko kan
![]()
En een vogel die buiten zo op je bord valt is voor haar toch wel toppiequote:Op zondag 19 februari 2006 02:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij maakt het haar niet uit zolang er maar eten in de kliko kan
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En een vogel die buiten zo op je bord valt is voor haar toch wel toppie![]()
Gebeurt vaker op je verjaardagquote:Op zondag 19 februari 2006 02:57 schreef M-en-A het volgende:
John vertelt nu over zijn kinderen.... de tweeling (beide jongens) van 7 en dochtertje van 8 en in mei en april worden ze een jaar ouder![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Gebeurt vaker op je verjaardag![]()
Tot morgenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:02 schreef Muerte het volgende:
Ik ga naar bed en ga slapen, het is mooi geweest voor vandaag, welterusten allemaal en tot morgen.![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 19 februari 2006 03:02 schreef Muerte het volgende:
Ik ga naar bed en ga slapen, het is mooi geweest voor vandaag, welterusten allemaal en tot morgen.![]()
![]()
Gestuurt speciaal voor haar door Boedhaquote:Op zondag 19 februari 2006 02:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
is voor haar dan net zo iets als een pizza-koerier denk ik
![]()
Truste Muerte, slaap lekkerquote:Op zondag 19 februari 2006 03:02 schreef Muerte het volgende:
![]()
Moet je de streams aanzetten....... Anita als ADHD Duckyquote:
Jawel, maar in lurk-stand en met name in het Tanja topicquote:
En ik doe Donald nog beter dan zij het doetquote:Op zondag 19 februari 2006 03:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Moet je de streams aanzetten....... Anita als ADHD Ducky![]()
't is gelukkig stiller nou..... maar echt stil zijn wil ze geloof ik nog nietquote:Op zondag 19 februari 2006 03:05 schreef SuperMOM het volgende:
Kan Anita haar Duck bek houden!!!!!!!!
Tanja topic is niet hierquote:Op zondag 19 februari 2006 03:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jawel, maar in lurk-stand en met name in het Tanja topic![]()
Klopt, tis een deurtje verderquote:
En die deur zit nu op slot, je mag er niet meer heen, gewoon hier blijvenquote:
Je doet het top Dizzyquote:Op zondag 19 februari 2006 02:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de "moedersleutel"quote:Op zondag 19 februari 2006 03:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En die deur zit nu op slot, je mag er niet meer heen, gewoon hier blijven![]()
![]()
Toch is zij de persoon die de\Donad D|uck inspreekt voor Nederland.... nu hoofd telefoon af voor ik mijn man's pc het raam uitpleurquote:Op zondag 19 februari 2006 03:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
't is gelukkig stiller nou..... maar echt stil zijn wil ze geloof ik nog niet![]()
![]()
Dankequote:Op zondag 19 februari 2006 03:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je doet het top Dizzy![]()
![]()
zou je even naar het gifje kunnen kijken in het John-topic, of het niet te groot is?
Maag bedoelt ze? Buik? Kont?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:13 schreef M-en-A het volgende:
Ferri zegt dat hij de streams aan gehad heeft en Viola hoorde snurken. Daar kan ze niks aan doen, want ze heeft een klein neusje en een grote huig zegt ze.....![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |