Truste Muerte, slaap lekkerquote:Op zondag 19 februari 2006 03:02 schreef Muerte het volgende:
Ik ga naar bed en ga slapen, het is mooi geweest voor vandaag, welterusten allemaal en tot morgen.![]()
![]()
Moet je de streams aanzetten....... Anita als ADHD Duckyquote:
Jawel, maar in lurk-stand en met name in het Tanja topicquote:
En ik doe Donald nog beter dan zij het doetquote:Op zondag 19 februari 2006 03:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Moet je de streams aanzetten....... Anita als ADHD Ducky![]()
't is gelukkig stiller nou..... maar echt stil zijn wil ze geloof ik nog nietquote:Op zondag 19 februari 2006 03:05 schreef SuperMOM het volgende:
Kan Anita haar Duck bek houden!!!!!!!!
Tanja topic is niet hierquote:Op zondag 19 februari 2006 03:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jawel, maar in lurk-stand en met name in het Tanja topic![]()
Klopt, tis een deurtje verderquote:
En die deur zit nu op slot, je mag er niet meer heen, gewoon hier blijvenquote:
Je doet het top Dizzyquote:Op zondag 19 februari 2006 02:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En ik loop daar alles helemaal alleen te doen![]()
![]()
Ik heb de "moedersleutel"quote:Op zondag 19 februari 2006 03:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En die deur zit nu op slot, je mag er niet meer heen, gewoon hier blijven![]()
![]()
Toch is zij de persoon die de\Donad D|uck inspreekt voor Nederland.... nu hoofd telefoon af voor ik mijn man's pc het raam uitpleurquote:Op zondag 19 februari 2006 03:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
't is gelukkig stiller nou..... maar echt stil zijn wil ze geloof ik nog niet![]()
![]()
Dankequote:Op zondag 19 februari 2006 03:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je doet het top Dizzy![]()
![]()
zou je even naar het gifje kunnen kijken in het John-topic, of het niet te groot is?
Maag bedoelt ze? Buik? Kont?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:13 schreef M-en-A het volgende:
Ferri zegt dat hij de streams aan gehad heeft en Viola hoorde snurken. Daar kan ze niks aan doen, want ze heeft een klein neusje en een grote huig zegt ze.....![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |