hahahahaquote:Op zondag 19 februari 2006 03:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Achja, bij mij zou je kunnen denken aan een moord door 2 andere piraten maar dat is schijn. Ik heb dat gewoon zelf gedaan en daar hebben ze nadien een plaatje van gemaakt![]()
Sjet hoiquote:Op zondag 19 februari 2006 03:30 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en bedanktquote:Op zondag 19 februari 2006 03:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Raarder dan dat kan bijna niet, dus plaats hem maar!!
Thanks, meestal lukt het niet zo snel achter elkaar, moest weer zo vreselijk om hem lachenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:32 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik zag van jou een hele mooie animatie in de topic van John en zijn smoelwerken![]()
![]()
Je kan het ook eerst mailen, dan beoordeel ik het wel, als ik het goed vind......... nou, dan weet je zeker dat het goed zit, of goed foutquote:
Yep:quote:Op zondag 19 februari 2006 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doka, al een missie gevonden inmiddels?![]()
![]()
Ja geweldig hequote:Op zondag 19 februari 2006 03:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Thanks, meestal lukt het niet zo snel achter elkaar, moest weer zo vreselijk om hem lachen![]()
![]()
2 zielen 1 gedachte, maar ondertussen ben je er wel nog steedsquote:Op zondag 19 februari 2006 03:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ik had het al door zonder dat je iets had geschreven.... we posten op dezelfde tijd![]()
Vindt jij dat geen interessante caps danquote:Op zondag 19 februari 2006 03:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Goed, ga jij maar slapen, hier maak je geen vrienden mee
of je kijkt op msn,daar staat mijn foto ookquote:Op zondag 19 februari 2006 03:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je kan het ook eerst mailen, dan beoordeel ik het wel, als ik het goed vind......... nou, dan weet je zeker dat het goed zit, of goed fout![]()
Proest Morwenquote:
zwaar aangeschoten inderdaad en nu in bubbelbad ook nog eens door John getrakteerd op champagne. Zou dit zijn stille wraak zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 03:33 schreef SuperMOM het volgende:
Zit Annelies nou ook dronken in het bubbelbad met Viool (dronken) en Bonnie (dronken) Ferri (aangeschoten) Anita ( muts) en John (nuchter en saai als altijd) ?? En zegt Viol nou jij drinkt mij niet onder tafel tegen wie?????
Je hebt wel veel gedronken he? Je bent zo blauwquote:Op zondag 19 februari 2006 03:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
of je kijkt op msn,daar staat mijn foto ook![]()
interessant is niet echt het goede woord M-Aquote:Op zondag 19 februari 2006 03:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Vindt jij dat geen interessante caps dan![]()
huhquote:Op zondag 19 februari 2006 03:38 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je hebt wel veel gedronken he? Je bent zo blauw![]()
1) Dat is niet zo moeilijk, ik vind iedereen lievquote:
Ik las broekiequote:Op zondag 19 februari 2006 03:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Proest Morwen![]()
![]()
![]()
Mijn wijn wat doe je![]()
Ohhhhhhhh thanks enzo voor berichtje.. ik terug quoten.. kan ik niet eens reageren in je boekie![]()
Je mag er evengoed je berichten in plaatsen hoor, dat is totaal geen probleem. Ik neem ook niet alles meer opquote:Op zondag 19 februari 2006 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
M-en-A jullie mogen het doen hoor zodat het niet dubbel staat![]()
wat heb jij voor een rare messengerquote:Op zondag 19 februari 2006 03:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit laat je aan mij zien![]()
[afbeelding]
Idd vreemdquote:Op zondag 19 februari 2006 03:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat heb jij voor een rare messenger![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil slapen maar blijf nog wakkerquote:Op zondag 19 februari 2006 03:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
zwaar aangeschoten inderdaad en nu in bubbelbad ook nog eens door John getrakteerd op champagne. Zou dit zijn stille wraak zijn![]()
![]()
![]()
Zit een sterk filter op, moest van Dizzy, heb ik er nu uit geslooptquote:Op zondag 19 februari 2006 03:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat heb jij voor een rare messenger![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij niet een beetje druk op de vroege zondagochtendquote:
In het kader der diergeneeskunde en het milieuprobleem is een combinatie van zeekoe en kliko toch wel een interessant object om te bestuderen, voor de invloed die dit heeft op langere termijn voor onze samenlevingquote:Op zondag 19 februari 2006 03:38 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
interessant is niet echt het goede woord M-A![]()
zonnebril zekerquote:Op zondag 19 februari 2006 03:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb een andere bril opgezet, en nu zie ik het wel![]()
Zware beveiliging dus, doe ik ook aanquote:Op zondag 19 februari 2006 03:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zit een sterk filter op, moest van Dizzy, heb ik er nu uit gesloopt![]()
verder alles goedquote:Op zondag 19 februari 2006 03:45 schreef newsman het volgende:
zoek naar mezelf, zoek naar mezelf, zoek naar mezelf. Onee nee daar was Bong![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Braken
Staat vast in hoe je een paard gepakt hebtquote:Op zondag 19 februari 2006 03:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zware beveiliging dus, doe ik ook aan
Heb een EFS Certicficaat voor secured files
newsiequote:Op zondag 19 februari 2006 03:45 schreef newsman het volgende:
zoek naar mezelf, zoek naar mezelf, zoek naar mezelf. Onee nee daar was Bong![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Braken
Broekiequote:Op zondag 19 februari 2006 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik las broekieHoe oversexed kan je maar zijn op de dag des Gods
![]()
Enne, geen dank, had ik al veel eerder moeten doen![]()
Dat geeft zo'n rommel johquote:Op zondag 19 februari 2006 03:45 schreef newsman het volgende:
Braken
Hobjequote:
Gaat ie nog een beetje, news?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:47 schreef newsman het volgende:
[..]
Staat vast in hoe je een paard gepakt hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |