inderdaad!!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:42 schreef Asielzoekers het volgende:
Artic Monkeys
overrated gedoe, wordt helemaal doodgeknuffeld omdat het zo vernieuwend is en de underground scene de band heeft groot gemaakt. Flikker toch op zeg
We hebben het over Arctic Monkeys, niet over 50 cent hoor...quote:Op zondag 19 februari 2006 00:43 schreef Bog het volgende:
ik hoorde erover van paar mensen zo van: jaaa die moet je checken vet moeilijke band je weet
natuurlijk hebben al die bands wel 1 of 2 aardige nummers geschreven, (ik vind one van u2 opzich best leuk bijv), maar als je kijkt naar de rest van hun reportoire, dan is dat: en hetzelfde en nietszeggend en kut en gewoon niet goed en saai en muzikaal erg simpel (technish, structuur, melodie)quote:Op zondag 19 februari 2006 01:48 schreef Metal_Mart het volgende:
Helemaal mee eens.Hoewel ik moet toegeven dat U2 en Blof nog wel aardige nummers hebben hebben geschreven. Kane, Anouk en Jack Johnson zijn gewoon volkomen kut.
Ik wil graag nog een band aan dit genre toevoegen: Franz Ferdinand. Een typische "Ik ben Lowlands-ganger dus dit is goede muziek"-band.
oja, die gozer ook iddquote:Op zondag 19 februari 2006 02:28 schreef zoalshetis het volgende:
bruce springsteen heeft het 'bruce springsteeneffect' uitgevonden. alles met dezelfde saaie saus. iets waar ook u2 zich schuldig aan maakt.
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:30 schreef NiteSpeed het volgende:
Jack Johnson kut? Ik daag je uit om binnen een dag hetzelfde te spelen als die kerel.
ok je hebt wel een beetje gelijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:33 schreef NiteSpeed het volgende:
Met Anouk, Kane en U2 ben ik het roerend eens dat het bagger is, maar JJ heeft echt wat bijzonders.
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:30 schreef NiteSpeed het volgende:
Jack Johnson kut? Ik daag je uit om binnen een dag hetzelfde te spelen als die kerel.
Yup, uber chillende stem. Helemaal geweldig is als hij samen speelt met de andere members van Brushfire recordsquote:Op zondag 19 februari 2006 02:39 schreef Zyggie het volgende:
Jack Johnson heeft een zekere magie omdat zijn muziek een beeld oproept dat erg aangenaam is. Gewoon een uiterst relaxte combinatie.
the smiths ken ik niet eensquote:Op zondag 19 februari 2006 02:36 schreef Croupouque het volgende:
Pink Floyd, Nirvana en The Smiths worden alom zeer gewaardeerd, maar diegenen hebben vast niet naar hun muziek geluisterd.
laat hij maar mijn drumpartijen spelenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:39 schreef NiteSpeed het volgende:
Dus je kan niet zingen, je kan niet gitaar spelen, en je broer leert vier akkoordjes aan een newbie en dat is al 'Jack Johnson spelen'?
Nee, zo makkelijk kom je er niet vanaf.
helemaal waarquote:Op zondag 19 februari 2006 03:00 schreef NiteSpeed het volgende:
Och ja, na 2 jaar les kan je makkelijk JJ spelen inderdaad. Maar dan nog, mooie muziek hoeft niet moeilijk te zijn.
drummen is coolquote:Op zondag 19 februari 2006 03:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Van drummen snap ik al helemaal de logica niet. Met 2 handen en 2 voeten de meest belachelijke stunts uithalen.. Verder dan het basis vier kwarts maatje kom ik niet.
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:48 schreef Metal_Mart het volgende:
. Kane, Anouk en Jack Johnson zijn vind ik gewoon volkomen kut.
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:40 schreef Bog het volgende:
u2
Wel aardig, maar gewoon kut...quote:Op zondag 19 februari 2006 00:40 schreef Bog het volgende:
zoals bluf, coldplay, u2, kane, anouk en jack johnson bijvoorbeeld
wel aardig ofzo...ofzo
maar eigenlijk is t gewoon kutmuziek
Zoooooo mee eens!quote:Op zondag 19 februari 2006 16:12 schreef joshus_cat het volgende:
Wat ik wel amusant vind is dat mensen die van 'camp' houden, omdat 't zo camp is, eigenlijk gewoon naar kutmuziek zitten te luisteren.![]()
Maikuuul!quote:
Sorry, maar volgens mij is deze foto in strijdm et de FOK-policy.quote:
Dat is makkelijke muziek. Weinig muzikale mensen kunnen zo ook van muziek genieten.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:40 schreef Bog het volgende:
wel aardig ofzo...ofzo
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Met uitzondering van de Smiths is alles wat genoemd is in dit topic inderdaad eigenlijk gewoon kut.
Led Zeppelin is coolquote:Op zondag 19 februari 2006 02:27 schreef Bog het volgende:
led zeppelin ook trouwens
al is dat wel een trapje hoger, die hebben tenminste nog redelijk wat goede nummers gemaakt
maar t gros van hun is ook gewoon eigenlijk best wel kut
rolling stones valt ook in die categorie
quote:
En waarom zouden heel veel mensen dan muziek luisteren die eigenlijk niet goed is?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:41 schreef Bog het volgende:
[..]
![]()
je kan ook frans bauer leuk vinden
maar daarom is ie nog niet goed
frans is gewoon kut
die bands die ik genoemd hebt die zijn eigenlijk ook gewoon kut
dat is gewoon zo
En Steven Seagal is een gitaargod?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:42 schreef Bog het volgende:
[..]
dat kan je vinden ja
ik vind ze ook wel redelijk moeilijk
quote:
Omdat ze geen smaak hebben. Maar ja, als je je dan gaat afvragen of er objectieve criteria zijn voor wat goede muziek is dan weet ik het ook niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:43 schreef Litso het volgende:
[..]
En waarom zouden heel veel mensen dan muziek luisteren die eigenlijk niet goed is?
Te allen tijde geldt dat muziek die door paupers leuk wordt gevonden kutmuziek is.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
Omdat ze geen smaak hebben. Maar ja, als je je dan gaat afvragen of er objectieve criteria zijn voor wat goede muziek is dan weet ik het ook niet.
Haha, dat is nou een van die bands waar ik nog helemaal niks van gehoord hebquote:Op zondag 19 februari 2006 00:42 schreef Asielzoekers het volgende:
Arctic Monkeys
Overrated gedoe, wordt helemaal doodgeknuffeld omdat het zo vernieuwend is en de underground scene de band heeft groot gemaakt. Flikker toch op zeg
ik moet altijd kotsen als ik perongeluk met mijn vingers aan een u2 cd zit bij de muziekwinkel.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:18 schreef Maarteb het volgende:
Natuurlijk valt over smaak niet te twisten, maar U2 is echt zo´n overgewaardeerde troep echt ongeloofelijk. En het ergste is het lijkt voor het gros van de mensen niet uit te maken, dat ze muzikaal gezien niet beter zijn dan een huis tuin en keuken cover band. Mensen kopen deze muziek om het imago, en meer niet vermoedelijk.
Om nog maar te zwijgen over deze nuttige bijdrage van jou.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:42 schreef Litso het volgende:
Wat een slechte discussie.
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:54 schreef MidnightRambler het volgende:
Dit is er een om in te lijsten.![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Kan iemand een foto maken van Maikuuul Knight? Maikuuul, kun jij een poging wagen?
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:36 schreef Croupouque het volgende:
Pink Floyd, Nirvana en The Smiths worden alom zeer gewaardeerd, maar diegenen hebben vast niet naar hun muziek geluisterd.
Elke topband (als we die nog hebben iedereen's mening meegenomenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:43 schreef Bog het volgende:
[..]
the smiths ken ik niet eens![]()
(dus zal ik het wel niet leuk vinden)
nirvana stop ik bij led zeppelin en rolling stones in het hoekie
en pink floyd heeft geniale dingen gedaan
genoeg om echt goed te zijn (ja ze hebben ook veel kutmuziek gemaakt, vooral hun latere werk, en hun hele vroege werk, maarja, de beatles ook)
maar dat is ze vergeven
overtref maar es een saucerful of secrets of een comfortably numb
lukt je niet
niets dan goeds over Dire Straits. Daarom!quote:Op maandag 20 februari 2006 00:27 schreef Nocturno het volgende:
de meest overschatte band ooit : Dire straits
en dan hebben we nog : bjork , een gorgelende dwerg die ze aan de laagste boom zouden moeten ophangen!
iets over context enzoquote:Op zondag 19 februari 2006 19:38 schreef Zyggie het volgende:
Ik ga zo een discussie starten over welke kleur het mooiste is. Blauw en geel zijn eigenlijk gewoon kut.
ja en "lekker voor je" is negatiefquote:Op zondag 19 februari 2006 19:54 schreef Maisnon het volgende:
What the fuck heb je toch met moeilijk als uitdrukking van iets dat aangenaam is, dat werkt echt voor geen meter
TV? pee
steven seagal kijkt niet alleen moeilijk. hij kijkt ook nog of ie constant in zijn broek aan het poepen is.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:37 schreef Bog het volgende:
jonge je weet toch wel van die negers die altijd vet moeilijk kijken enzo (echt moeilijk)
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
steven seagal kijkt niet alleen moeilijk. hij kijkt ook nog of ie constant in zijn broek aan het poepen is.
omdat je uitgeluld bent ja...quote:Op zondag 19 februari 2006 18:42 schreef Litso het volgende:
Wat een slechte discussie.
ik hoop niet dat ie dan zo kijkt als normaal, want dan ga ik lachend een pak slaag tegemoet.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:48 schreef Bog het volgende:
[..]
misschien doet ie dat ook wel
![]()
ey hou je bek over steven he
steven ahkbar
kankerleier![]()
wacht maar hij geeft jou nog wel een pak voor je broek zo hard dat je zou wensen dat je moeder nooit geboren was (en jij dus ook niet)
jonge
ik weet niet hoeveel nummers ze hebben gemaakt maar een stuk of 9 vind ik en zijn toch wel erg goedquote:Op maandag 20 februari 2006 00:27 schreef Nocturno het volgende:
de meest overschatte band ooit : Dire straits
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik hoop niet dat ie dan zo kijkt als normaal, want dan ga ik lachend een pak slaag tegemoet.
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:50 schreef Aurelium het volgende:
Ik vind dat rock sowieso zo mode is de laatste tijd.
Bekijk bijvoorbeeld eens http://www.last.fm/charts/artist
Zo ongeveer alleen maar rockbands in die charts.
Underground scene + bandjesquote:Op zondag 19 februari 2006 00:42 schreef Asielzoekers het volgende:
Arctic Monkeys
Overrated gedoe, wordt helemaal doodgeknuffeld omdat het zo vernieuwend is en de underground scene de band heeft groot gemaakt. Flikker toch op zeg
Over een laf sausje gesproken waarmee iedere nieuwe plaat weer wordt overgoten... the dire straits (diarrhea straits)quote:Op maandag 20 februari 2006 01:52 schreef Bog het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel nummers ze hebben gemaakt maar een stuk of 9 vind ik en zijn toch wel erg goed
maar ook erg veel kutnummers ja
ik stop ze bij mijn nirvana en led zeppelin hoekje
Wat dis jequote:Op maandag 20 februari 2006 08:39 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Over een laf sausje gesproken waarmee iedere nieuwe plaat weer wordt overgoten... the dire straits (diarrhea straits)![]()
Veilige coulissemuziek
Als je het zo gaat bekijken is elke band wel kut.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:27 schreef Bog het volgende:
al is dat wel een trapje hoger, die hebben tenminste nog redelijk wat goede nummers gemaakt
Nee want alle muziek wat ouder dan 10-20 jaar is, is kut toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 09:44 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ik wist niet dat bejaarden ook op fok mochten posten![]()
Kraftwerk heerst, en hun leukste albums zijn uit de jaren '70.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:53 schreef NiTiN het volgende:
Nee want alle muziek wat ouder dan 10-20 jaar is, is kut toch?
Kijk!! Jij hebt er verstand vanquote:
Zo kan je eindeloos door blijven gaan en alle bands noemen die veel middelmatige nummers hebben gemaakt, dat geldt gewoon voor de meeste artiesten. Een paar nummers op een album springen eruit, en daarbij vergeleken is de rest filler. Franz Ferdinand is wel lichtelijk overrated en pretentieus, maar "take me out" is gewoon een supermooi nummer, net als bijv Michael en Darts of Pleasure, Tell her Tonight etc... Het klinkt gewoon heel goed, en het heeft een eigen stijl. Waarom is het dan kut? Omdat toevallig ook een heleboel mensen ervan houden alleen maar omdat het populair is?quote:Op zondag 19 februari 2006 02:27 schreef Bog het volgende:
Over andere dingen ben ik het vaak met je eens (hondenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:53 schreef NiTiN het volgende:
[..]
Nee want alle muziek wat ouder dan 10-20 jaar is, is kut toch?
![]()
Die zie ik helemaal niet zo vaak genoemd wordenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:44 schreef JosvG het volgende:
Waarom noemen mensen hier bijvoorbeeld Pink Floyd, ik kan me voorstellen dat je die muziek zelf niet mooi vind, maar veel van hun teksten zijn gewoon goed (of zelfs heel goed) en instrumentaal zijn ze ook goed, dus ik vind dit niet in het rijtje "kutmuziek" passen.
Tja vernieuwende muziekalere minder commercieele muziek is kut he, ga maar weer top 40 luisteren.quote:
zeker!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja vernieuwende muziekalere minder commercieele muziek is kut he,
Jack wie?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:40 schreef Bog het volgende:
wel aardig ofzo...ofzo
die eerste ookquote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef Goodfellas het volgende:
james blunt
anastacia
pussycat dolls
overrated bitches die niet eens talent hebben. vooral de laatste 2![]()
![]()
Ik neem je uitdaging aan!quote:Op zondag 19 februari 2006 02:30 schreef NiteSpeed het volgende:
Precies. Op Last.FM krijg je er ook steeds meer last van.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:21 schreef Speth het volgende:
"Kijk mij, ik vind een populaire band crap, wat impliceert dat ik een verfijndere muzieksmaak heb. Ben ik niet cool???"
Als je d'r over nadenkt zijn de taliban eigenlijk 't toppunt van c00lness.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:21 schreef Speth het volgende:
"Kijk mij, ik vind een populaire band crap, wat impliceert dat ik een verfijndere muzieksmaak heb. Ben ik niet cool???"
Inderdaad... wat kots ik op dat soort mensen zeg:r zogenaamd elitair doen:rquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:21 schreef Speth het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:08 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Als je d'r over nadenkt zijn de taliban eigenlijk 't toppunt van c00lness.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |