Meer de Hazes.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
die gaat het helemaal maken. de frans bauer van de toekomst.
Die gozer? Vet? Ja dat klopt enigzins wel ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:46 schreef Gianluca het volgende:
Weet je hoe vet die videoclip
Zag het ja, ze zijn de movie pagina aan het optimaliseren.. Jammer, want die clip is echt goudquote:
het is niet voor niets de jongen van het frituur; hij overleeft drie dagen enkel op vloeibaar vetquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:46 schreef nikky het volgende:
[..]
Die gozer? Vet? Ja dat klopt enigzins wel ja.
quote:Hej, lekker heet stuk van me!
Ik wou dat ik kon knijpen in je lekkere kont!
Ik kom naar al je optredens!
gaan we later als we groot zijn eens eeuh ... kaarten?
quote:hey hot stuff, wat zie jij er ongeloofelijk lekker uit, zou ik eens in een van je videoclips mogen dansen? ik vind je zo heet, kom maar eens naar belgie dan zal ik je verwennen Ik verwacht je zeker op het hoofdpodium van rock werchter.
Keep on rockin baby!xxx
quote:waw bob je bent echt fantastisch, ik droom echt snachts van je! ik ben ook stiekem verliefd op jou! ik zou graag eens een concert van je meemaken! jij bent echt mijn grote idool! ik ben echt jaloers op je! een date zou ik wel eens zien zitten! zou je eens een briefje willen schrijven naar
gill vanrapenbush
wilgenwad 8
8200 sint andries brugge
belgie
tot kijk
dikke kus gill
hoezo 'in spé'quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef nikky het volgende:
Tokkie in spé
Hij kan nog niet bij de pendalen van de Opel van zijn pappa.quote:
Even allemaal een briefje sturen naar Gill van Rapenbush?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:52 schreef Thrilled het volgende:
OMG, hij heeft dus een gasten boekenkele replies:
[..]
[..]
[..]
Goed ideequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Misschien een idee om de TT aan te passen naar "Zanger Bob Deel 2" oid, aangezien deze vol zat : Zanger Bob
Iemand van de patatgeneratiequote:Een kind van de frituur is het
Dacht precies hetzelfdequote:Even allemaal een briefje sturen naar Gill van Rapenbush?
of abonneren op 'gratis' tijdschriften![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:55 schreef broodmonkeh het volgende:
Bob verheugt zich op zijn optreden in Hotel Big Brother: "Ik vind het leuk dat al die BN'ers er zijn en ik wil graag zingen!" Al weet hij nog niet welke nummers hij ten gehore gaat brengen. "Dat moet ik nog met mijn manager bespreken. Het hangt natuurlijk ook van de sfeer af!" Bob heeft er in ieder geval veel zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |