inderdaad!!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:42 schreef Asielzoekers het volgende:
Artic Monkeys
overrated gedoe, wordt helemaal doodgeknuffeld omdat het zo vernieuwend is en de underground scene de band heeft groot gemaakt. Flikker toch op zeg
We hebben het over Arctic Monkeys, niet over 50 cent hoor...quote:Op zondag 19 februari 2006 00:43 schreef Bog het volgende:
ik hoorde erover van paar mensen zo van: jaaa die moet je checken vet moeilijke band je weet
natuurlijk hebben al die bands wel 1 of 2 aardige nummers geschreven, (ik vind one van u2 opzich best leuk bijv), maar als je kijkt naar de rest van hun reportoire, dan is dat: en hetzelfde en nietszeggend en kut en gewoon niet goed en saai en muzikaal erg simpel (technish, structuur, melodie)quote:Op zondag 19 februari 2006 01:48 schreef Metal_Mart het volgende:
Helemaal mee eens.Hoewel ik moet toegeven dat U2 en Blof nog wel aardige nummers hebben hebben geschreven. Kane, Anouk en Jack Johnson zijn gewoon volkomen kut.
Ik wil graag nog een band aan dit genre toevoegen: Franz Ferdinand. Een typische "Ik ben Lowlands-ganger dus dit is goede muziek"-band.
oja, die gozer ook iddquote:Op zondag 19 februari 2006 02:28 schreef zoalshetis het volgende:
bruce springsteen heeft het 'bruce springsteeneffect' uitgevonden. alles met dezelfde saaie saus. iets waar ook u2 zich schuldig aan maakt.
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:30 schreef NiteSpeed het volgende:
Jack Johnson kut? Ik daag je uit om binnen een dag hetzelfde te spelen als die kerel.
ok je hebt wel een beetje gelijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:33 schreef NiteSpeed het volgende:
Met Anouk, Kane en U2 ben ik het roerend eens dat het bagger is, maar JJ heeft echt wat bijzonders.
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:30 schreef NiteSpeed het volgende:
Jack Johnson kut? Ik daag je uit om binnen een dag hetzelfde te spelen als die kerel.
Yup, uber chillende stem. Helemaal geweldig is als hij samen speelt met de andere members van Brushfire recordsquote:Op zondag 19 februari 2006 02:39 schreef Zyggie het volgende:
Jack Johnson heeft een zekere magie omdat zijn muziek een beeld oproept dat erg aangenaam is. Gewoon een uiterst relaxte combinatie.
the smiths ken ik niet eensquote:Op zondag 19 februari 2006 02:36 schreef Croupouque het volgende:
Pink Floyd, Nirvana en The Smiths worden alom zeer gewaardeerd, maar diegenen hebben vast niet naar hun muziek geluisterd.
laat hij maar mijn drumpartijen spelenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:39 schreef NiteSpeed het volgende:
Dus je kan niet zingen, je kan niet gitaar spelen, en je broer leert vier akkoordjes aan een newbie en dat is al 'Jack Johnson spelen'?
Nee, zo makkelijk kom je er niet vanaf.
helemaal waarquote:Op zondag 19 februari 2006 03:00 schreef NiteSpeed het volgende:
Och ja, na 2 jaar les kan je makkelijk JJ spelen inderdaad. Maar dan nog, mooie muziek hoeft niet moeilijk te zijn.
drummen is coolquote:Op zondag 19 februari 2006 03:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Van drummen snap ik al helemaal de logica niet. Met 2 handen en 2 voeten de meest belachelijke stunts uithalen.. Verder dan het basis vier kwarts maatje kom ik niet.
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:48 schreef Metal_Mart het volgende:
. Kane, Anouk en Jack Johnson zijn vind ik gewoon volkomen kut.
quote:Op zondag 19 februari 2006 00:40 schreef Bog het volgende:
u2
Wel aardig, maar gewoon kut...quote:Op zondag 19 februari 2006 00:40 schreef Bog het volgende:
zoals bluf, coldplay, u2, kane, anouk en jack johnson bijvoorbeeld
wel aardig ofzo...ofzo
maar eigenlijk is t gewoon kutmuziek
Zoooooo mee eens!quote:Op zondag 19 februari 2006 16:12 schreef joshus_cat het volgende:
Wat ik wel amusant vind is dat mensen die van 'camp' houden, omdat 't zo camp is, eigenlijk gewoon naar kutmuziek zitten te luisteren.![]()
Maikuuul!quote:
Sorry, maar volgens mij is deze foto in strijdm et de FOK-policy.quote:
Dat is makkelijke muziek. Weinig muzikale mensen kunnen zo ook van muziek genieten.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:40 schreef Bog het volgende:
zoals bluf, coldplay, u2, kane, anouk en jack johnson bijvoorbeeld
wel aardig ofzo...ofzo
maar eigenlijk is t gewoon kutmuziek
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:14 schreef Intxaurraga het volgende:
Met uitzondering van de Smiths is alles wat genoemd is in dit topic inderdaad eigenlijk gewoon kut.
Led Zeppelin is coolquote:Op zondag 19 februari 2006 02:27 schreef Bog het volgende:
led zeppelin ook trouwens
al is dat wel een trapje hoger, die hebben tenminste nog redelijk wat goede nummers gemaakt
maar t gros van hun is ook gewoon eigenlijk best wel kut
rolling stones valt ook in die categorie
quote:
En waarom zouden heel veel mensen dan muziek luisteren die eigenlijk niet goed is?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:41 schreef Bog het volgende:
[..]
![]()
je kan ook frans bauer leuk vinden
maar daarom is ie nog niet goed
frans is gewoon kut
die bands die ik genoemd hebt die zijn eigenlijk ook gewoon kut
dat is gewoon zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |