HULDE! Alleen dit soort acties kunnen bij mij op respect rekenen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:00 schreef Super7fighter het volgende:
Senegal shows tolerant face of Islam
-knipperdieknip om ruimte te besparen-
http://news.yahoo.com/s/n(...)_senegal_cartoons_dc
jouw sig als slogan of the milenniumquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
HULDE! Alleen dit soort acties kunnen bij mij op respect rekenen.Geen rellen, geen vlaggenverbranden, maar gewoon samen leven.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jouw sig als slogan of the milennium
Nooit beweerd toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]ik ben de kwaaiste niet, toch?
Nopequote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/article33951751.ece?rss
Ik denk dat de cartoons de integratie JUIST bevordert hebben. Waar moslims en westerlingen jaren tegenover elkaar stonden, wordt er nu gesproken over de verschillen en wordt er om wederzijds respect en begrip gevraagd (soms geëist met harde hand). Het feit dat in Europa geen heftige rellen (behalve die schoolpleingangsta's op de dam en hoog-catharijne) zjin geweest, is voor mijn gevoel een teken dat we dichter bij elkaar staan dan menigeen denkt.
En ter uwer vermaak:
Zei hier iemand dubbele moraal?
http://www.geenstijl.nl/paginas/undercoverinsyrie.html
Nee - Poetin heeft goede hersens die houdt niet van provocatiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:53 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ja want de schrik zit er in met die Tsjetsenen ......Vrouwen in Burka's die scholen bezetten etc
Zo hoort dat Meki![]()
![]()
meki moet je nu op ned 1 zien.. een moslim naar mijn hartquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee - Poetin heeft goede hersens die houdt niet van provocatie
ik zal een kijkje nemenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:50 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
meki moet je nu op ned 1 zien.. een moslim naar mijn hart
![]()
Ellian is hoogleraar Sociale cohesie, burgerschap en multiculturaliteit aan de faculteit der Rechtsgeleerdheid van de Universiteit Leiden.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ellian is hoogleraar Sociale cohesie, burgerschap en multiculturaliteit aan de faculteit der Rechtsgeleerdheid van de Universiteit Leiden.
Hij heeft vroeger moeten vluchten voor een niet democratisch regime.
Hij zegt dat de vrijheden die we hebben een groot goed is die niet verkwanselt mogen worden en dat we niet mogen buigen voor de terroristen die met geweld dreigen. Tevens geeft hij aan dat die paar honderd mensen die je op tv ambassades ziet bestormen niet representatief zijn voor alle moslims.
Hij vindt dat de rellen in scène zijn gezet door politieke geestelijke leiders. Hij geeft ook aan de politieke islam een grote bedreiging te vinden voor de vrijheid in het westen.
Kijk hij snapt het.. en is ook islamitisch. Ik wou dat hij een keer op fok kwam om zijn verhaal te houden.
Ik gok dat hij zijn tijd wel beter kan besteden dan hier mee discussieren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Kijk hij snapt het.. en is ook islamitisch. Ik wou dat hij een keer op fok kwam om zijn verhaal te houden.
quote:15000 atheists in London rioted after a blank sheet of paper was found on a cartoonist's desk
Ik zou zo graag willen dat bepaalde mensen op fok. ook het licht zouden zien..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik gok dat hij zijn tijd wel beter kan besteden dan hier mee discussieren.
Voor wie nog een nieuwe sig zoekt:
[..]
reactionair en onleuk.. maar goed van Gregorius Nekschot verwacht ik niet andersquote:
Jij steunt Afshin Elian? Ik wil jou nooit meer horen over vermeende homohaat of homofobie.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ellian is hoogleraar Sociale cohesie, burgerschap en multiculturaliteit aan de faculteit der Rechtsgeleerdheid van de Universiteit Leiden.
Hij zegt dat de vrijheden die we hebben een groot goed is die niet verkwanselt mogen worden en dat we niet mogen buigen voor de terroristen die met geweld dreigen. Tevens geeft hij aan dat die paar honderd mensen die je op tv ambassades ziet bestormen niet representatief zijn voor alle moslims.
Hij vindt dat de rellen in scène zijn gezet door politieke geestelijke leiders. Hij geeft ook aan de politieke islam een grote bedreiging te vinden voor de vrijheid in het westen.
oh.. ik dacht dat ik hem dat hoorde zeggen in het programma.. jammer danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Jij steunt Afshin Elian? Ik wil jou nooit meer horen over vermeende homohaat of homofobie.![]()
En hij is niet islamitisch.. dat heeft ie zelf verklaard.
quote:Naast zijn nieuwe werk in Leiden, komt binnenkort Ellians derde boek, Dialoog met Mohammed uit. Daarin toetst hij de islam aan criteria van de redelijkheid. ‘In Europa is het christendom de afgelopen eeuwen volop door filosofen als Voltaire en Nietzsche bediscussieerd. Nu moet de islam op de operatietafel van de filosofie komen te liggen. Dat is pijnlijk, maar nodig.‘
wat zich vooral bewees in de harde taal die hij uitte naar Tsjetsenië; buig voor Rusland, of onderga de consequenties.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee - Poetin heeft goede hersens die houdt niet van provocatie
Poetin neemt tenminste afstand van beledigen tegen Moslimsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat zich vooral bewees in de harde taal die hij uitte naar Tsjetsenië; buig voor Rusland, of onderga de consequenties.
Ja, Poetin houdt TOTÁÁL niet van provoceren....
nee, beledigen doet Poetin niet. Hij laat het vermoorden, plunderen en verkrachten van moslims toe. Veel minder erg natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Poetin neemt tenminste afstand van beledigen tegen Moslims
dat kan ik niet zeggen van Balkenellende
nee dat laat hij niet toe. Poetin is een goede man . Zulke leider wil ik graag zienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee, beledigen doet Poetin niet. Hij laat het vermoorden, plunderen en verkrachten van moslims toe. Veel minder erg natuurlijk.
wat dacht je van het nieuws van de afgelopen, pak em beet, 10 jaar?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat laat hij niet toe. Poetin is een goede man . Zulke leider wil ik graag zien
en waar is je bron daarover
Onderbouwing, onderbouwing, ik wacht op een een onderbouwing.......quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:49 schreef Meki het volgende:
[..]
De cartoons hebben de integratie verslechtert
Ze laten zien dat beledigen kan en dat je iedereen over kam mag scheren
Nederland moet zich schamen want zij laten de integratie mislukken
Meki, ik moet je corrigeren. Poetin is een handlanger van de duivel. Hij heeft de genocide van tienduizenden moslims persoonlijk bevolen en door zijn toedoen zijn honderdduizenden mensen uit Tsjetsjenie ontheemd, danwel vermist, ontvoerd, gemarteld en verkracht. Poetin is de ultieme moslimhater, zoals Hitler de ultieme jodenhater was.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef Meki het volgende:
[..]
nee dat laat hij niet toe. Poetin is een goede man . Zulke leider wil ik graag zien
Goeie interview en dito boodschap bij Knevel. Door zulke mensen krijg ik weer vertrouwen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Is nou ineens Nederland verantwoordelijk voor die cartoons?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:49 schreef Meki het volgende:
Nederland moet zich schamen want zij laten de integratie mislukken
ja klote hollanderquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Is nou ineens Nederland verantwoordelijk voor die cartoons?
Helemaal met je eensquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Goeie interview en dito boodschap bij Knevel. Door zulke mensen krijg ik weer vertrouwen.
Lijkt me sterk. De sjieten maken slechts 10 procent van de moslimbevolking uit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:19 schreef sturky100 het volgende:
Er is net in Irak een goude koepel van een moskee verwoest, waarschijnlijk door soenieten. Nu blijft het waarschijnlijk bij een rouwperiode. Stel je voor dat het westen er iets mee te maken zou hebben gehad. Dan waren er weer wereldwijd rellen geweest.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:26 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. De sjieten maken slechts 10 procent van de moslimbevolking uit.
quote:Protest na verwoesting gouden koepel Irak
BAGDAD - De zeer invloedrijke sjiitische grootayatollah Ali Al Sistani heeft woensdag opgeroepen tot protest en een week van nationale rouw na de vernieling van een belangrijk sjiitisch heiligdom in de Iraakse stad Samarra.
De Iraakse premier Ibrahim Al Jaafari heeft via de Iraakse televisie drie dagen van nationale rouw afgekondigd. Hij omschreef de explosie als een aanslag op alle moslims - sjiieten en soennieten - in Irak. Al Jaafari pleitte voor eenheid tussen de geloofsgemeenschappen.
In Samarra, ten noorden van de hoofdstad Bagdad, deed zich eerder op de dag een zware explosie voor bij de moskee, een van de bekendste sjiitische heiligdommen. Gewapende mannen hadden kort ervoor explosieven in het gebouw geplaatst.
Zwaar beschadigd
De gouden koepel van het heiligdom, waar twee imams uit de negende eeuw liggen, werd door de ontploffing zwaar beschadigd. De imams zijn volgens de overlevering afstammelingen van de profeet Mohammed. De gouden koepel van de moskee werd in 1905 voltooid.
Duizenden sjiieten gingen na de aanslag onmiddellijk de straat op om hun woede te uiten. De spanningen tussen de sjiitische meerderheid en de soennitische minderheid in Irak zullen door de bomaanslag waarschijnlijk verder oplopen.
de stelling was maakt de cartoons de weg naar integratie goed of nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Is nou ineens Nederland verantwoordelijk voor die cartoons?
Poetin is in de zaak-spotprenten een goede man , maar in andere zaken nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
hoe staat het met je idolisatie van Poetin, Meki? Is die al afgezwakt?
jij vindt van niet? Is de patstelling niet doorbroken? Is er geen dialoog, meer dan ooit?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:45 schreef Meki het volgende:
[..]
de stelling was maakt de cartoons de weg naar integratie goed of niet
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij vindt van niet? Is de patstelling niet doorbroken? Is er geen dialoog, meer dan ooit?
wie zijn er dan beledigd? In mijn buurt, van de moslims die mij niet bij voorbaat al als racistische kankerkaaskop bestempelen, zijn er maar weinig die zich echt diep beledigd voelen. De meesten trekken hun schouders op en gaan verder met hun leven. De gesprekken die ik gehad heb zijn verhelderend geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vind dat de kloof nog groter is geworden.
dialoog doe je niet met beledigen
Dat is ook waarom jij in de eerste plaats holocaust cartoons plaatste ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik vind de Islam ook een geloof dat gevaarlijke dingen met je KAN doen. Ik kan er wel een dialoog over aangaan maar ik heb het toch al geconstateerd. Die man ook, en dat wil hij duidelijk maken. Je hoeft de dialoog niet aan te gaan als je het niet nodig vindt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Yep, het is ook vechten tegen de bierkaai.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:49 schreef Super7fighter het volgende:
En dit mag wel:
rapeismyhobby1
pedophilepriest88
killallmuslimsandarabs1
nazisaremybestfriends
jewskilledjesus999
iloveadolfhitler293409
![]()
quote:
eigenlijk wel he? Shit, kost ik mezelf 100 euroquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk zou de discussie hiermee over moeten zijn..
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:14 schreef Keromane het volgende:
Aanklachten tegen Wilders en de hoofdredacteur Volkskrant:
http://www.denhaag.org/~ekdeha/Plein_Wilders2.htm
Yahoo blokkeert E-mail adressen:
http://quickwired.com/kallahar/stories/2005-Yahoo/yahoo.php
Oh dus bericht geven over is nu ook strafbaar?quote:Voorts verzoek ik u over te gaan tot strafrechtelijke vervolging van de heer Pieter Broertjes, hoofdredacteur van de Volkskrant, wegens verspreiding van discriminatoire en/of tot haat aanzettende uitlatingen van genoemde heer Wilders, en het deelnemen en/of steunverlenen aan activiteiten gericht op discriminatie en/of het aanzetten tot haat tegen een groep mensen door genoemde Wilders.
alleen als het over criminele moslims gaat.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:29 schreef desiredbard het volgende:
[..]
[..]
Oh dus bericht geven over is nu ook strafbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |