HULDE! Alleen dit soort acties kunnen bij mij op respect rekenen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:00 schreef Super7fighter het volgende:
Senegal shows tolerant face of Islam
-knipperdieknip om ruimte te besparen-
http://news.yahoo.com/s/n(...)_senegal_cartoons_dc
jouw sig als slogan of the milenniumquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
HULDE! Alleen dit soort acties kunnen bij mij op respect rekenen.Geen rellen, geen vlaggenverbranden, maar gewoon samen leven.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jouw sig als slogan of the milennium
Nooit beweerd toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]ik ben de kwaaiste niet, toch?
Nopequote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/article33951751.ece?rss
Ik denk dat de cartoons de integratie JUIST bevordert hebben. Waar moslims en westerlingen jaren tegenover elkaar stonden, wordt er nu gesproken over de verschillen en wordt er om wederzijds respect en begrip gevraagd (soms geëist met harde hand). Het feit dat in Europa geen heftige rellen (behalve die schoolpleingangsta's op de dam en hoog-catharijne) zjin geweest, is voor mijn gevoel een teken dat we dichter bij elkaar staan dan menigeen denkt.
En ter uwer vermaak:
Zei hier iemand dubbele moraal?
http://www.geenstijl.nl/paginas/undercoverinsyrie.html
Nee - Poetin heeft goede hersens die houdt niet van provocatiequote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:53 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ja want de schrik zit er in met die Tsjetsenen ......Vrouwen in Burka's die scholen bezetten etc
Zo hoort dat Meki![]()
![]()
meki moet je nu op ned 1 zien.. een moslim naar mijn hartquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee - Poetin heeft goede hersens die houdt niet van provocatie
ik zal een kijkje nemenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:50 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
meki moet je nu op ned 1 zien.. een moslim naar mijn hart
![]()
Ellian is hoogleraar Sociale cohesie, burgerschap en multiculturaliteit aan de faculteit der Rechtsgeleerdheid van de Universiteit Leiden.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ellian is hoogleraar Sociale cohesie, burgerschap en multiculturaliteit aan de faculteit der Rechtsgeleerdheid van de Universiteit Leiden.
Hij heeft vroeger moeten vluchten voor een niet democratisch regime.
Hij zegt dat de vrijheden die we hebben een groot goed is die niet verkwanselt mogen worden en dat we niet mogen buigen voor de terroristen die met geweld dreigen. Tevens geeft hij aan dat die paar honderd mensen die je op tv ambassades ziet bestormen niet representatief zijn voor alle moslims.
Hij vindt dat de rellen in scčne zijn gezet door politieke geestelijke leiders. Hij geeft ook aan de politieke islam een grote bedreiging te vinden voor de vrijheid in het westen.
Kijk hij snapt het.. en is ook islamitisch. Ik wou dat hij een keer op fok kwam om zijn verhaal te houden.
Ik gok dat hij zijn tijd wel beter kan besteden dan hier mee discussieren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Kijk hij snapt het.. en is ook islamitisch. Ik wou dat hij een keer op fok kwam om zijn verhaal te houden.
quote:15000 atheists in London rioted after a blank sheet of paper was found on a cartoonist's desk
Ik zou zo graag willen dat bepaalde mensen op fok. ook het licht zouden zien..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik gok dat hij zijn tijd wel beter kan besteden dan hier mee discussieren.
Voor wie nog een nieuwe sig zoekt:
[..]
reactionair en onleuk.. maar goed van Gregorius Nekschot verwacht ik niet andersquote:
Jij steunt Afshin Elian? Ik wil jou nooit meer horen over vermeende homohaat of homofobie.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:59 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ellian is hoogleraar Sociale cohesie, burgerschap en multiculturaliteit aan de faculteit der Rechtsgeleerdheid van de Universiteit Leiden.
Hij heeft vroeger moeten vluchten voor een niet democratisch regime.
Hij zegt dat de vrijheden die we hebben een groot goed is die niet verkwanselt mogen worden en dat we niet mogen buigen voor de terroristen die met geweld dreigen. Tevens geeft hij aan dat die paar honderd mensen die je op tv ambassades ziet bestormen niet representatief zijn voor alle moslims.
Hij vindt dat de rellen in scčne zijn gezet door politieke geestelijke leiders. Hij geeft ook aan de politieke islam een grote bedreiging te vinden voor de vrijheid in het westen.
oh.. ik dacht dat ik hem dat hoorde zeggen in het programma.. jammer danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Jij steunt Afshin Elian? Ik wil jou nooit meer horen over vermeende homohaat of homofobie.![]()
En hij is niet islamitisch.. dat heeft ie zelf verklaard.
quote:Naast zijn nieuwe werk in Leiden, komt binnenkort Ellians derde boek, Dialoog met Mohammed uit. Daarin toetst hij de islam aan criteria van de redelijkheid. ‘In Europa is het christendom de afgelopen eeuwen volop door filosofen als Voltaire en Nietzsche bediscussieerd. Nu moet de islam op de operatietafel van de filosofie komen te liggen. Dat is pijnlijk, maar nodig.‘
wat zich vooral bewees in de harde taal die hij uitte naar Tsjetsenië; buig voor Rusland, of onderga de consequenties.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee - Poetin heeft goede hersens die houdt niet van provocatie
Poetin neemt tenminste afstand van beledigen tegen Moslimsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat zich vooral bewees in de harde taal die hij uitte naar Tsjetsenië; buig voor Rusland, of onderga de consequenties.
Ja, Poetin houdt TOTÁÁL niet van provoceren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |