ja, dat ben ik niet gewend. What's up in Jehanland?quote:
LeeAnn Tweeden.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch altijd aan dat soort foto's.
Amerika op z'n bestquote:
quote:
Bravo! Onze regering heeft bewezen adequaat op te treden in noodsituaties.
Minister Van der Hoeven had op haar weblog geschreven dat ze 'wel sympathie' had voor de 18-jarige scholiere die in Nederland haar vwo-opleiding wil afmaken.
Sympathie voor een buitenlandse... hoe haal je het in je hoofd!
Als minister Verdonk over de ballen beschikt die haar worden toegedicht, negeert ze een rechterlijke uitspraak en besluit ze de scholiere alsnog uit te zetten. Als het voltallige kabinet haar daarna hoogstpersoonlijk naar het vliegtuig brengt, wordt een goed signaal afgegeven.
Maar nu even in alle ernst.
De meest adequate vorm van commentaar heeft minister Hoogervorst ooit voorgedaan:
je mond wagenwijd openen en een vinger in je keelgat steken.
http://bieslog.vpro.nl/programma/bieslog/news.jsp?news=27058351
p.s., daarom hangt z'n tong er ook uit.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:11 schreef Airelle het volgende:
P.S. Der BH is te klein.
Zou je denken?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
p.s., daarom hangt z'n tong er ook uit.
Ik vind het wel mooi, allebei lachen, hoppa, wat wil je nog meer.
Win - win situatie.
Als ik fut overheb om nog meer tactische net-niet leugens naast verdraaide waarheden aan te horen, zal ik haar eens onder mijn spreekwoordelijke vergrootglas leggen, mijn iris, in dit geval.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:20 schreef Airelle het volgende:
Vanavond is Mevr. Verdonk in 'Woestijnruiters' trouwens.
Ned.3 negen uur geloof ik.
Het valt wel mee met haar vind ik. Als je doelt op het Congo-incident heb je helemaal gelijk. Wb Taida ben ik het wel met haar eens. Fraude is fraude. Maargoed ze mag van mij wel haar diploma afmaken maar het is natuurlijk niet gegaan zoals het eigenlijk zou moeten.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als ik fut overheb om nog meer tactische net-niet leugens naast verdraaide waarheden aan te horen, zal ik haar eens onder mijn spreekwoordelijke vergrootglas leggen, mijn iris, in dit geval.
Leugens en verdraaide waarheden putten mijn energie uit, kom ik steeds vaker achter.
En ik vind het maar niks. Ik zit er haast aan te denken om dat hele politiek maar gedag te zwaaien.
Das Goebbels experiment al gezien?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb het lijk van Goebbels gezien, voor het eerst.
Ja, daar heb ik het gezien.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Das Goebbels experiment al gezien?
Goede docu?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, daar heb ik het gezien.
Als fraude fraude is, zou half topambtenarend en / of horecamanagend Nederland thuis zitten. Maar dan is het ineens 'sorry', 'foutjes van het systeem' en 'communicatiefoutjes'. En op precies díe hypocrisie kots ik. Dat maakt me echt moe, al dat gewijs.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het valt wel mee met haar vind ik. Als je doelt op het Congo-incident heb je helemaal gelijk. Wb Taida ben ik het wel met haar eens. Fraude is fraude. Maargoed ze mag van mij wel haar diploma afmaken maar het is natuurlijk niet gegaan zoals het eigenlijk zou moeten.
Behoorlijk. Veel nieuws bevatte het niet, maar er werd goed in beeld gebracht hoe verpletterend pientere propaganda werkt.quote:
Praat ik dat goed dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als fraude fraude is, zou half topambtenarend en / of horecamanagend Nederland thuis zitten. Maar dan is het ineens 'sorry', 'foutjes van het systeem' en 'communicatiefoutjes'. En op precies díe hypocrisie kots ik. Dat maakt me echt moe, al dat gewijs.
Is prima. Maar wat vind je nu precies van de Taida-zaak?quote:Misschien hadden ze vroeger wel gelijk, wijzen is niet beleefd. Echter doet de poliek het nu na / voor, en ik wil er niet aan meedoen. Ik begin dus bij mezelf en verwijt de ander niet van het wijzen.
Ik ga wel wat aan school doen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |