Helemaal mee eens. Vooral Anqelique knalde!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:48 schreef Andiyan het volgende:
Iedereen was zeer goed! Op Harm na uiteraard, en Floortje was iets minder, de rest was zeer aan elkaar gewaagd
dat zeg ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
1. Angelique
2. Ellen
3. Floortje
4. Raffaela
5. Harm
Dat vond ik juist gaaf!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een achterlijke opening trouwens, met die soldaten.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
1 Roger (Intwine)
2 Boris
3 Hind
4 Marlies
5 Harm
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
1 Roger (Intwine)
2 Boris
3 Hind
4 Marlies
5 Harm
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:50 schreef WithMe het volgende:
Weet iemand hoe zij van de Nike-reclame heet?
Daar zijn andere topics voorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:50 schreef Peter6000 het volgende:
1 Roger (Intwine)
2 Boris
3 Hind
4 Marlies
5 Harm
Ja precies. Het jammere is dat Angelique steeds uithalen probeert zo van: 'kijk eens wat ik kan'. Maar deze keer lukte het niet echt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:51 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vond juist Raffaela en Angelique minder goed in de eerste ronde. Ik miste de warmte en het gevoel in de nummers. Ligt ook wat aan hun uitstraling. Het kwam niet over bij mij, en ze zaten er een paar keer naast.. Vooral bij de uithalen richting het einde van de nummers
En eindigt om 20:52:23.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:45 schreef Svensational het volgende:
Reclame begint om 20:44:54
Patsen met je rechten hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
hier hoort ie wel
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:54 schreef -Hans- het volgende:
VOOR HARM
Mijn oh mijn oeh ik heb pijn
O zo'n pijn tot over mijn oren smoorverliefd op jou
Keer op keer stort ik weer neer ik kan niet meer
Tot over mijn oren smoorverliefd op jou
Veel te vrij wat moet ik met een meisje zoals jij
Veel te vrij je hebt niemand nodig
Tot over z'n oren smoorverliefd op jou
Ik ben verward voel es m'n hart gaat veel te hard
Tot over m'n oren smoorverliefd op jou
Ik voel me verrot ik ga kapot
Ik lijk wel zot tot over m'n oren smoorverliefd op jou
Ik lijk wel zot en ik voel me rot
Liefde is een vreemde ziekte
Hij heeft het onthoudenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:54 schreef -Hans- het volgende:
VOOR HARM
Mijn oh mijn oeh ik heb pijn
O zo'n pijn tot over mijn oren smoorverliefd op jou
Keer op keer stort ik weer neer ik kan niet meer
Tot over mijn oren smoorverliefd op jou
Veel te vrij wat moet ik met een meisje zoals jij
Veel te vrij je hebt niemand nodig
Tot over z'n oren smoorverliefd op jou
Ik ben verward voel es m'n hart gaat veel te hard
Tot over m'n oren smoorverliefd op jou
Ik voel me verrot ik ga kapot
Ik lijk wel zot tot over m'n oren smoorverliefd op jou
Ik lijk wel zot en ik voel me rot
Liefde is een vreemde ziekte
GE-WEL-DIG idd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij heeft het onthouden! Behalve het vetgedrukte
!
Anders ik welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:57 schreef N.icka het volgende:
Hoe krijgt hij het voor elkaar , ik zit hier echt bijna in mn broek te plassen van het lachen
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:58 schreef Svensational het volgende:
Helaas zijn er mensen die juist hierom op hem gaan stemmen.
Dat is niet de bedoeling van idolsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga voor Harm sms-sen
En ik hoop dat ie volgende week weer komt, toptelevisie toch
En hij stelt zo ook kwetsbaar op: hij wil zijn tekstvastheid gaan trainen
Nog maar een week laten blijven. (kunnen we weer lachen)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:00 schreef Yeahinho het volgende:
Echt tof die Harm. Maakt er echt een show van
.
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:00 schreef Lynx666 het volgende:
Zijn er zo weinig nederlandstalige artiesten dat sommigen 2x worden vertolkt?
En eng!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:57 schreef Hr-Flip het volgende:
Die gozer is echt slecht, afvoeren!!!!!!!!!!!
Denk het ook niet...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:01 schreef Lynx666 het volgende:
We kunnen iig niet meer live om Harm lachen 4 maart
en dan ook nog niet de beste Nederlandse artiesten, Marco Borsato is voor een nummer wel ok, maar om daar een hele cd van te horen, nee liever niet. Tis toch een beetje bouquete-reeks op muziek.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:00 schreef Lynx666 het volgende:
Zijn er zo weinig nederlandstalige artiesten dat sommigen 2x worden vertolkt?
Niet mee eensquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Slechter dan het eerste liedje.
Zal wel zo zijn geborenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:01 schreef Sonja27 het volgende:
Die irritante piep in haar stem is terug bij het ademhalen.
Je moet Yeahinho bedanken hoorquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:03 schreef Svensational het volgende:
Je moet Yeahinho bedanken hoor.
Juist. Ze leest het hele topic niet, en jij kunt met de eer gaan strijken (ofzoiets)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet Yeahinho bedanken hoor.
Toch iemand moet dat doen he.quote:
De massa bereikenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:01 schreef Hapertje het volgende:
Ellen doet toch het conservatorium... wat doet ze dan in godsnaam op het podium met zulke slechte liedjes?
Nou moet je 'm wel gaan gebruiken hequote:
tune van Vrouwenvleugelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:06 schreef Svensational het volgende:
Is dit van een Disneyfilm?
Nee uit een musical geloof ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:06 schreef Svensational het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:06 schreef Svensational het volgende:
Damn, wat doet Floortje dit mooi!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:06 schreef Svensational het volgende:
Vrouwenvleugel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:06 schreef Svensational het volgende:
Van Vrouwenvleugel, een serie over een vrouwengevangenisquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:06 schreef Svensational het volgende:
Hmm...oké. Enig idee welke?quote:
Vrouwenvleugel dus ja. Ik dacht al, waar ken ik het vanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hmm...oké. Enig idee welke?
Ziet ze er ook dik in uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Maar echt, die stylist(e) moeten ze ontslaan. Wat erg die witte broek
Geniaal, briljant. Echt super!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:07 schreef pberends het volgende:
Kijk, de beste.
Ze doen altijd familie in beeld na een optreden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:07 schreef -Hans- het volgende:
En weer die moeder in beeld, why??
Sorry, ik was even naar de videotheek.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:04 schreef Yeahinho het volgende:
Juist. Ze leest het hele topic niet, en jij kunt met de eer gaan strijken (ofzoiets).
oohh, uuhhm dan moet ik toch eens wat minder daar op gaan letten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze doen altijd familie in beeld na een optreden.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:08 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Sorry, ik was even naar de videotheek.
Maar.....![]()
![]()
![]()
Ben ik de enige die dit vindtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:07 schreef Svensational het volgende:
Het lijkt trouwens op een liedje uit de Kleine Zeemeermin!
Dat is mijn wens.. net als een mens.. bij jou te ziiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:07 schreef Svensational het volgende:
Het lijkt trouwens op een liedje uit de Kleine Zeemeermin!
Dat zeker.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:09 schreef Hr-Flip het volgende:
Hmmm ze mag van mij Idols 2006 wel winnen
Je, een capribroek die d'r heupen huge maakt en een truttig bloementruitje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:09 schreef WithMe het volgende:
Lynx, ben je wel aan het opnemen, want ze ziet er echt weeruit vandaag.
Jaaaaaaaaaaaaaaa!! Damn. Ariëlquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat is mijn wens.. net als een mens.. bij jou te ziiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjn
Troost?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:09 schreef Hapertje het volgende:
In Vrouwenvleugel zat zo'n heerlijke gevangenisbewaarder! Moet ik ineens aan denken! Hahaha
Toen ik een kleiner Insootje was, wilde ik later als ik groot was Ariel worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa!! Damn. Ariël!
superplan!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:10 schreef pberends het volgende:
Goed idee, ze moeten een aantal Disney Liedjes doen.
Vooral van Beauty and the Beast en Aladdin.
Hé, jammer dat je icoon nog niet terug is gevonden. IK vond je oude icoon erg mooi (niet die met die vakantiefoto dus)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je, een capribroek die d'r heupen huge maakt en een truttig bloementruitje.
Práchtig..
Die rode?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hé, jammer dat je icoon nog niet terug is gevonden. IK vond je oude icoon erg mooi (niet die met die vakantiefoto dus)
Die op die boot vond ik het mooist!quote:
Ze doet het goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:12 schreef babette21 het volgende:
Raf goes Huub..... erop of eronder dus [wat betreft mijn oordeel]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |