Vrij Met Mij voor Raffa.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks een mooie Jacott-song van Floortje denk ik.
Nou, dan krijgen we weer allemaal van die korte nummers.quote:
Klopt, dat heeft mij ook erg geergert. Het is voor Harm te hopen dat zijn tweede optreden beter gaat, anders kan hij moven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:16 schreef Lynx666 het volgende:
Mja, het gebrek aan articulatie ergert me ook steeds meer.
ROFLquote:
quote:
Ja precies. Want ik kan nu niet bij de tv, als ik hier zitquote:
Daar viel ook helemaal niks aan te verstaan. Hij mompelde maar wat, omdat ie z'n tekst niet wist!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar vanavond was het nog wel veeeeeeel erger hoor. Ik verstond niks van dat eerste couplet
.
Marco Borsato, Replay en Ruth Jacott dus sowieso nog.
Spiegeltje kapotquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies. Want ik kan nu niet bij de tv, als ik hier zit.
Vandaag 10 nummers, volgende week 12. Zoveel scheelt het niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dan krijgen we weer allemaal van die korte nummers..
Inderdaad, iedereen kan zijn tekst kwijt zijn, maar week na week, maand na maandquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:18 schreef flugeltje het volgende:
Dat je je tekst vergeet kan... Maar dít was wel heul erg hoor. Dit pik je gewoon niet van een artiest... Het lijkt idd wel alsof hij het expres doet ofzo. Dit kan niet serieus meer zijn. Harm moet zichzelf bij elkaar gaan rapen voor het tweede nummer anders vliegt ie er zonder pardon uit.
vrij met mij, de hele nachtquote:
Ik wil tijdens de uitzinding niet door een spiegeltje kijken. Zo ideaal is het niet hoorquote:
Ja, maar anders waren het er volgende week 8, zou een stuk leuker zijn geweest.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:18 schreef WithMe het volgende:
[..]
Vandaag 10 nummers, volgende week 12. Zoveel scheelt het niet.
Toch denk ik dat Harm een enorme fanbase heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Harm gaat het inderdaad zwaar krijgen, anders komt het Serge-scenario dichtbij.
Bij Idols 1 was het nooit meer dan 1:20.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vind ze vandaag ook al aardig kort. Iemand bijgehouden soms? Ik schat hooguit 1 minuutje.
En van die minuut was het 40 seconde "iedereen is van de wereld, en de wereld is van iedereen", en 20 seconde mompelen omdat ie z'n tekst niet wist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |