Dit valt mij ook erg tegen van Harm.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:11 schreef Yeahinho het volgende:
Echt een debiel is het, voor mij heeft ie definitief afgedaan.
Oe, Lynxquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgende week al 3??
Geil!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgende week al 3??
Nederland moet zich schamen! Welke sukkels stemmen nou voor dit gevalquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, dit vind niemand goed. Harm moet zich schamen.
Ik ga met je mee, Harm was echt slecht , we verstonden het eerste couplet niet eens. geen flauw ide wat die uitkraamde maar het leek nergens op. Einde verhaal. bij de laatste 5 was leuk en goed , nu wordt het echt serieus met de rest.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:11 schreef Svensational het volgende:
Er komt geen volgende week, Martijn!
nee, da's Belgischquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Gaat iemand Kabouter Plop zingen?
Van Xander soms?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Heh, welk nummer speelde ze toen ze net naar de reclame gingen? Iets van: "Ik wil jou voor altijd".......
Ik vond 'm ook wel aardig door het ijs vallen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:14 schreef BVO het volgende:
Jeeeeeeej, wat zakte die Harm door de mand zeg.
Denk het wel, hoe heet dat nummer en is het van hemzelf of van z'n band?quote:
Nou, je tekst verprutsen maakt iemand nog geen lul.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een lul is het ook. Harm dan he.
weken terug toch al?!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:14 schreef BVO het volgende:
Jeeeeeeej, wat zakte die Harm door de mand zeg.
Ah dankquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://www.lyrics4all.net/v/volumia/u/blijf-bij-mij.php
Ja, maar vanavond was het nog wel veeeeeeel erger hoorquote:
aan de drank, gok ik, net als bij z'n auditie..... [en alle rondes erna?! ]quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:15 schreef BVO het volgende:
Zit 'ie aan de drugs ofzo?
Vrij Met Mij voor Raffa.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks een mooie Jacott-song van Floortje denk ik.
Nou, dan krijgen we weer allemaal van die korte nummers.quote:
Klopt, dat heeft mij ook erg geergert. Het is voor Harm te hopen dat zijn tweede optreden beter gaat, anders kan hij moven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:16 schreef Lynx666 het volgende:
Mja, het gebrek aan articulatie ergert me ook steeds meer.
ROFLquote:
quote:
Ja precies. Want ik kan nu niet bij de tv, als ik hier zitquote:
Daar viel ook helemaal niks aan te verstaan. Hij mompelde maar wat, omdat ie z'n tekst niet wist!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar vanavond was het nog wel veeeeeeel erger hoor. Ik verstond niks van dat eerste couplet
.
Marco Borsato, Replay en Ruth Jacott dus sowieso nog.
Spiegeltje kapotquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies. Want ik kan nu niet bij de tv, als ik hier zit.
Vandaag 10 nummers, volgende week 12. Zoveel scheelt het niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dan krijgen we weer allemaal van die korte nummers..
Inderdaad, iedereen kan zijn tekst kwijt zijn, maar week na week, maand na maandquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:18 schreef flugeltje het volgende:
Dat je je tekst vergeet kan... Maar dít was wel heul erg hoor. Dit pik je gewoon niet van een artiest... Het lijkt idd wel alsof hij het expres doet ofzo. Dit kan niet serieus meer zijn. Harm moet zichzelf bij elkaar gaan rapen voor het tweede nummer anders vliegt ie er zonder pardon uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |