Gevalletje GMTA?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:53 schreef Lynx666 het volgende:
Ik was net eenzelfde topic bezig te openen met dezelfde TT zelfs
Bergkamp, geweldige voetballer.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:54 schreef bergkampf het volgende:
Is goed jongen
Ik heb gewoon een het iets greatere mind dan jijquote:
Ik zou 'm blijven veranderen als ik dat kon.quote:
Te gek.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ondertussen staat BrokeBack Mountain te converten]
Ik probeer me een voorstelling ervan te maken, het lijkt me een vreemd gezicht.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben tijdens Idols bij de tv, in de reclames check ik even in, en tijdens de beackstage gebruik ik mijn gepatenteerde spiegeltje-tv-computer combinatie.![]()
Ook zonder spiegel, tv of zelf een computer blijf ik een vreemd gezichtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:59 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik probeer me een voorstelling ervan te maken, het lijkt me een vreemd gezicht.![]()
Ok.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben zo terug he, je wet het.
Wrijf t dr maar inquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:02 schreef pberends het volgende:
Schiet Marijn Krabbe dood!!!
Grapje.
Chantal is geil!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Chantal gaat weer voor kort en krachtig geil
hoop ik niet, beginnen is niet goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:04 schreef WithMe het volgende:
We beginnen met Harm?
beter dat hij als eerste moet, is voor hem alleen maar nadeligquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:04 schreef WithMe het volgende:
We beginnen met Harm?
Je vergeet Chantal en Jerneyquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:04 schreef Yeahinho het volgende:
Godverdomme, wat zien ze er allevier zes weer geil uit![]()
.
Harm is ook niet goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hoop ik niet, beginnen is niet goed.
Idols logica.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:05 schreef pberends het volgende:
Ik snap alleen niet wat nationalisme met militarisme te maken heeft
Shit, ik bedoelde natuurlijk 5. Vergat Angeliquequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je vergeet Chantal en Jerney
ben jij voor harmquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:06 schreef -Hans- het volgende:
Shit! ze beginnen met HarM! please Harm, vergeet je TEKST NIET !
De spits is druk woon/werkverkeer, of een gratis krantje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
het is toch de spits?
Neen, het.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
het is toch de spits?
hoiquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:06 schreef Peter6000 het volgende:
Harm begint
Fluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugel![]()
de, het, kan allebeiquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
het is toch de spits?
neequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
het is toch de spits?
Das z'n trademark juist.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
lelijke broek heeft harm, harm is gewoon helemaal leijk
okquote:
Je vergeet voetbalquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:07 schreef WithMe het volgende:
[..]
De spits is druk woon/werkverkeer, of een gratis krantje.![]()
Vind het wel lachen dat hij zo ver is gekomen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben jij voor harmik vind je niet meer lief
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
Damn, heeft ie gedronken ofzo.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:09 schreef Yeahinho het volgende:
Volgens mij is ie zelf flink van de wereld.
Ik zit met verbazing jouw tekst te lezen, niemand vond het goed hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
yurena en ik zitten met verbazing te kijken, dit is slecht! kom op nou mensen jullie kunnen dit toch niet mooi vinden?
we verstonden hem amper
leek wel of hij het express deedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:10 schreef marky het volgende:
Harm wil er zeker uit vanavond.
Na HJ's openingsspeechje?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij gaat Harm een hoop symphatiestemmen krijgen
Dit valt mij ook erg tegen van Harm.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:11 schreef Yeahinho het volgende:
Echt een debiel is het, voor mij heeft ie definitief afgedaan.
Oe, Lynxquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgende week al 3??
Geil!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgende week al 3??
Nederland moet zich schamen! Welke sukkels stemmen nou voor dit gevalquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, dit vind niemand goed. Harm moet zich schamen.
Ik ga met je mee, Harm was echt slecht , we verstonden het eerste couplet niet eens. geen flauw ide wat die uitkraamde maar het leek nergens op. Einde verhaal. bij de laatste 5 was leuk en goed , nu wordt het echt serieus met de rest.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:11 schreef Svensational het volgende:
Er komt geen volgende week, Martijn!
nee, da's Belgischquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Gaat iemand Kabouter Plop zingen?
Van Xander soms?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Heh, welk nummer speelde ze toen ze net naar de reclame gingen? Iets van: "Ik wil jou voor altijd".......
Ik vond 'm ook wel aardig door het ijs vallen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:14 schreef BVO het volgende:
Jeeeeeeej, wat zakte die Harm door de mand zeg.
Denk het wel, hoe heet dat nummer en is het van hemzelf of van z'n band?quote:
Nou, je tekst verprutsen maakt iemand nog geen lul.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een lul is het ook. Harm dan he.
weken terug toch al?!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:14 schreef BVO het volgende:
Jeeeeeeej, wat zakte die Harm door de mand zeg.
Ah dankquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://www.lyrics4all.net/v/volumia/u/blijf-bij-mij.php
Ja, maar vanavond was het nog wel veeeeeeel erger hoorquote:
aan de drank, gok ik, net als bij z'n auditie..... [en alle rondes erna?! ]quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:15 schreef BVO het volgende:
Zit 'ie aan de drugs ofzo?
Vrij Met Mij voor Raffa.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks een mooie Jacott-song van Floortje denk ik.
Nou, dan krijgen we weer allemaal van die korte nummers.quote:
Klopt, dat heeft mij ook erg geergert. Het is voor Harm te hopen dat zijn tweede optreden beter gaat, anders kan hij moven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:16 schreef Lynx666 het volgende:
Mja, het gebrek aan articulatie ergert me ook steeds meer.
ROFLquote:
quote:
Ja precies. Want ik kan nu niet bij de tv, als ik hier zitquote:
Daar viel ook helemaal niks aan te verstaan. Hij mompelde maar wat, omdat ie z'n tekst niet wist!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar vanavond was het nog wel veeeeeeel erger hoor. Ik verstond niks van dat eerste couplet
.
Marco Borsato, Replay en Ruth Jacott dus sowieso nog.
Spiegeltje kapotquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies. Want ik kan nu niet bij de tv, als ik hier zit.
Vandaag 10 nummers, volgende week 12. Zoveel scheelt het niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dan krijgen we weer allemaal van die korte nummers..
Inderdaad, iedereen kan zijn tekst kwijt zijn, maar week na week, maand na maandquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:18 schreef flugeltje het volgende:
Dat je je tekst vergeet kan... Maar dít was wel heul erg hoor. Dit pik je gewoon niet van een artiest... Het lijkt idd wel alsof hij het expres doet ofzo. Dit kan niet serieus meer zijn. Harm moet zichzelf bij elkaar gaan rapen voor het tweede nummer anders vliegt ie er zonder pardon uit.
vrij met mij, de hele nachtquote:
Ik wil tijdens de uitzinding niet door een spiegeltje kijken. Zo ideaal is het niet hoorquote:
Ja, maar anders waren het er volgende week 8, zou een stuk leuker zijn geweest.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:18 schreef WithMe het volgende:
[..]
Vandaag 10 nummers, volgende week 12. Zoveel scheelt het niet.
Toch denk ik dat Harm een enorme fanbase heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Harm gaat het inderdaad zwaar krijgen, anders komt het Serge-scenario dichtbij.
Bij Idols 1 was het nooit meer dan 1:20.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vind ze vandaag ook al aardig kort. Iemand bijgehouden soms? Ik schat hooguit 1 minuutje.
En van die minuut was het 40 seconde "iedereen is van de wereld, en de wereld is van iedereen", en 20 seconde mompelen omdat ie z'n tekst niet wist.
Ik zit m nu hardop te zingenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef amaranta het volgende:
dit had het moeten zijn
Dit is voor de misfits die je her en der alleen ziet staan / die onder straatlantaarns eten en drinken bij de volle maan / dit is voor degenen die je overal herkent / deze is voor jou en mij want dit is ons moment
Ik hef het glas op jouw gezondheid - jij staat niet alleen
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen
Deze is voor iedereen die passie heeft, die voor passie gaat / in het donker kan ik jou nooit zien maar ik weet dat jij daar staat
Rood, zwart, wit, geel, jong, oud, man of vrouw / in het donker ben je nooit te zien maar / deze is van ons aan jou
Ik vrees van niet. Dit gaat vervelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Harm een enorme fanbase heeft.
Dan is ie gewoon niet voor dit vak gemaakt. Geen Idol dus, klaarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:20 schreef flugeltje het volgende:
Nu kan het ook nog zo zijn dat hij de hele week zo bezig is met z'n tekst NIET vergeten dat het accuut misgaat zodra de muziek start
Idd. Zo'n fiasco kan zelfs een die-hard Harm-fan niet waarderen denk ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Dit gaat vervelen.
Maar wel een tof liedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:22 schreef TimmyAsd het volgende:
Een erg moeilijk liedje..
Kloptquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd. Zo'n fiasco kan zelfs een die-hard Harm-fan niet waarderen denk ik
Inderdaad. Ik kon Harm altijd best waarderen, maar dit was echt te erg.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd. Zo'n fiasco kan zelfs een die-hard Harm-fan niet waarderen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |