ook goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:14 schreef Eilanden het volgende:
En ook een bronzen plak!
We hadden maar 4 spelers van het 5equote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jullie hadden toch zo'n goed team?![]()
Nummer 1 op de top 2000 lijst van radio - 2quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef Bos81 het volgende:
avond
Hoe gaat het met knijntje?quote:
blij dat het weer weekend is... heb het de laatste weken erg druk en dan vooral op de vrijdag dus dat weekend komt dan precies op het goede momentquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Met het ene konijnenpootje wat minder, spierverrekking opgelopen vanmiddag tijdens het voetballen. Verder voel ik me prima.
En met Diekie?
Niet gescoord dus heb ik m'n hol maar flink gebarricadeerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ben je trouwens op de onderduikadres of heb je drie keer gescoord vanmiddag??
ik kijk geen talpa, praat me bijquote:
geeft 2 rode kaarten op assistentie van de grensrechter terwijl er niks aan de hand isquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kijk geen talpa, praat me bij
OK, dus de grens is een hond kennelijk?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef borisz het volgende:
[..]
geeft 2 rode kaarten op assistentie van de grensrechter terwijl er niks aan de hand is
jepquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
OK, dus de grens is een hond kennelijk?
och heb je wat te doen, terwijl de rest ziek isquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:00 schreef Againzender het volgende:
Hm, vind ik weer vergeten CD's met MP3's... kan ik ook weer gaan indexeren....
Het was dat ze dat in Amerika ook al eens uit hadden gehaald, dus een verrassing was het niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef Bjoro het volgende:
goede truuk hoor bij idols
de 3 beste op de krukken te laten plaatsnemen, Harm en Ellen (niet op de krukken) helemaal in de 7e hemel, maar niet voor lang !
Harm mag nu wieberen
wiedemijer is zwaar ruk inderdaadquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:02 schreef borisz het volgende:
[..]
jep
maar wiedemijervind ik sowieso niks![]()
Hoeveel GB aan mp3 heb je in totaal?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:00 schreef Againzender het volgende:
Hm, vind ik weer vergeten CD's met MP3's... kan ik ook weer gaan indexeren....
en ondertussen cafe Torino kijken, ik heb het zo zwaarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
och heb je wat te doen, terwijl de rest ziek is
zo intens volg ik het ook niet hoor !quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was dat ze dat in Amerika ook al eens uit hadden gehaald, dus een verrassing was het niet.
ach jongen tochquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
en ondertussen cafe Torino kijken, ik heb het zo zwaar![]()
Ik wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zo intens volg ik het ook niet hoor !
ik heb werkelijk ngeen flauw idee! Toen Napster startte ben ik begonnen met het aanleggen van een verzameling, en ik ben het overzicht totaal kwijt ondertussen! Ik probeer het nu te indexeren stukje bij beetje, maar dat schiet niet op..... Thuis heb ik het over drie computers verspreid, op m'n werk heb ik nog een berg, en dan duiken er steeds weer CD's op zoals nuquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hoeveel GB aan mp3 heb je in totaal?
de nieuwe vorm van 'wie heeft de grootste'![]()
ah, daar heb je zo'n kut-Groningerquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, daar heb je zo'n kut-Groninger
ik ben bang dat jullie morgenavond nog steeds vierde staanquote:
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:28 schreef Againzender het volgende:
ah, daar heb je zo'n kut-Groninger
was jij niet weg?quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We doen maar net alsof hoorWe hebben allemaal grondig gevloekt toen die boer'n weer wonnen
![]()
Ik zei, je blijft zitten, want anders gaat SCH heeeel boos worden! SCHtoer hèquote:
Relatietherapie op afstand. Nou nog zeggen dat je echt niet na iedere overwinning wilt neukenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zei, je blijft zitten, want anders gaat SCH heeeel boos worden! SCHtoer hè![]()
Volgens mij is Clau blij geen RBC-fan te zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Relatietherapie op afstand. Nou nog zeggen dat je echt niet na iedere overwinning wilt neuken![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij is Clau blij geen RBC-fan te zijn![]()
Ouwe zeurquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En die mededeling is zo belangrijk, dat je 'em maar gelijk in 2 topics posts?![]()
ik ben bang dat ik je nog liever naakt ziequote:
Weet waar je om vraagt AZquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik je nog liever naakt zie
Don't push mequote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik je nog liever naakt zie
Dat bezorgt De Gelderlander?quote:
Dumpstorequote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:55 schreef Noca het volgende:
Waar haal je zo'n pyama SCH?
Maar goed dat ze een pyama hadden in die maat!!quote:
Kan Axel dat niet alleen af?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:22 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen
Geen voetbal vanmiddag voor mij: vrouw ziek, opa&oma ziek, dus ik mag voor ziekenverzorger spelen....
Hmm das balen.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:22 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen
Geen voetbal vanmiddag voor mij: vrouw ziek, opa&oma ziek, dus ik mag voor ziekenverzorger spelen....
Ik gok Ajax - RBCquote:Op zondag 19 februari 2006 11:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hmm das balen.
Naar welke match zou je gaan dan?
Sterkte!quote:Op zondag 19 februari 2006 12:12 schreef SCH het volgende:
Ik ga naar de IKEA en vanavond naar Eindhoven, wat een dag
Mooie naam voor een keuken, kan me niet voorstellen dat zoiets lelijk isquote:Op zondag 19 februari 2006 12:15 schreef SCH het volgende:
Wij gaan bij de IKEA ws. voor de Gerwin, een hele lelijke keuken maar hij gaat wel lang mee
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:15 schreef SCH het volgende:
Wij gaan bij de IKEA ws. voor de Gerwin, een hele lelijke keuken maar hij gaat wel lang mee
Schijnt heel vaak over te koken.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:15 schreef Noca het volgende:
[..]
Mooie naam voor een keuken, kan me niet voorstellen dat zoiets lelijk is
Niet dringend maar we willen een nieuwe keuken en het komt er nooit van en nu ik vakantie heb ga ik voortvarend te werkquote:Op zondag 19 februari 2006 12:41 schreef clauwheee het volgende:
Hehe.
Hé maar wat is er zo dringend SCHat dat jullie op zondag naar de Ikea gaan?
Goed bezigquote:Op zondag 19 februari 2006 12:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet dringend maar we willen een nieuwe keuken en het komt er nooit van en nu ik vakantie heb ga ik voortvarend te werk
Qua prijs wel, maar we hebben een ingewikkeld huis en er zijn 4 miljoen variaties mogeljik.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Goed bezigKeukens bij Ikea zijn volgens mij best te doen.
Is niet gunstig voor jullie hoor.....quote:Op zondag 19 februari 2006 14:26 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee alvast een kratje bier voor Eilandje neerzet
Weet ik. Had het liever andersom gezien, dat mag duidelijk zijn. Maar daarom gun ik Eilandje die krat nog welquote:Op zondag 19 februari 2006 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is niet gunstig voor jullie hoor.....
Hoezo nietquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hup Barbara, Hup Marianne, Hup Ireen.
Ik heb het gister lang genoeg kunnen rekkenquote:Op zondag 19 februari 2006 15:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik probeer het te rekken maar we moeten eigenlijk om 18.00 weg
Dan maar via de autoradio.
Drie teamleden komen hier, ik heb het al zo gespeeld dat we eerst hier eten - de nasi is klaar.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb het gister lang genoeg kunnen rekkenAls je mn hulp nodig hebt hoor ik het wel hè?
Ja, bizarre gebeurtenissen natuurlijk. Ben wel benieuwd hoe veel dat geintje met de auto gaat kosten.quote:
Je vergeet: Hup Annette.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:30 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hup Barbara, Hup Marianne, Hup Ireen.
SCHlimquote:Op zondag 19 februari 2006 15:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Drie teamleden komen hier, ik heb het al zo gespeeld dat we eerst hier eten - de nasi is klaar.
Voorbeschouwing inderdaad. Om 17 uur gaan ze SCHaatsen.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:43 schreef methodmich het volgende:
16.30 toch?
Balen, dat soort dingen. Mijn raam ging een tijdje geleden (nadat ik een parkeergarage in was gereden) niet meer omhoog. Natuurlijk is dat allemaal electronisch geregeld, dus dat was ook 250 euro om te vervangen ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:41 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, bizarre gebeurtenissen natuurlijk. Ben wel benieuwd hoe veel dat geintje met de auto gaat kosten.
Juist, de lekkerste belangrijkstequote:
Ja, precies. Versnellingsbak lijkt me ook gauw 500 euro ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Balen, dat soort dingen. Mijn raam ging een tijdje geleden (nadat ik een parkeergarage in was gereden) niet meer omhoog. Natuurlijk is dat allemaal electronisch geregeld, dus dat was ook 250 euro om te vervangen ofzo.
Hehe, en als ik nou zelf handig was met auto's...maar ik ga al zweten als ik de olie moet peilen.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, precies. Versnellingsbak lijkt me ook gauw 500 euro ofzo.
Ja, dat scheelt. Vriend van mijn zusje is leerling-monteur, maar die wist ook zo gauw niks. Je kan er ook moeilijk bijkomen.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hehe, en als ik nou zelf handig was met auto's...maar ik ga al zweten als ik de olie moet peilen.
Volgens mij kun je dan het beste overstappen in Dordrecht en de stoptrein vanaf daar nemen.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:57 schreef DarkShine het volgende:
Weet iemand heeft of het station aan de Kuip woensdag gewoon open is met Feyenoord - KV Mechelen?
Anders pak ik gewoon een trein naar centraal...
Ik snap jou niet zo goed. Waarom steeds zo aan elkaar blijven hangen als het toch uit is en je de helft van de tijd mot hebt.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:48 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen werken...
Gisteravond nog woorden gehad met mijn ex, hoort erbij heOver 2 weken weer met d'r naar KVM
Treinkaartje, ¤ 14,00quote:Op zondag 19 februari 2006 16:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik snap jou niet zo goed. Waarom steeds zo aan elkaar blijven hangen als het toch uit is en je de helft van de tijd mot hebt.
En nog een nekmassage?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Treinkaartje, ¤ 14,00
Haren knippen door d'r ma, ¤ 0,00
Naar KVM op haar abbonement, ¤ 0,00
Met een kennis van haar mee terug, ¤ 0,00
Voor ¤ 14,- naar het voetbal dus.
Maar loskomen van haar doe je dus niet (en sorry, maar dat kan ik dus niet in Euro's uitdrukkenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Treinkaartje, ¤ 14,00
Haren knippen door d'r ma, ¤ 0,00
Naar KVM op haar abbonement, ¤ 0,00
Met een kennis van haar mee terug, ¤ 0,00
Voor ¤ 14,- naar het voetbal dus.
Stond in het stadion bij anderen, stond na afloop bij anderen, toen ze vroeg of ik nog ff meeging op café kregen we pas woorden.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar loskomen van haar doe je dus niet (en sorry, maar dat kan ik dus niet in Euro's uitdrukken)
Pricelessquote:Op zondag 19 februari 2006 16:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar loskomen van haar doe je dus niet (en sorry, maar dat kan ik dus niet in Euro's uitdrukken)
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:10 schreef methodmich het volgende:
Eilanden, gewonnen?
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ai ai... Geen schaafwonden echter?
Precies.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Moest ook, anders hadden jullie 6 punten achter gestaan.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We blijven jullie op de hielen zitten Clau!
Ik weet het! Maar goed dat ze gewonnen hebben! Ik had het niet verwacht, maar Utreg is dit seizoen veel sterker uit dan thuis!quote:Op zondag 19 februari 2006 16:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Moest ook, anders hadden jullie 6 punten achter gestaan.
Kom je mee?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik weet het! Maar goed dat ze gewonnen hebben! Ik had het niet verwacht, maar Utreg is dit seizoen veel sterker uit dan thuis!
En we krijgen Groningen nog!Uit!
Je weet het hè, kaplaarzen mee en met gevaar voor eigen leven!quote:Op zondag 19 februari 2006 16:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ben het wel van planIk wil al die gevaren zoals SCH ze beschrijft wel eens meemaken
Ik mag toch ook vuurwerk voor de tunnel na afloop meenemen?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je weet het hè, kaplaarzen mee en met gevaar voor eigen leven!
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:27 schreef Noca het volgende:
[..]
En wij zijn juist thuis sterker, kan leuk worden
Vast te herkennen aan iets 'oranjes'?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:56 schreef clauwheee het volgende:
Zo, eens kijken of ik m'n zussie weer kan vinden daar straks in die schaatshal. Bij het ijshockey eerder op de dag wel namelijkZe heeft net dr locatie al even doorgebeld
Hup Marianne!
Hup Ireen!
Hup Annette
Hup Barbara!
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:56 schreef clauwheee het volgende:
Zo, eens kijken of ik m'n zussie weer kan vinden daar straks in die schaatshal. Bij het ijshockey eerder op de dag wel namelijkZe heeft net dr locatie al even doorgebeld
Hup Marianne!
Hup Ireen!
Hup Annette
Hup Barbara!
Hehe.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]leuk, waarschuw even, ben wel nieuwsgierig naar je zusje
Ik ookquote:Op zondag 19 februari 2006 16:59 schreef Suijk het volgende:
Leuk, ik hoop toch zo op Timmertje...
* venomsnake zapt even naar NED2, en ziet dat Timmer nog steeds zo'n liev koppie heeft.quote:
Bij alle andere Oranje liefhebbers dusquote:Op zondag 19 februari 2006 16:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hehe.
Ze zitten vlakbij de start, in de bocht er achter zeg maar.
Ik ben stiekem wel een beetje jaloersquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:19 schreef clauwheee het volgende:
JA! Ze waren heel duidelijk in beeld! Achter hun spandoek, 'hier zitten de echte toppers'
Hoger, ik kon haar jammergenoeg nog niet zo snel ontdekken.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik had al zo'n vermoeden
stond ze direct achter het spandoek of hoger in het vak?
hoe ziet ze eruit?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoger, ik kon haar jammergenoeg nog niet zo snel ontdekken.
voor het podium bij lange na nietquote:Op zondag 19 februari 2006 17:20 schreef methodmich het volgende:
Nou, niet gek van Babs. Maar of het genoeg is?
quote:
Met pet in het midden.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:45 schreef DutchGooner het volgende:
Ga je een wedstrijd in Engeland kijken zie je jezelf een dag erop op de BBC site staan
[afbeelding]
Zoek DG
Rechtsonder zie ik iemand wegduiken, waarschijnlijk om een hamburger aan te pakkenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:45 schreef DutchGooner het volgende:
Ga je een wedstrijd in Engeland kijken zie je jezelf een dag erop op de BBC site staan
[afbeelding]
Zoek DG
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rechtsonder zie ik iemand wegduiken, waarschijnlijk om een hamburger aan te pakken
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:45 schreef DutchGooner het volgende:
[afbeelding]
Zoek DG
Die met de muts op die iets staat te drinken (achter die gozer met de camera)quote:Op zondag 19 februari 2006 17:45 schreef DutchGooner het volgende:
[afbeelding]
Zoek DG
Ik sta niets te drinken!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:08 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die met de muts op die iets staat te drinken (achter die gozer met de camera)
Je blaast op je teletoeter!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:13 schreef DutchGooner het volgende:
Ik sta niets te drinken!
weet eik niet wat ik wel sta te doen
volgens mij sliep je, ongetwijfeld een saaie potquote:Op zondag 19 februari 2006 18:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik sta niets te drinken!
weet eik niet wat ik wel sta te doen
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:51 schreef rubbereend het volgende:
Clauw je zus heeft echt een geweldige middag avond
Hoe overdrijven? Er is geen woord aan gelogen wat ik zeg.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Overdrijf niet zo zeg, Robbie.
Mee eens.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar wat een kutmentaliteit weer. Van de week die Groenewold nu die Wust weer... Prima prestatie geleverd, maar niet eens even blijven bij de huldiging van je landgenoot. Flikker maar op dan
Ze is debutant notabene. Heeft al een keer goud gepakt, kan niet elke keer winnen. En als je dan net buiten het podium eindigt boven schaatsers als rodriquez, simionato etc. Dan heb je zeer verdienstelijk gepresteerd. Kun je best even het fatsoen opbrengen om te kijken hoe je landgenoot gehuldigd word.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:52 schreef Suijk het volgende:
Vind ik niet, het is een individuele sport. Ze werken hier jaren naar toe.
Ach,je kent hemquote:Op zondag 19 februari 2006 18:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Overdrijf niet zo zeg, Robbie.
Zeker in vergelijking met de reactie van Friesinger.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze is debutant notabene. Heeft al een keer goud gepakt, kan niet elke keer winnen. En als je dan net buiten het podium eindigt boven schaatsers als rodriquez, simionato etc. Dan heb je zeer verdienstelijk gepresteerd. Kun je best even het fatsoen opbrengen om te kijken hoe je landgenoot gehuldigd word.
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zeker in vergelijking met de reactie van Friesinger.
Daar hoef je geen microfoon bij te houden, die hoor je zo welquote:Op zondag 19 februari 2006 18:59 schreef rubbereend het volgende:
hee TR, daar is Wüst gewoon hoorniks weggegaan
Ook helemaal niet eerder opgenomen.. en wat een sympathieke reactie tochquote:Op zondag 19 februari 2006 18:59 schreef rubbereend het volgende:
hee TR, daar is Wüst gewoon hoorniks weggegaan
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:00 schreef pascalheister het volgende:
wat zit die friesinger te hoesten zeg
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:57 schreef VoreG het volgende:
Nu weet ik waar die vogelgriep vandaan komt
want je bent er niet bijquote:Op zondag 19 februari 2006 19:03 schreef clauwheee het volgende:
En m'n zussie gaat ook nog naar het HHH!!!Ik ben zo blij!
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daar hoef je geen microfoon bij te houden, die hoor je zo wel
waar?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:05 schreef Suijk het volgende:
Slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |