ook goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:14 schreef Eilanden het volgende:
En ook een bronzen plak!
We hadden maar 4 spelers van het 5equote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jullie hadden toch zo'n goed team?![]()
Nummer 1 op de top 2000 lijst van radio - 2quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef Bos81 het volgende:
avond
Hoe gaat het met knijntje?quote:
blij dat het weer weekend is... heb het de laatste weken erg druk en dan vooral op de vrijdag dus dat weekend komt dan precies op het goede momentquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Met het ene konijnenpootje wat minder, spierverrekking opgelopen vanmiddag tijdens het voetballen. Verder voel ik me prima.
En met Diekie?
Niet gescoord dus heb ik m'n hol maar flink gebarricadeerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ben je trouwens op de onderduikadres of heb je drie keer gescoord vanmiddag??
ik kijk geen talpa, praat me bijquote:
geeft 2 rode kaarten op assistentie van de grensrechter terwijl er niks aan de hand isquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kijk geen talpa, praat me bij
OK, dus de grens is een hond kennelijk?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef borisz het volgende:
[..]
geeft 2 rode kaarten op assistentie van de grensrechter terwijl er niks aan de hand is
jepquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
OK, dus de grens is een hond kennelijk?
och heb je wat te doen, terwijl de rest ziek isquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:00 schreef Againzender het volgende:
Hm, vind ik weer vergeten CD's met MP3's... kan ik ook weer gaan indexeren....
Het was dat ze dat in Amerika ook al eens uit hadden gehaald, dus een verrassing was het niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef Bjoro het volgende:
goede truuk hoor bij idols
de 3 beste op de krukken te laten plaatsnemen, Harm en Ellen (niet op de krukken) helemaal in de 7e hemel, maar niet voor lang !
Harm mag nu wieberen
wiedemijer is zwaar ruk inderdaadquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:02 schreef borisz het volgende:
[..]
jep
maar wiedemijervind ik sowieso niks![]()
Hoeveel GB aan mp3 heb je in totaal?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:00 schreef Againzender het volgende:
Hm, vind ik weer vergeten CD's met MP3's... kan ik ook weer gaan indexeren....
en ondertussen cafe Torino kijken, ik heb het zo zwaarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
och heb je wat te doen, terwijl de rest ziek is
zo intens volg ik het ook niet hoor !quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was dat ze dat in Amerika ook al eens uit hadden gehaald, dus een verrassing was het niet.
ach jongen tochquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
en ondertussen cafe Torino kijken, ik heb het zo zwaar![]()
Ik wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zo intens volg ik het ook niet hoor !
ik heb werkelijk ngeen flauw idee! Toen Napster startte ben ik begonnen met het aanleggen van een verzameling, en ik ben het overzicht totaal kwijt ondertussen! Ik probeer het nu te indexeren stukje bij beetje, maar dat schiet niet op..... Thuis heb ik het over drie computers verspreid, op m'n werk heb ik nog een berg, en dan duiken er steeds weer CD's op zoals nuquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hoeveel GB aan mp3 heb je in totaal?
de nieuwe vorm van 'wie heeft de grootste'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |