mag toch hopen dat je de strekking van me post wel begrijpt, dus reageer daar op.quote:
in dat geval vind ik het grabbelbeleid van de uyl ook nogal afkeurenswaardig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:00 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
mag toch hopen dat je de strekking van me post wel begrijpt, dus reageer daar op.![]()
Jouw gebrek aan kennis is niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Aan de verkeerde kant van de 25.
[..]
Maar beweer dan ook niet iets dat je niet hard kunt maken.
Den Uyl had z'n begrotingstekort laag en op orde.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in dat geval vind ik het grabbelbeleid van de uyl ook nogal afkeurenswaardig.
WHAHAHHAHAHHAHAHHAquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Den Uyl had z'n begrotingstekort laag en op orde.
Was niet mijn vraag. hiermee heb je ook gelijk het enigste beetje linkse kabinet te pakken. Daarna is het allemaal rechster geweest. Dus wat betreft je uitspraken, dat links weer eens puinhopen mag maken slaat nergens op. Het is sinds den uyl uberhaupt al niet meer links geweest. De laatse puinhopen van paars en dit kabinet kan je dus bijschrijven bij cda, vvd en d66 en gedeeltelijk pvda.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Haha als je voor een voorbeeld van een slechteregering met de PvdA erin al helemaal terug moet naar Den Uyl... Kom maar op met die linkse regering dan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Ja, dààg, daar kom je dus niet mee weg.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jouw gebrek aan kennis is niet mijn probleem.
en heeft (slechts een voorbeeld) voor een eeuwigdurende habbekrats ons gas aan italië verkocht. in die tijd voor een enorm bedrag, nu fucking shit peanuts.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Den Uyl had z'n begrotingstekort laag en op orde.
Het kwam dankzij Duisenberg niet boven de Zalmnorm (avant-la-lettre) uit, hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
WHAHAHHAHAHHAHAHHA
ROTFLMAOPIMP
populistisch-hedonistisch-graaiendquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:13 schreef Tobbes het volgende:
De PvdA zou ik omschrijven als populistisch suicidaal.
scherpquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha als je voor een voorbeeld van een slechteregering met de PvdA erin al helemaal terug moet naar Den Uyl... Kom maar op met die linkse regering dan.
beetje jammer dat je niet meer reageert en opnieuw maar wat roept. Onderbouwing had je net niet en die laat je nu ook weg..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:11 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind de pvda nog het best omschreven als manisch -depressief. depressief in de oppositie en manisch in de regering. gl nog meer trouwens. maar die kunnen niks.
Het mooie is dat we het kunnen vergelijken met landen die dingen linkser of rechtser hebben ingevuld dan wij. En als ik moet kiezen tussen Amerika of Zweden kies ik voor Zweden. Een (overigens SCHITTEREND in elkaar gezet) grafiekje als hierboven komt zowel niet overeen met het verleden als met de situatie in andere landen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:14 schreef Tobbes het volgende:
[afbeelding]
Ik heb even Fukuyama gespeeld.
Volgens mij is een linkse coalitie zeer goed in staat de tevredenheid op de korte termijn te vergroten, op de lange termijn echter, zal het alleen maar averechts werken, als dat burgergeknuffel.
In het echte leven weten mensen die over politiek praten waar ze het over hebben en kennen de affaires van een aantal jaren terug.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, dààg, daar kom je dus niet mee weg.
Eerst de SP demoniseren, en vervolgens het niet onderbouwen.
Zo'n geintje zou je eens in het echte leven moeten uitproberen.
Jij opent toch het topicquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:56 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die loopt te hoeren over de gedateerdheid van het onderwerp.
Dus, stel ik de vraag of we niet mogen weten of er armoede heerst ja dan nee.quote:
Waarom begin je dan met de opmerking dat het spotje ruim een jaar oud is?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:23 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dus, stel ik de vraag of we niet mogen weten of er armoede heerst ja dan nee.
Als je verder had gekeken, dan had je ook gelezen dat Zalm begin dit jaar nog riep dat armoede relatief was. Hoe aktueel wil je het hebben?
Ja. Hoe lang geleden hebben we het over?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In het echte leven weten mensen die over politiek praten waar ze het over hebben en kennen de affaires van een aantal jaren terug.
Ik denk dat jou probleem is dat je niet wilt geloven dat dit gebeurt is.
Denk je echt dat ik zomaar ff een paar linkjes uit mijn hoed tover over iets wat inmiddels alweer een tijdje terug gebeurt is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |