abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:53:29 #151
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_35236535
Als het om bang zijn gaat vraag ik me wel 'ns af of het niet precies omgekeerd ligt. Zij zijn veel banger voor ons dan wij voor hen. Waarom zouden ze anders zo'n heisa maken om niks ?
Zouden ze het echt op een confrontatie aan willen sturen ?
Ik heb er alle vertrouwen in dat wij ze net als Israël destijds deed stevig in hun eigen zand zullen laten bijten.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_35236691
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:53 schreef deedeetee het volgende:
Als het om bang zijn gaat vraag ik me wel 'ns af of het niet precies omgekeerd ligt. Zij zijn veel banger voor ons dan wij voor hen. Waarom zouden ze anders zo'n heisa maken om niks ?
Ik heb er alle vertrouwen in dat wij ze net als Israël destijds deed stevig in hun eigen zand zullen laten bijten.
Volgens mij zijn zij ook bang voor hun eigen geloof...dat het niet sterk genoeg is om ze te bechermen tegen kwade invloeden van buitenaf. Al die panische reacties op een klein beetje commentaar wijst daar toch wel op.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_35236783
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:53 schreef deedeetee het volgende:
Een confrontatie zou niet echt voordelig zijn voor de moslim gemeenschap, het is tenslotte nog steeds een minderheid. Ik heb het Kosovo voorbeeld al eens eerder aangehaald, en het is niet ondenkbaar dat zoiets op termijn hier ook gebeurt.

Ik hoop het niet trouwens.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_35236824
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 11:25 schreef visionnaire het volgende:
Die uitslag
  zaterdag 18 februari 2006 @ 22:05:38 #155
78780 deedeetee
pi_35237018
Ja van die uitslag kijkt niemand hier op......
pi_35237146
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 21:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Een confrontatie zou niet echt voordelig zijn voor de moslim gemeenschap, het is tenslotte nog steeds een minderheid. Ik heb het Kosovo voorbeeld al eens eerder aangehaald, en het is niet ondenkbaar dat zoiets op termijn hier ook gebeurt.

Ik hoop het niet trouwens.
Is niet te hopen nee. Maar misschien moeten ze eens beseffen dat een groot deel van de wereld er niet op zit te wachten om respect te tonen voor andermans geloof. Een groot deel van dat grote deel zit ook niet te wachten op beperkingen van wat voor aard dan ook gebaseerd op andermans waanideën. Laat mensen toch eens in hun waarde en eis niet van die mensen dat ze respect tonen vanwege bepaalde waanideën.
pi_35237184
Ik vraag me wel af wie die 3% neutralen zijn.
pi_35237220
Wie is er bang voor mij ?
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_35237221
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef wonko het volgende:

[..]

Is niet te hopen nee. Maar misschien moeten ze eens beseffen dat een groot deel van de wereld er niet op zit te wachten om respect te tonen voor andermans geloof. Een groot deel van dat grote deel zit ook niet te wachten op beperkingen van wat voor aard dan ook gebaseerd op andermans waanideën. Laat mensen toch eens in hun waarde en eis niet van die mensen dat ze respect tonen vanwege bepaalde waanideën.
Helemaal mee eens.
pi_35237240
Zoveel antwoorden op mijn vraag daar ga ik niet op beantwoorden
mensen die dat willen moeten opnieuw gaan vragen
pi_35237250
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:10 schreef Meki het volgende:
Zou je dat leuk vinden dan ?
pi_35237254
Mensen zijn niet bang voor de islam, mensen zijn bang voor een wereldwijde botsing tussen moslims en het westen, dat is toch iets heel anders?

Ikzelf ben niet bang voor de islam, niet van een moslim, ik ben voor niemand bang for that matter.

Ontmoet iedere dag 100en mensen en iedereen die de deur binnenkomt is voor mij gelijk, rood, blank, zwart, christen, moslim whatever, iedereen die zich niet gedraagt is voor mij, om het even wie of wat je bent.

De meeste problemen die er nu zijn komen door de slappe hap houding van regering.

Mensen zitten zo in elkaar, voorbeeld: je loopt op straat met een klein groepje en voor de grap gooit 1tje een fiets om, niemand reageert of zegt wat, je komt er mee weg.
Later gooi je 3 fietsen om , mensen kijken wel, zelfs verderop een agent, maar wat denk je? er gebeurt niets.
Je gaat de grenzen zoeken en voor je het weet sta je ruiten in te gooien, auto's leeg te jatten en noem maar op, de consequensies zijn nihil of verwaarloosbaar, een nachtje in de cel, nou en?
Conclusie, jongeren ( en nee, niet allemaal, gelukkig) zoeken steeds verder de grenzen op en dat kan ook want er word niets aan gedaan, ze komen ermee weg, en dus de volgende keer maar weer wat groters of ergers.
En, helaas helaas, zijn dit met grote regelmaat jonge allochtonen, marokkaans of ook wel antiliaans, wou dat het niet zo was, maar zie elke week de zelfde beelden voor mijn deur.

Daartegenover heb ik ook goed nieuws!
Op de zaak waar ik werk komen natuurlijk ook veel allochtone jongeren, een groepje 4 a 5 man, je kent ze wel, komen nors/stoer kijkend binnen om, laten we wel wezen , over het algemeen wat te jatten.

En wat heb ik gemerkt? door ze bij binnenkomst alleen al als een normale klant te behandelen( goedenmiddag/avond!, hoe is het leven?) zie je ze al verbaast kijken, sommigen hebben het zelfs tegen mij gezegt dat ze meestal weggekeken worden, bij mij niet, tenzij ze donderjagen of jatten, dan heb je een probleem.
Nu staat het grootste tuig bij mij gezellig pizza te eten die ik dan even voor ze warm maak, rekenen alles af en ruimen ook de boel daarna even op, zo kan het ook, ze kennen de regels en grenzen bij mij, zodra er een collega in de zaak staat is het meestal weer mis.
Geven en nemen, als we dat nou allemaal een beetje doen komt het best wel goed.

Daartegenover sta ik ook voor SuperZeroTolerance, de politie moet weer respect krijgen,

Donderjagen op straat?, een grote bek?, mag je gaan afkoelen in een cel, zet desnoods containers op het parkeerterrein van de politie, niets meer accepteren, daarna gelijk een rekening voor het gebruik van die cel per uur

3 strikes is out , dan mag je een paar weekjes afkoelen op een heropvoedingskamp geleid door militairen, en wederom de rekening mag je zelf betalen.
pi_35237333
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:11 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zou je dat leuk vinden dan ?
Ik zie geen aanleiding daarvan om van mij bang te worden
pi_35237335
quote:
Voor jou is niemand bang, om jou moet ik altijd wel lachen.

Ze kunnen het gezegde "een bord voor je kop" veranderen in " je bent een Meki"
  zaterdag 18 februari 2006 @ 22:14:15 #165
78780 deedeetee
pi_35237348
Het komische aan dat respect gedoe vind ik altijd dat ze zelf het christendom aan hun laars lappen en vrolijk verklaren dat Christus * alleen maar een profeet is * en als wij Mohammed zo zouden degraderen dat echt niet gepikt worden.......
pi_35237355
Ey Kanjer...bezorg je ook aan huis ?
pi_35237366
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef Kanjer het volgende:

[..]

ze zijn niet bang
pi_35237403
Ik ben beslist niet bang voor de islam. Als het zal uitdraaien op een keihard uit te vechten conflict tussen de (radicale) moslims en het beschaafde Westen, dan ben ik er zeker van dat de eerst genoemde groep het jammerlijk zal verliezen.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  zaterdag 18 februari 2006 @ 22:15:27 #169
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_35237405
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 11:17 schreef Meki het volgende:

[..]

http://www.nieuwnieuws.nl(...)nger_voor_islam.html

Nederlanders zijn overal bang voor.
je hoeft voor de Islaam niet bang te zijn . respect uitbrengen is voldoende
Jullilie krijgen van ons nooit respect want daarna willen jullie onze totale onderwerping. Geef ze 1 vinger en ze nemen .....
pi_35237435
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik zie geen aanleiding daarvan om van mij bang te worden
Dat is geen antwoord op mijn vraag.

Opnieuw... zou ik je daar een plezier mee doen ?
pi_35237474
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 12:00 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Hoe weet je nou dat Meki een moslim is? Zo'n avatar en wat postings zegt natuurlijk niets. Voor hetzelfde geld is hij een gewone christen met een hekel aan de Islam.
Juist , Niemand weet welke geloof ik heb
pi_35237533
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:14 schreef Hathor het volgende:
Ey Kanjer...bezorg je ook aan huis ?
zal je een verhaaltje vertellen,

Wij verkopen diepvries pizza's die je moet afbakken.

Laatst 4 marokkaanse jongeren op de zaak, pakken 4 pizza's en vagen of ik die op wil warmen, ik zeg kan niet heb geen oven alleen een magnetron.

Was ook goed, deal gemaakt, zou er 1tje proberen als die niet lukte mochten de andere 3 terug.

Wil je niet weten, een rauwe pizza heet gemaakt in de magnetron, zag er niet uit, maar ze vonden het lekker dus oke, zijn daarna regelmatig terug geweest om zo pizza's te eten.
pi_35237534
quote:
Krijg je een hard plassertje en ga je dan weer stotteren.
pi_35237553
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Doe niet zo Meki
pi_35237565
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 22:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag.

Opnieuw... zou ik je daar een plezier mee doen ?
Niemand zij mij daar de plezier om doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')