Dan haal je het netquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee naar een verjaardag, heej hoe laat is het precies afgelopen de 1000m schaatsen
![]()
Dan Jansen in Hamar?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:31 schreef andre77 het volgende:
Wat een ontzettende klote loting. Onze beide favorieten in de laatste rit. Volgens mij heeft nog nooit de olympische winnaar op de 1000 in 1 van de laatste 4 ritten gereden.
Kan iemand dat uitzoeken ?
Ik verwacht ook geen goud voor hem, als ie er twee pakt in totaal is het al super.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:19 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hedrick zal amper een richttijd hebben, in rit 4 startende. Maar ja, wat is een richttijd op de 1000m? Je moet gewoon, eh, knallen en zorgen dat je je tegenstander verslaat
Vooral sneu eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Maar drie maal op rij een 1, 2 zou wel erg cool zijn
Da's niet belangrijk hier, een richttijd. Als hij gruwelijk hard schaatst, dan is het wel een probleem, want dan zit je tegen een supertijd aan te kijken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:19 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hedrick zal amper een richttijd hebben, in rit 4 startende. Maar ja, wat is een richttijd op de 1000m? Je moet gewoon, eh, knallen en zorgen dat je je tegenstander verslaat
Tis net zoals sex hè een goede voorspel is erg lekker.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 08:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vooral sneu eigenlijk.
Goh, al een topic vol voor het begonnen is. Deze komt waarschijnlijk ook nog wel vol voor de start.
Te veel onzekere factoren om dat te kunnen zeggen, wat mij betreft. Hangt bijvoorbeeld van de hoeveelheid Doelands af. Iemand een educated guess? over de aflooptijd, bedoel ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee naar een verjaardag, heej hoe laat is het precies afgelopen de 1000m schaatsen
![]()
ieks, daar moet ik niet aan denken.quote:
Dit is inderdaad wel een rampscenarioquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ieks, daar moet ik niet aan denken.
Maar Hedrick gaat dat echt niet redden.
De andere 2 zouden best waar kunnen worden.
Jawel, [schaatsen] 19 februari 1000 meter vrouwenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Is er geen Topic voor dames 1000 m schaatsen ?
[schaatsen] 19 februari 1000 meter vrouwenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Is er geen Topic voor dames 1000 m schaatsen ?
Dan kom je toch gewoon later op die verjaardag?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
![]()
engerdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:13 schreef Trainspotter het volgende:
Ik loop al sinds gisterenavond met dezelfde spanning in m'n lijf die ik voel voor een -pakweg- halve finale van het Nederlands Elftal op een eindtoernooi.
Die zijn in mijn leven echter nooit zo goed afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |