Dan haal je het netquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee naar een verjaardag, heej hoe laat is het precies afgelopen de 1000m schaatsen
![]()
Dan Jansen in Hamar?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:31 schreef andre77 het volgende:
Wat een ontzettende klote loting. Onze beide favorieten in de laatste rit. Volgens mij heeft nog nooit de olympische winnaar op de 1000 in 1 van de laatste 4 ritten gereden.
Kan iemand dat uitzoeken ?
Ik verwacht ook geen goud voor hem, als ie er twee pakt in totaal is het al super.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:19 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hedrick zal amper een richttijd hebben, in rit 4 startende. Maar ja, wat is een richttijd op de 1000m? Je moet gewoon, eh, knallen en zorgen dat je je tegenstander verslaat
Vooral sneu eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Maar drie maal op rij een 1, 2 zou wel erg cool zijn
Da's niet belangrijk hier, een richttijd. Als hij gruwelijk hard schaatst, dan is het wel een probleem, want dan zit je tegen een supertijd aan te kijken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:19 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Hedrick zal amper een richttijd hebben, in rit 4 startende. Maar ja, wat is een richttijd op de 1000m? Je moet gewoon, eh, knallen en zorgen dat je je tegenstander verslaat
Tis net zoals sex hè een goede voorspel is erg lekker.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 08:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vooral sneu eigenlijk.
Goh, al een topic vol voor het begonnen is. Deze komt waarschijnlijk ook nog wel vol voor de start.
Te veel onzekere factoren om dat te kunnen zeggen, wat mij betreft. Hangt bijvoorbeeld van de hoeveelheid Doelands af. Iemand een educated guess? over de aflooptijd, bedoel ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee naar een verjaardag, heej hoe laat is het precies afgelopen de 1000m schaatsen
![]()
ieks, daar moet ik niet aan denken.quote:
Dit is inderdaad wel een rampscenarioquote:Op zaterdag 18 februari 2006 09:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ieks, daar moet ik niet aan denken.
Maar Hedrick gaat dat echt niet redden.
De andere 2 zouden best waar kunnen worden.
Jawel, [schaatsen] 19 februari 1000 meter vrouwenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Is er geen Topic voor dames 1000 m schaatsen ?
[schaatsen] 19 februari 1000 meter vrouwenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:14 schreef Haaibaaike het volgende:
Is er geen Topic voor dames 1000 m schaatsen ?
Dan kom je toch gewoon later op die verjaardag?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
![]()
engerdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:13 schreef Trainspotter het volgende:
Ik loop al sinds gisterenavond met dezelfde spanning in m'n lijf die ik voel voor een -pakweg- halve finale van het Nederlands Elftal op een eindtoernooi.
Die zijn in mijn leven echter nooit zo goed afgelopen.
Ben jij nou een man of een vrouw?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:07 schreef KWAKje het volgende:
nog maar 6 uur...
trouwens, ik ga helemaal niet meer naar die verjaardag wegens een piepende ademing het is heus geen bronchitis
Ik word opgehaald door mijn zus,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon later op die verjaardag?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:27 schreef komrad het volgende:
zuur haaibaaike
Ja dat wist ik, morgen kan ik helemaal zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:35 schreef TheVulture het volgende:
Schaatsen de dames ook om 17.00 uur?
Ja, ik had het ook graag willen zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:39 schreef komrad het volgende:
vandaag zijn er nog meer kanshebbers dan morgen
Heb je straks geen nagels overquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:40 schreef snellejelle het volgende:
ik zit hier nu al nagels te bijten, nog 320 minuten![]()
dat klopt ja, moet mijn handen maar in een washandje doenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb je straks geen nagels overals je nu al nagels zit te bijten
![]()
![]()
Mannen als jullie hebben de spanning gauwer als wij vrouwenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat klopt ja, moet mijn handen maar in een washandje doen
De loting:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Er zit toch wel een dweilpauze in he? ik moet vanmiddag naar de stad en weet niet of ik 17.00 wel haal dus dan heb ik een extra buffertje voor de toppers...
Jemig, wat zondequote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:56 schreef Haaibaaike het volgende:
12. Andersen (Noo) - Elm (Can)
13. Prosjin (Rus) - Yu (Chi)
14. Nakajima (Jap) - Wetten (Noo)
15. Imai (Jap) - Kibalko (Rus)
16. Lalenkov (Rus) - Flygind-Larsen (Noo)
17. Morrison (Can) - Mun (ZKo)
18. Fitzrandolph (VS) - Stefan Groothuis
19. Davis (VS) - Wotherspoon (Can)
20. Cheek (VS) - Lee (ZKo)
21. Erben Wennemars - Jan Bos
Dit zal ik wel niet kunnen kijken![]()
ik zou daar eenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:56 schreef Haaibaaike het volgende:
12. Andersen (Noo) - Elm (Can)
13. Prosjin (Rus) - Yu (Chi)
14. Nakajima (Jap) - Wetten (Noo)
15. Imai (Jap) - Kibalko (Rus)
16. Lalenkov (Rus) - Flygind-Larsen (Noo)
17. Morrison (Can) - Mun (ZKo)
18. Fitzrandolph (VS) - Stefan Groothuis
19. Davis (VS) - Wotherspoon (Can)
20. Cheek (VS) - Lee (ZKo)
21. Erben Wennemars - Jan Bos
Dit zal ik wel niet kunnen kijken![]()
ik ben wat jij vindt dat ik benquote:
Ja, zonde inderdaadquote:
Dan komt je zus toch gewoon wat later? Of ze kijkt even een stuk bij je mee.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik word opgehaald door mijn zus,![]()
Baal eigenlijk ook.
Maar morgen kan ik wel zien de dames.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |