Daar ben ik nog niet zo zeker van.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:51 schreef BVO het volgende:
Cheek gaat makkelijk winnen denk ik, daarachter wordt het zeer close.
Zo snel alweer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:52 schreef Ericr het volgende:
Was het maar alvast morgen, oh wacht nog 8 minuten.
Nee, maar ik welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker van.
Het zou best wel eens de mooiste en spannendste afstand kunnen worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:51 schreef snellejelle het volgende:
Dit is de afstand van de spelen voor mij. super dat ze hem in het weekend hebben gepland
Inderdaad! Het wordt hoe dan ook een geweldige afstand.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:57 schreef Norrage het volgende:
Dit wordt zo ultiem spannend maar ik ben toch bang voor een deceptie met geen enkele Nederlander op het podium, een toch teleurstellende Wennemars en een 4e plek voor Bos
Maar zelfs als dat gebeurt ga ik genieten want dit is gewoon echt een meesterlijke afstand!
Ik help het je hopen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga voor een een, twee, drietje voor Oranje
ikook ikook ikookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga voor een een, twee, drietje voor Oranje![]()
Die vandaag al is!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad! Het wordt hoe dan ook een geweldige afstand.
Daarvoor heeft hij nog te weinig 4e plaatsenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:17 schreef Falco het volgende:
Maar winst van Erben Wennemars zou even legendarisch als die van Gerard van Velde worden denk ik zo!
ach, het is juist wel eens goed dat de Nederlanders wat minder favoriet zijn...op de 3000 meter voor vrouwen werkte het goed en de 1000 meter is ook typisch een afstand voor verrassingen vind ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:17 schreef Falco het volgende:
Echt spannend! Ik probeer mezelf niet te hoge verwachtingen in te praten, want Cheek en Davis zijn wel ontzettend goed natuurlijk... Maar winst van Erben Wennemars zou even legendarisch als die van Gerard van Velde worden denk ik zo!
Het zij hem gegund. Da's eigenlijk het probleem; je gunt het goud aan zoveel mensen. Net als bij de 1500m. Waar moet je sympathie liggen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:21 schreef Ericr het volgende:
Winst van Bos zou pas echt legendarisch zijn, twee keer tweede en dan toch nog een keer de beste worden.
bij Jan Bos en bij niemand andersquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:24 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Het zij hem gegund. Da's eigenlijk het probleem; je gunt het goud aan zoveel mensen. Net als bij de 1500m. Waar moet je sympathie liggen?
Bij iedereen van Dietschen bloed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:24 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Het zij hem gegund. Da's eigenlijk het probleem; je gunt het goud aan zoveel mensen. Net als bij de 1500m. Waar moet je sympathie liggen?
De lat zal dan al onnoemelijk hoog liggen. Weet niet of de heren dan nog de rust kunnen opbrengen om de rit optimaal te rijden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:27 schreef Ericr het volgende:
Bij Wennemars ligt mijn sympathie ook, misshien daarom wel mooi dat ze in de laatste rit tegen elkaar uitkomen. Dat wordt of 1 grote deceptie of de rit van de spelen.
De winnaar komt zelden uit de laatste rit... ik gok op een verrassing vroeg in het programma waar iedereen zich op stuk bijt... zo is het al vaker gegaan... ik blijf gaan voor Beorn "Albino" Nijenhuisquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:43 schreef Brahimov het volgende:
[..]
De lat zal dan al onnoemelijk hoog liggen. Weet niet of de heren dan nog de rust kunnen opbrengen om de rit optimaal te rijden.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:50 schreef wimderon het volgende:
voor de volledigheid de uitslag van de 1000 meter die eerder in Turijnis gereden:
maw: Kuipers was destijds de snelste van de dag en we zagen bij Wust (3000 m) wat die indicatie waard is...
Da's helemaal niet zo hardquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:50 schreef wimderon het volgende:
voor de volledigheid de uitslag van de 1000 meter die eerder in Turijnis gereden:
1 141 Dmitry DOROFEYEV RUS 1:10.02 100
Als er al een lage 1.08 staat, zal het risico zijn dat hij zichzelf voorbij rijdt en vergeet te schaatsen. Bos is wat stabieler wat dat aangaat.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:04 schreef Ericr het volgende:
Inderdaad zoiets ja, maar Wennemars rijdt wel vaker hard als het nergens om gaat.
als Wennemars Bos echter zou verslaan en evt. een medaille zou winnen, zou het wel erg zijn voor Bos hoor...dan echt voor de derde keer door een landgenoot geklopt op z'n favoriete onderdeel op de Olympische Spelenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:07 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Als er al een lage 1.08 staat, zal het risico zijn dat hij zichzelf voorbij rijdt en vergeet te schaatsen. Bos is wat stabieler wat dat aangaat.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
als Wennemars Bos echter zou verslaan en evt. een medaille zou winnen, zou het wel erg zijn voor Bos hoor...dan echt voor de derde keer door een landgenoot geklopt op z'n favoriete onderdeel op de Olympische Spelen![]()
Maar drie maal op rij een 1, 2 zou wel erg cool zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
als Wennemars Bos echter zou verslaan en evt. een medaille zou winnen, zou het wel erg zijn voor Bos hoor...dan echt voor de derde keer door een landgenoot geklopt op z'n favoriete onderdeel op de Olympische Spelen![]()
Wel lullig voor de 4e rijderquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga voor een een, twee, drietje voor Oranje
Dan moet Bos maar voor Wennemars eindigen danquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Maar drie maal op rij een 1, 2 zou wel erg cool zijn
Hedrick zal amper een richttijd hebben, in rit 4 startende. Maar ja, wat is een richttijd op de 1000m? Je moet gewoon, eh, knallen en zorgen dat je je tegenstander verslaatquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:15 schreef popolon het volgende:
* popolon wekker zet om 10.00 uur.
Hup Nederland.
En dan Amerika.
Wild horses couldn't drag me awayquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kan morgen even kijken![]()
Althans tot 19.00 denk ik.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:23 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Wild horses couldn't drag me away![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |