quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga niet dood
Ik blijf in leven.
En dat meen ik serieus. De dood bestaat niet in mijn leven, in ieder geval ga ik de dood bestrijden voor zover ik kan. Ik ga het de dood lastig maken nog. En ik ben pas begonnen ermee.
Er komt een tijd dat de dood moet toegeven aan mijn kracht
Als ik krachtig genoeg ben, dan stelt de dood geen sodemieter voor. Dan is het een mier die ik kapot trap.
En krachten ontwikkelen is een kwestie van tijd![]()
... oke.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga niet dood
Ik blijf in leven.
En dat meen ik serieus. De dood bestaat niet in mijn leven, in ieder geval ga ik de dood bestrijden voor zover ik kan. Ik ga het de dood lastig maken nog. En ik ben pas begonnen ermee.
Er komt een tijd dat de dood moet toegeven aan mijn kracht
Als ik krachtig genoeg ben, dan stelt de dood geen sodemieter voor. Dan is het een mier die ik kapot trap.
En krachten ontwikkelen is een kwestie van tijd![]()
Wat is daar zo.....quote:
Nou, het zal mij benieuwen, knul.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is daar zo.....aan
Ik vertel hier gewoon dat ik me niet laat gek maken door zaken waar ik geen controle op zou kunnen hebben.
Ik bepaal wanneer ik dood ga dus. En als ik de beslissing neem tot het eeuwige leven dan doe ik dat. Al moet ik mijn lichaam van structuur veranderen.
Is dat zo moeilijk te begrijpen
Ik bepaal in hoeverre de dood meespeelt in mijn leven. De dood bepaald mijn lot niet. En van mijn part moet ik de dood kraken en kapot maken, als dat moet dan doe ik dat. Het enige dat nodig is, dat is inzet en inzicht.
En het besef dat je baas bent over je eigen bestaan ook. Kom je tot het besef dat je als mens zijnde alles zelf kunt bepalen en vind je het logisch dat je je niet afhankelijk moet opstellen van wat dan ook. Dan kom je vanzelf tot de conclusie dat je alles in eigen hand hebt.
Alles in eigen hand hebben dus
En daar steek ik me een sigaar op. Het is mijn levensstijl geworden. En het kan vreemd klinken in sommige oren. Als ik straks op 500 jarige leeftijd nog steeds in leven ben dan heb ik het voor mezelf bewezen dat de dood mij niet kan meenemen naar zijn verre oorden.
Jij bent crewlid en zou onafhanelijk moeten posten, je zou geen band moeten hebben met gebruikers.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:16 schreef Mainport het volgende:
Jongens, luister niet naar Dromenvanger.
Hij is er één uit TRU die is losgelaten in de rest van het forum
Ik gedraag me niet in ONZ, en zeker niet tegen users die onzin verkondigen buiten hun kolderhok genaamd TRU.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij bent crewlid en zou onafhanelijk moeten posten, je zou geen band moeten hebben met gebruikers.
Maak een kloon aan van mijn part.
Je bent in functie hier en heb je te gedragen.
Oke, en nu mag je de Nerd-mode wel af zettenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is daar zo.....aan
Ik vertel hier gewoon dat ik me niet laat gek maken door zaken waar ik geen controle op zou kunnen hebben.
Ik bepaal wanneer ik dood ga dus. En als ik de beslissing neem tot het eeuwige leven dan doe ik dat. Al moet ik mijn lichaam van structuur veranderen.
Is dat zo moeilijk te begrijpen
Ik bepaal in hoeverre de dood meespeelt in mijn leven. De dood bepaald mijn lot niet. En van mijn part moet ik de dood kraken en kapot maken, als dat moet dan doe ik dat. Het enige dat nodig is, dat is inzet en inzicht.
En het besef dat je baas bent over je eigen bestaan ook. Kom je tot het besef dat je als mens zijnde alles zelf kunt bepalen en vind je het logisch dat je je niet afhankelijk moet opstellen van wat dan ook. Dan kom je vanzelf tot de conclusie dat je alles in eigen hand hebt.
Alles in eigen hand hebben dus
En daar steek ik me een sigaar op. Het is mijn levensstijl geworden. En het kan vreemd klinken in sommige oren. Als ik straks op 500 jarige leeftijd nog steeds in leven ben dan heb ik het voor mezelf bewezen dat de dood mij niet kan meenemen naar zijn verre oorden.
Dan zou je ontslagen moeten worden van fok!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:18 schreef Mainport het volgende:
[..]
Ik gedraag me niet in ONZ, en zeker niet tegen users die onzin verkondigen buiten hun kolderhok genaamd TRU.![]()
En als ik nou eens een kogel door je schedel jaag, dan heb je het niet in eigen hand.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Het boeit me ook verder niet wat jullie denken ervan.
Als jullie de beslissing nemen om dood te gaan, dan doe je dat maar lekker. Het blijft een beslissing die je neemt, zo zie ik het.
Ik vecht tegen de dood, dus ik neem vanzelf niet de beslissing om dood te gaan. Is de dood hardnekkig dan zal ik me verzetten, is de dood te sterk voor mij dan ga ik misschien dood.
Maar dan heb ik tenminste mijn best gedaan om in leven te blijven.
Ben ik straks levensmoe en gooi k de handdoek in de ring, dan pakt de dood me vanzelf wel. Maar dan heb ik gekozen voor de dood.
Doe niet zo vaag man. Hoezo verzetten tegen de dood? Denk je dat je zo speciaal bent dat je dat kunt. Als eerste in de geschiedenis van de mensheid? Vele miljarden mensen zijn je voorgegaan en zijn gefaald, maar omdat jij je verzet ga je niet dood?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Het boeit me ook verder niet wat jullie denken ervan.
Als jullie de beslissing nemen om dood te gaan, dan doe je dat maar lekker. Het blijft een beslissing die je neemt, zo zie ik het.
Ik vecht tegen de dood, dus ik neem vanzelf niet de beslissing om dood te gaan. Is de dood hardnekkig dan zal ik me verzetten, is de dood te sterk voor mij dan ga ik misschien dood.
Maar dan heb ik tenminste mijn best gedaan om in leven te blijven.
Ben ik straks levensmoe en gooi k de handdoek in de ring, dan pakt de dood me vanzelf wel. Maar dan heb ik gekozen voor de dood.
Nerd ben ik jah, een grote nerd. Helemaal gelijk. Maar dat is jou meningquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Oke, en nu mag je de Nerd-mode wel af zetten![]()
Ik zal mijn ontslagmail indienen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan zou je ontslagen moeten worden van fok!
Is fok serieus bezig.
Als jij als vrijwilliger of als werknemer ook maar 1 onderdeel niet serieus neemt. Dan ben je niet op de plek om mee te werken aan deze site.
De dood is wat net betreft net als de belastingdienst. Je kunt leuk met haar spelen, maar wie er uiteindelijk wint staat al van te voren vast.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:21 schreef Biogarde het volgende:
Wat is dit een kut-topique zeg![]()
Zijn er nou echt mensen die blijven volhouden de dood te slim af te kunnen zijn![]()
Ik neem geen voorbeeld aan anderen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:20 schreef Mainport het volgende:
[..]
Doe niet zo vaag man. Hoezo verzetten tegen de dood? Denk je dat je zo speciaal bent dat je dat kunt. Als eerste in de geschiedenis van de mensheid? Vele miljarden mensen zijn je voorgegaan en zijn gefaald, maar omdat jij je verzet ga je niet dood?
Okee, dan heb ik niets gezegd.
En de rest van de wereld buiten TRU interesseert je kennelijk ook niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nerd ben ik jah, een grote nerd. Helemaal gelijk. Maar dat is jou mening
En jou mening interesseert me geen hol.
Sommige mensen lezen te veel hocus-pocus boeken enzo jeweet tochquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:21 schreef Biogarde het volgende:
Wat is dit een kut-topique zeg![]()
Zijn er nou echt mensen die blijven volhouden, de dood te slim af te kunnen zijn![]()
Beter kan ik het niet verwoorden!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
De dood is wat net betreft net als de belastingdienst. Je kunt leuk met haar spelen, maar wie er uiteindelijk wint staat al van te voren vast.
Hoezo denk je datquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
De dood is wat net betreft net als de belastingdienst. Je kunt leuk met haar spelen, maar wie er uiteindelijk wint staat al van te voren vast.
je nick schrijft boekdelenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik neem geen voorbeeld aan anderen.
Ik vergelijk mezelf niet met anderen. Dat jij jezelf vergelijkt met anderen is je goed recht. Ik hou me daar niet mee bezig
Jij kent mij beter dan ik mezelf ken inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:23 schreef Mainport het volgende:
[..]
En de rest van de wereld buiten TRU interesseert je kennelijk ook niet.
Idd, je hebt echt 0 inbreng, wat je dood betreftquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:23 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Sommige mensen lezen te veel hocus-pocus boeken enzo jeweet toch
Alicey heeft het topic verplaatst.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:24 schreef Mainport het volgende:
Dromenvanger, in dit subforum zul je echt niemand overtuigen hoor.
Whaha, dude you crack me up. Wat een semi-filosofisch gebrabbel. Ze moeten je snel weer in je hok stoppen en het slot dit keer wat beter dicht draaienquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat
Je kijkt op tegen de dood
Ik dacht dat jij mod was van wetenschap en filosofie. Dus laat die hersens eens draaien en neem een alternatief naar voren. Dat er misschien ook een mogelijkheid is om de dood te bestrijden.
je kunt proberen de kans op een vroegtijdige dood wat te verkleinenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Idd, je hebt echt 0 inbreng, wat je dood betreft![]()
Ik heb geen reden om op de dood neer te kijken. Ik heb het idee dat dat wederzijds is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat
Ik heb geen reden om de dood te bestrijden. Ze komt me halen wanneer we er beiden klaar voor zijn. Mooier kan toch niet?quote:Ik dacht dat jij mod was van wetenschap en filosofie. Dus laat die hersens eens draaien en neem een alternatief naar voren. Dat er misschien ook een mogelijkheid is om de dood te bestrijden.
Bij jou mogen ze het slot open zetten, want je sluit je af. En je oordeelt teveel. Heb je zo'n bekrompen geestquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Whaha, dude you crack me up. Wat een semi-filosofisch gebrabbel. Ze moeten je snel weer in je hok stoppen en het slot dit keer wat beter dicht draaien![]()
De dood kun je niet bestrijden, geloof dat nou eensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat
Ik dacht dat jij mod was van wetenschap en filosofie. Dus laat die hersens eens draaien en neem een alternatief naar voren. Dat er misschien ook een mogelijkheid is om de dood te bestrijden.
de dood kan ook onverwachts een bezoekje brengen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om op de dood neer te kijken. Ik heb het idee dat dat wederzijds is.
[..]
Ik heb geen reden om de dood te bestrijden. Ze komt me halen wanneer we er beiden klaar voor zijn. Mooier kan toch niet?
Op basis van de OP was het geen serieus bedoeld topic..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Alicey heeft het topic verplaatst.
Ik ben soms best zweverig, maar mijn keuze om iets naar ONZ door te gooien isnog nooit voortgekomen uit zweverigheid.quote:Ik vraag me ook sterk af of Alicey niet teveel aan het zweven is, misschien maakt ze wel een foute keuze door dit in onzin te zetten.
Maar goed, mensen maken fouten![]()
Dan is het vast tijd.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:27 schreef Aarde het volgende:
[..]
de dood kan ook onverwachts een bezoekje brengen hoor![]()
Oh wacht, oke komt ie dan he. Even ontopic dan, ik wil dat mijn as verspreidt wordt over al mijn vergaarde landgoederen opdat mijn nazaat nog vele jaren de vruchten zal plukken van de vruchtbare grond en zo bal bla. Nee, zet me maar in een urn of flikker me uit een vliegtuig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Idd, je hebt echt 0 inbreng, wat je dood betreft![]()
Had je geen slot erop kunnen gooien danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op basis van de OP was het geen serieus bedoeld topic..
[..]
Ik ben soms best zweverig, maar mijn keuze om iets naar ONZ door te gooien isnog nooit voortgekomen uit zweverigheid.
jaquote:
Is mijn keuzequote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:27 schreef Mainport het volgende:
Dromenvanger, je notes zeggen genoeg.
Je bent gewoon een vage TRU-ganger die de hele dag thuiszit met de gordijnen dicht en soep eet, terwijl je rare complotten bedenkt.
yadayada bla die bla. Mejonge, wat ik doe, ik ontdekquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bij jou mogen ze het slot open zetten, want je sluit je af. En je oordeelt teveel. Heb je zo'n bekrompen geest
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:29 schreef Biogarde het volgende:
Mensen, we zitten in ONZ![]()
Ik wil dit;![]()
![]()
,
,
, en dit;
zien
![]()
Nu ga je iets te ver, GEKquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:29 schreef Dromenvanger het volgende:
In onzin zitten mensen die het leven niet serieus nemen.
We zitten allemaal met een ander doel op FOK!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:30 schreef Aarde het volgende:
[..]
![]()
ik heb onzin altijd gezien als het subforum waar je kunt baggeren
maar ik hoorde vandaag dat ik dat fout zie![]()
Dat is jou mening. Je mag alles denkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:30 schreef Mainport het volgende:
Ik zie TRU als de afvalbak van FOK! waar de geestelijk instabielen samenstromen. Wellicht kun jij daar ook je plaatsje vinden.
De kwaliteit van onzin is waardeloos en laag te noemen. Het stelt geen ruk voor. Het leest niet makkelijk weg. En de users weten niet eens wat kwaliteit inhoudt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We zitten allemaal met een ander doel op FOK!![]()
En ik kom hier op ONZ, om te lachen![]()
Als ik wil huilen, of m'n verhaal kwijt wil, ga ik wel naar R&P![]()
Dus jullie mening dat we hier alleen maar kutten, klopt niet![]()
Rukken is wat jij waarschijnlijk de hele dag doet, onderwijl weer een geniaal complot bedenkende en je daar wederom op af sjorrende hoopte je stilletjes dat je toch maar enkele vrienden had of iets wat daar uberhaupt al op lijkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat is jou mening. Je mag alles denken
Maar of je gelijk hebt is de vraag
Van mijn part denk je dat je gek bent of dat de wereld vlak is.
Je mag alles zien kerel. Alles. Maar het boeit me geen ruk.
Gelukkig laat jij ons allemaal heel hard lachen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Ahja nog een opmerking. De meeste users van onzin hebben geen humor. Dat is nog het ergste van alles.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
De kwaliteit van onzin is waardeloos en laag te noemen. Het stelt geen ruk voor. Het leest niet makkelijk weg. En de users weten niet eens wat kwaliteit inhoudt.
Het gaat hier gewoon om niets. Het kan niet zo goed opgedoekt worden als sub-forum.
Ahja nog een opmerking. De meeste users van onzin hebben geen humor. Dat is nog het ergste van alles.
Heb je ooit de moeite genomen om daar eens te lezen en te posten.quote:
Heb jij ook zo'n buikpijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:36 schreef Mainport het volgende:
[..]
Gelukkig laat jij ons allemaal heel hard lachen.
Beter kan ik het niet verwoordenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:30 schreef Mainport het volgende:
Ik zie TRU als de afvalbak van FOK! waar de geestelijk instabielen samenstromen. Wellicht kun jij daar ook je plaatsje vinden.
Whahaha inderdaad,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:31 schreef navvy het volgende:
Ik kan er wel om lachen, dromenvanger kan een heleboel bullshit prachtig verwoorden, ga zo door!!
Meneer volet zich gekwetst en probeert het zo op te lossen. Je bent gewoon jaloers dat jij geen crew bentquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb je ooit de moeite genomen om daar eens te lezen en te posten.
Nee zul je zeggen, want het boeit je niet. Je zult zeggen dat het gekken zijn die niet kloppen. Je zult ze in een hokje stoppen ook waarschijnlijk en nog meer.
Ga lekker naar de frontpage toe kerel.
En zit niet anderen af te kraken, je bent hier crew-lid. Zorg ook dat je representatief bent voor fok.
Wie zegt dat ik vrienden nodig hebquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:36 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Rukken is wat jij waarschijnlijk de hele dag doet, onderwijl weer een geniaal complot bedenkende en je daar wederom op af sjorrende hoopte je stilletjes dat je toch maar enkele vrienden had of iets wat daar uberhaupt al op lijkt.
De hoop op een vriendin heb je al opgegeven, maar ik heb nog een goed idee. Ga eens naar het gesticht, misschien dat je daar de ware vindt.
Ach, je praat jezelf tegen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Heb je ooit de moeite genomen om daar eens te lezen en te posten.
Nee zul je zeggen, want het boeit je niet. Je zult zeggen dat het gekken zijn die niet kloppen. Je zult ze in een hokje stoppen ook waarschijnlijk en nog meer.
Ga lekker naar de frontpage toe kerel.
En zit niet anderen af te kraken, je bent hier crew-lid. Zorg ook dat je representatief bent voor fok.
Hij heeft dus geen vrienden en denkt dat ie nog steeds een vriendin kan krijgenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vrienden nodig hebDe meeste vrienden zijn onbetrouwbaar te noemen.
En zo kun je mij weer pakken op wat ik zeg. Wat is een vriend?
En die vriendin komt wel goed nog, ik heb alle tijd en kom haar wel tegen. Hoef jij je niet druk om te maken.
Helemaal niet zelfs. Bij mij komt alles goed.
Jaloersquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Meneer volet zich gekwetst en probeert het zo op te lossen. Je bent gewoon jaloers dat jij geen crew bent
@ Dromenvanger; dus wie stopt nou wie in hokjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ach, je praat jezelf tegen.
Ik bedoel, jij komt hier niet, omdat je vindt dat mensen het leven in ONZ () niet serieus nemen
![]()
Zijn je eigen woorden![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik vrienden nodig hebDe meeste vrienden zijn onbetrouwbaar te noemen.
En zo kun je mij weer pakken op wat ik zeg. Wat is een vriend?
En die vriendin komt wel goed nog, ik heb alle tijd en kom haar wel tegen. Hoef jij je niet druk om te maken.
Helemaal niet zelfs. Bij mij komt alles goed.
Ik heb geen vrienden omdat ik het vertrouwen in vriendschap ben kwiijt geraakt jah. Is dat zo ergquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:39 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Hij heeft dus geen vrienden en denkt dat ie nog steeds een vriendin kan krijgenDude, je moet hier vaker komen. Onzin leeft helemaal op
![]()
Als mensen mij komen aanvallen dan ga ik ff in de verdedigingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
@ Dromenvanger; dus wie stopt nou wie in hokjes![]()
Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden omdat ik het vertrouwen in vriendschap ben kwiijt geraakt jah. Is dat zo erg
Moet ik afhankelijk zijn van vrienden? En wat voegen vrienden toe
Ik wil mensen hebben waar ik mee kan opschieten. Het woord vrienden stelt hier helemaal niets voor in principe. Vrienden is een woord om je leven in te vullen. Net doen alsof je leven wat voorstelt.
De meeste vrienden zijn kennissen. En de meeste vriendschappen zijn oppervlakkig.
Zou ja, gelukkig is dat niet zo want dan zat ik hier nu wereldvreemd zonder enige vrienden en zonder toekomst. Zorg jij btw maar eens eerst dat je een vriendin krijgt en daarna kun je aan kinders gaan denken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jaloers
Kom je net uit de luiers![]()
Dit kan ik niet serieus opvatten gewoon. Ik zou jou een opvoeding kunnen geven waar je U tegen zegt. Ik zou je vader kunnen zijn.
Een frissere kijk op het levenquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:43 schreef Mainport het volgende:
Ik wil best vriendjes met je zijn Dromenvanger.
[afbeelding]
Wat is daar zo geniaal aanquote:
Het ga je goed.quote:
Dag dromendrollenvangerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga weer weg..... ik zie al dat dit sarcastisch is als het ware.
Denk je mij onderuit te kunnen halen dan heb je het sowieso mis. Ik sla 10 keer harder toe dan wat dan ook.
Onzin is niet het forum waar je praat over serieuze zaken.
En tevens niet het forum waar je te maken krijgt met echte humor.
Gaan jullie maar lekker naar jullie vrienden toeIk zoek het toch zelf uit. Die vrienden komen wel naar mij toe
Oeh.... een steek onder de gordelquote:
Als die nog leeft!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:46 schreef TranceAction het volgende:
Dit vraag ik me serieus af. Zijn er mensen die daar al aan denken? Sommige mensen zullen dit wel raar vinden maar ik vraag het me toch af en vraag jullie om er eens over na te denken en eventuele ideeen hier te posten.
TS begint.
Ik wil dat na mijn crematie mijn as wordt verstrooid in het hele huis over de vloerbedekking. Dan kan mijn vrouw me nog 1 keer zuigen.
Zijn er dan nog meer mensen die zo als jij zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het ga je goed.
Heb ik jullie toch ff weten te vermaken
Zijn jullie ook weer blij.
Sesamstraat is afgelopen. Ik ga naar de mensen toe die verstand hebben.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:48 schreef Mainport het volgende:
Veel plezier bij je vriendin
[afbeelding]
Je moest eens weten.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:49 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Zijn er dan nog meer mensen die zo als jij zijn
Ja, kun je lachen. Moet je het wel morgen doen want dan verwachten ze ons ---> Bijbel voorspelt ramp op zaterdagquote:
hu net zei je nog dat je je aan het verdedigen wasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En nu moet ik me slecht voelen
Ik ben niet te kraken door externe mensenIk sta in het centrum, maar dat weten jullie niet. Je kunt me niet van slag maken.
Probeer alles uit. Be my guest. Ik ga niet eens in de aanval. Ik doe me niet de moeite om aan te vallen. Ik vind het gewoon lachwekkend dat jullie denken dat jullie mij aankunnenEr is meer nodig om mij te breken, veel meer.
En om de dood erbij te betrekken. Zelfs de dood breekt mij niet nee.
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Niet iedereen is zo dom als jou
Ja, weet je hoe dat komt? Omdat we niet in het centrum staan zoals jijquote:
Ik sta vaak op Zaterdagavond in het centrumquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, weet je hoe dat komt? Omdat we niet in het centrum staan zoals jij![]()
![]()
![]()
He he he, je bent fantastisch. vanaf nu ben je mijn goeroe en ik ben je onderdanige volgeling. Wat kan jij mooi lullen zegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben niet te kraken door externe mensenIk sta in het centrum, maar dat weten jullie niet. Je kunt me niet van slag maken.
Probeer alles uit. Be my guest. Ik ga niet eens in de aanval. Ik doe me niet de moeite om aan te vallen. Ik vind het gewoon lachwekkend dat jullie denken dat jullie mij aankunnenEr is meer nodig om mij te breken, veel meer.
Je was me voorquote:
Ik vindt dit trouwen een geniale uitspraak. De arrogantie en onwetendheid springen gewoon van mijn beeldscherm. Oh wacht, nu kruipen ze over mijn toetsenbordquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad jahquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, weet je hoe dat komt? Omdat we niet in het centrum staan zoals jij![]()
![]()
![]()
Onwetendquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:58 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik vindt dit trouwen een geniale uitspraak. De arrogantie en onwetendheid springen gewoon van mijn beeldscherm. Oh wacht, nu kruipen ze over mijn toetsenbord
Slechte mod wil ik niet zeggen, ze maakt fouten in haar modschap. Kan de beste mod gebeuren.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:02 schreef Mainport het volgende:![]()
Je hebt gelijk. Alicey is een slechte mod.
Klopt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het is gewoon te gek voor woorden dat ik hier bezig ben op deze manier.
Ik ben blij voor je. Echt tof.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:03 schreef Dromenvanger het volgende:
En nu ben ik weg.
Bedankt voor de entertainment. Jullie hebben adrenaline opgewekt
Ik sta niet op mijn tegel. Ik lig in bed te neuqen met mijn vriendin nou goed. Wat is dat voor gebrabbel over tegels. Wij hebben in huis zeg maar een houten vloer en geen stoeptegelsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En over arrogantie. Ik sta op mijn tegel
Ik ben gewoon gelukkig met zoals het nu gaat jij bent dag en nacht bezig met het moeilijk leven dat je moet leiden en je zorgen maken om de mensen die in jou ogen allemaal oppervlakkig zijn. Wat ongeveer iedereen is behalve jij en je internet maatjes. Het is een fase in je leven en daar kom je hopelijk voor jou over heen, dan denk je later terug, jezus waar was ik mee bezig en schaam je je kapot.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad jah
Jullie zijn hier bezig met aanvallen, en ik zit hier lekker te genieten van die aanvallen. Jullie gooien er op los, en het kost je energie en ik zit hier lekker op te vangen. Het voedt me ook wel.
Vroeger zou het me energie kosten om hier te lezen en te reageren, maar jullie voeden mijn kracht.
Over vrienden wilde ik nog ff wat zeggen maar ik ben het weer vergeten maar dat maakt niet uit. En tevens is het binnen onzin ook niet geplaatst om dieper na te denken omdat hier niet nagedacht wordt.
Ik ga dus weer naar een ander forum.
Ik neem het niet eens Alicey kwalijk dat ik hier aan het opvangen ben van energie. Ik gebruik gewoon Reiki goed. Misschien is het wel goed zo.
In ieder geval.......wat denken jullie te bereiken? En wat bereik ik
Het past gewoon niet binnen onzin dit. Dit is te serieus. Dus Alicey is zeker schuldige aan het gebeuren. Dit topic had op slot gemoeten. Je kunt zomaar alles naar onzin gooien.
Neuh. Onzin is voor topics die neit te serieus zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Had je geen slot erop kunnen gooien dan
In onzin zitten mensen die het leven niet serieus nemen. Onzin is okey. Maar waarom verplaats je het zomaar naar onzin?
Is onzin een afvalbak?
Ik zie onzin als afvalbak van fok. Maar om nu alles hierheen te gooien. Komt het forum niet ten goede.
Trek je nou niks van doe gozer aan, laat hem maar lekker aan zichzelf trekkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neuh. Onzin is voor topics die neit te serieus zijn.
Ik weet niet of ze al telefoon kennen daar. Naar verluidt lopen ze aldaar nog meer achter dan Friesland.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:29 schreef Aarde het volgende:
[..]
ja
maar of je er dan klaar voor bent
ach niemand is er echt klaar voor denk ik
we zullen wel merken wat de dood brengtring me back in 100 years will you
![]()
Nu heb ik een slechte avond.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:02 schreef Mainport het volgende:![]()
Je hebt gelijk. Alicey is een slechte mod.
Ach, je komt op voor ONZquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:11 schreef Mainport het volgende:
Eigenlijk zijn we te stom dat we werkelijk serieus op die simpele proleet reageren
volgensmij is zo iemand makkelijk onder tafel te lullen, hoewel ze dat zelf nooit zullen toegeven natuurlijk. Maar je kan er wel om lachen dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:11 schreef Mainport het volgende:
Eigenlijk zijn we te stom dat we werkelijk serieus op die simpele proleet reageren
Lang zal 'ie leven, lang zal 'ie leven!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:13 schreef Mainport het volgende:
[..]
En het is nog wel je verjaardag.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:16 schreef Snarf het volgende:
[..]
Lang zal 'ieze leven, lang zal 'ieze leven!
Nee, nu ben ik ook hier betrapt!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:13 schreef Mainport het volgende:
[..]
En het is nog wel je verjaardag.
Nou ik geloof dat hij barst van de zelfvertrouwen, hij weet het in ieder geval wel om de twee zin nen in elke post te proppen. Tru SC Ouwehoer (en soms serieus) #55 leuk om te lezen ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:51 schreef TranceAction het volgende:
Shit man, ik open een topic, kom terug en constateer dat mijn topic is veranderd in een Dromevanger-bash-topic. Mensen dit was niet de bedoeling. Ik heb de posts hier een beetje doorgelezen en ik kreeg een beetje medelijden met die knakker. Kijk, als hij morgen bungelend aan een touwtje wordt gevonden dan voel ik me toch enigszins wel medeverantwoordelijk als TS.
Dus mensen, doe een beetje aardig voor Dromenvanger hij kan jullie liefde wel gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |