quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga niet dood
Ik blijf in leven.
En dat meen ik serieus. De dood bestaat niet in mijn leven, in ieder geval ga ik de dood bestrijden voor zover ik kan. Ik ga het de dood lastig maken nog. En ik ben pas begonnen ermee.
Er komt een tijd dat de dood moet toegeven aan mijn kracht
Als ik krachtig genoeg ben, dan stelt de dood geen sodemieter voor. Dan is het een mier die ik kapot trap.
En krachten ontwikkelen is een kwestie van tijd![]()
... oke.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga niet dood
Ik blijf in leven.
En dat meen ik serieus. De dood bestaat niet in mijn leven, in ieder geval ga ik de dood bestrijden voor zover ik kan. Ik ga het de dood lastig maken nog. En ik ben pas begonnen ermee.
Er komt een tijd dat de dood moet toegeven aan mijn kracht
Als ik krachtig genoeg ben, dan stelt de dood geen sodemieter voor. Dan is het een mier die ik kapot trap.
En krachten ontwikkelen is een kwestie van tijd![]()
Wat is daar zo.....quote:
Nou, het zal mij benieuwen, knul.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is daar zo.....aan
Ik vertel hier gewoon dat ik me niet laat gek maken door zaken waar ik geen controle op zou kunnen hebben.
Ik bepaal wanneer ik dood ga dus. En als ik de beslissing neem tot het eeuwige leven dan doe ik dat. Al moet ik mijn lichaam van structuur veranderen.
Is dat zo moeilijk te begrijpen
Ik bepaal in hoeverre de dood meespeelt in mijn leven. De dood bepaald mijn lot niet. En van mijn part moet ik de dood kraken en kapot maken, als dat moet dan doe ik dat. Het enige dat nodig is, dat is inzet en inzicht.
En het besef dat je baas bent over je eigen bestaan ook. Kom je tot het besef dat je als mens zijnde alles zelf kunt bepalen en vind je het logisch dat je je niet afhankelijk moet opstellen van wat dan ook. Dan kom je vanzelf tot de conclusie dat je alles in eigen hand hebt.
Alles in eigen hand hebben dus
En daar steek ik me een sigaar op. Het is mijn levensstijl geworden. En het kan vreemd klinken in sommige oren. Als ik straks op 500 jarige leeftijd nog steeds in leven ben dan heb ik het voor mezelf bewezen dat de dood mij niet kan meenemen naar zijn verre oorden.
Jij bent crewlid en zou onafhanelijk moeten posten, je zou geen band moeten hebben met gebruikers.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:16 schreef Mainport het volgende:
Jongens, luister niet naar Dromenvanger.
Hij is er één uit TRU die is losgelaten in de rest van het forum
Ik gedraag me niet in ONZ, en zeker niet tegen users die onzin verkondigen buiten hun kolderhok genaamd TRU.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij bent crewlid en zou onafhanelijk moeten posten, je zou geen band moeten hebben met gebruikers.
Maak een kloon aan van mijn part.
Je bent in functie hier en heb je te gedragen.
Oke, en nu mag je de Nerd-mode wel af zettenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat is daar zo.....aan
Ik vertel hier gewoon dat ik me niet laat gek maken door zaken waar ik geen controle op zou kunnen hebben.
Ik bepaal wanneer ik dood ga dus. En als ik de beslissing neem tot het eeuwige leven dan doe ik dat. Al moet ik mijn lichaam van structuur veranderen.
Is dat zo moeilijk te begrijpen
Ik bepaal in hoeverre de dood meespeelt in mijn leven. De dood bepaald mijn lot niet. En van mijn part moet ik de dood kraken en kapot maken, als dat moet dan doe ik dat. Het enige dat nodig is, dat is inzet en inzicht.
En het besef dat je baas bent over je eigen bestaan ook. Kom je tot het besef dat je als mens zijnde alles zelf kunt bepalen en vind je het logisch dat je je niet afhankelijk moet opstellen van wat dan ook. Dan kom je vanzelf tot de conclusie dat je alles in eigen hand hebt.
Alles in eigen hand hebben dus
En daar steek ik me een sigaar op. Het is mijn levensstijl geworden. En het kan vreemd klinken in sommige oren. Als ik straks op 500 jarige leeftijd nog steeds in leven ben dan heb ik het voor mezelf bewezen dat de dood mij niet kan meenemen naar zijn verre oorden.
Dan zou je ontslagen moeten worden van fok!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:18 schreef Mainport het volgende:
[..]
Ik gedraag me niet in ONZ, en zeker niet tegen users die onzin verkondigen buiten hun kolderhok genaamd TRU.![]()
En als ik nou eens een kogel door je schedel jaag, dan heb je het niet in eigen hand.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Het boeit me ook verder niet wat jullie denken ervan.
Als jullie de beslissing nemen om dood te gaan, dan doe je dat maar lekker. Het blijft een beslissing die je neemt, zo zie ik het.
Ik vecht tegen de dood, dus ik neem vanzelf niet de beslissing om dood te gaan. Is de dood hardnekkig dan zal ik me verzetten, is de dood te sterk voor mij dan ga ik misschien dood.
Maar dan heb ik tenminste mijn best gedaan om in leven te blijven.
Ben ik straks levensmoe en gooi k de handdoek in de ring, dan pakt de dood me vanzelf wel. Maar dan heb ik gekozen voor de dood.
Doe niet zo vaag man. Hoezo verzetten tegen de dood? Denk je dat je zo speciaal bent dat je dat kunt. Als eerste in de geschiedenis van de mensheid? Vele miljarden mensen zijn je voorgegaan en zijn gefaald, maar omdat jij je verzet ga je niet dood?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Het boeit me ook verder niet wat jullie denken ervan.
Als jullie de beslissing nemen om dood te gaan, dan doe je dat maar lekker. Het blijft een beslissing die je neemt, zo zie ik het.
Ik vecht tegen de dood, dus ik neem vanzelf niet de beslissing om dood te gaan. Is de dood hardnekkig dan zal ik me verzetten, is de dood te sterk voor mij dan ga ik misschien dood.
Maar dan heb ik tenminste mijn best gedaan om in leven te blijven.
Ben ik straks levensmoe en gooi k de handdoek in de ring, dan pakt de dood me vanzelf wel. Maar dan heb ik gekozen voor de dood.
Nerd ben ik jah, een grote nerd. Helemaal gelijk. Maar dat is jou meningquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Oke, en nu mag je de Nerd-mode wel af zetten![]()
Ik zal mijn ontslagmail indienen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan zou je ontslagen moeten worden van fok!
Is fok serieus bezig.
Als jij als vrijwilliger of als werknemer ook maar 1 onderdeel niet serieus neemt. Dan ben je niet op de plek om mee te werken aan deze site.
De dood is wat net betreft net als de belastingdienst. Je kunt leuk met haar spelen, maar wie er uiteindelijk wint staat al van te voren vast.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:21 schreef Biogarde het volgende:
Wat is dit een kut-topique zeg![]()
Zijn er nou echt mensen die blijven volhouden de dood te slim af te kunnen zijn![]()
Ik neem geen voorbeeld aan anderen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:20 schreef Mainport het volgende:
[..]
Doe niet zo vaag man. Hoezo verzetten tegen de dood? Denk je dat je zo speciaal bent dat je dat kunt. Als eerste in de geschiedenis van de mensheid? Vele miljarden mensen zijn je voorgegaan en zijn gefaald, maar omdat jij je verzet ga je niet dood?
Okee, dan heb ik niets gezegd.
En de rest van de wereld buiten TRU interesseert je kennelijk ook niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nerd ben ik jah, een grote nerd. Helemaal gelijk. Maar dat is jou mening
En jou mening interesseert me geen hol.
Sommige mensen lezen te veel hocus-pocus boeken enzo jeweet tochquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:21 schreef Biogarde het volgende:
Wat is dit een kut-topique zeg![]()
Zijn er nou echt mensen die blijven volhouden, de dood te slim af te kunnen zijn![]()
Beter kan ik het niet verwoorden!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
De dood is wat net betreft net als de belastingdienst. Je kunt leuk met haar spelen, maar wie er uiteindelijk wint staat al van te voren vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |