Zijn er dan nog meer mensen die zo als jij zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het ga je goed.
Heb ik jullie toch ff weten te vermaken
Zijn jullie ook weer blij.
Sesamstraat is afgelopen. Ik ga naar de mensen toe die verstand hebben.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:48 schreef Mainport het volgende:
Veel plezier bij je vriendin
[afbeelding]
Je moest eens weten.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:49 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Zijn er dan nog meer mensen die zo als jij zijn
Ja, kun je lachen. Moet je het wel morgen doen want dan verwachten ze ons ---> Bijbel voorspelt ramp op zaterdagquote:
hu net zei je nog dat je je aan het verdedigen wasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En nu moet ik me slecht voelen
Ik ben niet te kraken door externe mensenIk sta in het centrum, maar dat weten jullie niet. Je kunt me niet van slag maken.
Probeer alles uit. Be my guest. Ik ga niet eens in de aanval. Ik doe me niet de moeite om aan te vallen. Ik vind het gewoon lachwekkend dat jullie denken dat jullie mij aankunnenEr is meer nodig om mij te breken, veel meer.
En om de dood erbij te betrekken. Zelfs de dood breekt mij niet nee.
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Niet iedereen is zo dom als jou
Ja, weet je hoe dat komt? Omdat we niet in het centrum staan zoals jijquote:
Ik sta vaak op Zaterdagavond in het centrumquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, weet je hoe dat komt? Omdat we niet in het centrum staan zoals jij![]()
![]()
![]()
He he he, je bent fantastisch. vanaf nu ben je mijn goeroe en ik ben je onderdanige volgeling. Wat kan jij mooi lullen zegquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben niet te kraken door externe mensenIk sta in het centrum, maar dat weten jullie niet. Je kunt me niet van slag maken.
Probeer alles uit. Be my guest. Ik ga niet eens in de aanval. Ik doe me niet de moeite om aan te vallen. Ik vind het gewoon lachwekkend dat jullie denken dat jullie mij aankunnenEr is meer nodig om mij te breken, veel meer.
Je was me voorquote:
Ik vindt dit trouwen een geniale uitspraak. De arrogantie en onwetendheid springen gewoon van mijn beeldscherm. Oh wacht, nu kruipen ze over mijn toetsenbordquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad jahquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, weet je hoe dat komt? Omdat we niet in het centrum staan zoals jij![]()
![]()
![]()
Onwetendquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:58 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik vindt dit trouwen een geniale uitspraak. De arrogantie en onwetendheid springen gewoon van mijn beeldscherm. Oh wacht, nu kruipen ze over mijn toetsenbord
Slechte mod wil ik niet zeggen, ze maakt fouten in haar modschap. Kan de beste mod gebeuren.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:02 schreef Mainport het volgende:![]()
Je hebt gelijk. Alicey is een slechte mod.
Klopt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het is gewoon te gek voor woorden dat ik hier bezig ben op deze manier.
Ik ben blij voor je. Echt tof.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:03 schreef Dromenvanger het volgende:
En nu ben ik weg.
Bedankt voor de entertainment. Jullie hebben adrenaline opgewekt
Ik sta niet op mijn tegel. Ik lig in bed te neuqen met mijn vriendin nou goed. Wat is dat voor gebrabbel over tegels. Wij hebben in huis zeg maar een houten vloer en geen stoeptegelsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
En over arrogantie. Ik sta op mijn tegel
Ik ben gewoon gelukkig met zoals het nu gaat jij bent dag en nacht bezig met het moeilijk leven dat je moet leiden en je zorgen maken om de mensen die in jou ogen allemaal oppervlakkig zijn. Wat ongeveer iedereen is behalve jij en je internet maatjes. Het is een fase in je leven en daar kom je hopelijk voor jou over heen, dan denk je later terug, jezus waar was ik mee bezig en schaam je je kapot.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad jah
Jullie zijn hier bezig met aanvallen, en ik zit hier lekker te genieten van die aanvallen. Jullie gooien er op los, en het kost je energie en ik zit hier lekker op te vangen. Het voedt me ook wel.
Vroeger zou het me energie kosten om hier te lezen en te reageren, maar jullie voeden mijn kracht.
Over vrienden wilde ik nog ff wat zeggen maar ik ben het weer vergeten maar dat maakt niet uit. En tevens is het binnen onzin ook niet geplaatst om dieper na te denken omdat hier niet nagedacht wordt.
Ik ga dus weer naar een ander forum.
Ik neem het niet eens Alicey kwalijk dat ik hier aan het opvangen ben van energie. Ik gebruik gewoon Reiki goed. Misschien is het wel goed zo.
In ieder geval.......wat denken jullie te bereiken? En wat bereik ik
Het past gewoon niet binnen onzin dit. Dit is te serieus. Dus Alicey is zeker schuldige aan het gebeuren. Dit topic had op slot gemoeten. Je kunt zomaar alles naar onzin gooien.
Neuh. Onzin is voor topics die neit te serieus zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Had je geen slot erop kunnen gooien dan
In onzin zitten mensen die het leven niet serieus nemen. Onzin is okey. Maar waarom verplaats je het zomaar naar onzin?
Is onzin een afvalbak?
Ik zie onzin als afvalbak van fok. Maar om nu alles hierheen te gooien. Komt het forum niet ten goede.
Trek je nou niks van doe gozer aan, laat hem maar lekker aan zichzelf trekkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neuh. Onzin is voor topics die neit te serieus zijn.
Ik weet niet of ze al telefoon kennen daar. Naar verluidt lopen ze aldaar nog meer achter dan Friesland.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:29 schreef Aarde het volgende:
[..]
ja
maar of je er dan klaar voor bent
ach niemand is er echt klaar voor denk ik
we zullen wel merken wat de dood brengtring me back in 100 years will you
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |