Jij zegt. Nee ze gaan het niet redden. Zij zeggen we kijken wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zou jij aan kunnen duiden wat het wezenlijke verschil is?
Ik zeg dat ze de spring launch misschien wel niet halen. Mijn conclusie was dat ze de PS3 simpelweg niet kunnen produceren zonder dat de Blu-Ray, AACS en HDMI specs af zijn. En zij zeggen toch precies hetzelfde?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:01 schreef disjfa het volgende:
Jij zegt. Nee ze gaan het niet redden. Zij zeggen we kijken wel.
Dat de uitkomst waarschijnlijk zowizo wel uitstellen is betekend niet dat het het antwoord is van een woordvoerster.
Ik zou het eerder schokkend vinden als ze halffabrikaten gaan verkopen als hij nog niet af isquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
En die woordvoerder zegt in z'n laatste zin gewoon dat de PS3-launch wordt uitgesteld als 'ie niet op tijd af is.
dus alleen als de Sony-woordvoerders hetzelfde zeggen als jou dan is het betrouwbaarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:40 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou, aangezien het een Sony woordvoerder is en aangezien hij precies hetzelfde zegt als de conclusie die ik ook al getrokken had. Natuurlijk is dit wel betrouwbaar.
Gebeurt ook met spellen dat ze te vroeg launchen en de PSP had ook nog aardig wat kinderziektes tijdens de launch in Japanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zou het eerder schokkend vinden als ze halffabrikaten gaan verkopen als hij nog niet af is
yup, alleen nu maar hopen dat er geen perfectionistische bamibal beslist wanneer dat ding klaar is. Zoals bij 3D Realms dus wel gebeurd.quote:
Of heel erg optimistischquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
of ben ik nu heel erg pessimistisch?
Kinderziektes ok, maar ik dacht zelf aan een PS3 in een doos en als je hem eruit haalt zit er geen disc-drive in... laat maarquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Gebeurt ook met spellen dat ze te vroeg launchen en de PSP had ook nog aardig wat kinderziektes tijdens de launch in Japan
Nou... als er iets gezegd wordt wat erg aannemelijk klinkt, waarbij er dus een reden gegeven wordt die je zelf ook wel had kunnen bedenken, omdat de reden gebaseerd is op feiten (Blu-Ray niet af, HDMI niet af, enz.), dàn vind ik het betrouwbaar ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:09 schreef kepler het volgende:
dus alleen als de Sony-woordvoerders hetzelfde zeggen als jou dan is het betrouwbaar![]()
Dat zou wel te erg zijn, ow HDMI standaard is nog niet af dus die aansluitingen leveren we nog nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Kinderziektes ok, maar ik dacht zelf aan een PS3 in een doos en als je hem eruit haalt zit er geen disc-drive in... laat maar.
Volgens mij heeft Ken Kutaragi toch een behóórlijk invloed op de beslissing wanneer de PS3 klaar is!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:14 schreef SocialDisorder het volgende:
...nu maar hopen dat er geen perfectionistische bamibal beslist wanneer dat ding klaar is....
Het is eigenlijk niet ècht een kwestie van "af" zijn of niet, de standaard wordt steeds verder uitgebreid. Maar opzich zou de PS3 het best met HDMI versie 1.3 kunnen doen (en aan de aansluitingen gaat niks veranderen.)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:20 schreef Tain het volgende:
Dat zou wel te erg zijn, ow HDMI standaard is nog niet af dus die aansluitingen leveren we nog niet
Vandaar ook dat ik denk dat het wachten op die HDMI specs een smoes is om te verhullen dat er óf nog geen games zijn óf dat de hele PS3 wat lastiger is om af te maken dan verwacht.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:21 schreef P-Style het volgende:
Hij wilde tenslotte de nieuwe HDMI specs erin gooien, die tot 48bit kleur gaat, maar volgens mij zijn de games nog steeds maximaal 16,7M kleuren (waarbij een 24bit interface genoeg is) en krijgen BD-video's ook niet meer kleuren dan 16,7M.
Exact.quote:Het is eigenlijk niet ècht een kwestie van "af" zijn of niet, de standaard wordt steeds verder uitgebreid. Maar opzich zou de PS3 het best met HDMI versie 1.3 kunnen doen (en aan de aansluitingen gaat niks veranderen.)
Nee joh, dat bepaalt Merrill Lynch wel voor Sonyquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ken Kutaragi toch een behóórlijk invloed op de beslissing wanneer de PS3 klaar is!
Dat zou een mooie zijnquote:Game Downloads for PS3?
Speculation on Sony's upcoming PS3 online service has been the talk of the town for the last few weeks. While Sony has given away very little, the industry has been discussing rumors regarding what they will offer to compete with Xbox Live's popularity.
From location-free capabilities between Sony's PSP and PS3 to media downloads like movies and music, Sony sounds like they are throwing everything into this.
The latest feature to be "announced" in an interview with Tetsuhiko Yatsuda of SOE Asia was the possibility of downloading PS3 games from this service. In an interview with Japanese site Watch Impress, Yatsuda says that games would be a lot cheaper compared to retail versions. The purpose of this feature would be yet another blow to the pirating community, and to Xbox Live.
Whether this would work and how this would work are subjects that are yet unknown. The idea sounds promising, and given Sony's history of battling piracy, it seems like a given. However, there is no word on wether or not this will actually see the light of day or whether it will be an Asia based service or globally.
PS3 = DVR volgens PSMquote:More Playstation 3 online details emerge
In the March edition of Playstation Magazine, a few details regarding the Playstation online service that is to rival the Xbox Live service were unveiled. Using the online service, owners of a PS3 will be able to use its DVR (Digital Video Recorder) capabilities to record television broadcasts, and will also act as a Location Free player for the PSP. This will allow PSP users with broadband to watch movies or listen to music that is streamed from their PS3 to their PSP anywhere in the world.
Also the PS3 will also have an online download service similar to iTunes or Rhapsody which will allow PS3 owners to download high definition videos and music to their PlayStations. The PS3 will also use firmware updates which will add more functionality, much like the PSP.
This spring at E3 2006, we will see one of the biggest showdowns in game console history. Sony vs. Microsoft, PS3 vs. Xbox360, who provides the best of the best. It looks as though Sony will try to outshine Microsoft in every way they can. From online service to media capabilities, Microsoft has yet to answer back and what they plan to do if everything we have heard about PS3 comes true.
diezelfde geruchten van DVR gaan ook over de 360... het is voor allebei de consoles afwachten denk ikquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat zou een mooie zijn
Maar deze vond ik nog interessanter;
[..]
PS3 = DVR volgens PSM
Nou, een smoes zal het ook wel niet zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:56 schreef HassieBassie het volgende:
Vandaar ook dat ik denk dat het wachten op die HDMI specs een smoes is om te verhullen dat er óf nog geen games zijn óf dat de hele PS3 wat lastiger is om af te maken dan verwacht.
...is essentiëel voor BD-video playback. Veel belangrijker dan die 48-bit kleur overdracht in ieder geval.quote:New compressed audio formats: In addition to HDMI’s current ability to support high-bandwidth uncompressed digital audio and all currently-available compressed formats (such as Dolby Digital and DTS), HDMI will add additional support for new compressed digital audio formats Dolby TrueHD and DTS-HD.
Zoú mooi zijn ja. Maar meer dan als een gerucht klinkt het niet.quote:
Zolang er geen televisie-uitzending over IP uitgezonden worden, wordt de PS3 géén DVR.quote:Maar deze vond ik nog interessanter;
PS3 = DVR volgens PSM
Mocht ie dat wel worden dan hoop ik echt dat je de vrije keus hebt in het kiezen van de HDD voor je PS3. Moet er niet aandenken om video op te nemen op een 4200RPM schijfje...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:10 schreef P-Style het volgende:
Zolang er geen televisie-uitzending over IP uitgezonden worden, wordt de PS3 géén DVR.
het is alleen allemaal niet officieel bevestigd; dat PS3 online gebeuren en dat DVR-gedoe. Maar ik verwacht wel dat Sony de zaakjes goed op orde heeftquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:13 schreef pkwarts het volgende:
Er hoeft alleen nog maar een Xbox 360 emulator op die PS3 en ik zou familieleden gaan verkopen om er eentje te kunnen bemachtigen. Wat een techniek ondertussen allemaal zeg
Net als dat geen enkele andere speler op de consolemarkt de marktpositie van SCEI kan overnemen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geloof me, niets wat Sony ook op de markt brengt doet af aan de kwaliteit van XBOX LIVE.
Ergo van een LIVE killer kan sowieso geen spraken zijn.
Een 4200RPM schijfje is nog altijd sneller dan 1x DVD of 2x Blu-Ray, dus voor zowel het opnemen van SD- als HD-video meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef Tain het volgende:
Mocht ie dat wel worden dan hoop ik echt dat je de vrije keus hebt in het kiezen van de HDD voor je PS3. Moet er niet aandenken om video op te nemen op een 4200RPM schijfje...
Tja, wat David Jaffe al zei he: "Do you think Sony's a smart company?"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Maar ik verwacht wel dat Sony de zaakjes goed op orde heeft
aan de andere kant, als je ziet hoe ze het op de PS2 hebben gedaanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tja, wat David Jaffe al zei he: "Do you think Sony's a smart company?"
Natuurlijk hebben ze online met de PS3 wel goed voor elkaar
Als je 24 tuners in je DRV hebt zitten en 24 verschillende programma's tegelijk op wilt nemen, dan zou dat wel handig zijn... anders is het nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:19 schreef Retuobak het volgende:
En P-Style, je snapt toch wel dat als de PS3 een DVR is dat ik minimaal 12 15kRPM SCSI schijven in een RAID opstelling wil he?
De PS2 is dan ook niet de PS3.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:20 schreef kepler het volgende:
aan de andere kant, als je ziet hoe ze het op de PS2 hebben gedaan
Ik heb 30 zenders, dus het moet idd nog sneller.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als je 24 tuners in je DRV hebt zitten en 24 verschillende programma's tegelijk op wilt nemen, dan zou dat wel handig zijn... anders is het nergens voor nodig.
Je denkt de verkeerde kant op. Wat Sony op de markt brengt, doet idd niets af aan de kwaliteit van Live. Maar dat betekent nog niet dat Sony niet gewoon keihard met een betere service kan komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geloof me, niets wat Sony ook op de markt brengt doet af aan de kwaliteit van XBOX LIVE.
Ergo van een LIVE killer kan sowieso geen spraken zijn.
Dat zou ik best in de praktijk willen zien eigenlijk met een 4200RPM schijfquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als je 24 tuners in je DRV hebt zitten en 24 verschillende programma's tegelijk op wilt nemen, dan zou dat wel handig zijn... anders is het nergens voor nodig.
Waarom zou je 24 zenders tegelijk op willen nemen? er zijn amper 4 programma's in de week die het opnemen waard zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
ga jij eens heel gauw digitale TV halenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik heb 30 zenders, dus het moet idd nog sneller.
Dat ook ja...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:
Waarom zou je 24 zenders tegelijk op willen nemen? er zijn amper 4 programma's in de week die het opnemen waard zijn.
Ik zie dat jij TV Oranje nog niet hebt ontdekt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Waarom zou je 24 zenders tegelijk op willen nemen? er zijn amper 4 programma's in de week die het opnemen waard zijn.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:28 schreef Retuobak het volgende:
Voor de heb SD, voor de heb.
De Xbox360 is toch eigenlijjk al een DVR. Het is een Extender voor Windowd Media Center en daardoor kun je hem al als DVR gebruiken (hoewel het eigenlijk de PC is die opneemt, maar die is gewoon ergens verstopt op zolder)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:02 schreef kepler het volgende:
[..]
diezelfde geruchten van DVR gaan ook over de 360... het is voor allebei de consoles afwachten denk ik
maar ik bedoel dat dat ook de geruchten gaan dat ze complete films/series gaan aanbieden via Xbox Livequote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De Xbox360 is toch eigenlijjk al een DVR. Het is een Extender voor Windowd Media Center en daardoor kun je hem al als DVR gebruiken (hoewel het eigenlijk de PC is die opneemt, maar die is gewoon ergens verstopt op zolder)
Dat zou ook wel leuk zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:14 schreef kepler het volgende:
[..]
maar ik bedoel dat dat ook de geruchten gaan dat ze complete films/series gaan aanbieden via Xbox Live
Het opzetten van een online dienst staat daar los vanquote:
Nee, ik denk prima.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je denkt de verkeerde kant op. Wat Sony op de markt brengt, doet idd niets af aan de kwaliteit van Live. Maar dat betekent nog niet dat Sony niet gewoon keihard met een betere service kan komen.
want? Het enige wat je zegt is dat het ze tot nu toe niet gelukt is, en dat het ze daarom niet zal lukken. Maar dat vind ik een nogal slappe onderbouwing persoonlijk. Sony heeft inmiddels enorm veel ervaring opgedaan met online diensten, én de PS3 wordt een media-machine, media waar Sony stuk voor stuk first party in is, en dus niet afhankelijk is van derden. Combineer die twee, dan moet dat een serieuze concurrent zijn voor Live.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, ik denk prima.
Want alleen het eerste stuk van je zin is relevant.
Dat andere beweer ik nergens.
Overigens zie ik dat ook niet gebeuren trouwens, zolang het niet gecentraliseerd wordt.
Eigenlijk zelfs dan niet.
HDMI is HDMI en de nieuwste HDMI versie is natuurlijk gewoon backward compatible met voorgaande versies. Je tv doet toch niks met 48bit kleuren of met die nieuwe surroundformaten. Dat de nieuwste HDMI versie dit gaat ondersteunen is alleen maar mooi meegenomen, maar dit gaat natuurlijk niet ten koste van de compatibiliteit met apparaten die er toch geen gebruik van maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:23 schreef HassieBassie het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag met betrekking tot dat HDMI: Als er weer een nieuwe standaard komt, heeft mijn tv dan nog wel de juiste ingang of is die niet versie-afhankelijk?
Ja, en het is nog steeds onwijs kut.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
want? Het enige wat je zegt is dat het ze tot nu toe niet gelukt is, en dat het ze daarom niet zal lukken. Maar dat vind ik een nogal slappe onderbouwing persoonlijk. Sony heeft inmiddels enorm veel ervaring opgedaan met online diensten, én de PS3 wordt een media-machine, media waar Sony stuk voor stuk first party in is, en dus niet afhankelijk is van derden. Combineer die twee, dan moet dat een serieuze concurrent zijn voor Live.
Ik hield het 3 dagen volquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
SW: Galaxies wel eens gespeeld? Nee? Ik wel, vrij lang ook.
Geloof me, tenenkrommend soms als je in een stad was.
Ik heel lang, omdat ik het alsnog wel tof vond.quote:
Nou, Planetside was ook niet echt een topper.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:29 schreef SocialDisorder het volgende:
Awh Galaxies. Noem dan ook even Everquest 1 & 2, Planetside en PS Connect!......
Het werkt prima, kan ook met een PC zonder wireless, heeft al meer dan 2(?) miljoen gebruikers, werkt met gamertags.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:44 schreef Retuobak het volgende:
DS Online is goed aangepakt?!
Wat lul je?
Ah, ik dacht dat die online PSP dienst zo heette. (hoe heet dat dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef P-Style het volgende:
PSP Connect is dan ook eerder een downloadsite dan een online service.
De PSP heeft helemaal geen online dienst!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ah, ik dacht dat die online PSP dienst zo heette. (hoe heet dat dan eigenlijk?. ). Hoe dan ook, het is gewoon niet goed...
Ook niet zo gek gezien de context waarin SD het aanhaalde.
Je hebt het waarschijnlijk nog niet eens geprobeerd manquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:44 schreef Retuobak het volgende:
DS Online is goed aangepakt?!
Wat lul je?
Jij hebt het dus ook niet geprobeerd!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:06 schreef Xrenity het volgende:
(dat is iig wat ik heb gehoord).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |