abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35323905
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zou jij aan kunnen duiden wat het wezenlijke verschil is?
Jij zegt. Nee ze gaan het niet redden. Zij zeggen we kijken wel.

Dat de uitkomst waarschijnlijk zowizo wel uitstellen is betekend niet dat het het antwoord is van een woordvoerster.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_35324004
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:01 schreef disjfa het volgende:
Jij zegt. Nee ze gaan het niet redden. Zij zeggen we kijken wel.

Dat de uitkomst waarschijnlijk zowizo wel uitstellen is betekend niet dat het het antwoord is van een woordvoerster.
Ik zeg dat ze de spring launch misschien wel niet halen. Mijn conclusie was dat ze de PS3 simpelweg niet kunnen produceren zonder dat de Blu-Ray, AACS en HDMI specs af zijn. En zij zeggen toch precies hetzelfde? En die woordvoerder zegt in z'n laatste zin gewoon dat de PS3-launch wordt uitgesteld als 'ie niet op tijd af is.
pi_35324069
Sony gaat 3D Realms achterna; launchdate: when it's done
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_35324081
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:04 schreef P-Style het volgende:

[..]
En die woordvoerder zegt in z'n laatste zin gewoon dat de PS3-launch wordt uitgesteld als 'ie niet op tijd af is.
Ik zou het eerder schokkend vinden als ze halffabrikaten gaan verkopen als hij nog niet af is
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:09:38 #125
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35324157
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:40 schreef P-Style het volgende:

[..]

Nou, aangezien het een Sony woordvoerder is en aangezien hij precies hetzelfde zegt als de conclusie die ik ook al getrokken had. Natuurlijk is dit wel betrouwbaar.
dus alleen als de Sony-woordvoerders hetzelfde zeggen als jou dan is het betrouwbaar
The line is a dot to you!
pi_35324181
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:07 schreef SocialDisorder het volgende:
Launchdate: when it's done
Zo hoort het eigenlijk ook!
pi_35324232
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:07 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ik zou het eerder schokkend vinden als ze halffabrikaten gaan verkopen als hij nog niet af is
Gebeurt ook met spellen dat ze te vroeg launchen en de PSP had ook nog aardig wat kinderziektes tijdens de launch in Japan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_35324303
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:10 schreef P-Style het volgende:

[..]

Zo hoort het eigenlijk ook!
yup, alleen nu maar hopen dat er geen perfectionistische bamibal beslist wanneer dat ding klaar is. Zoals bij 3D Realms dus wel gebeurd.
Duke Nukem Forever; it's done, but wait, there's a better engine, let's build it on that!
It's done, no wait, the engine is outdated, let's replace it.
It's done, by god, Doom 3 looks sweet. Let's build DNF on the Doom3 engine.

Misschien komt DNF wel tegelijk met de PS3 uitof ben ik nu heel erg pessimistisch?
pi_35324349
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:14 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]
of ben ik nu heel erg pessimistisch?
Of heel erg optimistisch
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_35324397
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:12 schreef Tain het volgende:

[..]

Gebeurt ook met spellen dat ze te vroeg launchen en de PSP had ook nog aardig wat kinderziektes tijdens de launch in Japan
Kinderziektes ok, maar ik dacht zelf aan een PS3 in een doos en als je hem eruit haalt zit er geen disc-drive in... laat maar .
pi_35324428
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:09 schreef kepler het volgende:
dus alleen als de Sony-woordvoerders hetzelfde zeggen als jou dan is het betrouwbaar
Nou... als er iets gezegd wordt wat erg aannemelijk klinkt, waarbij er dus een reden gegeven wordt die je zelf ook wel had kunnen bedenken, omdat de reden gebaseerd is op feiten (Blu-Ray niet af, HDMI niet af, enz.), dàn vind ik het betrouwbaar ja. Had net zo goed een niet-Sony-woordvoerder kunnen zijn hoor.

Als je dat vergelijkt met een Merril Lynch die bedenken waar de PS3 uit bestaat (en de helft vergeten), daar ongefundeerde prijzen bij verzinnen, die bij elkaar optellen en dat de kostprijs noemen die uitkomt op een achterlijk bedrag en dááraan de conclusie verbinden dat de PS3 uitgesteld wordt, omdat het over een jaar goedkoper zou zijn om te produceren... dàt vind ik nergens op slaan nee.
pi_35324561
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:16 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Kinderziektes ok, maar ik dacht zelf aan een PS3 in een doos en als je hem eruit haalt zit er geen disc-drive in... laat maar .
Dat zou wel te erg zijn, ow HDMI standaard is nog niet af dus die aansluitingen leveren we nog niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_35324576
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:14 schreef SocialDisorder het volgende:
...nu maar hopen dat er geen perfectionistische bamibal beslist wanneer dat ding klaar is....
Volgens mij heeft Ken Kutaragi toch een behóórlijk invloed op de beslissing wanneer de PS3 klaar is!

Hij wilde tenslotte de nieuwe HDMI specs erin gooien, die tot 48bit kleur gaat, maar volgens mij zijn de games nog steeds maximaal 16,7M kleuren (waarbij een 24bit interface genoeg is) en krijgen BD-video's ook niet meer kleuren dan 16,7M.
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:20 schreef Tain het volgende:
Dat zou wel te erg zijn, ow HDMI standaard is nog niet af dus die aansluitingen leveren we nog niet
Het is eigenlijk niet ècht een kwestie van "af" zijn of niet, de standaard wordt steeds verder uitgebreid. Maar opzich zou de PS3 het best met HDMI versie 1.3 kunnen doen (en aan de aansluitingen gaat niks veranderen.)

[ Bericht 14% gewijzigd door P-Style op 21-02-2006 13:29:27 ]
pi_35325905
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:21 schreef P-Style het volgende:
Hij wilde tenslotte de nieuwe HDMI specs erin gooien, die tot 48bit kleur gaat, maar volgens mij zijn de games nog steeds maximaal 16,7M kleuren (waarbij een 24bit interface genoeg is) en krijgen BD-video's ook niet meer kleuren dan 16,7M.
Vandaar ook dat ik denk dat het wachten op die HDMI specs een smoes is om te verhullen dat er óf nog geen games zijn óf dat de hele PS3 wat lastiger is om af te maken dan verwacht.
quote:
Het is eigenlijk niet ècht een kwestie van "af" zijn of niet, de standaard wordt steeds verder uitgebreid. Maar opzich zou de PS3 het best met HDMI versie 1.3 kunnen doen (en aan de aansluitingen gaat niks veranderen.)
Exact.
Big dick.
pi_35325909
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:21 schreef P-Style het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Ken Kutaragi toch een behóórlijk invloed op de beslissing wanneer de PS3 klaar is!
Nee joh, dat bepaalt Merrill Lynch wel voor Sony
pi_35325912
quote:
Game Downloads for PS3?

Speculation on Sony's upcoming PS3 online service has been the talk of the town for the last few weeks. While Sony has given away very little, the industry has been discussing rumors regarding what they will offer to compete with Xbox Live's popularity.

From location-free capabilities between Sony's PSP and PS3 to media downloads like movies and music, Sony sounds like they are throwing everything into this.

The latest feature to be "announced" in an interview with Tetsuhiko Yatsuda of SOE Asia was the possibility of downloading PS3 games from this service. In an interview with Japanese site Watch Impress, Yatsuda says that games would be a lot cheaper compared to retail versions. The purpose of this feature would be yet another blow to the pirating community, and to Xbox Live.

Whether this would work and how this would work are subjects that are yet unknown. The idea sounds promising, and given Sony's history of battling piracy, it seems like a given. However, there is no word on wether or not this will actually see the light of day or whether it will be an Asia based service or globally.
Dat zou een mooie zijn

Maar deze vond ik nog interessanter;
quote:
More Playstation 3 online details emerge

In the March edition of Playstation Magazine, a few details regarding the Playstation online service that is to rival the Xbox Live service were unveiled. Using the online service, owners of a PS3 will be able to use its DVR (Digital Video Recorder) capabilities to record television broadcasts, and will also act as a Location Free player for the PSP. This will allow PSP users with broadband to watch movies or listen to music that is streamed from their PS3 to their PSP anywhere in the world.

Also the PS3 will also have an online download service similar to iTunes or Rhapsody which will allow PS3 owners to download high definition videos and music to their PlayStations. The PS3 will also use firmware updates which will add more functionality, much like the PSP.

This spring at E3 2006, we will see one of the biggest showdowns in game console history. Sony vs. Microsoft, PS3 vs. Xbox360, who provides the best of the best. It looks as though Sony will try to outshine Microsoft in every way they can. From online service to media capabilities, Microsoft has yet to answer back and what they plan to do if everything we have heard about PS3 comes true.
PS3 = DVR volgens PSM
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:02:03 #137
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35326101
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Dat zou een mooie zijn

[..]

PS3 = DVR volgens PSM
diezelfde geruchten van DVR gaan ook over de 360... het is voor allebei de consoles afwachten denk ik
pi_35326248
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:56 schreef HassieBassie het volgende:
Vandaar ook dat ik denk dat het wachten op die HDMI specs een smoes is om te verhullen dat er óf nog geen games zijn óf dat de hele PS3 wat lastiger is om af te maken dan verwacht.
Nou, een smoes zal het ook wel niet zijn.
Hier is de lijst met toevoegingen voor de nieuwste HDMI versie. En de volgende toevoeging...
quote:
New compressed audio formats: In addition to HDMI’s current ability to support high-bandwidth uncompressed digital audio and all currently-available compressed formats (such as Dolby Digital and DTS), HDMI will add additional support for new compressed digital audio formats Dolby TrueHD and DTS-HD.
...is essentiëel voor BD-video playback. Veel belangrijker dan die 48-bit kleur overdracht in ieder geval.
pi_35326381
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Dat zou een mooie zijn
Zoú mooi zijn ja. Maar meer dan als een gerucht klinkt het niet.
quote:

PS3 = DVR volgens PSM
Zolang er geen televisie-uitzending over IP uitgezonden worden, wordt de PS3 géén DVR.
pi_35326420
Geloof me, niets wat Sony ook op de markt brengt doet af aan de kwaliteit van XBOX LIVE.
Ergo van een LIVE killer kan sowieso geen spraken zijn.
-
pi_35326466
Er hoeft alleen nog maar een Xbox 360 emulator op die PS3 en ik zou familieleden gaan verkopen om er eentje te kunnen bemachtigen. Wat een techniek ondertussen allemaal zeg
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_35326509
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:10 schreef P-Style het volgende:
Zolang er geen televisie-uitzending over IP uitgezonden worden, wordt de PS3 géén DVR.
Mocht ie dat wel worden dan hoop ik echt dat je de vrije keus hebt in het kiezen van de HDD voor je PS3. Moet er niet aandenken om video op te nemen op een 4200RPM schijfje...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:14:35 #143
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35326527
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:13 schreef pkwarts het volgende:
Er hoeft alleen nog maar een Xbox 360 emulator op die PS3 en ik zou familieleden gaan verkopen om er eentje te kunnen bemachtigen. Wat een techniek ondertussen allemaal zeg
het is alleen allemaal niet officieel bevestigd; dat PS3 online gebeuren en dat DVR-gedoe. Maar ik verwacht wel dat Sony de zaakjes goed op orde heeft
pi_35326575
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geloof me, niets wat Sony ook op de markt brengt doet af aan de kwaliteit van XBOX LIVE.
Net als dat geen enkele andere speler op de consolemarkt de marktpositie van SCEI kan overnemen?

Misschien heb je wel gelijk. Ik weet het niet en ga er dus ook geen oordeel over vellen... ik wacht lekker af. En aangezien ik Live! toch al niet gewend ben, kan het voor mij sowieso alleen maar beter worden.
pi_35326640
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef Tain het volgende:
Mocht ie dat wel worden dan hoop ik echt dat je de vrije keus hebt in het kiezen van de HDD voor je PS3. Moet er niet aandenken om video op te nemen op een 4200RPM schijfje...
Een 4200RPM schijfje is nog altijd sneller dan 1x DVD of 2x Blu-Ray, dus voor zowel het opnemen van SD- als HD-video meer dan genoeg.
pi_35326660
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:14 schreef kepler het volgende:

[..]
Maar ik verwacht wel dat Sony de zaakjes goed op orde heeft
Tja, wat David Jaffe al zei he: "Do you think Sony's a smart company?"
Natuurlijk hebben ze online met de PS3 wel goed voor elkaar
pi_35326709
En P-Style, je snapt toch wel dat als de PS3 een DVR is dat ik minimaal 12 15kRPM SCSI schijven in een RAID opstelling wil he?
Goed doen, of niet doen .
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:20:37 #148
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35326751
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:18 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Tja, wat David Jaffe al zei he: "Do you think Sony's a smart company?"
Natuurlijk hebben ze online met de PS3 wel goed voor elkaar
aan de andere kant, als je ziet hoe ze het op de PS2 hebben gedaan
pi_35326780
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:19 schreef Retuobak het volgende:
En P-Style, je snapt toch wel dat als de PS3 een DVR is dat ik minimaal 12 15kRPM SCSI schijven in een RAID opstelling wil he?
Als je 24 tuners in je DRV hebt zitten en 24 verschillende programma's tegelijk op wilt nemen, dan zou dat wel handig zijn... anders is het nergens voor nodig.
pi_35326797
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:20 schreef kepler het volgende:
aan de andere kant, als je ziet hoe ze het op de PS2 hebben gedaan
De PS2 is dan ook niet de PS3.
pi_35326809
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:21 schreef P-Style het volgende:

[..]

Als je 24 tuners in je DRV hebt zitten en 24 verschillende programma's tegelijk op wilt nemen, dan zou dat wel handig zijn... anders is het nergens voor nodig.
Ik heb 30 zenders, dus het moet idd nog sneller.
pi_35326822
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je denkt de verkeerde kant op. Wat Sony op de markt brengt, doet idd niets af aan de kwaliteit van Live. Maar dat betekent nog niet dat Sony niet gewoon keihard met een betere service kan komen.
pi_35326841
quote:

[..]

Dat zou ik best in de praktijk willen zien eigenlijk met een 4200RPM schijf
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_35327018
quote:

[..]

Waarom zou je 24 zenders tegelijk op willen nemen? er zijn amper 4 programma's in de week die het opnemen waard zijn.
pi_35327027
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:22 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ik heb 30 zenders, dus het moet idd nog sneller.
ga jij eens heel gauw digitale TV halen
pi_35327037
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:
Waarom zou je 24 zenders tegelijk op willen nemen? er zijn amper 4 programma's in de week die het opnemen waard zijn.
Dat ook ja...
pi_35327043
Voor de heb SD, voor de heb.
pi_35327058
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik zie dat jij TV Oranje nog niet hebt ontdekt.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_35327067
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:28 schreef Retuobak het volgende:
Voor de heb SD, voor de heb.
pi_35328809
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:02 schreef kepler het volgende:

[..]

diezelfde geruchten van DVR gaan ook over de 360... het is voor allebei de consoles afwachten denk ik
De Xbox360 is toch eigenlijjk al een DVR. Het is een Extender voor Windowd Media Center en daardoor kun je hem al als DVR gebruiken (hoewel het eigenlijk de PC is die opneemt, maar die is gewoon ergens verstopt op zolder)
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:14:43 #161
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35328883
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef H.Flick het volgende:

[..]

De Xbox360 is toch eigenlijjk al een DVR. Het is een Extender voor Windowd Media Center en daardoor kun je hem al als DVR gebruiken (hoewel het eigenlijk de PC is die opneemt, maar die is gewoon ergens verstopt op zolder)
maar ik bedoel dat dat ook de geruchten gaan dat ze complete films/series gaan aanbieden via Xbox Live
pi_35329143
Wat ik me trouwens afvraag met betrekking tot dat HDMI: Als er weer een nieuwe standaard komt, heeft mijn tv dan nog wel de juiste ingang of is die niet versie-afhankelijk?
Big dick.
pi_35329200
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:14 schreef kepler het volgende:

[..]

maar ik bedoel dat dat ook de geruchten gaan dat ze complete films/series gaan aanbieden via Xbox Live
Dat zou ook wel leuk zijn . Al kan dat ook al via Windows Media Center. Je kunt films huren en dan streamen.
pi_35330464
quote:

[..]

De PS2 is dan ook niet de PS3.
Het opzetten van een online dienst staat daar los van
Ik bedoel, het is beide keren wel Sony wat het opzet.
En nou ja. Sony Online was nauwelijks een dienst te noemen .
-
pi_35330527
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:22 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Je denkt de verkeerde kant op. Wat Sony op de markt brengt, doet idd niets af aan de kwaliteit van Live. Maar dat betekent nog niet dat Sony niet gewoon keihard met een betere service kan komen.
Nee, ik denk prima.
Want alleen het eerste stuk van je zin is relevant.
Dat andere beweer ik nergens.
Overigens zie ik dat ook niet gebeuren trouwens, zolang het niet gecentraliseerd wordt.
Eigenlijk zelfs dan niet.
-
pi_35330745
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee, ik denk prima.
Want alleen het eerste stuk van je zin is relevant.
Dat andere beweer ik nergens.
Overigens zie ik dat ook niet gebeuren trouwens, zolang het niet gecentraliseerd wordt.
Eigenlijk zelfs dan niet.
want? Het enige wat je zegt is dat het ze tot nu toe niet gelukt is, en dat het ze daarom niet zal lukken. Maar dat vind ik een nogal slappe onderbouwing persoonlijk. Sony heeft inmiddels enorm veel ervaring opgedaan met online diensten, én de PS3 wordt een media-machine, media waar Sony stuk voor stuk first party in is, en dus niet afhankelijk is van derden. Combineer die twee, dan moet dat een serieuze concurrent zijn voor Live.
pi_35331343
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:23 schreef HassieBassie het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag met betrekking tot dat HDMI: Als er weer een nieuwe standaard komt, heeft mijn tv dan nog wel de juiste ingang of is die niet versie-afhankelijk?
HDMI is HDMI en de nieuwste HDMI versie is natuurlijk gewoon backward compatible met voorgaande versies. Je tv doet toch niks met 48bit kleuren of met die nieuwe surroundformaten. Dat de nieuwste HDMI versie dit gaat ondersteunen is alleen maar mooi meegenomen, maar dit gaat natuurlijk niet ten koste van de compatibiliteit met apparaten die er toch geen gebruik van maken.
pi_35331619
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:01 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

want? Het enige wat je zegt is dat het ze tot nu toe niet gelukt is, en dat het ze daarom niet zal lukken. Maar dat vind ik een nogal slappe onderbouwing persoonlijk. Sony heeft inmiddels enorm veel ervaring opgedaan met online diensten, én de PS3 wordt een media-machine, media waar Sony stuk voor stuk first party in is, en dus niet afhankelijk is van derden. Combineer die twee, dan moet dat een serieuze concurrent zijn voor Live.
Ja, en het is nog steeds onwijs kut.
SW: Galaxies wel eens gespeeld? Nee? Ik wel, vrij lang ook.
Geloof me, tenenkrommend soms als je in een stad was.
Anyway, ik denk nog steeds niet dat Sony vanuit het niets een netwerkdienst gaat opzetten die LIVE op alles voorbij gaat streven.
Maar das mijn mening.
-
pi_35331727
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
SW: Galaxies wel eens gespeeld? Nee? Ik wel, vrij lang ook.
Geloof me, tenenkrommend soms als je in een stad was.
Ik hield het 3 dagen vol
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_35331859
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:25 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik hield het 3 dagen vol
Ik heel lang, omdat ik het alsnog wel tof vond.
Maar dat kwam alleen omdat het SW was.
Overigens hebben ze de game daarna zo verkracht dat ik ben gestopt. En iedereen die ik ken die het speelde ook.
Props voor Sony. .
-
pi_35331938
Awh Galaxies. Noem dan ook even Everquest 1 & 2, Planetside en PS Connect!......
pi_35332168
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:29 schreef SocialDisorder het volgende:
Awh Galaxies. Noem dan ook even Everquest 1 & 2, Planetside en PS Connect!......
Nou, Planetside was ook niet echt een topper.
PSP Connect kan je nauwelijks nog wat over zeggen. Hoewel, als je het vergelijkt met de online service van Nintendo DS, dan is PSP Connect ook gewoon minder goed.
Dus, je hebt 1 maal een verneukte online dienst voor de PS2, een verneukte MMORPG, een heel matige MMORPG (waar de coding ook niet echt je-van-het was) en een online service voor een handheld die zeer beperkt is (en wat sowieso niet te vergelijken is).........
En ik moest vertrouwen hebben want..........? .
-
pi_35332261
Trouwens, als je het goed aanpakt wordt het wél een succes.
Zie Live en DS online.
Sony valt gewoon tegen met zn online dienst voor de PS2 en PSP, anders had het ook wel rete-populair geweest.
Het suckt, dus willen mensen het niet.
-
pi_35332369
PSP Connect is dan ook eerder een downloadsite dan een online service.
pi_35332600
DS Online is goed aangepakt?!
Wat lul je?
pi_35333301
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:44 schreef Retuobak het volgende:
Wat lul je?
Het werkt prima, kan ook met een PC zonder wireless, heeft al meer dan 2(?) miljoen gebruikers, werkt met gamertags.
Heb het 1x gespeeld en het werkte echt meer dan prima. Ook de mensen om mij heen die het gebruiken zijn wel positief.
Wat zou er mis mee zijn dan?
-
pi_35333368
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef P-Style het volgende:
PSP Connect is dan ook eerder een downloadsite dan een online service.
Ah, ik dacht dat die online PSP dienst zo heette. (hoe heet dat dan eigenlijk? . ). Hoe dan ook, het is gewoon niet goed...
Ook niet zo gek gezien de context waarin SD het aanhaalde.
-
pi_35333509
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ah, ik dacht dat die online PSP dienst zo heette. (hoe heet dat dan eigenlijk? . ). Hoe dan ook, het is gewoon niet goed...
Ook niet zo gek gezien de context waarin SD het aanhaalde.
De PSP heeft helemaal geen online dienst! PSP Connect is gewoon een website, die je dus ook met je PSP-browser kunt benaderen, waar je wat content kunt downloaden. PSP games die je online kunt spelen zijn er sowieso amper.
pi_35333566
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:44 schreef Retuobak het volgende:
Wat lul je?
Je hebt het waarschijnlijk nog niet eens geprobeerd man
Werkt prima. Animal Crossing werkt briljant (dat is iig wat ik heb gehoord).
pi_35333624
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:06 schreef Xrenity het volgende:
(dat is iig wat ik heb gehoord).
Jij hebt het dus ook niet geprobeerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')