abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35326809
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:21 schreef P-Style het volgende:

[..]

Als je 24 tuners in je DRV hebt zitten en 24 verschillende programma's tegelijk op wilt nemen, dan zou dat wel handig zijn... anders is het nergens voor nodig.
Ik heb 30 zenders, dus het moet idd nog sneller.
pi_35326822
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geloof me, niets wat Sony ook op de markt brengt doet af aan de kwaliteit van XBOX LIVE.
Ergo van een LIVE killer kan sowieso geen spraken zijn.
Je denkt de verkeerde kant op. Wat Sony op de markt brengt, doet idd niets af aan de kwaliteit van Live. Maar dat betekent nog niet dat Sony niet gewoon keihard met een betere service kan komen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_35326841
quote:

[..]

Als je 24 tuners in je DRV hebt zitten en 24 verschillende programma's tegelijk op wilt nemen, dan zou dat wel handig zijn... anders is het nergens voor nodig.
Dat zou ik best in de praktijk willen zien eigenlijk met een 4200RPM schijf
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_35327018
quote:

[..]

Waarom zou je 24 zenders tegelijk op willen nemen? er zijn amper 4 programma's in de week die het opnemen waard zijn.
pi_35327027
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:22 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ik heb 30 zenders, dus het moet idd nog sneller.
ga jij eens heel gauw digitale TV halen
pi_35327037
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:
Waarom zou je 24 zenders tegelijk op willen nemen? er zijn amper 4 programma's in de week die het opnemen waard zijn.
Dat ook ja...
pi_35327043
Voor de heb SD, voor de heb.
pi_35327058
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:27 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik zie dat jij TV Oranje nog niet hebt ontdekt.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_35327067
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:28 schreef Retuobak het volgende:
Voor de heb SD, voor de heb.
pi_35328809
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:02 schreef kepler het volgende:

[..]

diezelfde geruchten van DVR gaan ook over de 360... het is voor allebei de consoles afwachten denk ik
De Xbox360 is toch eigenlijjk al een DVR. Het is een Extender voor Windowd Media Center en daardoor kun je hem al als DVR gebruiken (hoewel het eigenlijk de PC is die opneemt, maar die is gewoon ergens verstopt op zolder)
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:14:43 #161
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35328883
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef H.Flick het volgende:

[..]

De Xbox360 is toch eigenlijjk al een DVR. Het is een Extender voor Windowd Media Center en daardoor kun je hem al als DVR gebruiken (hoewel het eigenlijk de PC is die opneemt, maar die is gewoon ergens verstopt op zolder)
maar ik bedoel dat dat ook de geruchten gaan dat ze complete films/series gaan aanbieden via Xbox Live
The line is a dot to you!
pi_35329143
Wat ik me trouwens afvraag met betrekking tot dat HDMI: Als er weer een nieuwe standaard komt, heeft mijn tv dan nog wel de juiste ingang of is die niet versie-afhankelijk?
Big dick.
pi_35329200
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:14 schreef kepler het volgende:

[..]

maar ik bedoel dat dat ook de geruchten gaan dat ze complete films/series gaan aanbieden via Xbox Live
Dat zou ook wel leuk zijn . Al kan dat ook al via Windows Media Center. Je kunt films huren en dan streamen.
pi_35330464
quote:

[..]

De PS2 is dan ook niet de PS3.
Het opzetten van een online dienst staat daar los van
Ik bedoel, het is beide keren wel Sony wat het opzet.
En nou ja. Sony Online was nauwelijks een dienst te noemen .
-
pi_35330527
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:22 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Je denkt de verkeerde kant op. Wat Sony op de markt brengt, doet idd niets af aan de kwaliteit van Live. Maar dat betekent nog niet dat Sony niet gewoon keihard met een betere service kan komen.
Nee, ik denk prima.
Want alleen het eerste stuk van je zin is relevant.
Dat andere beweer ik nergens.
Overigens zie ik dat ook niet gebeuren trouwens, zolang het niet gecentraliseerd wordt.
Eigenlijk zelfs dan niet.
-
pi_35330745
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee, ik denk prima.
Want alleen het eerste stuk van je zin is relevant.
Dat andere beweer ik nergens.
Overigens zie ik dat ook niet gebeuren trouwens, zolang het niet gecentraliseerd wordt.
Eigenlijk zelfs dan niet.
want? Het enige wat je zegt is dat het ze tot nu toe niet gelukt is, en dat het ze daarom niet zal lukken. Maar dat vind ik een nogal slappe onderbouwing persoonlijk. Sony heeft inmiddels enorm veel ervaring opgedaan met online diensten, én de PS3 wordt een media-machine, media waar Sony stuk voor stuk first party in is, en dus niet afhankelijk is van derden. Combineer die twee, dan moet dat een serieuze concurrent zijn voor Live.
pi_35331343
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:23 schreef HassieBassie het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag met betrekking tot dat HDMI: Als er weer een nieuwe standaard komt, heeft mijn tv dan nog wel de juiste ingang of is die niet versie-afhankelijk?
HDMI is HDMI en de nieuwste HDMI versie is natuurlijk gewoon backward compatible met voorgaande versies. Je tv doet toch niks met 48bit kleuren of met die nieuwe surroundformaten. Dat de nieuwste HDMI versie dit gaat ondersteunen is alleen maar mooi meegenomen, maar dit gaat natuurlijk niet ten koste van de compatibiliteit met apparaten die er toch geen gebruik van maken.
pi_35331619
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:01 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

want? Het enige wat je zegt is dat het ze tot nu toe niet gelukt is, en dat het ze daarom niet zal lukken. Maar dat vind ik een nogal slappe onderbouwing persoonlijk. Sony heeft inmiddels enorm veel ervaring opgedaan met online diensten, én de PS3 wordt een media-machine, media waar Sony stuk voor stuk first party in is, en dus niet afhankelijk is van derden. Combineer die twee, dan moet dat een serieuze concurrent zijn voor Live.
Ja, en het is nog steeds onwijs kut.
SW: Galaxies wel eens gespeeld? Nee? Ik wel, vrij lang ook.
Geloof me, tenenkrommend soms als je in een stad was.
Anyway, ik denk nog steeds niet dat Sony vanuit het niets een netwerkdienst gaat opzetten die LIVE op alles voorbij gaat streven.
Maar das mijn mening.
-
pi_35331727
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
SW: Galaxies wel eens gespeeld? Nee? Ik wel, vrij lang ook.
Geloof me, tenenkrommend soms als je in een stad was.
Ik hield het 3 dagen vol
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_35331859
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:25 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik hield het 3 dagen vol
Ik heel lang, omdat ik het alsnog wel tof vond.
Maar dat kwam alleen omdat het SW was.
Overigens hebben ze de game daarna zo verkracht dat ik ben gestopt. En iedereen die ik ken die het speelde ook.
Props voor Sony. .
-
pi_35331938
Awh Galaxies. Noem dan ook even Everquest 1 & 2, Planetside en PS Connect!......
pi_35332168
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:29 schreef SocialDisorder het volgende:
Awh Galaxies. Noem dan ook even Everquest 1 & 2, Planetside en PS Connect!......
Nou, Planetside was ook niet echt een topper.
PSP Connect kan je nauwelijks nog wat over zeggen. Hoewel, als je het vergelijkt met de online service van Nintendo DS, dan is PSP Connect ook gewoon minder goed.
Dus, je hebt 1 maal een verneukte online dienst voor de PS2, een verneukte MMORPG, een heel matige MMORPG (waar de coding ook niet echt je-van-het was) en een online service voor een handheld die zeer beperkt is (en wat sowieso niet te vergelijken is).........
En ik moest vertrouwen hebben want..........? .
-
pi_35332261
Trouwens, als je het goed aanpakt wordt het wél een succes.
Zie Live en DS online.
Sony valt gewoon tegen met zn online dienst voor de PS2 en PSP, anders had het ook wel rete-populair geweest.
Het suckt, dus willen mensen het niet.
-
pi_35332369
PSP Connect is dan ook eerder een downloadsite dan een online service.
pi_35332600
DS Online is goed aangepakt?!
Wat lul je?
pi_35333301
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:44 schreef Retuobak het volgende:
Wat lul je?
Het werkt prima, kan ook met een PC zonder wireless, heeft al meer dan 2(?) miljoen gebruikers, werkt met gamertags.
Heb het 1x gespeeld en het werkte echt meer dan prima. Ook de mensen om mij heen die het gebruiken zijn wel positief.
Wat zou er mis mee zijn dan?
-
pi_35333368
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef P-Style het volgende:
PSP Connect is dan ook eerder een downloadsite dan een online service.
Ah, ik dacht dat die online PSP dienst zo heette. (hoe heet dat dan eigenlijk? . ). Hoe dan ook, het is gewoon niet goed...
Ook niet zo gek gezien de context waarin SD het aanhaalde.
-
pi_35333509
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ah, ik dacht dat die online PSP dienst zo heette. (hoe heet dat dan eigenlijk? . ). Hoe dan ook, het is gewoon niet goed...
Ook niet zo gek gezien de context waarin SD het aanhaalde.
De PSP heeft helemaal geen online dienst! PSP Connect is gewoon een website, die je dus ook met je PSP-browser kunt benaderen, waar je wat content kunt downloaden. PSP games die je online kunt spelen zijn er sowieso amper.
pi_35333566
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:44 schreef Retuobak het volgende:
Wat lul je?
Je hebt het waarschijnlijk nog niet eens geprobeerd man
Werkt prima. Animal Crossing werkt briljant (dat is iig wat ik heb gehoord).
pi_35333624
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:06 schreef Xrenity het volgende:
(dat is iig wat ik heb gehoord).
Jij hebt het dus ook niet geprobeerd!
pi_35333826
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:08 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik heb Mario Kart online gespeeld en dat werkte echt vlekkeloos.
Enige klacht die ik heb gehoord is dat die USB stock soms wat gek doet.
Nou ja, das nog altijd beter dan de online dienst van de PSP. .
Echt, door de brakke online gaming opties op de ps2 en PSP heb ik er gewoon niet zo veel vetrouwens in.
Sony en online gamen is gewoon geen goede combi gebleken. .
-
pi_35334053
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou ja, das nog altijd beter dan de online dienst van de PSP. .
Welke online dienst?!
quote:
Echt, door de brakke online gaming opties op de ps2 en PSP heb ik er gewoon niet zo veel vetrouwens in.
Sony en online gamen is gewoon geen goede combi gebleken. .
Dan biedt de launch van de PS3 dus een goede gelegenheid om eindelijk een online dienst te introduceren voor zowel de PS3 als de PSP, want voor de PSP en PS2 zijn die er simpelweg (nog) niet. Dat zijn gewoon twee apparaten die de mogelijkheid bieden om ermee online te gaan, waar developers gebruik van kunnen maken als ze dat willen.
pi_35334348
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:13 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik heb Mario Kart online gespeeld en dat werkte echt vlekkeloos.
Hoe meningen kunnen verschillen, ik heb het ook geprobeerd, dat online systeem vond ik echt niks :S. Ondanks dat het wel een geinige game is verder.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:59:49 #184
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35335848
DS online werkt goed, maar daar is alles mee gezegd Geen centrale friendslist, geen Live-awareness, geen centrale downloads, enz. Het is geen ideaal online systeem, maar het werkt
pi_35336143
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:19 schreef P-Style het volgende:

[..]

Welke online dienst?!
Ja, precies. .
Ik dacht dat het wel leuk en tof zou zijn om games online te spelen, maar het zuigt nog harder dan de op de ps2 .
quote:
Dan biedt de launch van de PS3 dus een goede gelegenheid om eindelijk een online dienst te introduceren voor zowel de PS3 als de PSP, want voor de PSP en PS2 zijn die er simpelweg (nog) niet. Dat zijn gewoon twee apparaten die de mogelijkheid bieden om ermee online te gaan, waar developers gebruik van kunnen maken als ze dat willen.
Inderdaad.
En juist omdat ze redelijk nieuw zijn lijkt het mij schier onmogelijk om LIVE voorbij te gaan.
Maar verwacht jij een subscription based online iets (dus met centrale servers) of weer zo'n baggerconcept waarin devers verantwoordelijk zijn voor de servers?
-
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:09:14 #186
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35336269
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:

Inderdaad.
En juist omdat ze redelijk nieuw zijn lijkt het mij schier onmogelijk om LIVE voorbij te gaan.
Maar verwacht jij een subscription based online iets (dus met centrale servers) of weer zo'n baggerconcept waarin devers verantwoordelijk zijn voor de servers?
volgens mij is het laatste officiele commentaar dat Sony voor het laatste ging (http://games.fok.nl/news.php?newsid=6082), maar de geruchten gaan dus voor het eerste
pi_35336338
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:59 schreef kepler het volgende:
DS online werkt goed, maar daar is alles mee gezegd Geen centrale friendslist, geen Live-awareness, geen centrale downloads, enz. Het is geen ideaal online systeem, maar het werkt
Het werkt, zelfde met PS2 online. Ik zie de verschillen niet zo wat dat betreft.
XBL steekt voorlopig gewoon met kop en schouders boven alles uit, al doet Xfire (PC) het ook niet echt slecht imho.
pi_35336638
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:09 schreef kepler het volgende:

[..]

volgens mij is het laatste officiele commentaar dat Sony voor het laatste ging (http://games.fok.nl/news.php?newsid=6082), maar de geruchten gaan dus voor het eerste
Nou, een groot feest dan .
Ik hoop iig heel hard op een betaalbare abo-versie. Ik wil best betalen voor kwaliteit. .
-
pi_35336728
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Inderdaad.
Om eerlijk te zijn... heb ik totáál geen idee wat ik ervan kan gaan verwachten. Ik weet alleen dat Sony ambities groot zijn, maar dat zegt natuurlijk helemaal niks over hoe het straks in de praktijk gaat.

Enige wat we hier kunnen doen is afwachten.
pi_35336946
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:08 schreef P-Style het volgende:

[..]

wacht op de EU animal crossing release
Mario Kart werkte prima, maar ook niet meer dan dat. Leek gewoon single player, maar dan via het net.
pi_35337468
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:21 schreef P-Style het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn... heb ik totáál geen idee wat ik ervan kan gaan verwachten. Ik weet alleen dat Sony ambities groot zijn, maar dat zegt natuurlijk helemaal niks over hoe het straks in de praktijk gaat.
Nou, in de laatste 1up show hintte David Jaffe toch wel behoorlijk naar een dijk van een online systeem, sure hij heeft er belang bij als zijnde werkzaam bij Sony. Maar toch denk ik dat er meer achter zit dan dat. Ik verwacht iig wel een subscription service met een hoop van de standaardfeatures van XBL maar ook met downloadmedia van Sony music ed.
pi_35341737
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:42 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Nou, in de laatste 1up show hintte David Jaffe toch wel behoorlijk naar een dijk van een online systeem, sure hij heeft er belang bij als zijnde werkzaam bij Sony. Maar toch denk ik dat er meer achter zit dan dat. Ik verwacht iig wel een subscription service met een hoop van de standaardfeatures van XBL maar ook met downloadmedia van Sony music ed.
De man die XBL opgezet heeft is terug bij Sony. En zoals ik al zei, die zal niet aangenomen zijn om de koffie te zetten. Dat, en de grote hoeveelheid First Party media die Sony via een netwerk kan verspreiden, dat doet mij geloven dat Sony best wel eens Xbox Live kan evenaren of zelfs voorbijstreven.
pi_35342412
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:25 schreef SocialDisorder het volgende:
De man die XBL opgezet heeft is terug bij Sony.
O ja. Da's waar ook. Hoewel... "opgezet"? Hij heeft meegewerkt aan Live! ik weet alleen niet hoe grote rol hij daarin gespeeld heeft.

Wat ook opvallend is, dat 'ie is aangenomen bij Sony Computer Entertainment Europe. Nou neemt de Europese tak wel een steeds grotere rol binnen Sony Computer Entertainment Inc. maar ik denk niet dat Sony Computer Entertainment Europe de gehele online dienst gaat opzetten/verzorgen.
pi_35342888
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:42 schreef P-Style het volgende:

[..]

O ja. Da's waar ook. Hoewel... "opgezet"? Hij heeft meegewerkt aan Live! ik weet alleen niet hoe grote rol hij daarin gespeeld heeft.

Wat ook opvallend is, dat 'ie is aangenomen bij Sony Computer Entertainment Europe. Nou neemt de Europese tak wel een steeds grotere rol binnen Sony Computer Entertainment Inc. maar ik denk niet dat Sony Computer Entertainment Europe de gehele online dienst gaat opzetten/verzorgen.
Van wat ik begrepen heb is die man afgestudeerd in networking. Dus hij zal in de technische kant van het hele XBL-gebeuren een redelijk grote rol gespeeld hebben, denk ik. Daarnaast heeft Sony hem niet teruggehaald als hij makkelijk vervangbaar is.
  woensdag 22 februari 2006 @ 02:12:39 #195
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35354430
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:25 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

De man die XBL opgezet heeft is terug bij Sony. En zoals ik al zei, die zal niet aangenomen zijn om de koffie te zetten. Dat, en de grote hoeveelheid First Party media die Sony via een netwerk kan verspreiden, dat doet mij geloven dat Sony best wel eens Xbox Live kan evenaren of zelfs voorbijstreven.
qua content zal het Xbox Live misschien wel voorbijstreven, maar verder niet. Het probleem begint al met het feit dat Sony geen eisen stelt aan de games die op de PS3 uitkomen (althans dat heb ik begrepen na een discussie hier )
pi_35354851
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 02:12 schreef kepler het volgende:
Het probleem begint al met het feit dat Sony geen eisen stelt aan de games die op de PS3 uitkomen (althans dat heb ik begrepen na een discussie hier )
Hoe kom je daar nou weer bij?
pi_35355020
Een klein lichtpuntje omtrent de stilte rondom ps3 games;
Een Socom bij de ps3 launch, God of War 2 en Insomiac (Ratchet & Clank) maken een hoogst verwachte shooter genaamd Resistance.

Een minpunt alleen, de eerste 2 worden multiplatform titels met een versie voor de ps2
http://www.computerandvideogames.com/r/?page=http://www.computerandvideogames.com/news/news_story.php?id=134356
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_35355890
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 03:29 schreef piet_pelle het volgende:
Een klein lichtpuntje omtrent de stilte rondom ps3 games;
Een Socom bij de ps3 launch, God of War 2 en Insomiac (Ratchet & Clank) maken een hoogst verwachte shooter genaamd Resistance.

Een minpunt alleen, de eerste 2 worden multiplatform titels met een versie voor de ps2
http://www.computerandvideogames.com/r/?page=http://www.computerandvideogames.com/news/news_story.php?id=134356
Agh, zolang ze zich goed concentreren op GoW voor de PS3 haal ik die console op de launch no matter what the price
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_35356218
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:12 schreef H.Flick het volgende:
Dan is het dus geen DVR, want zonder die PC kun je niks opnemen. Ik zie het als een uitgebreide afstandsbediening voor je Media Center PC.
  woensdag 22 februari 2006 @ 10:12:29 #200
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35357664
quote:
Er worden meerdere opslagmedia ondersteund, zoals een harde schijf en drie grote flash memory standaards.
Is dit 100% zeker? En ik neem aan dat ze de Mem Stick Duo (dezelfde als voor de PSP) ondersteunen? Ik krijg mijn 1 gb stick niet verkocht namelijk
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')