Zo zal het wel gaan jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:16 schreef JohnDDD het volgende:
Robert: Wát? Mens je bent gek
Jef: Luister nou even Robert
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:36 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
En, je weet het, zo vader zo zoon. Ik weet wel wat Dennis gaat doen als hij erachter komt dat hij op zijn nichtje, zijn zus en zijn moeder heeft liggen presteren.@ Spoiler :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:18 schreef Frey het volgende:
Ik heb nog eens dat stukje bekeken met die man en Hannie, maar het is overduidelijk niet Casper. We zijn dus goed voor de gek gehouden.
Dat stukje in de gevangenis bedoel je?quote:Op zondag 19 februari 2006 02:18 schreef Frey het volgende:
Ik heb nog eens dat stukje bekeken met die man en Hannie, maar het is overduidelijk niet Casper. We zijn dus goed voor de gek gehouden.
Volgens mij in die kliniek waar Hannie in zat..quote:Op zondag 19 februari 2006 13:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat stukje in de gevangenis bedoel je?
Ik heb ook geen ideequote:Op zondag 19 februari 2006 21:41 schreef Beaudien het volgende:
Nu weet ik nog niet wie Tim is............![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:56 schreef Frey het volgende:
Schaam jullie![]()
Die gast die voor Jack werkt.
Zou Frans ook hits hebben?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:19 schreef DeTolk het volgende:
Tim is in werkelijkheid Frans, de broer van Frits en Hans.
Ja, dus beter oplettenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:13 schreef Beaudien het volgende:
Is die Tim ooit in beeld geweest dan???![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
niks meer aan GTST, ze verzinnen de meest belachelijke dingen om maar een verhaal te hebben
het slaat nergens meer op zo langzamerhand
Treffend omschrevenquote:Op maandag 20 februari 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
Ik word een beetje ziek van die "ik moet poepen"-hoofd van Bing en "de Heilige Maagd Maria"-hoofd van Sjors.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |