Ik wil die wel bevochtigen.quote:
Gokje: Robert neemt een whiskey en gaat dood.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:32 schreef Socratestikel het volgende:
Gokje: Robbert gelooft het niet en gaat gillen.
Als een viswijfquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:32 schreef Socratestikel het volgende:
Gokje: Robbert gelooft het niet en gaat gillen.
Gaat vast goed bij een lijntje coke.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Gokje: Robert neemt een whiskey en gaat dood.
Hij deed net al z'n best.quote:
Dan heb jij gemist dat ze nu samen eigenaar zijn!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:40 schreef Canisfire het volgende:
Het is toch het huis van Nick?
Ludo mag blij zijn dat hij er weer woont![]()
Wanneer was dat? Toen Ludo bankroet was?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan heb jij gemist dat ze nu samen eigenaar zijn!
Dat weet ik wel. Maar zonder Nick was dat niet zo geweestquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan heb jij gemist dat ze nu samen eigenaar zijn!
Verslik je niet als je haar baard in de keel krijgt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:26 schreef Socratestikel het volgende:
Aww kom op! Dat snoetje, dat stemmetje.Ik zou haar opvreten.
Denk maar niet dat Dennis en Daantje het binnen 2 weken komen te wetenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:25 schreef farfavour het volgende:
eindelijk!!!!!! Die verhaallijn begon me nu
echt mijn strot uit te komen.
of hij gaat aan de drankquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:20 schreef pberends het volgende:
Gokje: Robert pakt de eerste beste spiegel en springt erin.
Gokje: Robert bezwangert Laura opnieuw en noemen het kind Arnie Junior
Gokje: Robert vertrekt per direct naar Brazilië naar Linda die daar plotseling wederom vermist is in een tropisch regenwoud
En, je weet het, zo vader zo zoon. Ik weet wel wat Dennis gaat doen als hij erachter komt dat hij op zijn nichtje, zijn zus en zijn moeder heeft liggen presteren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
De vooruitzichten duiden op iets anders, maar het is even afwachten.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Denk maar niet dat Dennis en Daantje het binnen 2 weken komen te weten
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:27 schreef pberends het volgende:
Waarom rot Ludo of Nick niet op uit het huis. Ik weet dat de liefde voor Rosa ver gaat, maar...
Zonder Ludo was er helemaal geen Nick geweestquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Maar zonder Nick was dat niet zo geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |