Gelukkig laat de seniliteit nog even op zich wachten.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik vroeg me al af of je nog wist hoe het moest
you've got emailquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil 't ik wil 't ik wil 't
Maart 2006 in Azië, ergens in 2006 voor USA en EUR...
ikke ikke ikkequote:
Niet zoveel, een oude blesure die even weer zijn lelijk kop laat zien....is alleen irritant _en_ pijnlijk enzow.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:54 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat heb je met je nek gedaan dan?
Jij mag de mijne hebben, want je moet goed eten!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
*kroketjes uitdeel*
Ik wilt ooooooooookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil 't ik wil 't ik wil 't
Maart 2006 in Azië, ergens in 2006 voor USA en EUR...
Een passend statement voor een rockstar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef TehRockstar het volgende:
Lalalala.
Jij hebt het door.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Een passend statement voor een rockstar.
Soms voel je dat soort dingen instinctief aan, he...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:46 schreef TehRockstar het volgende:
Jij hebt het door.
vandaag is de grote dagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:12 schreef davidov het volgende:
wat een activiteit zo midden op de dag
mn kater ontbijtje is klaar... 2 tosti's (ja alweer) met ketchup![]()
laat hem z'n email eens controlerenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is het toch heerlijk als je anderen voor je kunt laten poetsen![]()
Dat is voor iedereen anders. De een vindt het fijn, de ander vindt er niks aan. Weer een ander vindt het vreselijk. Sommige mensen hebben het nog nooit geprobeerd en weer anderen zullen het ook nooit proberen... En dat geldt voor ho's, he's en bi's... Dus zeg het maar: wat vind je er zelf van?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:33 schreef Jaco90 het volgende:
Is anaal genomen worden nou fijn?
Jij vindt het vast fijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:33 schreef Jaco90 het volgende:
het kan erg pijnlijk zijn, als je zorgt dat je ontspannen bent scheelt dat al een hoop, neem de tijd, misschien kun je eerst zelf eens wat proberen, maar begin niet met een fles cola, maar bijv met een kaarsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:33 schreef Jaco90 het volgende:
Niet aansteken, dan he?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het kan erg pijnlijk zijn, als je zorgt dat je ontspannen bent scheelt dat al een hoop, neem de tijd, misschien kun je eerst zelf eens wat proberen, maar begin niet met een fles cola, maar bijv met een kaars
Volgens mij is dat heel onveilig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het kan erg pijnlijk zijn, als je zorgt dat je ontspannen bent scheelt dat al een hoop, neem de tijd, misschien kun je eerst zelf eens wat proberen, maar begin niet met een fles cola, maar bijv met een kaars
grmbl en het begint al goedquote:
gaat het voor 18 uur nog gebeuren?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:44 schreef davidov het volgende:
[..]
grmbl en het begint al goed
* gaat snel maar boekhouding van vereniging bijwerken*
Hoi Semisanequote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Niet zoveel, een oude blesure die even weer zijn lelijk kop laat zien....is alleen irritant _en_ pijnlijk enzow.
aan een blessure?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Semisane
stuur mij eens even een email
wellicht kan ik je er binnenkort op gewoon legae wijze aan helpen![]()
nee niet met blessuresquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:54 schreef error het volgende:
[..]
aan een blessure?
kan je die ook illegaal verkrijgen?
en hoe zie je dan het verschil tussen een legale en een illegale blessure?
*nog zinniger bijdrage lever*
jij zou toch gaan vergaderen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee niet met blessures
maar gaat dus helemaal om het begin van topic en PS2/3 en een specifiek spel![]()
onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gaat het voor 18 uur nog gebeuren?
Ja, da's het probleem. Er staat heu wel een paar gigabyte op dat wegkan, maar dat moet ik eerst luisteren.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's volgens mij meer dan je in 1 jaar kan luisteren![]()
had geen userid gekregen, dus het onderdeel workshop is geskippedquote:
Aan een nek blesure? Voel je je wel helemaal lekker ofzow?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi Semisane
stuur mij eens even een email
wellicht kan ik je er binnenkort op gewoon legae wijze aan helpen![]()
Ooooohoooooh! Kijk dat is wat anders....ik dacht al.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee niet met blessures
maar gaat dus helemaal om het begin van topic en PS2/3 en een specifiek spel![]()
Moeten we voor dit soort vragen niet gewoon een FAQ gaan maken in de OP? Want hoevaak komt deze nou wel niet langs?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:33 schreef Jaco90 het volgende:
gebruik niet met msn adres, maar dat van de u wel zeer bekende firma uit mijn profielquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ooooohoooooh! Kijk dat is wat anders....ik dacht al.Ik zal je wel een berichtje sturen via msn....of jij mij..dat mag ook...enkel...ik msn bijvoorkeur enkel op werkdagen en uren....
MSN is alleen thuis en niet op me werkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Aan een nek blesure? Voel je je wel helemaal lekker ofzow?Denk je nou echt dat ik voor mijn plezier dagen lang met een in_kramp_schietende nek ga rond lopen...pijnstillers en andere troep slikken....
tsk.
![]()
Maarre ik heb het idee dat je dat dus niet bedoelde....althans ik hoop het....voor jou...want ik ben niet te genieten met een auw-nek.![]()
Je hebt toch mijn msn? Althans je was zo brutaal geweest om jezelf aan mijn lijstje te laten toevoegen. Lees; jij had mij toegevoegd aan jou lijstje en ik click altijd op ja bij een nieuw request.
heb je niet ingeschreven voor de special treatment kaarten die verloot worden ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:56 schreef Andyvie het volgende:
Volgens mij ga ik 1 juli gewoon weer naar Sensation White, dus volgende week vrijdag ff kaartjes kopenWie gaan er nog meer?
Tuurlijk! Maar ik ga er niet vanuit dat ik die winquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je niet ingeschreven voor de special treatment kaarten die verloot worden ?
Ah ok....nou ik zal je wel ff een mailtje toe slingeren danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gebruik niet met msn adres, maar dat van de u wel zeer bekende firma uit mijn profiel![]()
Als je dat ding namelijk erg graag wilt hebben dan wil ik wel voor je kijkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah ok....nou ik zal je wel ff een mailtje toe slingeren dan
Ok stoer....wellicht een idee.....nou ik ga naar huis hoor...dag allen ten zame...prettig weekend.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als je dat ding namelijk erg graag wilt hebben dan wil ik wel voor je kijken
tussen 10 en 31 maart zit in namelijk in Vietnam
Niet dat ze dat daar op elke straathoek verkopen maar wellicht wel op het vliegveld van Kuala Lumpur waar we een tussenlanding maken
wrom?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
Game Time Expires: 28 February 06 06:59 CET
en dan moet ik echt stoppen met wow..
FFXII is nog op de PS2, XIII op de PS3quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik wilt ooooooooook![]()
FF is goed....zogoed zelfs dat ik enkel voor dat spel weer een PS2 ga aanschaffen....of een PS3 als die dan al uit is.
reply knopje gevondenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:05 schreef Semisane het volgende:
*Mail geslinger*
Tot de volgende week Semisanequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ok stoer....wellicht een idee.....nou ik ga naar huis hoor...dag allen ten zame...prettig weekend.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
February Sweeps dus er zouden keiveel afleveringen moeten komen maar alle zenders gaan pas in Maart verder.. keivaag!
Je volgt gewoon de verkeerde series.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:37 schreef Andyvie het volgende:
Hoi CDPLigt heel Amerika stil qua series of zo? Geen Veronica Mars, geen The OC...ik voel me helemaal niet opgejaagd dat The OC nog binnen moet komen, terwijl ik weg moet....
Ik volg 13 series.. dont think soquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je volgt gewoon de verkeerde series.
I know;) Maar deze series vind ik leuk. De juiste series nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, juist niet! Kei-goedquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iets mis techje?
Ja, dan moet je ze nu ook even alle 13 opnoemen, he.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik volg 13 series.. dont think so
Ow, dan loopt je smaak gewoon niet synchroon met Amerika...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:57 schreef Andyvie het volgende:
I know;) Maar deze series vind ik leuk. De juiste series niet
Doe k strax ff ok ?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, dan moet je ze nu ook even alle 13 opnoemen, he.
Krijg je zo'n lijstje als vroeger, alle 13 goed!
Druk? Druk? Het is weekend, dan hoor je niet druk te doen!quote:
Voorbereidingen voor t weekendquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Druk? Druk? Het is weekend, dan hoor je niet druk te doen!
Tenzij je een druk weekend hebt, natuurlijk.
klinkt als een arctic monkeys coverquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sugababes - I Bet You Look Good on the Dancefloor
Is t ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:20 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
klinkt als een arctic monkeys cover
House MDquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
We zien je veel te weinig! Maar dat neem ik maar als een goed tekenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:41 schreef keizerpinguin het volgende:
ff hallo kom zeggen!
vriendje is nu sporten ff tijd voor mezelf!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
We zien je veel te weinig! Maar dat neem ik maar als een goed teken
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:46 schreef wonderer het volgende:
Mensen vinden altijd wel wat te zeuren.
Ik ben echt blij voor je dat je een leuke jongen aan de haak hebt geslagen
Geniet ervanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:53 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga voor het eten zorgen man lief komt zo thuis!
Gefeliciteerd. ^^.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Rijk:
Ik heb een lunchdate met Trent
[groupie mode]quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. ^^.
Doe hem de groeten van mij.
Jake was mijn idool al.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[groupie mode]Ik moet m aanraken..hij staat met jake op de foto[/gm]
Neuh, durf je niet, zonder bier.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:28 schreef davidov het volgende:
zow dat was het avond eten....
Binnen een uur de deur uit
Kijken of het piece de resistance nog gaat plaatsvinden voor die tijd... *nagels krassen in tafel*
niet waar!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, durf je niet, zonder bier..
zoals ik al zei, reversed psychology werkt niet op mijquote:
Ja, dat weet ik, dat het niet op jou werkt. Daar heb ik namelijk gelijk in.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:44 schreef davidov het volgende:
zoals ik al zei, reversed psychology werkt niet op mij
Ja is zo'n extra groot en lang bad voor de nieuwe nederlandsche mensch.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:52 schreef DennisMoore het volgende:
Groot bad.
[satire] Gaan Marokkanen in bad?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:56 schreef Ang3l het volgende:
Ja is zo'n extra groot en lang bad voor de nieuwe nederlandsche mensch.
En lang douchen is ook fijn. Mits flinke straal.quote:Ik denk alleen dat ik het niet zo heel erg ga missen want zo extreem vaak gebruik ik 'm niet.
Ik ga wel de badkamer an sich missen aangezien die net zo groot is als de toekomstige woonkamer ongeveer
*gladstrijk*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:51 schreef Ang3l het volgende:
*rimpel rimpel*
Dat was 1,5 uur badderen met Racoon, Anouk & Giphart.
Ik hoop met de handen en niet met een strijkijzerquote:
Ja ik douche altijd vrij lang, vin'k gezellig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:58 schreef DennisMoore het volgende:
En lang douchen is ook fijn. Mits flinke straal.
Oooookay...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:00 schreef Ang3l het volgende:
Ga'k kletsen met mezelf (of een ander als die er ook onder staat) en zingen en nadenken en tekenen op de douchewand
Vind het altijd zo'n waterverspilling, lang douchen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik douche altijd vrij lang, vin'k gezellig.
Ga'k kletsen met mezelf (of een ander als die er ook onder staat) en zingen en nadenken en tekenen op de douchewand
Schoon water wel. Vind het zonde van drinkwater.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
Water kost geen kont. Gas wel.
Ja als je rekening moet houden met anderen is het wel erg vervelend, maar verder vind ik lang douchen lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:05 schreef wonderer het volgende:
Mijn broertje aan de andere kant doucht soms wel een half uur en houdt op werkdagen de douche ongeveer vijf kwartier tot anderhalf uur bezet.
Wat kost een kuub drinkwater dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:07 schreef wonderer het volgende:
Schoon water wel. Vind het zonde van drinkwater.
Geen idee, het gaat ook niet om het geld, gewoon om het idee dat je drinkwater aan het bevuilen bent. Ik wou ook liever dat we zo'n dubbele tap hadden, zodat we de wc door konden spoelen met niet-drinkwater.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat kost een kuub drinkwater dan?
Ik stond dus afgelopen nacht te douchen... wordt het water ineens steeds kouder. Was het op!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:08 schreef Ang3l het volgende:
maar het is zo lekker warm. Alleen dan komt dat onvermijdelijke moment dat de douche uitmoet en je je heel snel moet gaan afdrogen *bibber bibber*
Bij mijn collega hebben ze zo'n regenwaterputdinges waar ze o.a. de wc mee doorspoelen. maar da's verre van ideaal. Bovendien, dat water waar je in doucht dat doen ze gezellig wee zuiveren en komt vervolgens weer schoon je kraan uit. Het is niet alsof het drinkwater daardoor "op" raakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen idee, het gaat ook niet om het geld, gewoon om het idee dat je drinkwater aan het bevuilen bent. Ik wou ook liever dat we zo'n dubbele tap hadden, zodat we de wc door konden spoelen met niet-drinkwater.
Paar jaar terug gehad. Ouders op vakantie, ik wilde douchen, koud water (was ergens begin maart of zo). Printplaat van de cv doorgebrand. Kom ik na een dag werken thuis, broer zou monteur bellen. "Nah, geen zin..." Dus vier dagen koud water. Gelukkig in de keuken hebben we een aparte boiler, dus kon wel met warm water wassen. Maar wat ga je een douche missen, zeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik stond dus afgelopen nacht te douchen... wordt het water ineens steeds kouder. Was het op!
Bleek m'n thermostaat al op de Eco-stand gesprongen te zijn, en dan stopt ie met verwarmen van tapwater...
Maar dat zuiveren kost wel geld en moeite en zo. En nog maar 1% van het water op aarde is zoet... kweenie hoor, dan maar wat minder lang douchenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mijn collega hebben ze zo'n regenwaterputdinges waar ze o.a. de wc mee doorspoelen. maar da's verre van ideaal. Bovendien, dat water waar je in doucht dat doen ze gezellig wee zuiveren en komt vervolgens weer schoon je kraan uit. Het is niet alsof het drinkwater daardoor "op" raakt.
*huiver*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb op vakantie in Frankrijk een week lang in een huisje gezeten zonder warm douchewater. Dat was flessen water vullen en 's ochtends in de zon zetten en je dan daar s'avonds mee wassen, of pannetjes water verwarmen op een pitje. Om nog maar te zwjgen over 's ochtends wassen met het dan nog koude water uit de pomp. Of met je kop vol shampoo de rivier in springen
Wordt je haar zo lekker touwig vanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:18 schreef Ang3l het volgende:
Dan douchen we toch lekker met zout water
Scrubt goed.
Eey, een week was ook meer dan genoeg!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
*huiver*
Niet aan mij besteed, dat soort vakantiesIk eis goede sanitaire voorzieningen
Dan hebben ze wel weer een handige gadget op de kraan zitten die ter plekke zout naar zoet tovertquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wordt je haar zo lekker touwig vanMaar douchen, prima. Drinken wordt lastiger...
Ow ik krijg ook geen schuldgevoel [egoistische modus] Ik krijg toch geen kids en ik leef nu, dus ik ga nu ook LEVEN.[/egoistische modus]quote:Probeer niemand overigens een schuldgevoel aan te praten of zo... ik ervaar het zo nu eenmaal.
Geilll....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:24 schreef Ang3l het volgende:
Maar als je wilt mag je best mijn douchewater opdrinken hoor, if it makes you feel better
Brrrrrrquote:
In zo'n flesje, met een labeltje: Ang3l's badwater. En dan af en toe een klein slokje nemen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Brrrrrr
Had ik dat badwater nou maar bewaard
Da's wel het minste ja...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:27 schreef DennisMoore het volgende:
Badwater met huidschilfers.
Ik pies niet in bad, dat scheelt weer hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:27 schreef DennisMoore het volgende:
Badwater met huidschilfers.
Enne... dat... andere?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik pies niet in bad, dat scheelt weer he
Ja eey halloquote:
Ik wel onder de douche.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik pies niet in bad, dat scheelt weer he
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
[update] Homo davidov is uit de kast, over! *krrrrch* [/update].
Oooow, was DAT waar hij zo tegenop zag?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
Woei! Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij zijn daar ook wel liefhebbers voor te vindenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik wel onder de douche.
Maar da's normaal.
Pas als je begint te schijten onder de douche, moet je eens nadenken waar je mee bezig bent.
Cool. Ben blij voor hemquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:36 schreef DennisMoore het volgende:
Hij stuurde een korte sms, vandaar.
En ik mocht het hier vertellen als het was gelukt..
Verhaal volgt later wel evt.
Mja, hij's nog niet klaar.quote:
*snapt dat niet*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, hij's nog niet klaar.
Hij heeft 't er volgens mij binnen een paar minuten uitgegooid, en is 'm toen snel gepeerd.
Er zal dus nog wel een 'goed gesprek' volgen, gok ik.
Ah.. jij hebt 'm ook gehadquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:36 schreef DennisMoore het volgende:
Hij stuurde een korte sms, vandaar.
En ik mocht het hier vertellen als het was gelukt..
Verhaal volgt later wel evt.
Volgens mij niet hoor...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
*snapt dat niet*
Maar ik hoop niet dat gebeurt waar hij bang voor was.
Da's dan weer niet bijster snugger natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij heeft 't er volgens mij binnen een paar minuten uitgegooid, en is 'm toen snel gepeerd.
Haaaaaaaaaaaaaaj.quote:
ohhw daarvoor moest je helemaal naar westfall hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaj.
Ik heb aquatic form vandaag gekregen
Voor maartquote:
Balvenie 12?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:10 schreef DennisMoore het volgende:
Vrouw bij de slijter: "Kunt u mij vertellen welke whisky een beetje zacht van smaak is? En het moet wel een oude zijn."
Snob..
Het zal wel een cadeautje geweest zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:13 schreef wonderer het volgende:
Balvenie 12?
Of wilde ze iets in haar mond dat even oud was als zij?
Was ook leuk bij de B&A DVD's jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het zal wel een cadeautje geweest zijn..
Da's altijd leuk... iets speciaals kopen, en wanneer ze vragen of het een cadeautje is, nee zeggen..
Eh... okee...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:29 schreef Burner82 het volgende:
hoikheb een paar klote dagen achter de rug, frank komt morgen niet, dus ik ga nu naar de kroeg en zuipen
doei
dat hoop ik...quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:00 schreef Vlarp het volgende:
NathaN is back
O ja, hallo..Ik ben hoofdpijn
hey naat.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:52 schreef NathaN het volgende:
[..](ook naar Markie-M
)
Hoofdpijn zijn klinkt wel heel pijnlijk...
BTW, House MD roeleert inderdaad grote tijd!
Hey, Jer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:55 schreef Jerruh het volgende:
hey naat.
waarom zwaai je eigenlijk naar M-M, terwijl die hier al in geen dagen is geweest?.
WHOW Jaaaaaaaaquote:
Hallo Xiancequote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:25 schreef Xiance het volgende:
*binnen strompel*
zooooo 15 uur horeca achter de rug, ik ben er weer *zwaai*
chaotisch is wel een passende omschrijving voor mijn dag op een saai kantoorquote:
*ook zwaai*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:25 schreef Xiance het volgende:
*binnen strompel*
zooooo 15 uur horeca achter de rug, ik ben er weer *zwaai*
Nergens over, as usualquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:34 schreef purmernoord het volgende:
hoi, ik ben er ook, waar gaat het over vanavond?
Topic deel 12.631 ondertussen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:44 schreef Weemz het volgende:
Is er een heel topic over Religie & Homosexualiteit dan?
ja in elk geval dezequote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:44 schreef Weemz het volgende:
Is er een heel topic over Religie & Homosexualiteit dan?
heeft Veenendaal ook ene AKO/Buna winkel op het station, meestal kan je die daar wel vinden. of heeft de goegemeente zoveel invloed dat ze deze daar niet neer mogen/durven leggenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:48 schreef wonderer het volgende:
Sj, weet jij waar ik in Veenendaal de Gay and Night kan halen?
Weemz, check mijn AT
Mwah, de Squeeze en de Expreszo enzo zijn gewoon te verkrijgen. De Gaykrant ook geloof ik...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft je Veenendaal ook ene AKO/Buna winkel op het station, meestal kan je die daar wel vinden. of heeft de goegemeente zoveel invloed dat ze deze daar niet neer mogen/durven leggen
Wij hebben hier in Oss ook alleen maar zo'n servicepunt met snackbar meisjes die ook af en toe een kaartje mogen verkopenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:00 schreef Sunjammer het volgende:
Ik bedoel maar.
Er staat een artikel in over de jongens van Sweet Charityquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:03 schreef Sunjammer het volgende:
Ik vind het allemaal niet zo belangrijk. Ik lees die bladen eigenlijk niet (meer).
Gequote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
nog nooit werd ik eerste altijd, 2de of 3de
nooit een 10 altijd een 8
maar vanavond op het monologenfestival in Eindhoven
werd ik eerste en ik ben heel blij![]()
Nou feli hoor!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
Stephen is niet "nergens over"quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:08 schreef Sunjammer het volgende:
Die bladen zijn allemaal hetzelfde tegenwoordig: gaat nergens over.
Goed gedaan. Verdiend.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
Dag geloof ik graagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:38 schreef Andyvie het volgende:
Dat Piazza Torino is best erg gezellig op Utrecht Centraal. Verder ben ik weer veilig bij mijn ouders gearriveerd, dus het weekend is nu echt begonnen
Alleen zooooo koudquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:38 schreef Andyvie het volgende:
Dat Piazza Torino is best erg gezellig op Utrecht Centraal. Verder ben ik weer veilig bij mijn ouders gearriveerd, dus het weekend is nu echt begonnen
Hij werd, zeg maar, uitgezonden?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:51 schreef Xiance het volgende:
mijn dag was ook chaos Stoekie..
een van onze uitzendkrachten is zomaar weg gelopen :|
Gevolg.. ikke ben maar gebleven, ben nu redelijk gesloopt, maar ach t was de moeite waard
juist exactly hetzelfde gevoel hierquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:51 schreef Xiance het volgende:
mijn dag was ook chaos Stoekie..
een van onze uitzendkrachten is zomaar weg gelopen :|
Gevolg.. ikke ben maar gebleven, ben nu redelijk gesloopt, maar ach t was de moeite waard
ik krijg ze alleen maar aan de telefoon en dan vallen ze toch vooral negatief op door hun gebrek aan kennis. Dus dat gevoel kan ik dan niet met je delen DMquote:
Hopelijk niet naar Uruzgan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:58 schreef Xiance het volgende:
ZIJ heeft zichzelf, verzonden, so to speak
Oh, okay. Maar ik heb er de afgelopen weken een paar begeleid.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:01 schreef Stroekie het volgende:
ik krijg ze alleen maar aan de telefoon en dan vallen ze toch vooral negatief op door hun gebrek aan kennis. Dus dat gevoel kan ik dan niet met je delen DM![]()
Volgens mij moesten we maar eens een dagje wisselenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, okay. Maar ik heb er de afgelopen weken een paar begeleid.
Een mannetje van 19, en een stoer kereltje van 22, en maandag begint een pienter menneke van 26 ofzo (die misschien nog wel 's homo kon wezen ook)...
Mij hoor je niet klagen..
Dat valt dan gelukkig weer meequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:10 schreef DennisMoore het volgende:
Krijg je zo'n miepige zeur-sfeer van.
wat heb je gezien dan, dat je er zo enthousiast over bent?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Prime: wat kan een film die niet geniaal maar wel erg goed is zó mooi eindigen..ik zat met waterige ogen.
Het einde is erg mooi..en geeft je 2 dingen mee..je mag zelf eruit halen wat je wilquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat heb je gezien dan, dat je er zo enthousiast over bent?
We zijn met 2 mannen tussen 25 meiden en ik moet zeggen dat er totaal geen miepige zeur-sfeer hangt. Het gaat er bij ons juist heel grof aan toe soms. Erg gezellig hoor!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:10 schreef DennisMoore het volgende:
Dames? Nee, daar hebben we er al veel te veel van. Krijg je zo'n miepige zeur-sfeer van.
Ben blij dat er onlangs veel heren zijn aangenomen..
"noteert" op de to watchlistquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het einde is erg mooi..en geeft je 2 dingen mee..je mag zelf eruit halen wat je wil
Mwjah..je moet er van houden. Het is echt een middle of the road filmpje..tot het eindequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"noteert" op de to watchlist
maar nu eerst wachten op Munich die staat voor morgenavond gepland
Poesie Miauwquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
plopperdeplopperdeplop..
we zijn erachter gekomen dat het om 4 katten gaat..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Poesie Miauw
verdwijn eens gauw?
of hebben jullie het hem al duidelijk kunnen maken ?
OMG geterroriseerd door een heel leger van die beestenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
we zijn erachter gekomen dat het om 4 katten gaat..![]()
Ja toch jammer dat hij ondanks onze aansporingen toch niet een eigen topic reeks begonnen is met www weetjes of zo als titel met allemaal van zulke wijsheden en zaken uit de Enkhuizer almanat of de werkingswijze van Haarlemmer oliequote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:30 schreef wonderer het volgende:
Elke keer als ik nasi opwarm, moet ik aan G_E denken...
Of wachten tot het paarseizoen voorbij gaat...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
OMG geterroriseerd door een heel leger van die beesten
dan maar op zoek naar een jachthond ?
Ja dan zijn kunstof kozijnen met dubbelglas echt een uitkomstquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of wachten tot het paarseizoen voorbij gaat...
Something's bothering me...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:40 schreef wonderer het volgende:
Want?
meest veilige/saaie optie dan maar en dan is gaan slapen ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*ik moet of slapen..of een dagboek kopen..of een vriend bellen..of iets heel doms doen waarvan ik weet dat t niets uithaalt en alles alleen maar verslechtert*
Ik heb al een vriend om mee te kletsen..that'll do ..en dan slapen hopelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
meest veilige/saaie optie dan maar en dan is gaan slapen ?
of bothered het zo veel dat het straks piekeren en malen wordt want dan kan je beter in je bed nog even een stuk uit een boek lezen of zo om op die manier gedachten te verzetten en tot rust te komen. Althans dat werkt bij mij in zulke gevallen wel goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb al een vriend om mee te kletsen..that'll do ..en dan slapen hopelijk.
Hier niet met mn ADHD met Asperger trekkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of bothered het zo veel dat het straks piekeren en malen wordt want dan kan je beter in je bed nog even een stuk uit een boek lezen of zo om op die manier gedachten te verzetten en tot rust te komen. Althans dat werkt bij mij in zulke gevallen wel goed
Sweet Dreams Wondererquote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:54 schreef wonderer het volgende:
Ik ga naar bed. Truste mannen.
Sweet Dreams CDPquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kga nu toch maar slapen. Morgen maar eens aanzien hoe k dr dan over denk.
Thnx..i doubt it'll workquote:
maar het valt ook niet altijd mee om een "wijs" besluit te nemen bij een interne tweestrijdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Note to self:
Niet doen wat t hartje schreeuwt, maar wat t brein fluistert
Ik stond daar maar wat in de woonkamer en ik dacht "zeg het zeg het!" maar ik hoorde het mezelf al zeggen, het klonk in mn hoofd enorm stom/slecht en slikte het weer in... mn ouders begonnen over lichtjes voor op de fiets (Stond op het punt om weg te gaan) en deed dus alsof ik boven nog eens ging zoeken. Kwam weer de woonkamer in, en hetzelfde als de vorige keer. 3e keer echter....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kom zelf maar in die situatie ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
*snapt dat niet*
Maar ik hoop niet dat gebeurt waar hij bang voor was.
quote:
Alles in stapjes.... laat ze eerst maar bijkomen van de verrassing en ze er aan wennen dat het gewoon zo is ipv de gewoonlijke lading vervelende vragen op me af te vuren "weet je het zeker? voel je niks voor vrouwen? doe je wel voorzichtig"quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's dan weer niet bijster snugger natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |