Gelukkig laat de seniliteit nog even op zich wachten.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik vroeg me al af of je nog wist hoe het moest
you've got emailquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil 't ik wil 't ik wil 't
Maart 2006 in Azië, ergens in 2006 voor USA en EUR...
ikke ikke ikkequote:
Niet zoveel, een oude blesure die even weer zijn lelijk kop laat zien....is alleen irritant _en_ pijnlijk enzow.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:54 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat heb je met je nek gedaan dan?
Jij mag de mijne hebben, want je moet goed eten!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
*kroketjes uitdeel*
Ik wilt ooooooooookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil 't ik wil 't ik wil 't
Maart 2006 in Azië, ergens in 2006 voor USA en EUR...
Een passend statement voor een rockstar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef TehRockstar het volgende:
Lalalala.
Jij hebt het door.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Een passend statement voor een rockstar.
Soms voel je dat soort dingen instinctief aan, he...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:46 schreef TehRockstar het volgende:
Jij hebt het door.
vandaag is de grote dagquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:12 schreef davidov het volgende:
wat een activiteit zo midden op de dag
mn kater ontbijtje is klaar... 2 tosti's (ja alweer) met ketchup![]()
laat hem z'n email eens controlerenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is het toch heerlijk als je anderen voor je kunt laten poetsen![]()
Dat is voor iedereen anders. De een vindt het fijn, de ander vindt er niks aan. Weer een ander vindt het vreselijk. Sommige mensen hebben het nog nooit geprobeerd en weer anderen zullen het ook nooit proberen... En dat geldt voor ho's, he's en bi's... Dus zeg het maar: wat vind je er zelf van?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:33 schreef Jaco90 het volgende:
Is anaal genomen worden nou fijn?
Jij vindt het vast fijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:33 schreef Jaco90 het volgende:
het kan erg pijnlijk zijn, als je zorgt dat je ontspannen bent scheelt dat al een hoop, neem de tijd, misschien kun je eerst zelf eens wat proberen, maar begin niet met een fles cola, maar bijv met een kaarsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:33 schreef Jaco90 het volgende:
Niet aansteken, dan he?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het kan erg pijnlijk zijn, als je zorgt dat je ontspannen bent scheelt dat al een hoop, neem de tijd, misschien kun je eerst zelf eens wat proberen, maar begin niet met een fles cola, maar bijv met een kaars
Volgens mij is dat heel onveilig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het kan erg pijnlijk zijn, als je zorgt dat je ontspannen bent scheelt dat al een hoop, neem de tijd, misschien kun je eerst zelf eens wat proberen, maar begin niet met een fles cola, maar bijv met een kaars
grmbl en het begint al goedquote:
gaat het voor 18 uur nog gebeuren?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:44 schreef davidov het volgende:
[..]
grmbl en het begint al goed
* gaat snel maar boekhouding van vereniging bijwerken*
Hoi Semisanequote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:58 schreef Semisane het volgende:
[..]
Niet zoveel, een oude blesure die even weer zijn lelijk kop laat zien....is alleen irritant _en_ pijnlijk enzow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |