Ik hoorde dat Seedorf af wil bouwen bij Feyenoord, omdat Pierre dat wil!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iedereen nou eens kappen over het gelul over Seedorf. Die gozer komt NIET terug![]()
Als je je eraan irriteert, blijft dan in je eigen topicquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iedereen nou eens kappen over het gelul over Seedorf. Die gozer komt NIET terug![]()
ga AUB in je eigen topic reageren...havenslaafquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik verwacht van wel, evenals Lindgren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het trouwens de bedoeling dat de Mul volgend seizoen weer terug komt naar Ajax?
10 maartquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hey Urquhart ik zie nu je avatar, wanneer begint "Wie is de Mol" weer?
Is het trouwens de bedoeling dat jij ooit nog 1 x post hier?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het trouwens de bedoeling dat de Mul volgend seizoen weer terug komt naar Ajax?
Toch geeft het aan dat het terughalen van spelers niet echt vaak succesvol heeft uitgepakt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Litmanen zat ook niet meer op z'n oude niveau, maar die kon voor niemand wat fout doen..
Maar goed die had z'n naam natuurlijk mee![]()
Ik denk dat je hiermee een uitnodiging plaatst.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:02 schreef SoA-Holic het volgende:
Is het trouwens de bedoeling dat jij ooit nog 1 x post hier?
liever nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:03 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik denk dat je hiermee een uitnodiging plaatst.
Sukkelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zou het niet gek vinden als ze hem kopen, Perez is ook een nummer 10 die ze gaan misbruiken aan de vleugel.
Oke.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jari was ook wel een uitzondering hoor, de wedstrijden die ie speelde waren gewoon goed tot uitstekend. Die goal tegen Romaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:02 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Toch geeft het aan dat het terughalen van spelers niet echt vaak succesvol heeft uitgepakt.
Ik noem een Aron Winter, Frank Verlaat, Litmanen.. uitzondering was misschien Richard Witschge.
Helaas waren die wedstrijden die hij speelde schaars...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:28 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Jari was ook wel een uitzondering hoor, de wedstrijden die ie speelde waren gewoon goed tot uitstekend. Die goal tegen Roma![]()
Ik zie Bouma en Seedorf echt niet komen hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:36 schreef -Wolf- het volgende:
Sinds wanneer bepaalt Stam het aankoopbeleid bij AJAX eigenlijk? Eerst Bouma... nu Seedorf?
Doe ff rustig man...laat hem gewoon lekker gaan dit vind hij alleen maar leuk.quote:
Ik ook niet, maar de geruchtenstroom lijkt steeds voort te komen uit Stam.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik zie Bouma en Seedorf echt niet komen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |