Dat kan helemaal niet joh, evolutie is onzin - het is toch quatsch om te denken dat iets begint in een bepaalde vorm, en dan in de loop van de tijd compleet verandert ???quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:48 schreef _arnie_ het volgende:
het mooie van geloven is dat je gelooft dat God de wereld geschapen heeft terwijl je weet dat de wereld ge-evolueerd is tot zijn huidige vorm...
Verbonden aan het geheel en toch onafhankelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:42 schreef Jayvon het volgende:
[..]
Ik zou dat toch anders willen stellen
Werken doe je voor je ego , je gaat met God.
Wij zijn verbonden zodat wij onafhankelijk kunnen zijn.
Klinkt allemaal heel vreemd natuurlijk![]()
Nee dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:52 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet joh, evolutie is onzin - het is toch quatsch om te denken dat iets begint in een bepaalde vorm, en dan in de loop van de tijd compleet verandert ???
Ik bedoel, een mens blijft toch ook altijd exact hetzelfde als ie was op het moment van geboorte ?![]()
Was ook niet helemaal serieus bedoeldquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:43 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik denk niet dat God een hoofd heeft.
jouw hersens wel blijkbaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:52 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet joh, evolutie is onzin - het is toch quatsch om te denken dat iets begint in een bepaalde vorm, en dan in de loop van de tijd compleet verandert ???
Ik bedoel, een mens blijft toch ook altijd exact hetzelfde als ie was op het moment van geboorte ?![]()
Ja, precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:52 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, precies hetzelfde.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gatverdamme, als er één iemand is bij wie ik niet verwacht dat ze gaat baggeren met ranzige plaatjes ...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, precies hetzelfde.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zie een baby en een oma.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:10 schreef MrBean het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen hier thuis achter de pc zit.
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik zie een baby en een oma.
Is dat ranzig?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:12 schreef Biancavia het volgende:
GETVER!
Nee, dat plaatje was inderdaad niet goed!
Ja.quote:
quote:Warning: do not link directly to images on this site.
Ik vond het al niet bij jou passenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:12 schreef Biancavia het volgende:
GETVER!
Nee, dat plaatje was inderdaad niet goed!
Ik schrok er zelf net ook heel erg van!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik vond het al niet bij jou passen
Maar ik schrok dus ff, ik kan niet goed tegen schokerende foto's. Was niet persoonlijk bedoeld dus.
Zo'n foto haalt me uit het element. Ik zou dus ook niet op de eerste hulp kunnen werken, dat laat ik aan anderen over
Ja, ik zie het.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:16 schreef MrBean het volgende:
Dan krijg ik nog steeds achilles.jpg hoor
Gut, je was volgens mij de eerste die 'm doorhad, de rest was niet zo snuggerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, precies hetzelfde.
[afbeelding]
Rare prothese.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:23 schreef MrBean het volgende:
Ik dacht dat Biancava bedoelde dat die oma een prothese had in d'r voet.En dat ze dus niet hetzelfde is gebleven.
Foutje gewoonquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik schrok er zelf net ook heel erg van!
Ik wist niet hoe snel ik het weg moest halen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |