Ja of in een graftak ge-edit wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:38 schreef Alexxxxx het volgende:
whehe, door het slotje een pisvlek genoemd worden, het zal je maar overkomen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja of in een graftak ge-edit worden
Fascistquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh wacht, had ik nu aangevinkt dat die post aalleen doro modjes ge-edit kon worden?
Lam zonder te zuipen?quote:
Nou hoeft het al niet meer hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, sorry gaat automatisch, ik zla hem ppogen te ontgrendleen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, ik maka zlef stoffen aan. nooit gemekrt?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:
slechte gewoonte, roken
ja euhquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:53 schreef Hugster het volgende:
En hoe serieus zijn die dronken/stoned buien van jou zonder iets tot je te nemen?![]()
goddank wel, moet er niet aan denken dit te hebben op fiets of bij wekr op heftruck oidquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:57 schreef Hugster het volgende:
![]()
![]()
En dat komt meestal s'nachts opzetten?
isie online?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:59 schreef Hugster het volgende:
Ik heb zin in een meesterlijk lange nachtpost van PNG
nee ;s) denk ik kan me nu niet herinneren iig ;Dquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:01 schreef Hugster het volgende:
En wat vaag
Al eens lotgenoten getroffen?
nostalgiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:46 schreef Mukie het volgende:pia Zadora en die jackson tuup
and when the rains begins to fall
![]()
Ben nog wat hyper van gisteren
de opa's en oma's van de SC zijn weer bezigquote:
nee, flesje palm, da's alles gewoon een maandagmorgen gevoel, geen zin om m'n nest uit te komen enzoquote:
maak me vrolijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:49 schreef Hugster het volgende:
het is echt hondenweer hier zeg![]()
het strort van de regen, koud, somber
daar heeft het weer dan weer niets mee te makenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:00 schreef Klonk het volgende:
ik had meer iets met tieten in gedachte
waarom playboy kopen als het internet bestaatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:01 schreef vlad het volgende:
[..]
daar heeft het weer dan weer niets mee te maken![]()
koop een playboy![]()
ja godver, waarom dan zeuren over tieten en niet gewoon googlen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom playboy kopen als het internet bestaat![]()
stormlooptopicquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:02 schreef Tjabbo het volgende:
Ff topic gemaakt voor ThaFreak
Ben jij ooit je rijbewijs kwijtgeraakt door...
krijg je ineens zin in zomer he?quote:
heeft ie geen tijd voorquote:
In chersonissos zekerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:05 schreef vlad het volgende:
[..]
krijg je ineens zin in zomer he?![]()
![]()
lekker afgelegen stuk strand zoeken en dan zonsondergang kijken met din![]()
quote:
Je had het over een afgelegen stuk strandquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:14 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
zat eigenlijk meer te denken aan giethoorn![]()
al weet ik ook een mooi plekje in Vancouvermaar dat is dan weer een redelijk eind fietsen
![]()
Gisteren even wezen spelen met een Sub GTT in een R32quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
TF rijbewijs kwijt dan, tjab?
slechte ervaring?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je had het over een afgelegen stuk strandNiet over een netwerk van een zooi kleine kut slootjes
sletjequote:
Nee, maar ik kan wel romatischere plekken verzinnenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:19 schreef vlad het volgende:
[..]
slechte ervaring?![]()
je moet de weg wetendan zijn er best leuke kleine strandjes te vinden die maar weinig anderen weten te vinden
![]()
ik ben gewoon wat minder creatief zeg maarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel romatischere plekken verzinnen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gisteren even wezen spelen met een Sub GTT in een R32
Toen ze hem nadat hij ze eruit gereden had inhaalden kwam er een stoppolitie bordje omhoog
Hij heeft aan de 240 km/h gezeten maar z'n gemiddelde was geklokt op 184 km/h![]()
daar heb ik al tijden zin inquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:05 schreef vlad het volgende:
[..]
krijg je ineens zin in zomer he?![]()
![]()
lekker afgelegen stuk strand zoeken en dan zonsondergang kijken met din![]()
Kan ook in Belgie of Stevensweertquote:
Nog nooit geweestquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
in zeeland wonen heeft zo zijn voordelen
klant maar tevens goede kennis van me!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
lekker dan
hoe komt hij aan die R32 trouwens?
Als ze je piek genomen hadden, had men ook de auto in beslag kunnen nemenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
klant maar tevens goede kennis van me!
ding is een beetje gekieteld dus het geluid wat er normaal uitkomt is nog veeeeeeel mooier, tja en dat lokt best wel uit moet ik zeggen, vooral als er een subaru achter je komt rijden!
liever opgegeten door de leeuwen dan te werken voor de zeeuwenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
in zeeland wonen heeft zo zijn voordelen
he maat, ik zal jou eens afzinken. Kan je genieten van een echt zee uitzicht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:40 schreef Richboy het volgende:
[..]
Leuke lange rechte wegen daar!
Maar verder mogen ze het afzinken.
ze vroegen wel als de beelden mochten worden gebruikt maar daar heb ik nee tegen gezegt, ligt een beetje gevoelig met de auto en reclame wat erop zitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
TF, het was toch wel van wegmisbruikers of blik op de weg hè!!
ik wil wel "bewijs" zien![]()
He 'homeboy', zal ik jou 'ns betonnen schoentjes aanmeten voor de dijk breekt?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
he maat, ik zal jou eens afzinken. Kan je genieten van een echt zee uitzicht.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ze vroegen wel als de beelden mochten worden gebruikt maar daar heb ik nee tegen gezegt, ligt een beetje gevoelig met de auto en reclame wat erop zit![]()
voel je je nou een echte italiaanse gangsterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:48 schreef Richboy het volgende:
[..]
He 'homeboy', zal ik jou 'ns betonnen schoentjes aanmeten voor de dijk breekt?
niet iedere auto kunnen ze in beslag nemenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:41 schreef Richboy het volgende:
[..]
Als ze je piek genomen hadden, had men ook de auto in beslag kunnen nemen
wh00tquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:49 schreef BoJo het volgende:
zo wat was ik irritant gisteren, maar dat had een reden![]()
![]()
ik was nl. zenuwachtig voor vanmorgen, had nl. afspraak met makelaar en hypotheek adviseur.![]()
Als het goed is ga ik het eerste kwartaal van 2007 op mezelf in mijn eigen betaalde woninkje![]()
![]()
* BoJo te blij op het moment![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:49 schreef BoJo het volgende:
![]()
ik was nl. zenuwachtig voor vanmorgen, had nl. afspraak met makelaar en hypotheek adviseur.![]()
Als het goed is ga ik het eerste kwartaal van 2007 op mezelf in mijn eigen betaalde woninkje![]()
![]()
Nee, jij voelt je een zeeuwse gangster.... Volgens mij ben jij zo'n type waar ik echt een schijthekel aan heb.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
voel je je nou een echte italiaanse gangster
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:51 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nee, jij voelt je een zeeuwse gangster.... Volgens mij ben jij zo'n type waar ik echt een schijthekel aan heb.
mjah ik heb nog tot 2007quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:51 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
Nu kan de woningprullaria-uitzoekgekte helemaal losbarsten!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeli bojoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:49 schreef BoJo het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:49 schreef BoJo het volgende:
![]()
![]()
http://www.arena-park.nlquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:52 schreef Richboy het volgende:
BoJo, waar ga je wonen?
gaan we bij bojo meetenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:49 schreef BoJo het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:48 schreef Richboy het volgende:
[..]
He 'homeboy', zal ik jou 'ns betonnen schoentjes aanmeten voor de dijk breekt?
lekker dicht bij Villa ArenA welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:56 schreef BoJo het volgende:
als ik op die site kijk, blok 5 werd dus vorig jaar verkocht, blok 1 is het laatste en die is nog niet af. Ben er net nog langs gereden![]()
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
http://www.arena-park.nl
vorig jaar zou ik in blok 5 komen maar toen was er van alles mis gegaan. Maar ze maken 5 blokken daar naast elkaar, en blok 1 heb ik nu een optie op een woning op de eerste verdieping en heeeel misschien eentje op de 7de (wat ik liever heb) maar ze gingen die persoon bellen die daar een optie op heeft staan. Dus ff hopen. Maar goed die op de eerste verdieping is ook niet verkeerd![]()
* BoJo zich maar weer aanmeldt bij de schiet verenigingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:59 schreef Fugie het volgende:
heel de dag van die hooligans voor je deur strax bo
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja steek wagentje mee![]()
gelijk langs de media markt![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:03 schreef BoJo het volgende:
oke ik ga maar eens richting werk, daar verder stuiteren tot 20:00![]()
tot straks![]()
![]()
gewoon ervoor kiezen om kaal te worden zoals ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:48 schreef Hugster het volgende:
ik zit te twijfelen of ik weer naar die luxe zal gaan
kan je weer een dagdeel voor uittrekkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:48 schreef Hugster het volgende:
ik zit te twijfelen of ik weer naar die luxe zal gaan
Nog eventjes nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:49 schreef vlad het volgende:
[..]
gewoon ervoor kiezen om kaal te worden zoals ik![]()
Iddquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
kan je weer een dagdeel voor uittrekken
cross dames snowboarden op 2, kunstschaatsen op eurosport.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:52 schreef Fugie het volgende:
wat is er nu bezig bij de olympische spelen
wat een hoere weer.....regen regen en nog eens regenquote:
of vet crossquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
cross dames snowboarden op 2, kunstschaatsen op eurosport.
ik ookquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:15 schreef Mukie het volgende:
ben benieuwd BoJo hoe het strakkies gaat uitzien
http://www.pcmedia.nl/cdrom/11276.htmquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ook![]()
Ik ga zo'n huis inricht prog zoeken![]()
![]()
[afbeelding]
ga het natuurlijk mooier inrichtingen dan hier boven maar dit word hem![]()
Daarbij ook mijn eigen parkeerplek in de garage en een berging![]()
bad erin zettenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ook![]()
Ik ga zo'n huis inricht prog zoeken![]()
![]()
[afbeelding]
ga het natuurlijk mooier inrichtingen dan hier boven maar dit word hem![]()
Daarbij ook mijn eigen parkeerplek in de garage en een berging![]()
kopen *ril*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
http://www.pcmedia.nl/cdrom/11276.htm
http://www.pcmedia.nl/cdrom/11416.htm
met bubbelsquote:
thanksquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:12 schreef M5 het volgende:
* topic terug leest..
Gefeliciteerd BoJo[afbeelding]
Geloof me, als je straks een mooi vrouwtje aan de haak slaat is een jacuzzi echt wel teringGeil!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn ouders hebben al 5 of 6 jaar zo'n bubbelbad, en ik gebruik hem nooit![]()
Visio heb ik op mijn werk laptop... ooit een keer aangevraagd voor wilde plannen met flowcharts enzo. Uiteindelijk geen fuck mee gedaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je kan ook visio gebruiken
gratis te verkrijgen via de newsgroepen
Mjah ooit welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nu nog een plasma was de deal eh
Dan gaat je Toshiba LCD naar de slaapkamer
ik heb mijn kamers ontworpen met visioquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Visio heb ik op mijn werk laptop... ooit een keer aangevraagd voor wilde plannen met flowcharts enzo. Uiteindelijk geen fuck mee gedaan![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:49 schreef BoJo het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:43 schreef Hugster het volgende:
* Hugster boek, pen en dranghekkken alvast weer klaar gaat zetten
was mn 7e les geloof ik, of 8e.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:47 schreef PeuRac het volgende:
Feli Alexxxxx, hoeveel less heb je ondertussen eigenlijk gehad? En welke speciale dingen heb je al gedaan?
zooo lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn ouders hebben al 5 of 6 jaar zo'n bubbelbad, en ik gebruik hem nooit![]()
hihihih ja in die tijdquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik haat mijn naam!
Gepost door: KruX Redactie - Bron: RTL-Nieuws
Gepubliceerd: vrijdag 20 januari 2006 - 13:10
Peaches Honeyblossom Michelle Charlotte Angel Geldof
De dochter van de Ierse zanger en activist Bob Geldof vindt dat haar ouders haar een 'belachelijke' naam hebben gegeven.
Achtervolgd
En een beetje gelijk heeft ze wel, de 16-jarige Peaches Honeyblossom Michelle Charlotte Angel Geldof. In het blad Smash Hits zegt Peaches dat zij haar hele leven 'achtervolgd is door die gekke naam'. Peaches is niet de enige in het gezin die een wat uitzonderlijke naam heeft. Haar zusjes heten Fifi Trixibelle en Pixi.
En dan heeft zij ook nog een halfzusje - uit de relatie van haar moeder Paula Yates met INXS-zanger Michael Hutchence - dat de naam Heavenly Hiraani Tiger Lily heet.
Moon Unit
Ook andere beroemdheden hebben hun kinderen aparte namen gegeven. Uit een recent onderzoek bleek dat de ondervraagden de naam van de dochter van zanger Frank Zappa (Moon Unit) het bizarst vonden. Op de tweede plaats kwam dochter Apple van actrice Gwyneth Paltrow.
[afbeelding]
Stomme kuthippies ook altidjWat zulln onze kinderen ook een hekel aan hu namen krijgen
Visio is alleen qua bematen enzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je kan ook visio gebruiken
gratis te verkrijgen via de newsgroepen
Je let deze keer zeker wel goed op of ze niet nog een keer zo'n fout makenquote:
Als iemand zich zo aan mij zou voorstellen zou ik vragen of zijn/haar ouders een hekel aan hem/haar hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik haat mijn naam!
Gepost door: KruX Redactie - Bron: RTL-Nieuws
Gepubliceerd: vrijdag 20 januari 2006 - 13:10
De dochter van de Ierse zanger en activist Bob Geldof vindt dat haar ouders haar een 'belachelijke' naam hebben gegeven.
Achtervolgd
En een beetje gelijk heeft ze wel, de 16-jarige Peaches Honeyblossom Michelle Charlotte Angel Geldof. In het blad Smash Hits zegt Peaches dat zij haar hele leven 'achtervolgd is door die gekke naam'. Peaches is niet de enige in het gezin die een wat uitzonderlijke naam heeft. Haar zusjes heten Fifi Trixibelle en Pixi.
En dan heeft zij ook nog een halfzusje - uit de relatie van haar moeder Paula Yates met INXS-zanger Michael Hutchence - dat de naam Heavenly Hiraani Tiger Lily heet.
Moon Unit
Ook andere beroemdheden hebben hun kinderen aparte namen gegeven. Uit een recent onderzoek bleek dat de ondervraagden de naam van de dochter van zanger Frank Zappa (Moon Unit) het bizarst vonden. Op de tweede plaats kwam dochter Apple van actrice Gwyneth Paltrow.
[afbeelding]
Stomme kuthippies ook altidjWat zulln onze kinderen ook een hekel aan hu namen krijgen
nee we zijn al voorbij dat stadium. Hypotheek is ook al geregeld etc. Heb nog een week de tijd om ja of nee te zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je let deze keer zeker wel goed op of ze niet nog een keer zo'n fout maken
Dat heb ik nu met mensen met een achternaam die uit twee woorden bestaat en waarvan het eerste woord 'Olde' isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als iemand zich zo aan mij zou voorstellen zou ik vragen of zijn/haar ouders een hekel aan hem/haar hebben![]()
Godver waarom jij wle een giele makelaarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee we zijn al voorbij dat stadium. Hypotheek is ook al geregeld etc. Heb nog een week de tijd om ja of nee te zeggen![]()
Maar de makelaar (die best geil was overigens) die belt vandaag die andere die een optie heeft op zelfde woning maar op 7de verdieping of die wil of niet. Dan hoor ik het, anders bel ik zelf maandag of dinsdag
![]()
pics!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee we zijn al voorbij dat stadium. Hypotheek is ook al geregeld etc. Heb nog een week de tijd om ja of nee te zeggen![]()
Maar de makelaar (die best geil was overigens) die belt vandaag die andere die een optie heeft op zelfde woning maar op 7de verdieping of die wil of niet. Dan hoor ik het, anders bel ik zelf maandag of dinsdag
![]()
Misschien wil ze samenwonen? Scheelt jou weer een hypotheekquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
ik zat meer naar haar ogen te kijken dan op te letten over het geen waar ze over praattequote:
Mijn achternaam is fijnquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik nu met mensen met een achternaam die uit twee woorden bestaat en waarvan het eerste woord 'Olde' is
tssssk bojoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zat meer naar haar ogen te kijken dan op te letten over het geen waar ze over praatte![]()
Ze zat ook telkens aan haar haar enzo, alleen jammer ik zag al een dikke steen aan haar vinger![]()
![]()
Zo'n steen is dan toch altijd weer jammerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zat meer naar haar ogen te kijken dan op te letten over het geen waar ze over praatte![]()
Ze zat ook telkens aan haar haar enzo, alleen jammer ik zag al een dikke steen aan haar vinger![]()
![]()
sorry hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Visio is alleen qua bematen enzo.
idem dingen verslepen over wat anders heen enzo
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
tssssk bojo
grote steen -> rijke drukke man -> weinig sex -> bojo to the rescue
net zo simpel 1+1
Die gaat in het archief.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:02 schreef PeuRac het volgende:
al denken sommige mensen dat mijn naam van Adel is
Hoor het regelmatig, die mensen zetten dan ook steenvast een streepje er tussenquote:
van adel?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn achternaam is fijnal denken sommige mensen dat mijn naam van Adel is, maar de meesten weten wel dat het typisch achterhoeks is.
Jij gaat echt teveel met domme mensen om he?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoor het regelmatig, die mensen zetten dan ook steenvast een streepje er tussen![]()
ik ben bagger vergetenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
sorry hoor
iig ging het mij prima af, met visio![]()
Olde Romeo 155quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat is je achternaam eigenlijk?
ja maar dan moet ik weer vanalles installerenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik ben bagger vergeten
Geef mij maar adt, acad, 3d viz enzo
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
tssssk bojo
grote steen -> rijke drukke man -> weinig sex -> bojo to the rescue
net zo simpel 1+1
Neuh, zijn vooral randstedelingen die niet gewend zijn om met lange achternamen om te gaan die uit 2 delen bestaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij gaat echt teveel met domme mensen om he?
Stond zeker op t visite kaartje wat ze je toch al gafquote:
johquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stond zeker op t visite kaartje wat ze je toch al gaf![]()
dat zou ik ook niet doen, als ik jou wasquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
@tommy, ik gooi m'n achternaam niet op een forum
Mag ik een klinker kopen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:48 schreef Hugster het volgende:
toen ik het de vorige keer deed flipte hij helemaal door
puzzeltip van de week:
[..]
gaan we rellen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:54 schreef PeuRac het volgende:
Hugo als je aandacht wil kan je het ook gewoon vragen in plaats van anderen uit de kast proberen te lokken of nietszeggen de posts te doen in topics waar niemand een behoefte aan heeft. (oa het topic over de nieuwe F250)
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Karin Geilewijk?
Alleen als dat brabantse meisje met die blauwe ogen er staatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:57 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
jij speelt ook altijd de belspelletjes op tv?![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:54 schreef PeuRac het volgende:
Hugo als je aandacht wil kan je het ook gewoon vragen in plaats van anderen uit de kast proberen te lokken of nietszeggen de posts te doen in topics waar niemand een behoefte aan heeft. (oa het topic over de nieuwe F250)
ik heb werkelijk geen flauw idee over wie je het hebtquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen als dat brabantse meisje met die blauwe ogen er staat
Ik kom niet voor hem op, ik heb het over jou opmerking daar. Maar blijkbaar trek je je toch wat van mijn opmerking aan aangezien je ondertussen wel een nuttige post geplaatst hebt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:58 schreef Hugster het volgende:
[..]Zitten jullie samen in de belangenvereniging voor internetpimps dat nu zo voor hem op komt?!
![]()
Ik zou eens naar de tijd kijken, ik heb die gezet voor jouw opmerkingquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom niet voor hem op, ik heb het over jou opmerking daar. Maar blijkbaar trek je je toch wat van mijn opmerking aan aangezien je ondertussen wel een nuttige post geplaatst hebt.
Die met die blonde haren welke regelmatig een fout maakt door het al voor te zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:59 schreef vlad het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen flauw idee over wie je het hebt![]()
godver dat wou ik zeggenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zou eens naar de tijd kijken, ik heb die gezet voor jouw opmerking
Dan raad ik jou een cursus klok kijken/tijd begrijpen aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zou eens naar de tijd kijken, ik heb die gezet voor jouw opmerking
Xtreem weet PeuRac zn naam ook?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja die zijn voor ¤2 per stuk af te halen bijn Rob [afbeelding]
linkjes met postnummers willen we zienquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan raad ik jou een cursus klok kijken/tijd begrijpen aan.
Hij is er 1 minuut na ja, maar ik was hem toen aan het typen, en geloof het of niet ik had jouw post nog niet gezien.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan raad ik jou een cursus klok kijken/tijd begrijpen aan.
382 vs 413quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
linkjes met postnummers willen we zien
dude, ik wist niet eens dat die spelletjes nog bestonden. Las er net tijdens lunch pas iets over in de Spitsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die met die blonde haren welke regelmatig een fout maakt door het al voor te zeggende enige welke het ook een beetje leuk doet.
Kom er 'savonds/'snachts nog wel eens een tegen met het zappen, soms blijf ik wel ff hangen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:04 schreef vlad het volgende:
[..]
dude, ik wist niet eens dat die spelletjes nog bestonden. Las er net tijdens lunch pas iets over in de Spitslaatste keer dat ik die spelletjes gezien heb is denk ik wel al 5 jaar geleden ofzo
![]()
Nee ik heb het over onze Robbie K***n G****w**kquote:
ik slaap snachtsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom er 'savonds/'snachts nog wel eens een tegen met het zappen, soms blijf ik wel ff hangen.
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
5 posts per seconde op fok, nog geen tien seconden tussentijd.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee ik heb het over onze Robbie K***n G****w**k
flink koffie inslaan dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:19 schreef M5 het volgende:
ik kan volgende week de hele week werken, moet ik wel maandag om 05:00 beginnen![]()
Randstad
Paar vrienden van me hebben ook veel tijd en zitten in de flexpool van Randstad. Ze krijgen sms'jes met aanboden, en dat is vaak minder dan een week van te voren. Veel evenementen, HCC, ArenA kaarten verkopen bij Ajax, reclame van Canal+ rondbrengen in een huurauto van hun, allemaal van dat soort afwisselende dingen. En alles is ¤9+ euro per uur.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:19 schreef M5 het volgende:
ik kan volgende week de hele week werken, moet ik wel maandag om 05:00 beginnen![]()
Randstad
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Paar vrienden van me hebben ook veel tijd en zitten in de flexpool van Randstad. Ze krijgen sms'jes met aanboden, en dat is vaak minder dan een week van te voren. Veel evenementen, HCC, ArenA kaarten verkopen bij Ajax, reclame van Canal+ rondbrengen in een huurauto van hun, allemaal van dat soort afwisselende dingen. En alles is ¤9+ euro per uur.
Ik vind dat best leuk geregeld hoor
Mja.. ik word regelmatig nog geen 2 uur van te voren gebeld of ik kan beginnen met werken, soms terwijl je nog in je nest ligt (8 uur bijv.)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Paar vrienden van me hebben ook veel tijd en zitten in de flexpool van Randstad. Ze krijgen sms'jes met aanboden, en dat is vaak minder dan een week van te voren. Veel evenementen, HCC, ArenA kaarten verkopen bij Ajax, reclame van Canal+ rondbrengen in een huurauto van hun, allemaal van dat soort afwisselende dingen. En alles is ¤9+ euro per uur.
Ik vind dat best leuk geregeld hoor
Haha, toevalligquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef vlad het volgende:
[..]
wist helemaal niet dat ze dat ook in Nederland hadden.
In Canada werkte ik ook volgens dat principe voor Randstad. Kreeg ik smorgens om 8 uur telefoontje of ik een uur later al op plaats van bestemming kon zijngoed geregeld, zeker voor backpackers die geen vastigheid willen
![]()
werkte goed, verdiende alleen niet zoveel. $10,- p/u
je mag al blij zijn dat randstad je wil hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef M5 het volgende:
[..]
Mja.. ik word regelmatig nog geen 2 uur van te voren gebeld of ik kan beginnen met werken, soms terwijl je nog in je nest ligt (8 uur bijv.)
Verschilt per vestiging denk ik.
Maar dat is voor de autoterminal dan? Of voor al hun werkgevers?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:28 schreef M5 het volgende:
[..]
Mja.. ik word regelmatig nog geen 2 uur van te voren gebeld of ik kan beginnen met werken, soms terwijl je nog in je nest ligt (8 uur bijv.)wel 'n half uur fietsen naar m'n werk en je moet nog min. 15 min van te voren aanwezig zijn..
Verschilt per vestiging denk ik.
zo ideaal als je gewoon zelf kan beslissen of je een dag wel/niet wil werkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Haha, toevallig
Ja ze werken hier ook zo hoor
Ze hebben een aparte vestiging voor het regelen van flexwerkers bij de autoterminal. Voor zover ik weet gaan ze bij andere vestigingen normaal met hun mensen om.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar dat is voor de autoterminal dan? Of voor al hun werkgevers?
lekkere toko danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:35 schreef M5 het volgende:
[..]
Ze hebben een aparte vestiging voor het regelen van flexwerkers bij de autoterminal. Voor zover ik weet gaan ze bij andere vestigingen normaal met hun mensen om.
Ze presteren het ook om tegen iemand te zeggen dat hij kan werken (normale 8 uurs dienst) de volgende dag, tegen de volgende persoon dat hij alleen een 12 uurs dienst kan draaien en dan tegen de derde doodleuk vertellen dat de planning er nog niet is.
Liegen dat ze kunnen daar
niet als je wilt werken bij die auto terminal. en ander werk wat voor mij geschikt is hebben ze hier op't moment niet..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
lekkere toko dan
Geen andere (algemene) Randstad in de buurt?
glasvezel kan je toch ook doen in de woonkamer?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:34 schreef Mukie het volgende:
Een vriend van me moet een stuk plastic bijwerken, normaal kan je dat doen met glasvezel. Maar omdat hij nog geen garage heeft wilt hij het met iets doen wat hij veilig in de woonkamer kan gebruiken. Enig idee?
Nee maar zo'n flexpool bedoel ik!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:40 schreef M5 het volgende:
[..]
niet als je wilt werken bij die auto terminal. en ander werk wat voor mij geschikt is hebben ze hier op't moment niet..
zou ik eens naar kunnen kijken ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee maar zo'n flexpool bedoel ik!
Dan weet je toch niet nu al dat er geen werk voor je is?
die heb ik nog nietquote:
thx vladquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:42 schreef vlad het volgende:
[..]
glasvezel kan je toch ook doen in de woonkamer?![]()
matjes erover gooien, hars erover en klaar is wie er ook maar mee bezig is![]()
tenminste, als je al die modelbouw knakkers mag geloven.
anders eens kijken op modelbouw sites. daar staat genoeg zooi om sterke plasticachtige verbindingen te maken voor hobbisten in de woonkamer(meen ik serieus
)
Ik heb mezelf zo juist verplicht dat het de komende week niet mogelijk isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:59 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb tot 1 uur in mn nest gelegen, en toen tergend langzaam ontbeten
Dat doe je niet goed danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:00 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf zo juist verplicht dat het de komende week niet mogelijk is
Is het nogsteeds een golf vandaag?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:03 schreef M5 het volgende:
[..]juist wel. heb een hele week werk, dus weer ¤'s sparen voor m'n auto.
ja en ik schaam me d'r echt niet voor.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is het nogsteeds een golf vandaag?
'k kijk vanavond wel eensch de herhaling. leuke sportquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:05 schreef Fugie het volgende:
wie heeft net boardercross finale gezien, echt hilarisch
maar je hebt hem dan ook nog nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:06 schreef M5 het volgende:
[..]
ja en ik schaam me d'r echt niet voor.![]()
We hebben een keer een Golf V5 eruit getrokken met de Hyundai H100quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:06 schreef M5 het volgende:
[..]
ja en ik schaam me d'r echt niet voor.![]()
man de amerikaanse wereldkampioene ligt met een straatlengte voor, wil ze op de 1 na laatste ramp ff een trucje doen, gaat ze op der bek en wordt ze zo voorbij geboard en 2dequote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:06 schreef M5 het volgende:
[..]
'k kijk vanavond wel eensch de herhaling. leuke sport
A8 velgen.. deze toch niet? dat is zo lelijk onder een Golfquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:07 schreef Hugster het volgende:
Vriend van me heeft ook een V5, lederen recaro's, xenon, navi, A8 velgens enz, ik vind hem best ok. De sound is lekker, maar erg snel is hij ook weer niet. En het is best een drugsbak hier in de buurt
ligt aan de bestuurder hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We hebben een keer een Golf V5 eruit getrokken met de Hyundai H100
Die jaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:09 schreef M5 het volgende:
[..]
A8 velgen.. deze toch niet? dat is zo lelijk onder een Golf
[afbeelding]
Tja, ik vind het echt helemaal niksquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:10 schreef M5 het volgende:
[..]
ligt aan de bestuurder he. hij is echt niet traag, maar 't ook geen sport kanon.
RS4quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:11 schreef M5 het volgende:
deze velgen staan wel goed onder een Golf 4, mits met VW logo
[afbeelding]
burgelijk dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja, ik vind het echt helemaal niksTis niet snel, tis niet comfortabel, tis niet luxueus, tis niet sportief, het is een Golf
En die arme jongen is nog singlequote:
* menings verschil zietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja, ik vind het echt helemaal niksTis niet snel, tis niet comfortabel, tis niet luxueus, tis niet sportief, het is een Golf
Je ontkent dat het een Golf is ?quote:
Of ITérsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben nog geen geile makelaars tegengekomen
behalve dat dan. Dus een auto met climate control, xenon, regensensor, leer, etc. is niet luxe? Rijdt niet comfortabel?quote:
ik bedenk me net dat ik al wel geile makelaarstudentes ben tegengekomenquote:
Samen geperst in het koekblikformaat van een golf nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:15 schreef M5 het volgende:
[..]
behalve dat dan. Dus een auto met climate control, xenon, regensensor, leer, etc. is niet luxe? Rijdt niet comfortabel?niet snel?
.
lul je d'r maar uit ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Samen geperst in het koekblikformaat van een golf niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |