Ja of in een graftak ge-edit wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:38 schreef Alexxxxx het volgende:
whehe, door het slotje een pisvlek genoemd worden, het zal je maar overkomen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja of in een graftak ge-edit worden
Fascistquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh wacht, had ik nu aangevinkt dat die post aalleen doro modjes ge-edit kon worden?
Lam zonder te zuipen?quote:
Nou hoeft het al niet meer hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, sorry gaat automatisch, ik zla hem ppogen te ontgrendleen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, ik maka zlef stoffen aan. nooit gemekrt?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:
slechte gewoonte, roken
ja euhquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:53 schreef Hugster het volgende:
En hoe serieus zijn die dronken/stoned buien van jou zonder iets tot je te nemen?![]()
goddank wel, moet er niet aan denken dit te hebben op fiets of bij wekr op heftruck oidquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:57 schreef Hugster het volgende:
![]()
![]()
En dat komt meestal s'nachts opzetten?
isie online?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:59 schreef Hugster het volgende:
Ik heb zin in een meesterlijk lange nachtpost van PNG
nee ;s) denk ik kan me nu niet herinneren iig ;Dquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:01 schreef Hugster het volgende:
En wat vaag
Al eens lotgenoten getroffen?
nostalgiequote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:46 schreef Mukie het volgende:pia Zadora en die jackson tuup
and when the rains begins to fall
![]()
Ben nog wat hyper van gisteren
de opa's en oma's van de SC zijn weer bezigquote:
nee, flesje palm, da's alles gewoon een maandagmorgen gevoel, geen zin om m'n nest uit te komen enzoquote:
maak me vrolijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:49 schreef Hugster het volgende:
het is echt hondenweer hier zeg![]()
het strort van de regen, koud, somber
daar heeft het weer dan weer niets mee te makenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:00 schreef Klonk het volgende:
ik had meer iets met tieten in gedachte
waarom playboy kopen als het internet bestaatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:01 schreef vlad het volgende:
[..]
daar heeft het weer dan weer niets mee te maken![]()
koop een playboy![]()
ja godver, waarom dan zeuren over tieten en niet gewoon googlen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom playboy kopen als het internet bestaat![]()
stormlooptopicquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:02 schreef Tjabbo het volgende:
Ff topic gemaakt voor ThaFreak
Ben jij ooit je rijbewijs kwijtgeraakt door...
krijg je ineens zin in zomer he?quote:
heeft ie geen tijd voorquote:
In chersonissos zekerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:05 schreef vlad het volgende:
[..]
krijg je ineens zin in zomer he?![]()
![]()
lekker afgelegen stuk strand zoeken en dan zonsondergang kijken met din![]()
quote:
Je had het over een afgelegen stuk strandquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:14 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
zat eigenlijk meer te denken aan giethoorn![]()
al weet ik ook een mooi plekje in Vancouvermaar dat is dan weer een redelijk eind fietsen
![]()
Gisteren even wezen spelen met een Sub GTT in een R32quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
TF rijbewijs kwijt dan, tjab?
slechte ervaring?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je had het over een afgelegen stuk strandNiet over een netwerk van een zooi kleine kut slootjes
sletjequote:
Nee, maar ik kan wel romatischere plekken verzinnenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:19 schreef vlad het volgende:
[..]
slechte ervaring?![]()
je moet de weg wetendan zijn er best leuke kleine strandjes te vinden die maar weinig anderen weten te vinden
![]()
ik ben gewoon wat minder creatief zeg maarquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel romatischere plekken verzinnen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gisteren even wezen spelen met een Sub GTT in een R32
Toen ze hem nadat hij ze eruit gereden had inhaalden kwam er een stoppolitie bordje omhoog
Hij heeft aan de 240 km/h gezeten maar z'n gemiddelde was geklokt op 184 km/h![]()
daar heb ik al tijden zin inquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:05 schreef vlad het volgende:
[..]
krijg je ineens zin in zomer he?![]()
![]()
lekker afgelegen stuk strand zoeken en dan zonsondergang kijken met din![]()
Kan ook in Belgie of Stevensweertquote:
Nog nooit geweestquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
in zeeland wonen heeft zo zijn voordelen
klant maar tevens goede kennis van me!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
lekker dan
hoe komt hij aan die R32 trouwens?
Als ze je piek genomen hadden, had men ook de auto in beslag kunnen nemenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
klant maar tevens goede kennis van me!
ding is een beetje gekieteld dus het geluid wat er normaal uitkomt is nog veeeeeeel mooier, tja en dat lokt best wel uit moet ik zeggen, vooral als er een subaru achter je komt rijden!
liever opgegeten door de leeuwen dan te werken voor de zeeuwenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
in zeeland wonen heeft zo zijn voordelen
he maat, ik zal jou eens afzinken. Kan je genieten van een echt zee uitzicht.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:40 schreef Richboy het volgende:
[..]
Leuke lange rechte wegen daar!
Maar verder mogen ze het afzinken.
ze vroegen wel als de beelden mochten worden gebruikt maar daar heb ik nee tegen gezegt, ligt een beetje gevoelig met de auto en reclame wat erop zitquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
TF, het was toch wel van wegmisbruikers of blik op de weg hè!!
ik wil wel "bewijs" zien![]()
He 'homeboy', zal ik jou 'ns betonnen schoentjes aanmeten voor de dijk breekt?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
he maat, ik zal jou eens afzinken. Kan je genieten van een echt zee uitzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |