en wat belangrijker is,ze boren mij veul held door mijn neusquote:Op zondag 5 maart 2006 12:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zonde, ze hadden in kunnen lopen op Club.
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en wat belangrijker is,ze boren mij veul held door mijn neus
Kacic was die andere volgens mij, maar inderdaad erg dom van beidenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
En tweemaal rood.
Wat dom zegWilhemlson en een andere kerel elkaar even ordinair natrappen.
Het lijkt de Gouden Gids Divisie welquote:Op zondag 5 maart 2006 19:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je zou trouwens als je Anderlecht ziet spelen bijna denken dat niemand hier kampioen wil spelen ...
Commentaar vond ik wel treffend. Awel, was het aan de andere kant gebeurd, dan had ie op de stip gelegenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:15 schreef Irrem het volgende:
Dat was wel een penalty voor Lierse zou ik zo zeggen!
De kwaliteit van de lijnrechters is blijkbaar nog een stuk erger, als je de beelden van Standard -GBA zag. Messoudi kreeg zelfs een kaart na protest omdat hij drie keer na elkaar onterecht werd afgevlagdquote:Op zondag 5 maart 2006 19:50 schreef Jasza het volgende:
Anderlecht werd wel geholpen door de scheids in de 1e helft, ik heb het nooit op Belgische scheidsrechters gehad, vind ze altijd poep.
Dat sloeg echt helemaal nergens op idd.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:02 schreef placebeau het volgende:
[..]
De kwaliteit van de lijnrechters is blijkbaar nog een stuk erger, als je de beelden van Standard -GBA zag. Messoudi kreeg zelfs een kaart na protest omdat hij drie keer na elkaar onterecht werd afgevlagd
Veel verschil met pakweg Cercle-Club van eerder dit seizoen was er anders niet. Om van Standard-GBA gisteren ook nog maar te zwijgen ...quote:Op maandag 6 maart 2006 14:43 schreef Heero87 het volgende:
Ik heb zitten schaterlachen in mijn zetel tijdens Anderlecht - Lierse. Hilarisch..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |