normaal degraderen de 2 laatste en speelt de 3de laatste de eindronde.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoeveel ploegen spelen er eindronde? Eentje toch maar?
Dan speelt de nummer 18 dus eindronde. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
normaal degraderen de 2 laatste en speelt de 3de laatste de eindronde.
Met het team dat enkele jaren terug de beker won hadden ze nochtans potten kunnen breken. Die brachten op momenten fabelachtig voetbal op de mat, vooral tegen de toppers. Hadden ze dat team 1 jaar kunnen samenhouden om er Europa mee te kunnen intrekken hadden we nog wat te zien gekregen. Helaas, Guillou verkocht en trok met de eerste reeks b-spelers Europa in ...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens mij is het nooit een frisse deal geweest tussen Guillou en zijn voetbalscholen in Ivoorkust. Vanaf het begin was er al gezeik en vanaf het begin ging het geld wat werd binnengehaald uit transfers naar van allerlei mensen, maar niet naar Beveren. De spelers werden ook steeds minder van kwaliteit.
Dan ook nog eens het tactisch inzicht en de manier van voetballen. Twee of drie Ivorianen kun je er best bij hebben, maar elf is wat teveel van het goede. Zeker als het vooral gaat om hele matige voetballers.
Toen hadden ze goede spelers inderdaad, met Zezeto, Touré, Né, Yapi Yapo, etc... Die zijn ook allemaal verpatst en er is heel weinig voor teruggekomen. Beveren is er financieel ook niet veel wijzer van geworden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Met het team dat enkele jaren terug de beker won hadden ze nochtans potten kunnen breken. Die brachten op momenten fabelachtig voetbal op de mat, vooral tegen de toppers. Hadden ze dat team 1 jaar kunnen samenhouden om er Europa mee te kunnen intrekken hadden we nog wat te zien gekregen. Helaas, Guillou verkocht en trok met de eerste reeks b-spelers Europa in ...
Die zijn van naam en stadion veranderd, maar niet gefusioneerd volgens mij. Vroeger was het Red Star Haasdonk. Nu spelen ze op 't veld dat vroeger van Sint-Niklaas was, want die bestonden toch niet meer en het veld was groter dan het pleintje van Haasdonk zelf.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
1+0 = 1, dus Waasland schiet er niets mee op. Waasland is toch al een fusieclub?
Dat is Nieuwkerken Sint-Niklaas , die spelen in Nieuwkerken zelf nog, geloof ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sint-Niklaas speelt ook in de 3e klasse, samen met Waregem en Aalst....
allebei een gemiste penalty.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Club Brugge
Jammer dat Zulte Waregem thuis tegen Brussels punten laat liggen.![]()
Waregem speelt eigenlijk ook al weken gewoon slechtquote:Op zondag 5 maart 2006 05:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Club Brugge
Jammer dat Zulte Waregem thuis tegen Brussels punten laat liggen.![]()
Bron: Voetbalkrantquote:Zowel voor Beringen Heusden-Zolder als voor Geel was het een speciale match. KBHZ gaat in vereffening en speelde mogelijk zijn laatste wedstrijd. Geel daarentegen werd veroordeeld door de KBVB tot degradatie.
De bezoekers begonnen razend scherp aan de partij. Geel stond na 12 minuten al met 0-2 voor via Van de Weyer en Charaď. Luttele minuten later trapte Pelic vanaf elfmeter de 1-2 op het bord. De Kempische strom was nog niet over, want na een dik kwartier zorgde Vermast voor 1-3. Daarna herstelde KBHZ het evenwicht in de eerste helft.
De tweede helft was maar net op gang gefloten of het stond al 1-4. Coomans benutte immers een penalty. Beide ploegen bleven aanvallend voetballen en daar kwamen doelpunten van. Na 67 minuten zette Charaď nog eens de netten bollen (1-5). Nadien konden Kalulika en Pelic milderen tot 3-5.
Ploegopstellingen:
KBHZ: Lenaerts, Tibari (69' Brouwers), Ghislain (55' Benzouien), Peeters, Eberlé, Oyen, Bekmezci, Kalkan (55' Kalulika), Criel, Pelic en Olondo.
Geel: Schurmans, Peeters, Vermast (74' Van Geele), Vanhees, De Koninck, Dello, Van de Weyer (81' Hegelmeers), Charaď, Geudens, Van Diepenbeeck en Coomans (70' Caramazza)
Zonde, ze hadden in kunnen lopen op Club.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waregem speelt eigenlijk ook al weken gewoon slecht
en wat belangrijker is,ze boren mij veul held door mijn neusquote:Op zondag 5 maart 2006 12:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zonde, ze hadden in kunnen lopen op Club.
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en wat belangrijker is,ze boren mij veul held door mijn neus
Kacic was die andere volgens mij, maar inderdaad erg dom van beidenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
En tweemaal rood.
Wat dom zegWilhemlson en een andere kerel elkaar even ordinair natrappen.
Het lijkt de Gouden Gids Divisie welquote:Op zondag 5 maart 2006 19:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je zou trouwens als je Anderlecht ziet spelen bijna denken dat niemand hier kampioen wil spelen ...
Commentaar vond ik wel treffend. Awel, was het aan de andere kant gebeurd, dan had ie op de stip gelegenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:15 schreef Irrem het volgende:
Dat was wel een penalty voor Lierse zou ik zo zeggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |